abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:00:57 #1
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80415059
Het vorige deel: Slank # 1011 - Cupcakes, ABBA en biseksuele karbonades

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80415064
fipo
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:01:15 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80415067
mijn laatste post:

Men, wat een goed gevoel om zoveel te lopen. Ik voel me helemaal voldaan. En klaar om hard aan de studie te gaan!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80415111
hoop dat (sigme) als ik het goed heb nog wilt reageren op mijn post van het vorige topic
-
pi_80415138
Leuke foto PF! Juist ook omdat ie niet geposeerd is .

Ik moet maar eens bezig met dingen die volgende week moeten gebeuren ipv dromen over de toekomst .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80415145
tvp ^__^
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:04:34 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80415151
Tvp voor morgenavond. Zo richting schoonpapa!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80415168
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:58 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Oke, sorry beet je veel tekst en dan vergeet ik dingen.
Dat geeft helemaal niks; we zeuren hier gewoon door .
quote:
Siroop (ja helaas ) melk, sinaasappelsap.
Kan je het vervangen door thee (zonder suiker) en/of water? Je krijgt al genoeg zuivel binnen en de rest is suiker.
quote:
ehm, boter ah light. Enige keuze.
Wat is er niet goed aan
't Is onsmakelijk. Dus voegt het weinig toe aan je eetplezier. Als er nou iets lekkers zou zijn (echte boter of lekkere mayo) zou ik je aanbevelen regelmatig brood met een klein laagje mayo te nemen met komkommer of sla of tomaat. Lekker en gezond en vullend. Of vers brood met niets dan een beetje boter .
Boter = roomboter. Andere "boter"smeersels zijn geen boter maar enge substanties
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:05:48 #9
70532 loveli
N
pi_80415184
Waarom is ontbijtkoek slecht? Er zit veel fructose in en fructose is de vaste verkering van diabetes II. Fructose stilt je hongergevoel niet, maar wakkert het aan en zorgt op termijn voor insulineresistentie. Slecht dus.

De vezels zijn wel ok natuurlijk, maar als je dan toch vezels wilt, eet liever groente en fruit.

Fruitdrankjes hoef je niks voor te doen, alleen maar slikken. Dat zijn hele snelle kcals om ongemerkt binnen te krijgen. Als je een kiwi eet doe je daar tig keer langer over dan wanneer je een smoothie wegklokt. Tegen de tijd dat je lichaam in de gaten heeft dat je geen honger meer zou moeten hebben, heb je al te veel kcals achteloos weggedronken. Als je toch veel kcals neemt, kun je er maar beter van genieten.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:07:10 #10
70532 loveli
N
pi_80415221
Roomboter is niet per se ongezond, je moet er alleen geen pakje per dag van wegtikken. En het is weer tijd voor grasboter!!!!!
crap in = crap out
pi_80415244
* eet op dit moment een pak diepvriesspinazie met een restje zilvervliesrijst en een schep haverzemelen

En ik vind dat écht lekker .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:08:38 #12
70532 loveli
N
pi_80415252
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef sigme het volgende:
Boter = roomboter. Andere "boter"smeersels zijn geen boter maar enge substanties
crap in = crap out
pi_80415276
Ik hoorde net een slechte grap. Iets met de crematie van Sugar Lee en de aswolk !
pi_80415278
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef sigme het volgende:
't Is onsmakelijk. Dus voegt het weinig toe aan je eetplezier. Als er nou iets lekkers zou zijn (echte boter of lekkere mayo) zou ik je aanbevelen regelmatig brood met een klein laagje mayo te nemen met komkommer of sla of tomaat. Lekker en gezond en vullend. Of vers brood met niets dan een beetje boter .
Als er geen andere keuze is, en je bent niet zo'n fijnproever zou ik voor dat kleine beetje boter dat je op brood smeert niet moeilijk gaan doen. Beleg/drinken zit meer ruimte in om te verbeteren. En roomboter = viesss .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:10:18 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80415285
Ik moet ook maar eens afvallen. 1,81, en 81 kilo. Geen idee waar het zit, want afgezien van een heel klein buikje/lovehandles, ziet het er allemaal wel OK uit eerlijk gezegd. Maar goed, 81 kilo vind ik toch wat te zwaar worden en dat moet zich uiteraard niet doorzetten. Liefst wil ik weer gewoon op 73-74 kilo zitten.
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:10:28 #16
70532 loveli
N
pi_80415293
In babyvoer zit ook toegevoegd suiker, omdat babies het lekkerder vinden dan. Probleem is dat ze daardoor wennen aan suiker en later meer nodig hebben voor zoetbeleving. In de VS kun je goed merken wat het gevolg is: in alles zit suiker, tot brood aan toe. Wij vinden het smerig, zij proeven het nauwelijks.
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:11:09 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80415307
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
Roomboter is niet per se ongezond, je moet er alleen geen pakje per dag van wegtikken. En het is weer tijd voor grasboter!!!!!
Wat is grasboter?
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:11:52 #18
70532 loveli
N
pi_80415320
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet ook maar eens afvallen. 1,81, en 81 kilo. Geen idee waar het zit, want afgezien van een heel klein buikje/lovehandles, ziet het er allemaal wel OK uit eerlijk gezegd. Maar goed, 81 kilo vind ik toch wat te zwaar worden en dat moet zich uiteraard niet doorzetten. Liefst wil ik weer gewoon op 73-74 kilo zitten.
Niet naar gewicht kijken, maar naar het plaatje. En mannen hebben een voordeel, die maken makkelijk spieren. Dus een beetje aan het ijzer, spieren kweken en je vet smelt vanzelf weg, tenzij je er gek bij gaat eten.
crap in = crap out
pi_80415332

Ik kom hier even een voorzichtige TVP plaatsen. Lees al een hele tijd mee en ben nu ook langzaam bezig om weer een beetje minder flubber te krijgen. Voer al geruime tijd (bijna) dagelijks mijn voeding in op eetmeter.nl om wat meer inzicht te krijgen in at ik eigenlijk in m'n buik stop, doe 3 of 4 x in de week aan "sport" (beetje voetballen of hardlopen) en loop naar 't werk!

Mijn gewicht weet ik niet, durf niet op de weegschaal te gaan staan . Niet dat het zó erg gesteld is, heb tot nu toe kleding maat 38 maar het begint langzaam richting 40 te gaan en dat wil ik toch éct voorkomen.

Jullie lijstjes en kritiek lijken me erg nutig en daarnaast is het volgens mij ook een erg gezellig topic!

-edit- het lijkt wel of er, nu het zomer word, ineens heel veel nieuwe mensen een tvp zetten
pi_80415335
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:11 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat is grasboter?
Koeien die na een winter op stal te hebben gestaan, en voor het eerst weer gras eten, geven een tijdje wat andere melk. De boter & kaas daarvan is anders dan van de "normale melk": zachter.

Uiteraard is het tegenwoordig grotendeels nep.

-edit- Welkom
pi_80415366
Hmmmm, maar ik ben wel voorstander van zelfgemaakte smoothies als tussendoortje in de zomer. Zo ontzettend lekker. En ja, veel suikers, maar toch ook veel vitamines en als je daarnaast niet ook nog tig andere suikerbommen eet, mag het best. Maar van die kant en klare zou ik ook niet doen nee.

Mijn lijstje vandaag:
O: 3 volkoren beschuiten met boter en anijsmuisjes.
T: 1 cracker met achterham en light mayo
L: 2 crackers met een gekookt eitje en light mayo en 1 met ham.
T: wijntje prbly. Mijn moeder komt langs in de galerie.
D: ik denk iets met zalm. Misschien wel een oosterse variant lekker snel uit de magnetron en dan met een beetje rijst. Toe: kwark met frambozen.
pi_80415399
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
In babyvoer zit ook toegevoegd suiker, omdat babies het lekkerder vinden dan. Probleem is dat ze daardoor wennen aan suiker en later meer nodig hebben voor zoetbeleving. In de VS kun je goed merken wat het gevolg is: in alles zit suiker, tot brood aan toe. Wij vinden het smerig, zij proeven het nauwelijks.
dat vind ik zo zonde voor die kleine kindjes, vanaf dat je baby bent al een verpeste smaaksensatie. Als ik ooit een kind heb (als!!) zou ik zoveel mogelijk zelf koken.
pi_80415417
Hoi en welkom aan de nieuwen. Loveli heeft zo nog wat vragen met betrekking tot broccoli!
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:17:52 #24
70532 loveli
N
pi_80415453
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als er geen andere keuze is, en je bent niet zo'n fijnproever zou ik voor dat kleine beetje boter dat je op brood smeert niet moeilijk gaan doen. Beleg/drinken zit meer ruimte in om te verbeteren. En roomboter = viesss .
Wat betreft kcals heb je gelijk, wat betreft slechte vetten ligt het anders. Transvetten en langketenige verzadigde vetten zijn op lange termijn gewoon slecht voor je gezondheid als je ze er niet afsport. Ze nemen de plek in van de gezonde vetzuren in je lichaam en bemoeilijken allerlei processen in je lichaam. Risico hart- en vaatziekten, etc.

Grasboter: Koeien die gras eten omdat ze in de wei staan geven melk en daarvan wordt boter gemaakt. Zal vast wel ergens op i'net te vinden zijn dat het beter voor je is dan standaard stalboter. Lijkt mij iig wel dat het gezonder is.
crap in = crap out
pi_80415463
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:16 schreef conleche het volgende:
Hoi en welkom aan de nieuwen. Loveli heeft zo nog wat vragen met betrekking tot broccoli!
Minstens 2 stronken per week op dokters recept
pi_80415485
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:04 schreef Chicolate het volgende:
Leuke foto PF! Juist ook omdat ie niet geposeerd is .

Ik moet maar eens bezig met dingen die volgende week moeten gebeuren ipv dromen over de toekomst .
Thank you! En sigme & Ewelina ook !
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:19:43 #27
70532 loveli
N
pi_80415489
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Koeien die na een winter op stal te hebben gestaan, en voor het eerst weer gras eten, geven een tijdje wat andere melk. De boter & kaas daarvan is anders dan van de "normale melk": zachter.

-edit- Welkom
Nep? Vertel!
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:20:31 #28
70532 loveli
N
pi_80415508
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Minstens 2 stronken per week op dokters recept
Jij mag blijven!
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:21:31 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80415522
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet naar gewicht kijken, maar naar het plaatje. En mannen hebben een voordeel, die maken makkelijk spieren. Dus een beetje aan het ijzer, spieren kweken en je vet smelt vanzelf weg, tenzij je er gek bij gaat eten.
I know, en normaal gesproken zeg ik dat zelf ook altijd (niet naar het gewicht kijken maar naar het plaatje). maar goed, 81 kilo en dat buikje storen me toch. Ik ben wel wat breder en 'voller' geworden de laatste jaren maar ik wil mijn middel toch wel het liefst zo slank mogelijk houden, of in ieder geval de illusie wekken dat die zo slank mogelijk is door de heupen en de borst/rug weer breder te krijgen.

Maar goed, heb weinig zin in weer honderden push-ups per dag eerlijk gezegd. Ben wel met losse barbells aan het oefenen en gewoon de heupen loshouden enzo, maar vroeger sportte ik echt de hele dag door zowat, en de laatste jaren niet meer.

Ah well... nu met dit lekkere weer kan ik af en toe ene goed stuk fietsen en dan kijk ik wel welke richting het opgaat
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef sigme het volgende:

[..]

-edit- Welkom
Thanks voor de uitleg. Net zoiets als jonge graskaas dus!? Dat vind ik trouwens wel de lekkerste kaas (des te jonger des te beter. Als er embryo-kaas zou zijn zou ik dat eten, zo jong wil ik het. Oudere kaas vind ik al erg snel 'te sterk'.

Jammer om te horen dat het dan weer grotendeels nep is. Daar word je sowieso gek van: je kunt tegenwoordig nauwelijks meer 'gezond' eten of het is wel bespoten of er zitten hormonen in etc etc.
pi_80415560
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij mag blijven!

Nu even aan de scriptie, met buiten een prachtige zon
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Thanks voor de uitleg. Net zoiets als jonge graskaas dus!? Dat vind ik trouwens wel de lekkerste kaas (des te jonger des te beter. Als er embryo-kaas zou zijn zou ik dat eten, zo jong wil ik het. Oudere kaas vind ik al erg snel 'te sterk'.

embryokaas

[ Bericht 16% gewijzigd door Perruche op 17-04-2010 12:31:55 ]
pi_80415595
Mannen moeten geen heupen!!
pi_80415646
Ik ga vanaf maandag het eens proberen
-
pi_80415749
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Nep? Vertel!
Grasboter (of eigenlijk: grasmelk) ontstaat door mevrouw koe een zeer rigoureuze wisseling van menu krijgt voorgezet. Eerst de héle winter op stal waar ze aan een paal gebonden staat, en dan bijna een half jaar later naar buiten het felle licht in (de bewonderde "koeiendans", koeien die springen van ellende van al dat felle licht ). En dan na 5 maanden taai droog hooi eten overschakelen op voorjaarsgras dat extreem eiwitrijk is.

Tegenwoordig lopen melkkoeien een veel groter van het jaar buiten (dankzij de halfopen stallen), krijgen ze beter (eiwitrijker) wintervoer. Verder is het verschil tussen voorjaarsgras en zomergras niet meer zo groot door bemesting (vandaar ook de ganzen in de zomer tegenwoordig).

Dus tegenwoordig is de 'gewone boter' grasboteriger dan vroeger, en de grasboter minder. Maar wel gezellig extra geel en zacht en dat is ook wat waard.
pi_80415795
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Welkom! Eerste horde (broccoli) is al genomen zie ik. Dan is de rest een eitje.
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:35:25 #35
70532 loveli
N
pi_80415862
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Grasboter (of eigenlijk: grasmelk) ontstaat door mevrouw koe een zeer rigoureuze wisseling van menu krijgt voorgezet. Eerst de héle winter op stal waar ze aan een paal gebonden staat, en dan bijna een half jaar later naar buiten het felle licht in (de bewonderde "koeiendans", koeien die springen van ellende van al dat felle licht ). En dan na 5 maanden taai droog hooi eten overschakelen op voorjaarsgras dat extreem eiwitrijk is.

Tegenwoordig lopen melkkoeien een veel groter van het jaar buiten (dankzij de halfopen stallen), krijgen ze beter (eiwitrijker) wintervoer. Verder is het verschil tussen voorjaarsgras en zomergras niet meer zo groot door bemesting (vandaar ook de ganzen in de zomer tegenwoordig).

Dus tegenwoordig is de 'gewone boter' grasboteriger dan vroeger, en de grasboter minder. Maar wel gezellig extra geel en zacht en dat is ook wat waard.
Extra geel betekent betere vetten. Dat geldt ook voor vlees trouwens, een entrecote of ribeye met gelig vet is gezonder dan eentje met hard wit vet.
crap in = crap out
pi_80415903
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Extra geel betekent betere vetten. Dat geldt ook voor vlees trouwens, een entrecote of ribeye met gelig vet is gezonder dan eentje met hard wit vet.
Extra geel vet betekent ook meer mais in het voer. Dat is niet gezonder, integendeel. We krijgen veel te veel mais binnen (via het diervoer).
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:39:08 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80415953

Men, ik heb lang geslapen en nu zit mn nek nog erger vast dan ie de afgelopen week al deed
Daar zit je dan met je ergonomische hoofdkussen

Gisteravond wel leuke kleren gescoord Ik was een erg goede kledingmatch met het meisje dat het had georganiseerd
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:40:18 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80415983
Goeiemorgen en welkom newbies!

Ooooh ik ben zo fokking trots! Ik heb twee-en-een-half uur gesport vanochtend! 9.00-10.00 Zumba, 10.00-11.30 fitness! Met apparaten, grondoefeningen voor den buik en rug enzo, stretchen, en *padam-pam-pish* 10!!! minuten joggen op die laufband was langzaam begonnen, want buiten rende ik ook altijd langzaam, om te zien hoe lang ik het vol zou houden. Laatste minuut nog even harder gezet, even wat gerend, en toen nog uitgewandeld (3-5 minuten ofzo) met een helling

En nu ben ik Zen en tevreden en trots En heb energie!

Dusseh, goeiemorgen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:41:07 #39
70532 loveli
N
pi_80415999
Dacht juist dat bij runderen het vet wtter en harder werd als ze mais aten en geler bij gras, moet even op zoek naar die bron. Mais is idd de bron van alle kwaad (en de bron van fructose).

Koeien en hun tig magen zijn gemaakt voor gras en niet voor mais, van mais groeien ze sneller (mede door de insuline dioe zo'n beest extra aanmaakt, groeihormoon), maar ze krijgen ook meer infecties. Maar goed, als een beest anderhalf keer zo snel groot is dan een graskoe levert 'ie meer op.

Ik zeg, alle waar naar z'n geld en doe mij maar biovlees van graskoeien (als zo'n beest biomais eet schiet het nog niet veel op).
crap in = crap out
pi_80416019
Ooit weleens in 't lijstje gestaan hier, maar daarna nooit verder gekomen dan heel af en toe lurken. Nu ik de laatste 2 topics wel helemaal gevolgd heb, vind ik het tijd om te delurken, ook omdat het wel zo netjes is om eens dankjewel te zeggen voor alle nuttige info die ik hier langs zie komen! En geeft me vast dat duwtje om morgen op de weegschaal te gaan staan en de schade van de winter eindelijk onder ogen te zien (ik gok 2-3 kilo).
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:46:26 #41
70532 loveli
N
pi_80416134
Benen gemake-upped, jurk aan, sjaal om, ik ben er klaar voor, tabe!
Volgens mij voel ik me net als zo'n koe die gaat dansen.
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:47:36 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80416158
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef loveli het volgende:
Dacht juist dat bij runderen het vet wtter en harder werd als ze mais aten en geler bij gras, moet even op zoek naar die bron. Mais is idd de bron van alle kwaad (en de bron van fructose).

Koeien en hun tig magen zijn gemaakt voor gras en niet voor mais, van mais groeien ze sneller (mede door de insuline dioe zo'n beest extra aanmaakt, groeihormoon), maar ze krijgen ook meer infecties. Maar goed, als een beest anderhalf keer zo snel groot is dan een graskoe levert 'ie meer op.

Ik zeg, alle waar naar z'n geld en doe mij maar biovlees van graskoeien (als zo'n beest biomais eet schiet het nog niet veel op).
Datzelfde trucje geldt toch voor zoetstoffen? Heb weleens gehoord dat ze daar de varkens mee vetmesten, omdat ze dankzij die zoetstof ook steeds meer honger krijgen.

Sindsdien vermijd ik als het even kan producten met zoetstoffen

En biovlees ben ik helemaal voor
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:48:44 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80416185
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen en welkom newbies!

Ooooh ik ben zo fokking trots! Ik heb twee-en-een-half uur gesport vanochtend! 9.00-10.00 Zumba, 10.00-11.30 fitness! Met apparaten, grondoefeningen voor den buik en rug enzo, stretchen, en *padam-pam-pish* 10!!! minuten joggen op die laufband was langzaam begonnen, want buiten rende ik ook altijd langzaam, om te zien hoe lang ik het vol zou houden. Laatste minuut nog even harder gezet, even wat gerend, en toen nog uitgewandeld (3-5 minuten ofzo) met een helling

En nu ben ik Zen en tevreden en trots En heb energie!

Dusseh, goeiemorgen!
Maria! Goed bezig!!

Ik ga ook de computer wegzetten, eerst maar eens even wat doen om fitter te worden
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:53:15 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80416310
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
Wa ga joe doen?

En milady, wat ga jij doen om fit te worden?

En welkom ihatefastcars! Wat ga jij allemaal doen?

Goh ik ben niet nieuwsgierig verder hoor
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:54:42 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80416344
Hopen dat mn vriendje zo thuiskomt en dan goddelijke cappuccino maken

Daarna het huis schoonmaken is de planning!
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:57:48 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80416415
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
Hopen dat mn vriendje zo thuiskomt en dan goddelijke cappuccino maken

Daarna het huis schoonmaken is de planning!
Ohja moet ik ook nog doen! Schoonmaken dan, niet cappuccino maken

Maar nu eerst naar de bouwmarkt

Suukses!
pi_80416732
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
Ik vind het heel grappig om te zien dat jouw theorie over suikers en buikvet in de VS zo goed opgaat! Al die Amerikaanse buikrollen Is trouwens ook te zien aan de kleding die ze verkopen; heel veel is gemaakt voor mensen met een weinig aanwezige taille (polootjes passen bij Ralph Lauren Géén gezicht! Alleen de slim fit is dan OK voor mijn meer Europese lijf).
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:09:09 #48
3185 Adelante
To let it go now
pi_80416806
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:24 schreef conleche het volgende:
Mannen moeten geen heupen!!
Hips don't lie!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:10:15 #49
3185 Adelante
To let it go now
pi_80416839
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
Benen make-uppen? Serieus?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:14:55 #50
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80416997
TVP tijd om te wassen en de boodschappen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')