Ik denk he, dat 98% dat wel hoopt. aangezien je in een Ajax topic postquote:Op zondag 25 april 2010 08:58 schreef brunette82 het volgende:
Ik hoop serieus dat Ajax wint!!!!!!!!!!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tss. Je kunt alleen of voor Ajax zijn en hier posten of je loopt direct te trollen? Ik hoop gewoon op een leuke wedstrijd waar ik toch wel enige overschatting van Ajax verwacht. Iedereen denkt aan een 4-0 / 5-0 zoals de afgelopen 15 wedstrijden. Ik denk dat het nog wel eens kan tegenvallen. Maar het zou me niet verbazen als Ajax wintquote:Op zondag 25 april 2010 13:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik denk he, dat 98% dat wel hoopt. aangezien je in een Ajax topic postDie anderen 2% zijn mensen die hier alleen komen om te trollen.
Geloof mij, wat feyenoord tegen twente heeft gedaan is ajax niet in de koude kleren gaan zittenquote:Op zondag 25 april 2010 13:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tss. Je kunt alleen of voor Ajax zijn en hier posten of je loopt direct te trollen? Ik hoop gewoon op een leuke wedstrijd waar ik toch wel enige overschatting van Ajax verwacht. Iedereen denkt aan een 4-0 / 5-0 zoals de afgelopen 15 wedstrijden. Ik denk dat het nog wel eens kan tegenvallen. Maar het zou me niet verbazen als Ajax wint
Oke,maar als Feyenoord nu op de counter gaat spelen.quote:Op zondag 25 april 2010 13:36 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Geloof mij, wat feyenoord tegen twente heeft gedaan is ajax niet in de koude kleren gaan zittenDie gaan echt voor de volle 100% en walsen over die kakkerlakken heen
![]()
Ja, wat Ajax Feyenoord heeft geflikt met de beker zal onze spelers zeker niet dwars zitten.quote:Op zondag 25 april 2010 13:36 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Geloof mij, wat feyenoord tegen twente heeft gedaan is ajax niet in de koude kleren gaan zittenDie gaan echt voor de volle 100% en walsen over die kakkerlakken heen
![]()
Armoedige poging tot motivatie. Ze willen gewoon die beker winnen en hebben een thuiswedstrijd kado gekregen. Als dat lukt is dat normaal. Als het ze desondanks niet lukt is het een vette afgang.quote:Op zondag 25 april 2010 13:36 schreef Flashbag het volgende:
[..]
![]()
Nice,dan is er tenminste een aantrekkelijke pot van beide kanten.quote:Op zondag 25 april 2010 13:54 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, wat Ajax Feyenoord heeft geflikt met de beker zal onze spelers zeker niet dwars zitten.
Hij is in Italie ook weer op coke-gebruik betrapt. Denk je nou echt dat die jongen nog ergens aan de bak komt?quote:Op zondag 25 april 2010 11:47 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Lees het nu ook:
[..]
Tuurlijk,Mutu kan 3.5 miljoen elders per jaar opstrijken,die komt echt niet naar ajax,ze kunnen het niet eens ophoesten dat bedrag.
Hijk komt vast nog ergens aan de bak,aangezien diverse clubs belangstelling voor hem hebben.Oook alvast veel plezierquote:Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hij is in Italie ook weer op coke-gebruik betrapt. Denk je nou echt dat die jongen nog ergens aan de bak komt?
http://www.dailymail.co.u(...)rug-test--again.html
.. en alvast veel plezier en geluk en dat alles toegewenst voor vanmiddag, hopelijk wordt het een leuke wedstrijd (en 0-1 voor Feyenoord)
Neh, dat denk ik niet. Zal wel eenrichtingsverkeer worden, ben alvast begonnen met drinkenquote:Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Nice,dan is er tenminste een aantrekkelijke pot van beide kanten.
Haha,ook al support ik Ajax,ik hoop dat het geen eenrichtingsverkeer wordt.Als er maar met meer dan 2 doelpunten verschil vandaag wordt gewonnen,dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 25 april 2010 14:36 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Neh, dat denk ik niet. Zal wel eenrichtingsverkeer worden, ben alvast begonnen met drinken
97%quote:Op zondag 25 april 2010 13:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tss. Je kunt alleen of voor Ajax zijn en hier posten of je loopt direct te trollen? Ik hoop gewoon op een leuke wedstrijd waar ik toch wel enige overschatting van Ajax verwacht. Iedereen denkt aan een 4-0 / 5-0 zoals de afgelopen 15 wedstrijden. Ik denk dat het nog wel eens kan tegenvallen. Maar het zou me niet verbazen als Ajax wint
Kampioen worden,zonder twijfel.quote:Op zondag 25 april 2010 17:44 schreef Zwansen het volgende:
Wat hebben jullie liever, Feyenoord met 2 keer 5-0 oprollen in een galavoorstelling of verliezen van Feyenoord met 2 keer 4-1, maar wel kampioen worden?
Valse keuze. Ik wil het beiden.quote:Op zondag 25 april 2010 17:44 schreef Zwansen het volgende:
Wat hebben jullie liever, Feyenoord met 2 keer 5-0 oprollen in een galavoorstelling of verliezen van Feyenoord met 2 keer 4-1, maar wel kampioen worden?
Kampioen, duh. Kan Feyenoord weer een dvd'tje maken, pakken wij de schaal wel. Mooie deal toch?quote:Op zondag 25 april 2010 17:44 schreef Zwansen het volgende:
ze moesten wel gas terug nemen. Met een schuine oog kijkend naar NEC moeten ze wat krachten besparen. En bovendien als ze door hadden gedruk heb je in de Kuip geen wedstrijd meer en kan je net zo goed vandaag al die beker uitreikenquote:Op zondag 25 april 2010 18:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wel jammer dat Ajax na 10 minuten zo overduidelijk gas terug nam...
Gas terugnemen? Man waar heb je het over...er zit een hele week tussen. Als je op halve kracht niet eens van NEC uit kan winnen, met alle respect, dan verdien je het niet eens kampioen te worden.quote:Op zondag 25 april 2010 20:33 schreef TTD het volgende:
[..]
ze moesten wel gas terug nemen. Met een schuine oog kijkend naar NEC moeten ze wat krachten besparen. En bovendien als ze door hadden gedruk heb je in de Kuip geen wedstrijd meer en kan je net zo goed vandaag al die beker uitreiken
Dan laat ik liever het lot beslissenquote:Op zondag 25 april 2010 17:44 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |