Hangt een beetje van je eigen huidskleur af. Ik zelf vind Dove en Bébe prettig, maar die ruiken wel sterk. Vroeger gebruikte ik altijd nivea. Was minder sterk qua geur, maar vlekte sneller.quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink, wat voor merk zelfbruinende meuk zou jij aanraden?(ohja en ik weet weer waar zuslief last van had! Ingegroeide haartjes ook geloof ik, door nogal enthousiaste smeersels! Dus wil wel weten waarmee je daar géén last van hebt
) Dan kan ik des noods mn benen een soort kick-start geven vóór het warm genoeg is om met de benen bloot te zonnen
quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Oh wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ken haar wel, we hebben samen vorig jaar het Requiem van Mozart gezongen, en haar vriendje zit bij Cantatrix maar óók bij mijn koor
![]()
quote:
Ohnee jij bedoelt waarschijnlijk de andere F.! Met de dreadlocks? Die zat vroeger ook bij het studentenkoor en heeft ook een tijd bij mijn huidige koor gezongen. Zangers onder elkaar is ook één grote kluwenquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wat leukik ken haar wel, we hebben samen vorig jaar het Requiem van Mozart gezongen, en haar vriendje zit bij Cantatrix maar óók bij mijn koor
Ik heb vandaag ook in de zon gezeten!! Niet ver van Schiphol overigensquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, dan had je vandaag je kans moeten grijpen! Vliegtuigen vlogen toch niet.
Ja, met de dreadlocks. Lieve meid, ze bood me meteen d'r logeerkamer aan toen ik vertelde dat het uit was tussen m'n ex en mij.quote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohnee jij bedoelt waarschijnlijk de andere F.! Met de dreadlocks? Die zat vroeger ook bij het studentenkoor en heeft ook een tijd bij mijn huidige koor gezongen. Zangers onder elkaar is ook één grote kluwen
Ik vind haar altijd een soort groot klein kindquote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, met de dreadlocks. Lieve meid, ze bood me meteen d'r logeerkamer aan toen ik vertelde dat het uit was tussen m'n ex en mij..
Twenks! Ik ga binnenkort wel even naar de drogistquote:Op zondag 18 april 2010 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt een beetje van je eigen huidskleur af. Ik zelf vind Dove en Bébe prettig, maar die ruiken wel sterk. Vroeger gebruikte ik altijd nivea. Was minder sterk qua geur, maar vlekte sneller.
Van echte zelfbruiners (dus geen bodylotion) heb ik alleen Nivea en Kruitvat gebruikt. Nivea was eigenlijk best wel goed achteraf, al heb ik dus een voorkeur voor de bodylotion. Je moet alleen wel heel erg secuur smeren.
Haha ja, ik stond ook best even te kijken toen ze haar leeftijd vertelde.quote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd een soort groot klein kindze kan zo blij zijn, en gekke dingen opmerken enzo
Oe, dus conditie verbeteren én long and lean worden! Klinkt als een goed plan, vooral als je het ook redelijk leuk vindt?quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef anna82 het volgende:
Mariaatje: Ik wil weer gaan hardlopen (alweer!) en op dinsdagavond is er pilates bij mijn sportschool (a 65 euro per maand, waar ik al 2 maanden niet geweest ben) En ik wil net als jij wat meer gaan fitnessen, ben je al begonnen?
Nee dat raad je echt niet zomaar hoe oud ze isquote:Op zondag 18 april 2010 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha ja, ik stond ook best even te kijken toen ze haar leeftijd vertelde.. Ze kende jou ook wel geloof ik!
Mijn bubble burst niet zo snel hoor. De putjes zitten niet alleen in de benen, maar ook in de genen (rijm!), dus heel strak zal ik daar nooit worden. Maar goed, dan kan ik altijd nog mijn moeder de schuld geven in plaats van mijn eigen sportregimequote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
anna82; ik wil je bubble niet bursten hoor, maar ik RPM regelmatig en ik heb ook nog putjes![]()
My thoughts exactlyquote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Nou.... vorig jaar had ik voor het eerst sinds mijn 18e ofzo helemaal gladde benen. Echt, helemaal glad zonder hubbeltje of wat dan ook. En een perfect strak figuur.
Heel veel sporten, veel water, geen suiker, geen alcohol, regelmatig incremen en weinig koolhydraten zorgen inderdaad voor een geweldig lijfJammer genoeg is het voor normale stervelingen niet vol te houden op die manier te leven (ik had vorig jaar een tijdje er veel vrije tijd, dus toen kon het).
Ikke ook ja! Op bovenarmen en -benen voornamelijk.quote:Op zondag 18 april 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
My thoughts exactly
Ach en ik heb een zodanig vreemde huid dat mn benen en armen nooit mooi glad zullen zijn. Ik heb een soort permanent kippenvel
Wat ben je goed bezig en gemotiveerd!quote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, dus conditie verbeteren én long and lean worden! Klinkt als een goed plan, vooral als je het ook redelijk leuk vindt?65 euro per maand, holy moly trouwens! Ik vind dat best wel veel, of is de service dan heuuul goed?
Ik ben ook begonnen met fitnessen ja! Ik heb vorige maandag de fitness-intro gehad, en zaterdag ben ik voor het eerst zelf bezig gegaanWas heel leuk, heb samen met een Zumba-genootje ook nog grondoefeningen gedaan enzo
En verder nog apparaten natuurlijk, en 10 minuten op de loopband gerend
Tot nu toe ben ik gemotiveerd in ieder geval, hopelijk blijft dat zo! Ik heb ook ontzéttende spierpijn vandaag
Dan voel ik me altijd wél meteen strakker, ondanks dat ik nog steeds een Blubje ben
Ik betaal, denk ik, vooral voor de locatie. Het is in het Olympisch Stadion, en nee, dat geeft voor mij geen extra dimensie aan het sportenquote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
65 euro per maand?Dat is FitnessFirst zeker?
Dankjoeee!quote:Op zondag 18 april 2010 21:42 schreef Perruche het volgende:
Trouwens Maria, wat ben je goed aan het sporten![]()
Nee ik word juist altijd heel vrolijk van jouw posts!quote:Op zondag 18 april 2010 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oops, sorry DaDtje!*gaat editten* en het was inderdaad Pat Benatar! Tof liedje
![]()
En nu ga ik proberen wat minder hyperactief all-over-the-place te posten want ik word moe van mezelf, dus ik kan me zo voorstellen dat het voor jullie nog erger is![]()
![]()
Ja, dat!quote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee ik word juist altijd heel vrolijk van jouw posts!![]()
Very lovable
Idem!quote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Very lovable
haha, ook thanks! Ik zou zo graag meer gaa sporten...! ik woon nu in het centrum van rotterdam en vind het echt verschrikkelijk om hier bijv. hard te gaan lopen. Maar misschien moet ik me maar over die ergernis heen zetten... zodra ik een vaste locatie heb om te wonen wil ik ook iets in een klasje gaan doen, of misschien een teamsport, het lijkt me wel motiverend!quote:Op zondag 18 april 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dankjoeee!*wordt een lean-mean-dancing-machine*
En jij hebt een zeer netjes en lekker lijstje voor een weekend-dag, zeg!
Vooral de suiker/carbs is een killer.quote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Nou.... vorig jaar had ik voor het eerst sinds mijn 18e ofzo helemaal gladde benen. Echt, helemaal glad zonder hubbeltje of wat dan ook. En een perfect strak figuur.
Heel veel sporten, veel water, geen suiker, geen alcohol, regelmatig incremen en weinig koolhydraten zorgen inderdaad voor een geweldig lijfJammer genoeg is het voor normale stervelingen niet vol te houden op die manier te leven (ik had vorig jaar een tijdje er veel vrije tijd, dus toen kon het).
ook idemquote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Very lovable
Dat zeg ik (suiker, alcohol, koolhydraten)quote:
Niet!quote:Op zondag 18 april 2010 21:55 schreef anna82 het volgende:
Oh en ik hoef ook niet uber uber strak te worden, ik heb alleen een beetje een dubbel achterwerk en dat vind ik echt niet fraai.
Toen mijn meneer en ik voor het eerst samen op vakantie gingen, had ik allerlei strategieen uitbedacht om te voorkomen dat hij mij vol van de achterkant zou aanschouwen; nogal kansloos aan het zwembad. Maar nog steeds verlaat ik het liefst achterwaarts de slaapkamerWe doen verder wel aan intimiteiten hoor...
Ik denk dat je Zuidlaren bedoelt, want 'Zuid-Laren' ligt meer dan 150 kilometer van Groningenquote:Op zondag 18 april 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ben in Groningen. Heb met nachtwacht door haren en glimmen gefietst en een stukje richting zuid-laren. En we zijn mietjes, want we hadden na 22 km dus al een zere kont
.
Ja mee eensquote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Very lovable
Treurig hequote:
Mijn teerbeminde is minstens zo chubby als ik en heerlijk nuchterquote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Treurig heNiet dat hij er ook maar ooit iets over heeft gezegd, ook dit complex speelt zich vooral in mjin hoofd af
![]()
Hebben jullie geen onzekerheden bij/met jullie teerbeminde?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Treurig heNiet dat hij er ook maar ooit iets over heeft gezegd, ook dit complex speelt zich vooral in mjin hoofd af
![]()
Bij kaarslicht heb je soms juist heel erge putten! Ik denk soms wel eens aaaah gadver, vieze hobbels! En dan doe ik het gewone ligt aan en zie ik nietsquote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef anna82 het volgende:
Mariaatje: Ik wil weer gaan hardlopen (alweer!) en op dinsdagavond is er pilates bij mijn sportschool (a 65 euro per maand, waar ik al 2 maanden niet geweest ben) En ik wil net als jij wat meer gaan fitnessen, ben je al begonnen?
En DaD, do ek!In kleren ziet het er ook wel ok uit hoor, maar zonder zijn vooral mijn benen echt heel erg slap. Als ik ze zo van bovenaf bekijk zie ik overal putjes, zelfs bij kaarslicht! En elke zomer baal ik er weer van dat ik niet iets fanatieker gesport heb, nou ja, dat ik uberhaupt gesport heb
En fijn om te lezen dat het goed met je gaat!
Ik heb massa's complexen over mijn lijf, maar gek genoeg niet bij Meneer. Wel in m'n badpak in het zwembad, bijvoorbeeld. Maar ook toen ik echt te dik was, vond hij me nog heel aantrekkelijkquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn teerbeminde is minstens zo chubby als ik en heerlijk nuchterdus daar hoef ik me nooit bij te schamen
Maar ik ben sowieso niet zo schaamtevol aangelegd, ben altijd door mn moeder meegenomen naar naturistencampings
DaD....quote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Grapje hoor. Je kunt heel veel slechte grapjes maken als je nog samenwoont met je ex. "Doe jij de was even? Anders maak ik het uit."
.
Maar m'n buik, ja.
DaD! ik moetquote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Grapje hoor. Je kunt heel veel slechte grapjes maken als je nog samenwoont met je ex. "Doe jij de was even? Anders maak ik het uit."
.
Maar m'n buik, ja.
Kun je niet bij het USC?quote:Op zondag 18 april 2010 21:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik betaal, denk ik, vooral voor de locatie. Het is in het Olympisch Stadion, en nee, dat geeft voor mij geen extra dimensie aan het sporten
Tink, bedankt voor de tips!
Je hebt het hem nooit gevraagdquote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
haha, wat klinkt dat leuk uit jouw, euhm, toetsenbord!quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw DaDtje![]()
![]()
![]()
Ik ben nu al 7 jaar met het vriendje dus ben er een beetje overheen gegroeid (hij is ook altijd erg complimenteus, dus dan voel ik me meteen SUPERHEET, weet je!
![]()
![]()
)
Aw PFje! Meer stokbroodjes en kruidenkaas inslaan dus
Ja zeker! Super vieze chemische lucht! (maar toch blijf ik etenquote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw DaDtje![]()
![]()
![]()
Ik ben nu al 7 jaar met het vriendje dus ben er een beetje overheen gegroeid (hij is ook altijd erg complimenteus, dus dan voel ik me meteen SUPERHEET, weet je!
![]()
![]()
)
Goede gesprekken!quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt het hem nooit gevraagd![]()
Ik welIk vind mijn voeten tenen raar. Maar zijn voeten zijn nog raarder. HA!
En ik vond eerst dat ik miniminiminiminiiii borsten had dus ik wou liever niet dat hij ze zagmaar nu vind ik ze wel mooi en best groot (genoeg). en we hebben hele gesprekken over vrouwen met grote tepels en wat een geluk dat ik dat niet heb, dus dat scheelt ook
quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw DaDtje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ik zeg: ook een teendecollete, is een decollete!quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef neen het volgende:
Weet je wat ik nooit zo mooi vind, als vrouwen van die ballerina's aanhebben maar dat ze eigenlijk te lange tenen hebben dus dan zie je nog waar de tenen beginnen zegmaar.
/einde bericht
quote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zeg: ook een teendecollete, is een decollete!
O dat vind ik echt fiesss.quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef neen het volgende:
Weet je wat ik nooit zo mooi vind, als vrouwen van die ballerina's aanhebben maar dat ze eigenlijk te lange tenen hebben dus dan zie je nog waar de tenen beginnen zegmaar.
/einde bericht
quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef P.F het volgende:
En dan doe ik het gewone ligt aan en zie ik niets
Het is zoiets waar je niet naar wilt kijken in de trein maar het wel doetquote:
Daarom zeg ik nooit wat m'n minpunten zijn, als 'ie het toch niet zietquote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
Oooh en ik heb een beetje striae. Maar toen zag ik dat hij 't ook had dus toen dacht ik OOOOOO!
En toen ik dat na 1.5 jaar zei, zei hij: O, was me nooit opgevallen dat je dat had...
Ik heb kleine tenen, dus daar heb ik nooit last vanquote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef neen het volgende:
/einde bericht
Hmmm, vergeten na te lezenquote:
Heb je een pad? bad? [kijk, daar ging ik al!! en de p en de b zitten heul niet dicht bij elkaarquote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Ik trek 't nog wel hoor.. Stress slaat op m'n lichaam en normaal kon ik dan ontspannen door lekker tegen hem aan te kruipen, maar dat gaat dus niet meer. Dat is wel lastig. En ik vond het moeilijk om het uit te leggen aan m'n nichtje van 4, vandaag. Maar het komt wel goed!
.
Ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 22:39 schreef loveli het volgende:
O, ik heb natuurlijk wel een hekel aan vrouwen met mooie voetjes.
Waar jij je druk om maaktquote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef P.F het volgende:
Oh over tepels... Sommige vrouwen hebben van die omeletten als borsten.. En dan ook nog topless zonnen
Ik vond altijd dat ik rare borsten had, totdat ik de borsten van carice van houten zag, die heeft ook van die belachelijk kleine tepelsen dat schijnen perfecte borsten te zijn. ok, nou, prima
![]()
ik vind het nog steeds een beetje vreemd maar goed
Ik vind een 8cm tepel best grootquote:Op zondag 18 april 2010 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar jij je druk om maaktVolgens mij hebben de vrouwen die jij bedoelt vaak kinderen gebaard&gezoogd. Sja. Ik vind het niet bepaald zorgwekkend.
Ik heb trouwens best wel mooie voeten. Niet knokig of bobbelig of wat ook. Maar wel een beetje lange tenen (!).
Ja maar ja. Borsten veranderen nou eenmaal als je zwanger bent (geweest). En sowieso als je ouder wordt. You're in for a world of surprisesquote:
Wat een vreselijk paar schoenen!quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef P.F het volgende:
Over voeten, ik draag ook nooit echt peep toes, is niet mijn foto, maar bij veel mensen krijg je dit:
[ afbeelding ]
Zie edit, ik was te snelquote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ja. Borsten veranderen nou eenmaal als je zwanger bent (geweest). En sowieso als je ouder wordt. You're in for a world of surprises
Ik snap niet waarom je het raarste deel van je voet zou laten zienquote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat een vreselijk paar schoenen!
Een wat een herkenbare tenen![]()
Raadseltje voor jou:quote:Op zondag 18 april 2010 23:00 schreef loveli het volgende:
Laatst is de gek van Tiengemeten door een dolle hond gebeten.
De gek herstelde van de beet, het was de hond die overleed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ohja die foto weet ik nog! Wiebeltenenquote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef loveli het volgende:
Maria, jij hebt zelfs vrolijke tenen herinner ik me van je foto's.
zeker wel, want die ken ik dan ook weer... poosje bij mijn koor gezongen toen ze stage liep in t westen, en daarna nog als schnabbelaar mee op tournee geweest - misshcien gaat ze deze keer ook wel mee. Ik ken nog 2 van de andere Femke's van het Femkekwartet , 1 goed, 1 van gezichtquote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohnee jij bedoelt waarschijnlijk de andere F.! Met de dreadlocks? Die zat vroeger ook bij het studentenkoor en heeft ook een tijd bij mijn huidige koor gezongen. Zangers onder elkaar is ook één grote kluwen
edit: blijkbaar storen mensen zich eraan dat ik "roddel" over dingen die gewoon in het openbaar gedaan zijn (er waren overal minstens tien mensen bij...)quote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, met de dreadlocks. Lieve meid, ze bood me meteen d'r logeerkamer aan toen ik vertelde dat het uit was tussen m'n ex en mij..
heuj daar kan ik niks aan doen! mijn tenen lopen heel schuin. ik heb superkleine teentjes, maar omdat mn voet schuin loopt zie je toch decolleteen... tegenwoordig keur ik er geen schoenen meer om af, dan blijven er nl. nauwelijks schoenen meer over...quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef neen het volgende:
/einde bericht
quote:Op maandag 19 april 2010 08:15 schreef sigme het volgende:
We zeiden nog zo dat je *niet* met de auto het land op kon, maar de bestuurder was eigenwijs. Het kon ook bijna. En toen zat 'ie vast. Het is niet de eerste keer dat we een auto in het weiland hadden. Maar deze keer hebben we 'm wel zonder hulp van een buurboer-met-trekker er weer uitgekregen.
Ja, nou dat moet je bij mijn familie dus niet doen, met > 25 graden een lange broek dragen. Ik ben nu al de gek van de familiequote:Op maandag 19 april 2010 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik draag ook altijd lange broeken hoor Vik, ook al is het >30 graden. Thuis doe ik dan wel een rokje ofzo aan, maar in het openbaar echt niet.
Juist. Anders moesten we de varkens een heel end drijven, dit leek makkelijker en sneller.quote:Op maandag 19 april 2010 08:39 schreef neen het volgende:
Die varkens afzetten?
Als je toch al de gek van de familie bent, wat kan jou het dan schelen?quote:Op maandag 19 april 2010 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, nou dat moet je bij mijn familie dus niet doen, met > 25 graden een lange broek dragen. Ik ben nu al de gek van de familie. En ik heb zelf ook geen zin om de hele zomer een lange broek te dragen, dus dat doe ik ook niet. Dan kijken de mensen maar
. Alleen bij familie dus ws wel, want die stellen er vragen over. Mijn moeder is ook zo vreselijk tactloos altijd, bah.
I know, maar ben er helaas echt te wit voor. Heb er verscheidene geprobeerd, maar word altijd een oranje vlekquote:Op maandag 19 april 2010 09:13 schreef Tinkepink het volgende:
Zelfbruinende creme doet wonderen bij littekentjes en blauwe plekken
Dat. Alleen draag ik dan geen rokjes maar bij hoge uitzondering een keer een korte broek in huis. Tegen de tijd dat ik bedenk dat ik ook met m'n benen in de zon moet gaan zitten, ben ik al helemaal bruin op die twee melkflessen na. En dan ziet het er gewoon echt niet meer uit. En nee, ik ga m'n benen niet make-uppen, want dat is niet stoer.quote:Op maandag 19 april 2010 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik draag ook altijd lange broeken hoor Vik, ook al is het >30 graden. Thuis doe ik dan wel een rokje ofzo aan, maar in het openbaar echt niet.
Als je nu begint ben je op tijd, fietsen in korte broek dusquote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat. Alleen draag ik dan geen rokjes maar bij hoge uitzondering een keer een korte broek in huis. Tegen de tijd dat ik bedenk dat ik ook met m'n benen in de zon moet gaan zitten, ben ik al helemaal bruin op die twee melkflessen na. En dan ziet het er gewoon echt niet meer uit. En nee, ik ga m'n benen niet make-uppen, want dat is niet stoer.
Niet aangesproken voelen dusquote:Op maandag 19 april 2010 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet me waarschijnlijk aangesproken voelen, maar ik zie niet in hoe zeggen dat ik iemand ken en dat ik diegene lief en aardig vind, roddelen is.
Nee hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet me waarschijnlijk aangesproken voelen,
En een ijsje bij Talamini......quote:Op maandag 19 april 2010 09:03 schreef AKnynke het volgende:
Echt geen rokjes in de zomer? Ik heb echt altijd blauwe plekken van volleyballen, maar toch vind ik m'n onderbenen bijna het mooiste aan m'n lijf. Dat show ik dan ook graag in de zomer!
Goeiemorgen! Even een paar uurtjes aan de scriptie, en dan met moeders shoppen in Enschede. Nieuwe spijkerbroek, here I come!
Inderdaad!quote:Op maandag 19 april 2010 10:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeli Co!![]()
![]()
![]()
Dat je maar een feestelijke en zonnige dag mag hebben.
18 toch?quote:Op maandag 19 april 2010 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteerd met je 19e verjaardag co!
Dat was vorig jaar! Je kan maar 1 keer 18 worden natuurlijk.quote:
Dat.quote:Op maandag 19 april 2010 10:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeli Co!![]()
![]()
![]()
Dat je maar een feestelijke en zonnige dag mag hebben.
mmm.. mijn ouders wonen ook op het twentse platteland hoor. Enschede is de grote stad!quote:Op maandag 19 april 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En een ijsje bij Talamini......![]()
Ben al te lang niet meer in Enschede geweest! Stomme moeders die naar t platteland willen verhuizen![]()
Gefeliciteerd! Dat je vlucht maar mag vertrekken vrijdag!quote:Op maandag 19 april 2010 10:14 schreef conleche het volgende:
Thanx hunnies! Goed hè, ik ben er niet eens zelf over begonnen.*trots*
19 is minder erg dan 18. Je went aan het idee zalk maar zeggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAPPY 19!!!!!!crap in = crap out
*duimt mee*quote:Op maandag 19 april 2010 10:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat je vlucht maar mag vertrekken vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en straks weer mijn favoriete college van dit semesterEnglish from Old to New
Ja doei.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootjeee!Gefeliciteerd mademoiselle!
![]()
En hier een tarta de arroz con leche![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
bah, tentamen niet gehaald![]()
kan wel janken. Ging niet goed, maar had ergens de hoop dat ik me aanstelde en dat 't stiekem best goed ging...
een 5.. meteen maar gemailed om tentamen in te zien en strategie te bepalen voor de volgende poging, ik moet en zal 't halen... Bij vakken die ik leuk vind, vind ik 't altijd echt naar om ze niet te halen, vooral als ik alles in college wel snapte...;(
20th century literature in contextquote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah Mo!Wel fijn dat je inzage kan krijgen, zou ook even aan de docent vragen! Waar ging het over?
Arroz con lechequote:Op maandag 19 april 2010 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootjeee!Gefeliciteerd mademoiselle!
![]()
En hier een tarta de arroz con leche![]()
[ afbeelding ]
Jammer!quote:Op maandag 19 april 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
voor mij is het belangrijk.
vind het een leuk vak, deed enorm goed mee in de colleges en snapte alles... en dan het tentamen blijkbaar verknallen is echt een kutgevoel.
Hee ik ken een andere versiequote:Op maandag 19 april 2010 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Arroz con leche
Me quiero casar con una senorita de San Nicolas
Que sepa coser, que sepa bordar
Que sepa abrir la puerta para ir ajugar
Con esta si, con esta no
Con esta senorita me caso yo
Arroz con leche
Me quiero casar con una senorita de San Nicolas!
Sorry het blijft de associatie
quote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee ik ken een andere versieSchoolplein-liedje.
Arroz con leche
Me quiero casar
con una niñita de Portugal
Con esta si
Con esta no
Con esta niñita me caso yooo!
Bijn hetzelfde, grappig!
Als ik er over nadenk weet ik het altijd wel, maar veel te traagquote:Op maandag 19 april 2010 11:52 schreef Viking84 het volgende:
Over het schoolplein gesproken: ik weet pas sinds gisteren (dankzij DWDD) dat datgene wat op het plaatje hieronder staat 'rock, paper, scissors' heet. Ik heb me altijd afgevraagd waarom klasgenootjes dit deden en de functie ervan snap ik nog steeds niet
.
[ afbeelding ]
Haha wat psychedelisch!quote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb youtube even aangeslingerd en kijk dit dan
quote:Op maandag 19 april 2010 11:55 schreef P.F het volgende:
Stel, er is nog 1 rosébiertje.
Ah, nu snap ik hetquote:En jullie zijn met z'n 2en... Dan doen jullie dit spel en wie wint mag het biertje hebben!
Steen maakt de schaar bot, wint dus van schaar
Schaar knipt het papier, wint dus van papier
Papier kan de steen omwikkelen, wint dus van steen
Ik was voor mijn huisje 19e.quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n hoogste positie voor een huisje is 18e. Dat is niet goed..
Oh jee, zo geef je me weer hoop.quote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik was voor mijn huisje 19e.
Je moet niet vergeten dat veel mensen die hoger op de lijst staan ook meer eisen hebben, kritischer de huisjes bekijken en deze eerder afwijzen. Kun je makkelijk doen als je hoog staat, want je bent toch zo weer aan de beurt voor het volgende huisje.
Och, ik stond een keer 23e en ik had het huisje alsnog gekregen als ik niet geweigerd had... Ik geloof nu dat nummer 30 het heeft gekregen...quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het kan snel genoeg gaan hoorquote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat Ewelina zegt, grijp je kans in de vakantieperiode.quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yep.quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, ik stond een keer 23e en ik had het huisje alsnog gekregen als ik niet geweigerd had... Ik geloof nu dat nummer 30 het heeft gekregen...
Mijn ervaring is dat je juist in de zomer moet reageren, dan zijn er veel mensen weg
Ben benieuwd!quote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh jee, zo geef je me weer hoop.. Het is wel een heel leuk huisje, volgens mij.
Slecht nieuws voor je collega's?quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef Syrena het volgende:
En aan het einde van het gesprek werd er nog een bom gedropt mbt personele dingen op onze locatiemaar de betrokkenen weten 't nog niet
't Wordt morgen pas bekend.
Denk je dat je dan meer kans maakt?quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Syrena!.
Deze woning is al leeg, zou het dan ook nog zo lang duren als dat jullie allemaal zeggen?. Ik ben wel blij dat er elke week nieuwe woningen op internet komen, dus ik kan er elke week mee aan de gang. Maar op het woningaanbod van deze week ga ik pas zondagavond reageren denk ik, dan kan ik de woningen uitzoeken met het minste aantal reacties.
De mijne stond idd al sinds dec leeg! Ik was zelfs vergeten dat ik gereageerd had, had nl. een paar weken ervoor een andere afgewezen omdat ik dacht dat ik 't niet betalen kon (en die was iets goedkoper zelfs). Maar in feb wist ik mijn nieuwe loon, nog een gerekend en toen ging het (met huurtoeslag). Oh, toen was ik zo blijquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Syrena!.
Deze woning is al leeg, zou het dan ook nog zo lang duren als dat jullie allemaal zeggen?. Ik ben wel blij dat er elke week nieuwe woningen op internet komen, dus ik kan er elke week mee aan de gang. Maar op het woningaanbod van deze week ga ik pas zondagavond reageren denk ik, dan kan ik de woningen uitzoeken met het minste aantal reacties.
Je ex wordt automatisch uitgeschreven zodra hij zich op zijn nieuwe adres inschrijft.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan ga ik daar vanmiddag langs! Ook om te vragen of ze m'n ex uit kunnen schrijven en dat 'ie dan wel z'n punten behoudt.
Euh. Hij is nu mede-aanvrager bij mijn inschrijving, dat is niet meer de bedoeling. En hij blift gewoon in ons (particuliere) huurhuisje wonen. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 19 april 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je ex wordt automatisch uitgeschreven zodra hij zich op zijn nieuwe adres inschrijft.
Je kunt hem niet zomaar laten uitschrijven, dan is hij dakloos.
ik denk dat ze bedoelt op een woonpas?quote:Op maandag 19 april 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je ex wordt automatisch uitgeschreven zodra hij zich op zijn nieuwe adres inschrijft.
Je kunt hem niet zomaar laten uitschrijven, dan is hij dakloos.
Patrimonium wil inderdaad wel eens extra moeite voor je doenquote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan ga ik daar vanmiddag langs! Ook om te vragen of ze m'n ex uit kunnen schrijven en dat 'ie dan wel z'n punten behoudt.
Ah, ik begreep je verkeerd.quote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh. Hij is nu mede-aanvrager bij mijn inschrijving, dat is niet meer de bedoeling. En hij blift gewoon in ons (particuliere) huurhuisje wonen. Of begrijp ik je verkeerd?.
Je krijgt beiden puntenquote:Op maandag 19 april 2010 13:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ah, ik begreep je verkeerd.![]()
Ik hoop dat jullie beiden punten krijgen en dat ze niet door de helft gedeeld worden ofzo.
Ik kan niet vinden hoe het met die hofjes zit, maar manlief heeft me eens verteld dat een vriendin van hem daar had gehoord en dat gunning dmv een ballotagecommissie gaat aangezien er gelijkgestemden (bijvoorbeeld ouderen, alleenstaanden of gelovigen) bij elkaar in de hofjes wonen.
Maar misschien weet iemand anders daar meer van.
Mijn Meneer reed laatst in het Midden-Oosten in een gloednieuwe huurauto rond. Al vanaf 1300 op de teller zat hij zich te verheugen... 1333, 1334.... En toen was het landschap zo mooi dat hij pas bij 1341 weer keekquote:
Haha ja ik kijk heel vaak net dan hoe laat het is, en ik word daar dan heel blij van. Maar mijn vriendinnen enzo snappen dat niet of vinden het raar dus ik hou het vaak voor mezelfquote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn Meneer reed laatst in het Midden-Oosten in een gloednieuwe huurauto rond. Al vanaf 1300 op de teller zat hij zich te verheugen... 1333, 1334.... En toen was het landschap zo mooi dat hij pas bij 1341 weer keer
In dat kader vind ik 11:11 en 22:22 leuk.quote:Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
13:37 kan me niet schelen, maar ik vind het wel heel fijn als ik net om 12:34 op de klok kijk..
Oh joh. Dan weet je nog niet eens van mijn hysterische voorliefde voor rijtjes en logica en series en even getallen in (nederlandse) mobiele nummersquote:
Een soort zoute ham, erg lekker. Het heet schwarzwalder schinken en komt oorspronkelijk uit het Zwarte Woud. 't Is te koop bij AH.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh joh. Dan weet je nog niet eens van mijn hysterische voorliefde voor rijtjes en logica en series en even getallen in (nederlandse) mobiele nummers
Ah dank je.quote:Op maandag 19 april 2010 14:32 schreef Ewelina het volgende:
Een soort zoute ham, erg lekker. Het heet schwarzwalder schinken en komt oorspronkelijk uit het Zwarte Woud. 't Is te koop bij AH.
[ afbeelding ]
Pasta met gegrilde groenten, en dan scheppen de heren maar wat extra pasta op hun bordjequote:Op maandag 19 april 2010 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet avondeten verzinnen wat voldoet aan o.a. de volgende criteria:
- niet te zwaar ivm sporten in de avond en anders krijg ik buikauw
- wel vullend want vriendje moet genoeg hebben, en we krijgen nog een vriend te eten
- de gast is niet dol op groenten, en ik wil juist enigszins gezond eten
- en dan nog de gebruikelijke dingen waarmee ik rekening moet houden, namelijk de smaakpapillen van mijn wederhelft en yours truly![]()
Ho hum
Grazie voor het meedenken! Ik denk dat pasta wel het handigst is, dan kan ik zelf weinig pasta nemen en de heren inderdaad veel pasta + vlees en weinig groentenquote:Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pasta met gegrilde groenten, en dan scheppen de heren maar wat extra pasta op hun bordje
Pasta aglio e olio isquote:Op maandag 19 april 2010 14:51 schreef Ewelina het volgende:
Pasta bolognese anders, met een frisse salade? Of de pasta aglio e olio (oid, pasta met olijfolie, knoflook en pepers) die kwak laatst postte, met kip erbij?
Oe, ik denk dat dit hem wordt!quote:Op maandag 19 april 2010 14:51 schreef Ewelina het volgende:
Pasta bolognese anders, met een frisse salade?
Ik mik altijd paprika en ui in de saus, soms tomaat, of gegrilde courgette erbij, ook erg lekker. Of ik maak hem met zeer fijngesneden wortel en ui (en dan een halve fles wijn, maar dat hoeft niet per sé).quote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, ik denk dat dit hem wordt!Dan eet ik het 'konijnenvoer' wel
En ik kan alsnog wel wat veggies (tomaten, prei, wortel?) in de saus mikken
Ik had een tijdje terug wel ergens een lekker recept gevonden voor bolognese saus!
Schwarzwalder Kirschtorte?quote:Op maandag 19 april 2010 15:06 schreef Syrena het volgende:
SchwarzwalderToen ik nog bij de Edah aan het vlees stond, lekker verse plakjes snijden en zo opeten
![]()
De taart Schwarzwalder is ook erg lekker trouwens
Mijn telefoonnummer begint zo: (06) 4321 ....quote:Op maandag 19 april 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh joh. Dan weet je nog niet eens van mijn hysterische voorliefde voor rijtjes en logica en series en even getallen in (nederlandse) mobiele nummers
ING-kantoor.quote:Op maandag 19 april 2010 15:30 schreef P.F het volgende:
Ik heb postbank?
GWK kantoor.quote:Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef P.F het volgende:
Hoe krijg ik contant geld zo snel mogelijk op mijn rekening? Ik moet iets vandaag overmaken maar ik heb het alleen contant
Ja dat dacht ik ookquote:
Als het echt haast heeft, zou ik gewoon naar zo'n agentschap gaan. Die kunnen in principe alles doen wat een 'echt postkantoor' (die zijn er bijna niet meer) kan.quote:Op maandag 19 april 2010 15:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookHoe kun je een echt postkantoor in de buurt zoeken? Ik wil een echte, ik kan alleen maar postkantoren in een winkel vinden..
Weinig of niets?quote:Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verrassend genoeg konden ze weinig voor me betekenen, bij de woningcorporatie en het Patrimonium. Maar om even lekker op de zaken vooruit te lopen heb ik wel al verfkleurstaaltjes gehaald bij de bouwmarkt..
kost dat extra geld? er zit er 1 in adam cs toch?quote:Op maandag 19 april 2010 15:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het echt haast heeft, zou ik gewoon naar zo'n agentschap gaan. Die kunnen in principe alles doen wat een 'echt postkantoor' (die zijn er bijna niet meer) kan.
Tussen ¤ 8,00 en ¤ 17,50.quote:Op maandag 19 april 2010 15:57 schreef P.F het volgende:
[..]
kost dat extra geld? er zit er 1 in adam cs toch?
Ik kan zo gauw niet vinden of het extra geld kost. Het staat er niet bij, maar ik sluit niet uit dat het een paar euro's kost.quote:Op maandag 19 april 2010 15:57 schreef P.F het volgende:
[..]
kost dat extra geld? er zit er 1 in adam cs toch?
quote:Geld storten op rekening derden
Geld storten op rekening van derden kan uitsluitend via de balie van een ING-Kantoor, Postkantoor of op een Postkantoor in een winkel. Stortingen zijn gelimiteerd tot ¤ 1000,-.
Bij de woningcorporatie hebben ze wel m'n naam opgeschreven. Studiootjes komen niet vaak online, zei ze, maar dan weten ze nu dat ik daar ook in geïnteresseerd ben. En ze heeft me uitgelegd hoe ik onze inschrijvingen moet splitsen. Bij het Patrimonium hebben ze alleen de naam van m'n ex doorgestreept.quote:
ik heb het weggehaald. maar het is niet bepaald in het geheim gegaan, dit waren acties in het openbaar met minstens tien mensen erbij dus ik zie eigenlijk niet in hoe dat roddelen is...quote:Op maandag 19 april 2010 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het trouwens heel raar dat hier geroddeld wordt over iemand in het "echte leven", die voor mensen die haar kennen heel herkenbaar moet zijn.![]()
En verder moeten teendecolletés, peeptoes en slippers verboden worden.
Nog geen resultaat, maar wel een stapje verder.quote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de woningcorporatie hebben ze wel m'n naam opgeschreven. Studiootjes komen niet vaak online, zei ze, maar dan weten ze nu dat ik daar ook in geïnteresseerd ben. En ze heeft me uitgelegd hoe ik onze inschrijvingen moet splitsen. Bij het Patrimonium hebben ze alleen de naam van m'n ex doorgestreept.
quote:Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verrassend genoeg konden ze weinig voor me betekenen, bij de woningcorporatie en het Patrimonium. Maar om even lekker op de zaken vooruit te lopen heb ik wel al verfkleurstaaltjes gehaald bij de bouwmarkt..
Ja, daar reageer ik ook op.quote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog geen resultaat, maar wel een stapje verder.
Ik zie ook wel huisjes met één slaapkamer. Lijkt me ook geschikt/betaalbaar.
Kwaadspreken over iemand achter diens rug is roddelen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb het weggehaald. maar het is niet bepaald in het geheim gegaan, dit waren acties in het openbaar met minstens tien mensen erbij dus ik zie eigenlijk niet in hoe dat roddelen is...
Ik ook, ben geen ster in wiskunde *een 5 op mijn diploma cijferlijst, hmm*quote:Op maandag 19 april 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Je kunt er iets positiefs van maken he, tis nu zuur maar dalijk wel lekker je eigen huisje inrichtenquote:Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah wat balen Mo! Dat zijn echt de ergsten, als je niet weet waar het fout is gegaan en je alles snapte (en je het vak ook nog eens interessant vond). Hopelijk wordt het een en ander je duidelijk tijdens het inkijken.quote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
bah, tentamen niet gehaald![]()
kan wel janken. Ging niet goed, maar had ergens de hoop dat ik me aanstelde en dat 't stiekem best goed ging...
een 5.. meteen maar gemailed om tentamen in te zien en strategie te bepalen voor de volgende poging, ik moet en zal 't halen... Bij vakken die ik leuk vind, vind ik 't altijd echt naar om ze niet te halen, vooral als ik alles in college wel snapte...;(
Joehoe voor jouquote:schreef Syrena het volgende:[/b]
Maar ik heb de baan! Whoeoe! Per 1 mei een halve bibliothecaris
Wat is in vredesnaam Pandan Chiffon Cake?quote:Op maandag 19 april 2010 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg, ik had een mix gekocht voor Pandan chiffon cake, en het is gewoon wit, en als je het bij de eieren gooit wordt het groen! Briljant!
Supergroene cake!quote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam Pandan Chiffon Cake?
quote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam Pandan Chiffon Cake?
Daar heb ik het wel voor het eerst gegeten!quote:
Awwww!!quote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arooo!
- Maria --> supermercado
- AH dicht wegens verbouwing, ohja. Dan maar naar Deen.
- Maria half jaar bezig met zoeken naar alle boodschappen bij Deen, maar dan heeft ze een mandje vol! Hoera, klaar!
- Maria @ Kassa![]()
- Pakt portemonnee
- Ziet leegte waar de pinpas hoort te zijnFUUUUK! Vriendje had gister pinpas geleend en vergeten terug te geven
![]()
- Maria laat boodschappen achter @ Deen.Wel achter laten zetten. Kan nu pas boodschappen halen als vriendje thuis is - na 6 uur dus.
- Maria eet dus geen pasta bolognese.
- Heeft nu dus niks om vriendje + vriend voor te schotelen als ze om 6 uur hier zijn![]()
- Is beetje van slag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |