Hangt een beetje van je eigen huidskleur af. Ik zelf vind Dove en Bébe prettig, maar die ruiken wel sterk. Vroeger gebruikte ik altijd nivea. Was minder sterk qua geur, maar vlekte sneller.quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink, wat voor merk zelfbruinende meuk zou jij aanraden?(ohja en ik weet weer waar zuslief last van had! Ingegroeide haartjes ook geloof ik, door nogal enthousiaste smeersels! Dus wil wel weten waarmee je daar géén last van hebt
) Dan kan ik des noods mn benen een soort kick-start geven vóór het warm genoeg is om met de benen bloot te zonnen
quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Oh wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ken haar wel, we hebben samen vorig jaar het Requiem van Mozart gezongen, en haar vriendje zit bij Cantatrix maar óók bij mijn koor
![]()
quote:
Ohnee jij bedoelt waarschijnlijk de andere F.! Met de dreadlocks? Die zat vroeger ook bij het studentenkoor en heeft ook een tijd bij mijn huidige koor gezongen. Zangers onder elkaar is ook één grote kluwenquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wat leukik ken haar wel, we hebben samen vorig jaar het Requiem van Mozart gezongen, en haar vriendje zit bij Cantatrix maar óók bij mijn koor
Ik heb vandaag ook in de zon gezeten!! Niet ver van Schiphol overigensquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, dan had je vandaag je kans moeten grijpen! Vliegtuigen vlogen toch niet.
Ja, met de dreadlocks. Lieve meid, ze bood me meteen d'r logeerkamer aan toen ik vertelde dat het uit was tussen m'n ex en mij.quote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohnee jij bedoelt waarschijnlijk de andere F.! Met de dreadlocks? Die zat vroeger ook bij het studentenkoor en heeft ook een tijd bij mijn huidige koor gezongen. Zangers onder elkaar is ook één grote kluwen
Ik vind haar altijd een soort groot klein kindquote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, met de dreadlocks. Lieve meid, ze bood me meteen d'r logeerkamer aan toen ik vertelde dat het uit was tussen m'n ex en mij..
Twenks! Ik ga binnenkort wel even naar de drogistquote:Op zondag 18 april 2010 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt een beetje van je eigen huidskleur af. Ik zelf vind Dove en Bébe prettig, maar die ruiken wel sterk. Vroeger gebruikte ik altijd nivea. Was minder sterk qua geur, maar vlekte sneller.
Van echte zelfbruiners (dus geen bodylotion) heb ik alleen Nivea en Kruitvat gebruikt. Nivea was eigenlijk best wel goed achteraf, al heb ik dus een voorkeur voor de bodylotion. Je moet alleen wel heel erg secuur smeren.
Haha ja, ik stond ook best even te kijken toen ze haar leeftijd vertelde.quote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd een soort groot klein kindze kan zo blij zijn, en gekke dingen opmerken enzo
Oe, dus conditie verbeteren én long and lean worden! Klinkt als een goed plan, vooral als je het ook redelijk leuk vindt?quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef anna82 het volgende:
Mariaatje: Ik wil weer gaan hardlopen (alweer!) en op dinsdagavond is er pilates bij mijn sportschool (a 65 euro per maand, waar ik al 2 maanden niet geweest ben) En ik wil net als jij wat meer gaan fitnessen, ben je al begonnen?
Nee dat raad je echt niet zomaar hoe oud ze isquote:Op zondag 18 april 2010 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha ja, ik stond ook best even te kijken toen ze haar leeftijd vertelde.. Ze kende jou ook wel geloof ik!
Mijn bubble burst niet zo snel hoor. De putjes zitten niet alleen in de benen, maar ook in de genen (rijm!), dus heel strak zal ik daar nooit worden. Maar goed, dan kan ik altijd nog mijn moeder de schuld geven in plaats van mijn eigen sportregimequote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
anna82; ik wil je bubble niet bursten hoor, maar ik RPM regelmatig en ik heb ook nog putjes![]()
My thoughts exactlyquote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Nou.... vorig jaar had ik voor het eerst sinds mijn 18e ofzo helemaal gladde benen. Echt, helemaal glad zonder hubbeltje of wat dan ook. En een perfect strak figuur.
Heel veel sporten, veel water, geen suiker, geen alcohol, regelmatig incremen en weinig koolhydraten zorgen inderdaad voor een geweldig lijfJammer genoeg is het voor normale stervelingen niet vol te houden op die manier te leven (ik had vorig jaar een tijdje er veel vrije tijd, dus toen kon het).
Ikke ook ja! Op bovenarmen en -benen voornamelijk.quote:Op zondag 18 april 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
My thoughts exactly
Ach en ik heb een zodanig vreemde huid dat mn benen en armen nooit mooi glad zullen zijn. Ik heb een soort permanent kippenvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |