abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80459592
Het vorige deel: Slank richting zomer # 1012: volkoren producten en roomboter

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 18 april 2010 @ 21:17:56 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80459623
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink, wat voor merk zelfbruinende meuk zou jij aanraden? (ohja en ik weet weer waar zuslief last van had! Ingegroeide haartjes ook geloof ik, door nogal enthousiaste smeersels! Dus wil wel weten waarmee je daar géén last van hebt ) Dan kan ik des noods mn benen een soort kick-start geven vóór het warm genoeg is om met de benen bloot te zonnen
Hangt een beetje van je eigen huidskleur af. Ik zelf vind Dove en Bébe prettig, maar die ruiken wel sterk. Vroeger gebruikte ik altijd nivea. Was minder sterk qua geur, maar vlekte sneller.
Van echte zelfbruiners (dus geen bodylotion) heb ik alleen Nivea en Kruitvat gebruikt. Nivea was eigenlijk best wel goed achteraf, al heb ik dus een voorkeur voor de bodylotion. Je moet alleen wel heel erg secuur smeren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 18 april 2010 @ 21:18:22 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80459645
TT
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 18 april 2010 @ 21:18:24 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80459649
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat leuk ik ken haar wel, we hebben samen vorig jaar het Requiem van Mozart gezongen, en haar vriendje zit bij Cantatrix maar óók bij mijn koor
pi_80459661
XM, dan had je vandaag je kans moeten grijpen! Vliegtuigen vlogen toch niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80459695
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
TT
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 18 april 2010 @ 21:20:17 #7
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80459753
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh wat leuk ik ken haar wel, we hebben samen vorig jaar het Requiem van Mozart gezongen, en haar vriendje zit bij Cantatrix maar óók bij mijn koor
Ohnee jij bedoelt waarschijnlijk de andere F.! Met de dreadlocks? Die zat vroeger ook bij het studentenkoor en heeft ook een tijd bij mijn huidige koor gezongen. Zangers onder elkaar is ook één grote kluwen
  zondag 18 april 2010 @ 21:20:57 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80459782
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, dan had je vandaag je kans moeten grijpen! Vliegtuigen vlogen toch niet.
Ik heb vandaag ook in de zon gezeten!! Niet ver van Schiphol overigens Maar niet met mn blote benen .

Wel raar trouwens, 2x langs Schiphol gereden en 0,0 activiteit. Morgen moet ik er weer langs.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80459827
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ohnee jij bedoelt waarschijnlijk de andere F.! Met de dreadlocks? Die zat vroeger ook bij het studentenkoor en heeft ook een tijd bij mijn huidige koor gezongen. Zangers onder elkaar is ook één grote kluwen
Ja, met de dreadlocks. Lieve meid, ze bood me meteen d'r logeerkamer aan toen ik vertelde dat het uit was tussen m'n ex en mij. .
pi_80459890
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80459921
Mariaatje: Ik wil weer gaan hardlopen (alweer!) en op dinsdagavond is er pilates bij mijn sportschool (a 65 euro per maand, waar ik al 2 maanden niet geweest ben ) En ik wil net als jij wat meer gaan fitnessen, ben je al begonnen?

En DaD, do ek! In kleren ziet het er ook wel ok uit hoor, maar zonder zijn vooral mijn benen echt heel erg slap. Als ik ze zo van bovenaf bekijk zie ik overal putjes, zelfs bij kaarslicht! En elke zomer baal ik er weer van dat ik niet iets fanatieker gesport heb, nou ja, dat ik uberhaupt gesport heb
En fijn om te lezen dat het goed met je gaat!
  zondag 18 april 2010 @ 21:24:12 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80459956
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, met de dreadlocks. Lieve meid, ze bood me meteen d'r logeerkamer aan toen ik vertelde dat het uit was tussen m'n ex en mij. .
Ik vind haar altijd een soort groot klein kind ze kan zo blij zijn, en gekke dingen opmerken enzo
  zondag 18 april 2010 @ 21:24:33 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80459973
anna82; ik wil je bubble niet bursten hoor, maar ik RPM regelmatig en ik heb ook nog putjes
  zondag 18 april 2010 @ 21:25:13 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80460011
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hangt een beetje van je eigen huidskleur af. Ik zelf vind Dove en Bébe prettig, maar die ruiken wel sterk. Vroeger gebruikte ik altijd nivea. Was minder sterk qua geur, maar vlekte sneller.
Van echte zelfbruiners (dus geen bodylotion) heb ik alleen Nivea en Kruitvat gebruikt. Nivea was eigenlijk best wel goed achteraf, al heb ik dus een voorkeur voor de bodylotion. Je moet alleen wel heel erg secuur smeren.
Twenks! Ik ga binnenkort wel even naar de drogist Voorzichtig proberen kan altijd. Misschien leuk te weten: Nivea kwam trouwens ook het beste uit de test van kassa! (http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/de-zelfbruiners-getest/speel/1/)
En beterschap voor manlief nog, dat ie maar snel weer volledig aangesterkt mag zijn!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80460097
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik vind haar altijd een soort groot klein kind ze kan zo blij zijn, en gekke dingen opmerken enzo
Haha ja, ik stond ook best even te kijken toen ze haar leeftijd vertelde. . Ze kende jou ook wel geloof ik!
  zondag 18 april 2010 @ 21:27:16 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80460123
Ik kan me dus echt niet druk maken over putjes in mn benen kan me bijna niemand voorstellen die dat niet heeft joh, dus totaal overbodig om te proberen om ze weg te sporten!
pi_80460176
Ik heb geen putjes, ik heb bulten. .
  zondag 18 april 2010 @ 21:29:15 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80460212
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef anna82 het volgende:
Mariaatje: Ik wil weer gaan hardlopen (alweer!) en op dinsdagavond is er pilates bij mijn sportschool (a 65 euro per maand, waar ik al 2 maanden niet geweest ben ) En ik wil net als jij wat meer gaan fitnessen, ben je al begonnen?

Oe, dus conditie verbeteren én long and lean worden! Klinkt als een goed plan, vooral als je het ook redelijk leuk vindt? 65 euro per maand, holy moly trouwens! Ik vind dat best wel veel, of is de service dan heuuul goed?

Ik ben ook begonnen met fitnessen ja! Ik heb vorige maandag de fitness-intro gehad, en zaterdag ben ik voor het eerst zelf bezig gegaan Was heel leuk, heb samen met een Zumba-genootje ook nog grondoefeningen gedaan enzo En verder nog apparaten natuurlijk, en 10 minuten op de loopband gerend Tot nu toe ben ik gemotiveerd in ieder geval, hopelijk blijft dat zo! Ik heb ook ontzéttende spierpijn vandaag Dan voel ik me altijd wél meteen strakker, ondanks dat ik nog steeds een Blubje ben

Plan is: gewoon verder met Zumba en hopelijk binnenkort ook weer Body Jam, en dan twee keer per week ofzo erbij fitnessen.
  zondag 18 april 2010 @ 21:29:59 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80460243
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Haha ja, ik stond ook best even te kijken toen ze haar leeftijd vertelde. . Ze kende jou ook wel geloof ik!
Nee dat raad je echt niet zomaar hoe oud ze is

Ze kent mij wel ja we hebben samen gezongen dus. Ze gaat waarschijnlijk wel naar ons concert eind mei, moet je ook meekomen!
pi_80460270
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
anna82; ik wil je bubble niet bursten hoor, maar ik RPM regelmatig en ik heb ook nog putjes
Mijn bubble burst niet zo snel hoor. De putjes zitten niet alleen in de benen, maar ook in de genen (rijm!), dus heel strak zal ik daar nooit worden. Maar goed, dan kan ik altijd nog mijn moeder de schuld geven in plaats van mijn eigen sportregime
  zondag 18 april 2010 @ 21:31:02 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80460302
65 euro per maand? Dat is FitnessFirst zeker?
  zondag 18 april 2010 @ 21:31:40 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80460343
Nou.... vorig jaar had ik voor het eerst sinds mijn 18e ofzo helemaal gladde benen. Echt, helemaal glad zonder hubbeltje of wat dan ook. En een perfect strak figuur.
Heel veel sporten, veel water, geen suiker, geen alcohol, regelmatig incremen en weinig koolhydraten zorgen inderdaad voor een geweldig lijf Jammer genoeg is het voor normale stervelingen niet vol te houden op die manier te leven (ik had vorig jaar een tijdje er veel vrije tijd, dus toen kon het).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 18 april 2010 @ 21:34:14 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80460463
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Nou.... vorig jaar had ik voor het eerst sinds mijn 18e ofzo helemaal gladde benen. Echt, helemaal glad zonder hubbeltje of wat dan ook. En een perfect strak figuur.
Heel veel sporten, veel water, geen suiker, geen alcohol, regelmatig incremen en weinig koolhydraten zorgen inderdaad voor een geweldig lijf Jammer genoeg is het voor normale stervelingen niet vol te houden op die manier te leven (ik had vorig jaar een tijdje er veel vrije tijd, dus toen kon het).
My thoughts exactly

Ach en ik heb een zodanig vreemde huid dat mn benen en armen nooit mooi glad zullen zijn. Ik heb een soort permanent kippenvel
  zondag 18 april 2010 @ 21:37:06 #24
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80460622
Garnier bodylotion werkt bij mij super voor een mooi bruin kleurtje! En voor mijn gezicht gebruik ik Garnier zelfbruiner (in ieder geval vroeger door die 6 kg meer de laatste tijd zie ik er veel minder bleek uit, een voordeel zowaar!)
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zondag 18 april 2010 @ 21:39:38 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80460744
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

My thoughts exactly

Ach en ik heb een zodanig vreemde huid dat mn benen en armen nooit mooi glad zullen zijn. Ik heb een soort permanent kippenvel
Ikke ook ja! Op bovenarmen en -benen voornamelijk.

Ik ben gewoon één en al hobbels en kuilen, maar dat boeit me niet zo machtig veel Ik wil gewoon minder buikrol en blub-bil en flubber-armen, en ik heb besloten dat dat haalbaar moet zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')