abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:49:24 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80378266
Het vorige deel: <forum.fok.nl/topic/1442831/1/25>

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80378273
fipo!
Ja doei.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:49:46 #3
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80378288
TT
pi_80378295
bleuh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu ga ik zo maar's wat nuttigs doen.. het wil niet echt opschieten met mn werk
Ja doei.
pi_80378337
voor Mo

@maria: ik denk dat ik het maar negeer, doe alsof t niet gebeurd is... geen slapende honden wakker maken, zoiets...
Kwak
pi_80378389
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
voor Mo

@maria: ik denk dat ik het maar negeer, doe alsof t niet gebeurd is... geen slapende honden wakker maken, zoiets...
't Was echt wel duidelijk dat het zo'n dom spammailtje was
pi_80378418
wat voor e-mailadres heb je?

anders kijken of je via de beheerders je wachtwoord terug kunt krijgen / e-mail recovery kunt gebruiken en dan een excuusmailtje kunt sturen?
Ja doei.
pi_80378544
Mo, da's niet leuk om achter te komen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80378569
TVP! Ik heb m'n lunch al op dus ik ga me maar eens naar de UB begeven. Vanavond zelf sushi maken met m'n vriendinnetje, we hebben het allebei nog nooit gedaan dus ik ben heel benieuwd. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80378572
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:56:25 #11
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80378594
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
wat voor e-mailadres heb je?

anders kijken of je via de beheerders je wachtwoord terug kunt krijgen / e-mail recovery kunt gebruiken en dan een excuusmailtje kunt sturen?
gewoon gmail. ik kan alweer bij mn mail. ik heb erover gedacht iedereen een excuusmail te sturen, maar tegelijkeritjd: er zitten zoveel adressen bij van mensen met wie ik NOOIT contact heb, of die ik 1 keer gemaild heb, dat zo'n excuusmailtje net zo goed spam is...

als ze 1 gek mailtje krijgen denken mensen meestal "delete" en daarna denken ze er niet meer aan...

ik snap niet hoe t gebeurd is, ik heb nergens iets ingevuld of op geklikt. t moet dus al een poosje geleden gekraakt zijn, misschien via facebook ofzo, daaar had ik hetzelfde wachtwoord (al een poosje niet meer)
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 11:57:10 #12
70532 loveli
N
pi_80378624
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef conleche het volgende:

[..]

[/b]

Hey. Wat een slechte tip. Ik wil alles altijd weten!!
Ja, met die instelling gaan wij ook doorvragen.
crap in = crap out
pi_80378636
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP! Ik heb m'n lunch al op dus ik ga me maar eens naar de UB begeven. Vanavond zelf sushi maken met m'n vriendinnetje, we hebben het allebei nog nooit gedaan dus ik ben heel benieuwd. .
wat leuk! nu wil ik ook sushi!

Veel plezier, het is echt goed te doen zelf! Wat ga je er allemaal in doen?
Ja doei.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:58:53 #14
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80378701
Hè Mo, niet leuk .
Lekker DaD! Ik heb ook wel zin in sushi . Ik heb eigenlijk bijna altijd wel zin in sushi .
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:59:05 #15
236335 neen
schone schijn
pi_80378712
tvp
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:59:36 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80378725
Kwakje, das waar, ik heb hem ook gewoon weggegooid, en daarna was ik het alweer bijna vergeten

Mo: Misschien beperkte mogelijkheid tot mensen meenemen? Is bij veel uitreikingen wel zo geloof ik.
pi_80378729
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sushi maken is leuk En nu heb ik zin in rauwe tonijn
Wel echt de beste kwaliteit vis kopen, hè? Je hebt maar heel weinig nodig.
pi_80378781
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakje, das waar, ik heb hem ook gewoon weggegooid, en daarna was ik het alweer bijna vergeten

Mo: Misschien beperkte mogelijkheid tot mensen meenemen? Is bij veel uitreikingen wel zo geloof ik.
neuh, maar had al gezegd net dat ik 't een beetje jammer van 'm vond dat ik 't zo moest horen en zulks en toen zei hij sorry en dat 't wel lullig was ja.. en dan is 't verder wel ok wat mij betreft. Geen zin om daar echt BOOS om te worden ofzo, maar het is wel weer even een steekje
Ja doei.
pi_80378792
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, met die instelling gaan wij ook doorvragen.
Doet me denken aan kwantummechanica, dat je door te meten de toestand die je meet al verandert.
pi_80378813
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat heb je eigenlijk allemaal nodig om zelf sushi te maken? Vulling, van die bladen, rijst en verder? Van die maffe matjes?

Heerlijk een dagje vrij vandaag. Zou genoeg te doen hebben, maar ik denk dat ik er een relaxdag van ga maken (kamer opruimen, uitgebreid douchen, papieren uitzoeken, film kijken, sporten, foto's maken/selecteren/online zetten etc) en dan in het weekend opdrachten maken + tentamen leren.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80378846
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat heb je eigenlijk allemaal nodig om zelf sushi te maken? Vulling, van die bladen, rijst en verder? Van die maffe matjes?

Heerlijk een dagje vrij vandaag. Zou genoeg te doen hebben, maar ik denk dat ik er een relaxdag van ga maken (kamer opruimen, uitgebreid douchen, papieren uitzoeken, film kijken, sporten, foto's maken/selecteren/online zetten etc) en dan in het weekend opdrachten maken + tentamen leren.
sushirijst
japanse azijn
zeewiervellen
suiker
zout
rolmatje

en verder vulling, wat je maar wilt!
Ja doei.
pi_80378880
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geen idee, het was haar idee en zij zou voor alles zorgen!

Ze kwam meteen met allemaal leuke opvrolijkideeën. Ik geloof dat we ook naar Londen gaan of zo. . Maar nu ben ik weg, tot later. .
pi_80378904
Ja co, daarom wil ik graag wat meer over je nieuwe romance horen!
pi_80378919
Wij hadden de vorige keer o.a. ingemaakte pompoen als vulling. Was erg lekker! Andere opties: omelet, avocado, komkommer, lente-ui, mango, etc. En vis natuurlijk. Dooie
pi_80378970
Kwak, klinkt alsof je weer een virus te pakken hebt.
Heb je al gescand?

MoBlo, wilde hij het niet gewoon klein houden?
pi_80378976
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Dooie
ah, dat ging er vorige keer mis! !
Ja doei.
pi_80379038
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sushirijst
japanse azijn
zeewiervellen
suiker
zout
rolmatje

en verder vulling, wat je maar wilt!
Dankje! In een restaurant ooit paling als vulling gehad, dat was zo lekker .
pi_80379056
Paling is sowieso lekker.
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:09:08 #29
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80379088
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Doet me denken aan kwantummechanica, dat je door te meten de toestand die je meet al verandert.
das toch eigenlijk dan gewoon de natuurkundige uitwerking van Heidegger's principe van the observer's paradox?
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:10:02 #30
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80379122
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak, klinkt alsof je weer een virus te pakken hebt.
Heb je al gescand?

MoBlo, wilde hij het niet gewoon klein houden?
jup, alles gescand, niks aan t handje. heb ook niks geinstalleerd, nergens op geklikt online... er schijnt via facebook wel meer gekraakt te zijn. inloggen met je exacte gmail adres en wachtwoord op een andere dienst is ook niet bepaald slim te noemen
Kwak
pi_80379162
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

das toch eigenlijk dan gewoon de natuurkundige uitwerking van Heidegger's principe van the observer's paradox?
Das toch met die kat in die doos?
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:11:31 #32
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80379177
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hadden de vorige keer o.a. ingemaakte pompoen als vulling. Was erg lekker! Andere opties: omelet, avocado, komkommer, lente-ui, mango, etc. En vis natuurlijk. Dooie
ja lach maar, mijn vader kwam een week of twee geleden uit de kroeg thuis met "lekker schat, ik heb paling gekregen". had ie een zak met hele dikke levende palingen. m'n moeder ging zowat over haar nek (die is wel dol op gerookte paling). toen heeft ie ze terug in de sloot gegooid - de gever kennende kwamen ze ook gewoon uit een hollandse sloot
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:12:01 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80379193
Ik word gek van die posters! Hele mailwisseling steeds met de pr-commissie van dat andere koor, die willen toch net iets andere toegangsprijzen dan wij, en ze hebben een persbericht geschreven waar de helft niet van klopt, en ik snap niet wat daarvan nu op de flyer moet.....

En het is de bedoeling dat ze zondag op de repetitiedag uitgedeeld worden dus ik vermoed dat het nu wel snel naar de copyshop moet! Had gisteren al zullen gaan maar toen bleek het nog weer niet goed te zijn
pi_80379202
vmw: zal wel aan mij liggen, maar niet eens laten weten dat je afstudeert vind ik wel wat stom. Dat men het klein houdt enzo is allemaal prima, maar zeg wel ff 'joh! ik ga afstuderen! ' denk ik dan... als je regelmatig met elkaar omgaat, werkt en samenwerkt... maargoed.. allemaal prima verder. De zon begint door te komen en ik ga pauze houden, even lekker wandelen buiten!
Ja doei.
pi_80379214
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Even googlen.

Het idee was eigenlijk dat je met teveel doorvragen de hele situatie zo beladen maakt dat alles wat zich eventueel aan het ontwikkelen is alweer in de kiem gesmoord wordt.
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:15:17 #36
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80379295
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:11 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Das toch met die kat in die doos?
dat is schrödinger toch?
misshcien bedoelde ik wel Heisenberg...

jup ik bedoelde dit http://en.wikipedia.org/wiki/Observer's_paradox
gedahcte weer gebaseerd op Heisenberg's onzekerheidsprincipe.
Kwak
pi_80379370
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
vmw: zal wel aan mij liggen, maar niet eens laten weten dat je afstudeert vind ik wel wat stom. Dat men het klein houdt enzo is allemaal prima, maar zeg wel ff 'joh! ik ga afstuderen! ' denk ik dan... als je regelmatig met elkaar omgaat, werkt en samenwerkt... maargoed.. allemaal prima verder. De zon begint door te komen en ik ga pauze houden, even lekker wandelen buiten!
Wat gek dat hij niet eens heeft laten weten dat hij aan het afstuderen was, dat doe je volgens mij niet even tussendoor
pi_80379401
Deze? http://en.wikipedia.org/wiki/Observer%27s_paradox
Zelfde idee ja.
-edit- Oh, ja dus.

De kat was inderdaad van Schrödinger, dat ging ook over kwantummechanica toch?
Zucht, ik heb ooit filosofievakken gedaan maar het is allemaal alweer weg.
pi_80379425
Ja dus anyway. Valt niet zoveel te vertellen. We gaan samen naar de USA als die stofwolk wil gaan liggen.

Ik vind koude pizza bijna nog lekkerder dan warme.

Nu maar eens wat werken. Zit alleen nog maar een beetje koffie te drinken en te bellen....
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:20:04 #40
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80379448
Ik dacht dat je gewoon met een vriend ging Co! Wat leuk!
pi_80379473
Ik kom even melden dat ik de knop weer eens gevonden heb
En verder ben ik razend benieuwd naar de ontwikkelingen in ieders liefdesleven hier

Die van conleche zal ik eens even naar raden: niet de buurman van de cabrio, maar wel een meneer met True Blood op de harde schijf en een enorme hond?
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:21:11 #42
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80379477
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef conleche het volgende:

[..]

[/b]

Hey. Wat een slechte tip. Ik wil alles altijd weten!!
Maar je vertelt zelf helemaal niets!

Ik ben lekker aan het werk vannochtend. Zo maar eens boodschappen halen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80379504
Tvp.
pi_80379548
Wat leuk, Co!
Nog meer reden om te duimen dat die stofwolk ophoepelt!
pi_80379551
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dankje! In een restaurant ooit paling als vulling gehad, dat was zo lekker .

vrijdag 16 april 2010 @ 12:23:40 #46
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80379567
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:21 schreef Laureline het volgende:
En verder ben ik razend benieuwd naar de ontwikkelingen in ieders liefdesleven hier

Die van conleche zal ik eens even naar raden: niet de buurman van de cabrio, maar wel een meneer met True Blood op de harde schijf en een enorme hond?
dat denk ik ook ja!
pi_80379607
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:19 schreef conleche het volgende:
Ja dus anyway. Valt niet zoveel te vertellen. We gaan samen naar de USA als die stofwolk wil gaan liggen.

...
Ja dus! Leuk! Ik duim mee dat de stofwolk het niet lang uithoudt
En hoe zit het dan met de reis van jouw familie, DAD? Krijg je zoiets dan wel vergoed via de verzekering, zodat je een andere keer kan, of geldt dat niet bij natuurrampen?
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:25:01 #48
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80379612
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Unagi!
pi_80379614
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:19 schreef conleche het volgende:

Ik vind koude pizza bijna nog lekkerder dan warme.

Nu maar eens wat werken. Zit alleen nog maar een beetje koffie te drinken en te bellen....
O wat leuk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80379615
quote:

Nee de hond is van mijn beste vriendin, voor de rest klopt het.
pi_80379700
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik al toen ik het had opgetypt, dat zo'n enorm beest lastig zou zijn bij het reizen. Hoe doe je het eigenlijk met je eigen hond? Gaat die dan naar die vriendin, of mee naar de USA?
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:28:22 #52
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80379722
Ewelina!
SPOILER
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:29:33 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80379758
quote:

[..]

pi_80379772
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik al toen ik het had opgetypt, dat zo'n enorm beest lastig zou zijn bij het reizen. Hoe doe je het eigenlijk met je eigen hond? Gaat die dan naar die vriendin, of mee naar de USA?
Die gaat naar mijn ex-schoonzusje in Middelburg. Hij weet dit nog niet, trouwens, dus of je het nog even stil wilt houden.

Zo, omzetbelasting, here I come........
pi_80379804
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Deze? http://en.wikipedia.org/wiki/Observer%27s_paradox
Zelfde idee ja.
-edit- Oh, ja dus.

De kat was inderdaad van Schrödinger, dat ging ook over kwantummechanica toch?
Zucht, ik heb ooit filosofievakken gedaan maar het is allemaal alweer weg.
Zijn Heisenberg en Schrodinger filosofie? Ik ken ze alleen als (vreselijk vervelende) formules waar ik absoluut niet mee kon omgaan . Dan is er weinig zweverigs aan iets als het onzekerheidsprincipe.

Wat leuk Co!
pi_80379806
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef Rituals het volgende:
Ewelina!
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:33:30 #57
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80379897
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:33:46 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80379903
Tevens:

Aaaaare you achin'?
Foooor some bacon?

Ik kende eerst alleen de Nederlandse versie
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:34:42 #59
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80379940
quote:

[..]

een meneer met True Blood op zn harde schijf is sowieso heel erg ok....
Kwak
pi_80380026
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:33 schreef Rituals het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_80380191
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

een meneer met True Blood op zn harde schijf is sowieso heel erg ok....
Bingo!
SPOILER
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:43:07 #62
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80380203
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Hmm, waarschijnlijk heel irritant deze spoilers.
pi_80380335
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:43 schreef Rituals het volgende:

[..]
SPOILER
Hmm, waarschijnlijk heel irritant deze spoilers.
SPOILER
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:52:13 #64
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80380501
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:57:12 #65
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80380669
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

Bingo!
SPOILER
SPOILER
Kwak
pi_80380720
Zeg, even tussen alle spoilers door: mijn eetlijst

O: halve liter smoothie (blauwe bessen, yoghurt, sap van twee sinaasappels, banaan, lepeltje honing). Mijn nieuwe favoriete ontbijt
T: twee Iraanse bananenkoeken. Lékker!
T: walnoten
T: bolletje met pindakaas
D: tomaten-venkelsoep, stokbrood met ardeense boter, stuk tonijnsteak, aardappel-stoofpotje met paprika's en saffraan, salade met olijven & vinaigrette, melkchocolade-caramelmousse met amandelcrunch, wijn
T: stukje deegbodem-met-jamvulling, meer wijn.
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:03:36 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80380881
Iraanse bananenkoeken? Klinkt leuk!

Ik ga naar B&B mit schwester-lief! Au revoiiir!
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:04:08 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80380888
ik heb al zo'n tijd een recept in m'n hoofd dat ik wil maken, en ik dacht steeds dat het met hazelnoten was. ik dus net in de supermarkt hazelnoten kopen, lees ik net dat het met walnoten is.

Zou pasta met hazelnoten en mascarpone lekker zijn?
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:04:17 #69
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80380896
omg omgomgomgomgogkmgmgogogmgkmo!!!@!!!!!!!

ik word net gebeld door de school van gisteren, dat ze me graag willen hebben. ik moet nog wel even kennismaken met de persoon die er gisteren niet was, en arbeidsvoorwaarden enzo, maar ze willen graag dat ik er kom werken

ik durf tot na t gesprek nog niet definitief te juichen, maar ik heb gewoon waarschijnlijk een baan
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:06:43 #70
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80380969
Kwak!
pi_80380977
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:

ik word net gebeld door de school van gisteren, dat ze me graag willen hebben. ik moet nog wel even kennismaken met de persoon die er gisteren niet was, en arbeidsvoorwaarden enzo, maar ze willen graag dat ik er kom werken

ik durf tot na t gesprek nog niet definitief te juichen, maar ik heb gewoon waarschijnlijk een baan

TOF!!
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:08:37 #72
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80381030
quote:

pi_80381044
Geweldig, kwak Ga je dan de andere sollicitaties niet meer afwachten?

Nynke, ik zou toch liever walnoten kiezen; hazelnoten zijn veel zoeter, en als je ook al mascarpone (=zoet) gebruikt...
pi_80381060
quote:

Wat fijn! Gefeliciteerd!
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:09:54 #75
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80381086
ik moest eigenlijk vandaag nog sollicitatiebrieven schrijven... maar heb nu niet echt motivatie meer... maar tegelijkertijd weet ik t nog niet 100% zeker tot na t tweede gesprek (geen sollicitatie maar kennismaking met sectie en bespreken aanstelling enzo) dus ik twijfel of ik dat risico moet nemen...

Kwak
pi_80381102
quote:

wat leuk!!! gefeliciteerd!
Ja doei.
pi_80381122
quote:

Nou ik durf wel te juichen hoor Wat goed!!
pi_80381153
Wow Kwak, wat goed!

Wanneer is dat gesprek? Je hebt zoveel gesolliciteerd de laatste tijd, daarna zullen er toch ook nog wel vacatures zijn?
pi_80381248
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik moest eigenlijk vandaag nog sollicitatiebrieven schrijven... maar heb nu niet echt motivatie meer... maar tegelijkertijd weet ik t nog niet 100% zeker tot na t tweede gesprek (geen sollicitatie maar kennismaking met sectie en bespreken aanstelling enzo) dus ik twijfel of ik dat risico moet nemen...

Kan je nu alles geven voor die brieven, of zouden ze veel minder goed zijn dan jij normaal zou doen? In geval van dat laatste zou ik de moeite niet meer nemen. Want stel dat dit niets wordt, en je brieven die je nu stuurt zijn niet geweldig, je kan het dan niet nog een keer proberen bij die scholen (tenminste, denk ik?) en dat zou jammer zou. Moeten de brieven trouwens perse voor het gesprek verstuurd worden? Anders kan je het altijd nog erna doen!

Meh dr zit steeds een banner over mijn 'invoeren' knop
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:14:18 #80
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80381265
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:

Nynke, ik zou toch liever walnoten kiezen; hazelnoten zijn veel zoeter, en als je ook al mascarpone (=zoet) gebruikt...
ik heb t er met mn moeder al over gehad van de week: t risico als je snel iets vindt, dat je dan denkt achteraf: misschien had ik daar en daar ook wel kunnen werken.

maar ik ga op mn gevoel af: toen ik deze school uitliep was ik echt zo blij van binnen, ik zie mezelf daar echt werken, en het naar mn zin hebben, en een verschil maken. ook belangrijk: er is zicht op uitbreiding van de aanstelling, en ze staan positief tegenover mijn wens om me door te ontwikkelen op onderwijskundig en bestuurlijk vlak (na bevoegdheid zou ik wel cursusen willen volgen over leerproblemen en dyslexie, en ik wil met wat jaren ervaring wel op voor bestuurders en coordinerende taken).

ik ben met winkelen ook nooit zo dat ik minder blij ben met mijn aankoop als ik ergens anders daarna iets goedkopers zie... dus ik durf er wel voor te gaan. het voelde zó goed.

maar goed, eerst maar praten en alles op een rijtje, en kijken of t écht echt echt doorgaat.... spannend
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:14:33 #81
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80381282
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ga denk ik een combinatie gebruiken, want anders moet ik nog een keer naar de supermarkt. Moet vast goedkomen!
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:14:53 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80381303
Kwak!! Wat een goed nieuws!!!

Ga even lekker feestvieren joh, die sollicitatiebrieven zou ik nou ook niet meer willen schrijven
pi_80381401
Geweldig nieuws Kwak!
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:18:09 #84
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80381428
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Kwak, wat goed!

Wanneer is dat gesprek? Je hebt zoveel gesolliciteerd de laatste tijd, daarna zullen er toch ook nog wel vacatures zijn?
dit zijn brieven die ik al heb lopen uitstellen, moeten voor 19 en 20 april... 19 april heb ik cursus de hele dag en koor s avonds, dus dat wordt niks, dit weekend d66 congres en repetitiemiddag en avond, dus het moet echt vandaag...

gesprek is nog niet bekend, moet afgestemd worden met de docent die t sollicitatiegesprek gemist heeft.

ik vind t wel een goed teken dat ze zo snel bellen: ik was de eerste die ze uitgenodigd hadden voor engels zeiden ze en ik zou eerst voor eind volgende week pas wat horen. maar omdat ik zo open was geweest over andere sollicitaties (toen ze daarnaar vroegen) wilden zij ook eerlijk zijn dat ze gewoon graag willen dat ik daar kom - maar pas na t gesprek is t echt 100% zeker...

zucht. ik ga gewoon alleen de brieven naar de leidse scholen en de school in alphen doen ofzo... als deze baan toch niet lukt, dan zijn dat de scholen die ik echt zonde zou vinden als ik ze gemist had...
Kwak
pi_80381718
Woei, goed zeg Kwak!
Maar dat betekent dus dat je niet hier om de hoek komt werken?
pi_80382215
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dit zijn brieven die ik al heb lopen uitstellen, moeten voor 19 en 20 april... 19 april heb ik cursus de hele dag en koor s avonds, dus dat wordt niks, dit weekend d66 congres en repetitiemiddag en avond, dus het moet echt vandaag...

gesprek is nog niet bekend, moet afgestemd worden met de docent die t sollicitatiegesprek gemist heeft.

ik vind t wel een goed teken dat ze zo snel bellen: ik was de eerste die ze uitgenodigd hadden voor engels zeiden ze en ik zou eerst voor eind volgende week pas wat horen. maar omdat ik zo open was geweest over andere sollicitaties (toen ze daarnaar vroegen) wilden zij ook eerlijk zijn dat ze gewoon graag willen dat ik daar kom - maar pas na t gesprek is t echt 100% zeker...

zucht. ik ga gewoon alleen de brieven naar de leidse scholen en de school in alphen doen ofzo... als deze baan toch niet lukt, dan zijn dat de scholen die ik echt zonde zou vinden als ik ze gemist had...
Dat klinkt als een goede middenweg.

Zo, ik heb mijn iPod opgegraven uit een doos en aan de stereo gehangen en nu staat keihard het Requiem van Verdi op. Alleen thuis zijn heeft zo z'n voordelen.
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:39:31 #87
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80382340
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:25 schreef Laureline het volgende:
Woei, goed zeg Kwak!
Maar dat betekent dus dat je niet hier om de hoek komt werken?
heel waarschijnlijk niet. wel om de hoek bij merel's werk ongeveer, en om de hoek bij phaidra's werk... ik voorzie amsterdamse vrijmibo meets
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:28:52 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80384390
Mijn huis ruikt naar koekjes
pi_80384406
ik scrollde en las: mijn huis ruikt naar rokjes

*maakt bril schoon*
Ja doei.
pi_80384605
Alvast een doet voor Kwakz!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80384639
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heel waarschijnlijk niet. wel om de hoek bij merel's werk ongeveer, en om de hoek bij phaidra's werk... ik voorzie amsterdamse vrijmibo meets
Waar zit die school dan precies?
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:36:56 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80384781
Kwak Ooh je hebt een baan, ze willen jou anders bellen ze niet zo snel, je hebt een BAAN
Van harte, ben je nou ook aan het hyperen?

Lijst:
O: boterham kaas, boterham ham, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
S: 2 uur wandelen
L: boterham ham, bak magere kwark met verse aardbeien
T's : appel, peer sinaasappel, blokje choco, toastje eiersalade
D: Weer bahmi met satesaus, gebakken ei en kroepoek.
T's: gezellig samen x factor kijken dus wat snaaivoer en chips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:37:38 #93
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80384820
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar zit die school dan precies?
SPOILER
ik heb braaf solli 1 de deur uit, en solli 2 voorbereid. die brief ga ik later vanmiddag schrijven. dan heb ik de twee belangrijkste van de scholen waar ik nog zou solliciteren toch nog gedaan en dan heb ik straks mocht dit toch misgaan in elk geval niet zomaar alles laten vallen...

@uniek: niet aan t hyperen... nog iets te onzeker... heb wel spontaan geen trek meer in eten en vlinders in mn buik van de spanning
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:46:19 #94
236335 neen
schone schijn
pi_80385154
Leuk ja!
pi_80385302
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER
ik heb braaf solli 1 de deur uit, en solli 2 voorbereid. die brief ga ik later vanmiddag schrijven. dan heb ik de twee belangrijkste van de scholen waar ik nog zou solliciteren toch nog gedaan en dan heb ik straks mocht dit toch misgaan in elk geval niet zomaar alles laten vallen...

@uniek: niet aan t hyperen... nog iets te onzeker... heb wel spontaan geen trek meer in eten en vlinders in mn buik van de spanning
Ga je daar dan eigenlijk ook wonen, of ga je de reis iedere dag met OV/auto maken? (ik zou voor het eerste gaan )
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:52:15 #96
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80385398
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ga je daar dan eigenlijk ook wonen, of ga je de reis iedere dag met OV/auto maken? (ik zou voor het eerste gaan )
ik heb een huisje met aparte slaapkamer woonkamer en keuken, mét tuin, voor 260 euro exclusief energie, net buiten centrum leiden. opleiding is in leiden, en ik ga in salaris 50% achteruit waarschijnlijk, zeker het eerste jaar.

dus nee, ik ga voorlopig nog niet naar amsterdam verhuizen...

ooit, als ik groot ben en een vast contract en een bevoegdheid heb en misshcien een leuek rijke kerel, dan lijkt t me best leuk om in amsterdam te wonen
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:03:01 #97
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80385817
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb een huisje met aparte slaapkamer woonkamer en keuken, mét tuin, voor 260 euro exclusief energie, net buiten centrum leiden. opleiding is in leiden, en ik ga in salaris 50% achteruit waarschijnlijk, zeker het eerste jaar.

ooit, als ik groot ben en een vast contract en een bevoegdheid heb en misshcien een leuek rijke kerel, dan lijkt t me best leuk om in amsterdam te wonen
hoe lang is het reizen dan? Wel leuk zeg!
pi_80386067
Oooh kwak, wat geweldig voor je! . Ik ben zo blij voor je! .
pi_80386291
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Haha duidelijk . Dan zou ik idd ook lekker in Leiden in je eigen huisje blijven!
pi_80386655
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER

Ha daar ben ik iedere woensdag! Leuk hoor Kwak, ben erg blij voor je!
SPOILER
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:26:36 #101
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80386898
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:03 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hoe lang is het reizen dan? Wel leuk zeg!
half uurtje met de direct stoptrein en dan 3 minuten met de tram. prima te doen dus, iets meer dan 45 minuten van deur tot deur. dus dat durf ik wel aan om te reizen.
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:27:53 #102
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80386959
oh en een voor shiny

vanavond ben ik ook in amsterdam, ga naar t congres van D66 in de Czaar Peterstraat/Theaterfabriek... vind t wel spannend, nog nooit zoiets meegemaakt

en wie weet lopen er wel leuke mannen rond
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:41:12 #103
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80387597
Eventjes zonder goed bij te lezen, dank je voor de steun! Was zo ondertussen wel al meer als 5 keer dat ze overvallen is. En het dement zijn begint zich ook meer en meer door te zetten . Nu ligt ze in het ziekenhuis eerst op cardio en later waarschijnlijk geriatrie (en dus misschien helemaal nooit meer naar huis, heb ik haar daar voor het laatst gezien...) Balen!
Voor de rest drukdrukdruk. Gaan slapen in het ziekenhuis bij mijn vriendje de stagair heelkunde van wacht . En vanavond en morgen feestje en ondertussen koffie gaan drinken bij mijn stagehuisarts (begin ik maandag met werken) en ondertussen chocoladetaart gaan eten bij appendicitisvriendinnetje en lopen. Tot zondag!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:47:30 #104
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80387839
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:27 schreef kwakz0r het volgende:
oh en een voor shiny

vanavond ben ik ook in amsterdam, ga naar t congres van D66 in de Czaar Peterstraat/Theaterfabriek... vind t wel spannend, nog nooit zoiets meegemaakt

en wie weet lopen er wel leuke mannen rond
oeh, leuk! Als ik weer in Nederland zou komen wonen ga ik weer politiek actief worden, denk ik!

Ha, ik ben zo fijn aan het werk vandaag...geeft zo'n goed gevoel!
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:51:29 #105
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80387995
wat naar Sjaapje....

ik heb brief twee ook de deur uit. zucht ende steun, de plicht is weer voldaan. het zijn nog goeie brieven ook...

nu lekker eten en relaxen en dan om 18 uur in de trein naar a'dam heb er nu weer zin in!
Kwak
pi_80387997
Rot van je oma sjaap! Maar hopen dat je huisarts net zo'n toffe is als die waar ik bij loop
Voor de rest heb ik niet verder bijgelezen, maar...
... Tschau liebe slanke Mädchens! Zum Montag!
SPOILER
pi_80388094
Volgens mij klopt er geen ruk van, maar desalniettemin: heel veel spaß in Berlijn!!
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 15:54:38 #108
70532 loveli
N
pi_80388137
kut pms
crap in = crap out
pi_80388165
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:54 schreef loveli het volgende:
kut pms
Drietig??
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 15:56:16 #110
70532 loveli
N
pi_80388223
labielig
En ik ben potdikkeme eigenlijk een ontzettend stabiel vrouwmens!
crap in = crap out
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:58:37 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80388321
voor kwak! Volg je gevoel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80388602
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:54 schreef loveli het volgende:
kut pms
pi_80388613
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef loveli het volgende:
labielig
En ik ben potdikkeme eigenlijk een ontzettend stabiel vrouwmens!
O ja herkenbaar. Ik háát het ook om me af en toe zo labiel te voelen. Maar op de één of andere manier helpt het wel als je weet waar het van komt. Voor ik dan reageer op iets zeg ik dan: weet niet precies of het de hormonen zijn die dit en dit vinden, maar.......[meestal gevolgd door emo-talk]
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:06:22 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80388662
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef Sjaapje het volgende:
Eventjes zonder goed bij te lezen, dank je voor de steun! Was zo ondertussen wel al meer als 5 keer dat ze overvallen is. En het dement zijn begint zich ook meer en meer door te zetten . Nu ligt ze in het ziekenhuis eerst op cardio en later waarschijnlijk geriatrie (en dus misschien helemaal nooit meer naar huis, heb ik haar daar voor het laatst gezien...) Balen!
Voor de rest drukdrukdruk. Gaan slapen in het ziekenhuis bij mijn vriendje de stagair heelkunde van wacht . En vanavond en morgen feestje en ondertussen koffie gaan drinken bij mijn stagehuisarts (begin ik maandag met werken) en ondertussen chocoladetaart gaan eten bij appendicitisvriendinnetje en lopen. Tot zondag!
He bah, ik word al verdrietig als ik het zo lees over je oma Sterkte!

Verder klinkt het druk, maar wel lekker druk
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:09:46 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80388802
Hoeiiiiiiiiiiiiiiiiii Ik krijg binnenkort 800 euro collegegeld terug!!!!

OMG dat had ik echt nodig
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 16:13:03 #116
70532 loveli
N
pi_80388939
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:05 schreef conleche het volgende:

[..]

O ja herkenbaar. Ik háát het ook om me af en toe zo labiel te voelen. Maar op de één of andere manier helpt het wel als je weet waar het van komt. Voor ik dan reageer op iets zeg ik dan: weet niet precies of het de hormonen zijn die dit en dit vinden, maar.......[meestal gevolgd door emo-talk]
En ik wéét dat het erger is dan noodzakelijk omdat ik de afgelopen paar weken niet gezond heb gegeten. Daarom werkt zelfmedelijden niet.
/egopost
crap in = crap out
pi_80388995
Ik heb geloof ik een leuke 1-jarige master in het buitenland gevonden, helemaal mijn ding, maar kan het allemaal niet betalen (omdat ik daarna een 2-jarige NL master wil doen, en 2e master = 10.000 per jaar betalen). Ik moet maar een keer een loterij winnen ofzo .
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:14:40 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80388998
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:13 schreef loveli het volgende:

[..]

En ik wéét dat het erger is dan noodzakelijk omdat ik de afgelopen paar weken niet gezond heb gegeten. Daarom werkt zelfmedelijden niet.
/egopost
Ren naar de supermarkt / markt en stop jezelf dit weekend alleen maar gezond lekkers toe!
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:24:17 #119
236335 neen
schone schijn
pi_80389359
Druk weer in de trein, wel gezellig natuurlijk
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:28:27 #120
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80389547
voor loveli... labiel zijn is stom, ik vind t ook altijd nog stommer als ik doorheb dat ik t ben...
Kwak
pi_80389656
quote:

[..]

Wat ontzettend goed!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80389798
John Cleese met taxi van Oslo naar Brussel
De Britse komiek John Cleese (70) heefteen taxi van Oslo naar Brussel genomen. De ritprijs van omgerekend 3800 euro voor de 1500 kilometer schrikte hem niet af, meldden Noorse media vrijdag. Cleese had in de Noorse hoofdstad zijn soloshow Paying My Ex-wife, Year Two (Dokken voor mijn ex-vrouw, tweede jaar) gespeeld. Hij wilde per se zaterdagmiddag in Brussel zijn. Alle treinen vanuit Scandinavië richting België bleken volgeboekt. Cleese (Monty Python, Fawlty Towers) is op tournee omdat hij, naar eigen zeggen, na de uiterst kostbare scheiding van zijn derde vrouw dringend geld nodig heeft.

Dit berichtje stond onder een bericht wat over de vulkaan ging in de Volkskrant online.

Dure taxi, dat ook zeker, maar schrikte?? OMG.
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 16:36:55 #123
70532 loveli
N
pi_80389872
crap in = crap out
pi_80389916
Ik ben flabbergasted. Nooit geweten en ik vind het heul lelijk ook.
pi_80390017
Ik schrikte mijn eieren Kom op zeg. Dat klinkt toch niet.
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:43:13 #126
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80390125
ik keek net op een school waar ik een brief heenstuurde vandaag naar een document met onderwerpen voor profielwerkstukken (Engels) en er stond een hele lelijke d/t fout in
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 16:43:27 #127
70532 loveli
N
pi_80390132
Bij de weg, tnx ladies! Zij die werken groeten u...
crap in = crap out
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:45:26 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80390197
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:40 schreef conleche het volgende:
Ik schrikte mijn eieren Kom op zeg. Dat klinkt toch niet.
Ik vind het ook altijd heel raar staan, net als "hij zegde de overeenkomst op"
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:45:29 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80390198
Hi vanaf school .
Ga zo maar eens naar huis. Zelfs m'n coach is al weg en dat komt ook niet vaak voor . Maar ik heb nu al wel veel kunnen doen voor volgende week en m'n coach had een geweldig idee om de leerlingen meer inzicht te laten krijgen in signaalwoorden, dus ik heb al helemaal zin in volgende week. Havo 4 was een tikkeltje recalcitrant vandaag (staat ook nog op video ), maar ik hield voet bij stuk, dus ik heb gewonnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_80390293
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:45 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd heel raar staan, net als "hij zegde de overeenkomst op"
Ik zeg eigenlijk ook niet ik heb mijn eieren geschrokken. Ik schrok mijn eieren Nee, ook niet.

Ik zeg: ik heb mijn eieren laten schrikken.

Dus ik ben er ongemerkt altijd omheengewalst.
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:48:30 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80390348
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zeg eigenlijk ook niet ik heb mijn eieren geschrokken.

Ik ook is dat fout??

Gelukkig weet bijna niemand dat!
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 16:50:02 #132
70532 loveli
N
pi_80390434
quote:

[..]

Ik zeg eigenlijk ook niet ik heb mijn eieren geschrokken. Ik schrok mijn eieren Nee, ook niet.

Ik krijg visioenen van geschrokken eierstokken. Scuzi.
crap in = crap out
pi_80390460
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik ook is dat fout??

Gelukkig weet bijna niemand dat!
Da's wel goed. Maar in dat taaladvies stond: ik deed de eieren schrikken. Ook al zo lelijk.
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:51:17 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80390497
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik krijg visioenen van geschrokken eierstokken. Scuzi.

Je bent niet de enige
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:56:34 #135
236335 neen
schone schijn
pi_80390753
Zegt zo'n oude taart tegen mij dat ik mijn tas weg moet halen want mensen struikelen er volgens haar over. Ik had echt zoiets van was jij maar gevallen.
Maar dat is natuurlijk niet netjes dus ik zei dat ik dat met alle liefde wel wil doen als ze het gewoon zou vragen. Ik kan jullie nu vertellen dat de jeugd vroeger niet zo deed, dat waren niet zulke wijsneuzen.

Reizen met het Ov.
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:00:19 #136
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80390913
Neen dat trekken de meeste oudjes niet! Wel tof dat je het gezegd hebt eigenlijk
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:07:44 #137
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80391170
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:14 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geloof ik een leuke 1-jarige master in het buitenland gevonden, helemaal mijn ding, maar kan het allemaal niet betalen (omdat ik daarna een 2-jarige NL master wil doen, en 2e master = 10.000 per jaar betalen). Ik moet maar een keer een loterij winnen ofzo .
als je nou eerst de master in NL doet, en dan die in het buitenland? Welk buitenland is het? Dat scheelt ook!
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:09:09 #138
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80391216
quote:

[..]

ik zeg dat sowieso niet zo vaak!
pi_80391244
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:14 schreef Chicolate het volgende:
VSB-fonds! Volgens mij heb je best goede cijfers, niet?

http://www.vsbfonds.nl/studiebeurzen.php
Ja doei.
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:10:07 #140
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80391253
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef AKnynke het volgende:

[..]

als je nou eerst de master in NL doet, en dan die in het buitenland? Welk buitenland is het? Dat scheelt ook!
of op de goeie politieke partij stemmen met de verkiezingen... t staat nog helemaal niet vast dat een tweede studie echt duurder wordt...

overigens: voor die master in t buitenland krijg je geen stufi enzo toch, dus telt je nl master dan niet als je eerste?
Kwak
pi_80391350

O: 2 boterhammen jam
T: peer, boterham rosbief
L: pistoletje filet americain
T: kiwi, 1 bonbonnetje
D: fondue bij Greys
T: drank
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80391391
Zoek ik zo slecht, of zet Delicious. hun recepten echt niet online? .
pi_80391408
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rot van je oma sjaap! Maar hopen dat je huisarts net zo'n toffe is als die waar ik bij loop
Voor de rest heb ik niet verder bijgelezen, maar...
... Tschau liebe slanke Mädchens! Zum Montag!
SPOILER
Bis Montag
Neen> Ja, maar ze kon natuurlijk niet je ondertitel lezen

Boh, ik heb net toch weer een zalig dutje gedaan op de bank Gisteren ook al, moet ik echt mee stoppen Jong fris en fruitig ben ik! Niks dutten op de bank in fleecevest & joggingbroek

Nu bedenken wat het avondeten wordt, rijstgerecht uit een zakje of ovenfrites met iets anders gefrituurds. Volgende week maar weer eens normaal doen met veel groentes enzo
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80391487
Hoi, ben weer thuis!! Lang niet alles gedaan wat ik wilde, maar toch wel veel: naar mijn moeder, haar honden uitgelaten, haar huis gestofzuigd en gedweild, nieuwe brillen opgehaald (gewone + zonnebril op sterkte), boodschapjes gedaan, richting huis, fiets opgehaald bij fietsenmaker en nu thuis!! Wel een beetje misselijk + hoofdpijn, nieuwe bril en een half uur in de bus was niet zo'n fijne combi .

Lijstje:
O: 2 crackers nutella
T: 2 koffie met melk, stuk boterkoek (best groot stuk ook )
L: boterham met dikke omelet met groentjes
T: heb wel ergens zin in, maar eigenlijk ook niet...
D: pasta met kastanjechampignons en creme fraiche / gorgonzolasaus
T: ??
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80391623
Oh ja, tof van Cootje en nieuwe liefde!

En sterkte voor Sjaapje, loveli, XM, Ewelina en als ik iemand vergeet, sorry!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80391883
Oeh, waar is de Co onthullingspost?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:30:39 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80391933
Veel plezier Puff

voor labiliteit

Het is verrekte koud,brrrrr.

Tot zover deze nuttige bijdrage

Phaidra, misschien nog een stuk fruit?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:32:44 #148
331 Merel
Be here now.
pi_80391994
quote:

Ik heb nu al 2 dagen niks meer van McDublin gehoord en daar voel ik me rotter over dan zou moeten

En verder heb ik een congres voor m'n werk t/m morgen dus ik kijk hier even snel tussendoor en ben niet bijgelezen. En er valt dus weinig te zeggen over wat ik eet hier, dus maar even geen lijstje
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80392034
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Veel plezier Puff

voor labiliteit

Het is verrekte koud,brrrrr.

Tot zover deze nuttige bijdrage

Phaidra, misschien nog een stuk fruit?
Hmm, er ligt nog een sinaasappel die misschien nog nét aan kan... Good thinking!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80392076
Hier geen liefdesleven, dus ook geen ontwikkelingen
Als die er wel waren hadden jullie het zeker al gehoord
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:51:59 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80392593
Om nom nom, die pasta van Nynke is zó lekker! .

Net thuis. Op school nog even een Magnum Gold gegeten met de conciërge en de schoonmakers .

Nu maar even bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:54:00 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80392656
O trouwens: vanaf komend schooljaar komen er minder nieuwe leerlingen op school, omdat de leerlingen van verder weg hun reiskosten en internaatkosten niet meer vergoed krijgen. Nu zijn er geluiden dat er in Utrecht misschien een Havo komt voor doven. Voor mijn huidige school is het niet zo leuk dat er minder leerlingen komen (stel je voor: nu zitten er gemiddeld 5 in een klas, straks misschien 2 of zelfs 1), maar het biedt voor mij wel kansen als er een Havo-afdeling komt in Utrecht. Dus ik ga het allemaal heel goed in de gaten houden!
Niet meer actief op Fok!
pi_80392968
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoek ik zo slecht, of zet Delicious. hun recepten echt niet online? .
Volgens mij inderdaad niet hoor.
pi_80393089
Er was helemaal geen onthullingspost GB. Ik zei alleen dat het bestond.

Net een slaapzak gekocht en een veel te duur regenjack. Nu maar even rennen. Ik heb meer zin in m'n wodka, maar ik ga toch eerst rennen.
pi_80393293
Neem anders een heupflesje mee voor onderweg Co!
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:20:43 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80393404
Bijgelezen .
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Desalniettemin:

Van Help
Geweldig nummer is dat . Ik vind de clip alleen zo in contrast met de inhoud van het nummer. Van de versie van Eddie Vedder moet ik bijna huilen, maar in deze versie doen ze veel te vrolijk .

Ik wil die John Lennonfilm ook zien .
quote:

Whaah, wat goed man! Doe je vlot! .
quote:

Uh watte? Daar heb ik dus serieus nog nooit van gehoord.

Eén leerling heeft trouwens een column over een 'lente-erectie' ingeleverd (ze moesten een column schrijven over lentekriebels). Ik vind het een beetje genant dat ik dat moet gaan becijferen

Zo, volgens mij heb ik alles nu wel zo'n beetje gehad. Indien niet: excuus aan de betrokkenen. Ik ga nu m'n kamer poetsen, dan hoef ik dat morgen niet meer te doen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:26:15 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80393581
Goed nieuws voor kwakje!

OMG ik kwam thuis net en toen stond er een mevrouw voor de deur voor een actie voor huiseigenaren van een bedrijf wat iets doet met rioolontstoppingen. Dus ik dacht, heuu! daar hadden we de laatste tijd inderdáád last van! En ik laat me zo makkelijk ompraten he Het is van de zotte om 9 euro per maand te gaan betalen voor 24 uur per dag mogelijke anti-ontstoppings-hulp Nurk. Maar ik had me dus opgegeven, met de vraag of ik het wel weer meteen kon opzeggen als ik me bedacht / vriendje het niet wou. Dat kan gelukkig, dus ik heb net de opzegkaart al geschreven *zwakkeling*
SPOILER
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:26:29 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80393592
Goffert dubbel!
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:37:20 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80393946
yay, m'n data doet wat ik wil!

Bijna, tenminste.

Nog heel even werken, en dan maar eens koken.
pi_80393966
@Mo: dankje! Dat is een goede voor tegen de tijd dat ik beurzen moet gaan regelen. Ik doe alleen geen Mens&maatschappij of Kunst&cultuur, dus voor die kom ik denk ik niet in aanmerking?
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

of op de goeie politieke partij stemmen met de verkiezingen... t staat nog helemaal niet vast dat een tweede studie echt duurder wordt...

overigens: voor die master in t buitenland krijg je geen stufi enzo toch, dus telt je nl master dan niet als je eerste?
Het is al goedgekeurd door de Eerste kamer en verschillende universiteiten hebben al laten weten hoe duur het gaat worden. Dus ik ga er wel vanuit dat het doorgaat. Ik weet dus niet of de NL master dan als eerste telt, aangezien je wel aan een studie begint terwijl je de titel al op zak hebt, ga ik nog navragen bij de studieadviseur.
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik hoop in NL te promoveren (ooit), dan verdwijn ik het jaar ervoor liever niet opeens naar het buitenland. Vandaar dat ik die volgorde wilde doen. Ga komende week denk ik maar eens een afspraak maken met de studieadviseur, om te kijken wat er uberhaupt mogelijk is en welke volgorde handig (misschien raadt die me wel aan het buitenland tijdens mn NL master te doen ofzo). Het buitenland is de UK.

En nu zal ik stoppen met offtopic . Ik bruis gewoon weer eens van de ideeen, en dit keer zitten er ook uitvoerbare bij .
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:40:09 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80394047
UK

Maar waarom 10.000 per jaar voor een Nederlandse Master? Zijn Beta-opleidingen duurder dan Alfa's?
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:41:07 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80394079
Tevens ben ik me er nu toch wel terdege van bewust dat ik een assertiviteitstraining nodig heb ofzo Meuh.
pi_80394196
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
UK

Maar waarom 10.000 per jaar voor een Nederlandse Master? Zijn Beta-opleidingen duurder dan Alfa's?
Nee, maar als je een tweede master wil doen, moet je ipv wettelijk collegegeld het 'instellingsgeld' ofzo gaan betalen. En universiteiten mogen dat zelf bepalen, om de kosten te dekken. Wat rond de 10.000 ligt dus. Is dus alleen een probleem voor mensen die 2 bachelors of 2 masters willen doen (na elkaar) .

http://www.rijksoverheid.(...)n-tweede-studie.html
pi_80394225
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens ben ik me er nu toch wel terdege van bewust dat ik een assertiviteitstraining nodig heb ofzo Meuh.
Ja, dat had ik nadat ik een jaar aan een onbeperkt fitnessabbo vastzat. van 60 euro per maand
Steeds als iemand me nu iets dergelijks wil aansmeren denk ik aan al dat geld dat ik toen weggegooid heb. Helpt prima (plus de dingen die ik heb geleerd op de cursus: Mag ik er even over nadenken bv. of netjes nee zeggen en voet bij stuk houden).

Nu dat nog kunnen toepassen in een relatie
pi_80394278
quote:
Ah
pi_80394337
Vandaag vertelde de collega waar ik m'n opleiding mee deed in Den Haag dat ze wilde scheiden Ik ben nog steeds een beetje in shock. Het is zo'n goeierd, drie kinderen etc. Konden het er niet uitgebreid over hebben, maar had echt zoiets van alweeeeeeer een scheiding.
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:51:15 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80394437
Chico: ik heb ook een 2e Master Nooit gehoord dat ik extra zou moeten betalen!

Syrena: oi 60 per maand
Ik vroeg ook wel door enzo en vroeg of ik het samen met vriend mocht invullen, maar dat kon niet En ik voelde me bezwaard dat ze al meerdere keren was langs geweest en dat we toen niet thuis waren (is gewoon d'r BAAN, maar okee, ik ben een mietje ).

Bah. De opzegkaart ligt klaar en die ga ik morgen aangetekend versturen zodat ie zekersteweten aan komt, zonder gezeik
pi_80394453
En ik weet niet wat ik vanavond aan moet Ik heb niks uitgaanderigs en een pukkel midden tussen m'n boobz. Die had ik gepland tentoon te stellen als afleiding van mijn buikrol (de boobz, niet de pukkel).

Zo maar eens mijn haar bijfurfen en dan in bad en dan alvast een Apfelkorn drinken en dan iets uit de kast rukken. Zenzenzenzenzeeeeennnnn.
pi_80394577
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: ik heb ook een 2e Master Nooit gehoord dat ik extra zou moeten betalen!
Het gaat September 2010 pas in. Geen probleem voor mensen die al gestart zijn.
pi_80394642
quote:
Ik ken het helemaal hoor!
Ben ook heel gevoelig voor dat soort dingen.

Was b&b lekker?
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:59:37 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80394719
Tvp! Wat is er allemaal gebeurd? Heb geen puf om terug te lezen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:01:55 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80394786
Chico: pff *opgelucht* Wel minder voor jou! Stomme regelingen

Shiny: En B&B was lekker! We hadden de High Tea voor 2 personen (die kregen we niet eens op! ) Lekkerrrr

Syrena Aww! Boobs kunnen ook subtieler ten toon gesteld worden he En anders doet foundation oids wonderen! Zennnn
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:07:53 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80394974
Kijkt iemand hier trouwens ook naar Bloedverwanten op donderdagavond op Ned 1 rond een uur of 21:30? Gewéldige serie is dat . Zulke wazige figuren (halfbroer en halfzus die het met elkaar doen, jongen die een vrouw van de leeftijd van z'n moeder zwanger maakt, waarop z'n moeder voorstelt om het kind op te voeden enz enz )
Niet meer actief op Fok!
pi_80394983
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: pff *opgelucht* Wel minder voor jou! Stomme regelingen

Shiny: En B&B was lekker! We hadden de High Tea voor 2 personen (die kregen we niet eens op! ) Lekkerrrr

Syrena Aww! Boobs kunnen ook subtieler ten toon gesteld worden he En anders doet foundation oids wonderen! Zennnn
High tea vonden we altijd heel leuk om te maken

En trouwens: Can you use anymore smiley's?

/chandler bing
pi_80395031
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:10 schreef conleche het volgende:

Net een slaapzak gekocht en een veel te duur regenjack. Nu maar even rennen. Ik heb meer zin in m'n wodka, maar ik ga toch eerst rennen.
't Kan heel koud zijn in de States!
Gelukkig kan je een slaapzak nu ook dragen als accessoire.

Hoe was de wodka het rennen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:14:23 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80395184
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:08 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

High tea vonden we altijd heel leuk om te maken

En trouwens: Can you use anymore smiley's?

/chandler bing
Oi je hebt gelijk!

Dit wordt een puriteinse sobere post. Zonder smilies. Ik ben streng voor mezellefs.

De High Tea was ook erg leuk! Ook erg lekkere dingetjes, ik heb liefde voor de appel-kaneel-muffin en de wortelcake!

Tevens is Chandler Bing ook awesome.
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:14:51 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80395201
Lijstje:

O: 250 ml yoghurt met paar rozijnen
T: appel
L: buiten de deur gelunched: salade met kip en pittige dressing
T: -
D: maaltijdsalade bacon; sla, aardappeltjes, 1 ei, bacon, dressing
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80395204
Die moet ik onthouden voor als het weer zo koud wordt deze winter! Cozy
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:19:58 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80395385
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Kijkt iemand hier trouwens ook naar Bloedverwanten op donderdagavond op Ned 1 rond een uur of 21:30? Gewéldige serie is dat . Zulke wazige figuren (halfbroer en halfzus die het met elkaar doen, jongen die een vrouw van de leeftijd van z'n moeder zwanger maakt, waarop z'n moeder voorstelt om het kind op te voeden enz enz )
Ja! En ik heb al jaren een crush op Michiel Huisman maar hier is ie echt té lekker!!!!!!! (en vreeeeselijk het verwende egoïstische benjaminnetje ) Geweldige serie inderdaad Ik ben ook vooral fan van Saskia Temmink, zo'n goeie en mooie actrice Moet die van gisteravond nog terugkijken
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:20:47 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80395415
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja! En ik heb al jaren een crush op Michiel Huisman maar hier is ie echt té lekker!!!!!!! (en vreeeeselijk het verwende egoïstische benjaminnetje ) Geweldige serie inderdaad Ik ben ook vooral fan van Saskia Temmink, zo'n goeie en mooie actrice Moet die van gisteravond nog terugkijken
Veel plezier ermee! Michiel krijgt wat voor z'n kiezen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:21:56 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80395452
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:51 schreef Syrena het volgende:
En ik weet niet wat ik vanavond aan moet Ik heb niks uitgaanderigs en een pukkel midden tussen m'n boobz. Die had ik gepland tentoon te stellen als afleiding van mijn buikrol (de boobz, niet de pukkel).

Zo maar eens mijn haar bijfurfen en dan in bad en dan alvast een Apfelkorn drinken en dan iets uit de kast rukken. Zenzenzenzenzeeeeennnnn.
Anders kom je eerst even naar mijn kledingruilavond zit vast leuk spul tussen!

Enne, wat Maria zegt, gewoon die boobz tentoonstellen met een beetje foundation over de pukkel als je ze goed tentoonstelt is een vlekje wel het laatste waar de gewenste personen naar kijken
pi_80395454
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja hoe vind je dat? Zij is echt zoooo slecht in d'r vak. Mijn slaapzak kan tot -2. Dat moet genoeg zijn.

Het rennen ging zozo, maar was wel lekker in het avondzonnetje en de wodka smaakt me nu echt fijn!

Maria! Wat schattig!! Dat van die ontstoppingsmevrouw bedoel ik!!

En ik moest ook lachen om de xtra boob van Syrena.

En dan als laatste @ Viking: eieren laten schrikken is als je een net gekookt ei onder de koude waterstraal houdt, dan pelt het makkelijker.
pi_80395483
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oi je hebt gelijk!

Dit wordt een puriteinse sobere post. Zonder smilies. Ik ben streng voor mezellefs.

De High Tea was ook erg leuk! Ook erg lekkere dingetjes, ik heb liefde voor de appel-kaneel-muffin en de wortelcake!

Tevens is Chandler Bing ook awesome.
Mehehe

Ooooh had je worteltaart? Mijn baas vond dat altijd te duur dus hij kocht hem nooit
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:22:43 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80395487
OMG die slaapzak-sjaal
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:23:01 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80395498
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef conleche het volgende:

En dan als laatste @ Viking: eieren laten schrikken is als je een net gekookt ei onder de koude waterstraal houdt, dan pelt het makkelijker.
O heeft dat die functie? Ik doe het altijd omdat ze anders zo heet zijn en ik geen geduld heb om lang te wachten .
Niet meer actief op Fok!
pi_80395784
quote:
En om het groene randje rond de dooier te voorkomen. Want dat groene ontstaat niet omdat het ei oud is, maar omdat in een warm ei stoffen uit het eigeel en -wit met elkaar reageren. [/scheikunde]
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:31:06 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80395844
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En om het groene randje rond de dooier te voorkomen. Want dat groene ontstaat niet omdat het ei oud is, maar omdat in een warm ei stoffen uit het eigeel en -wit met elkaar reageren. [/scheikunde]
Oh??

Ik dacht altijd wel dat het dan misschien niet helemaal goed meer was Maar zolang het niet stinkt eet ik het toch wel op
pi_80395868
quote:

[..]

Ja hoe vind je dat? Zij is echt zoooo slecht in d'r vak.
Hilarisch . Ik heb op mijn werk soms wat met haar klere-advies te maken (zo kregen we laatst balonnen vanwege de lancering van dŕ kinderkledinglijn) en zo wist ik van haar bestaan. Voordat Mylene dat topic opende had ik me al eens verbaasd over haar smaak.

Volgens mij is het één groot experiment; wat vreet het Nederlandse publiek. Ik vrees alleen dat mevroi zelf onderdeel is van het experiment, en niet erin gekend .
"Dit staat je hééél leuk, ik heb je nu voorzien van een ambivalente uitstraling!"

Ik viel bijna van de bank van het lachen .
quote:
Mijn slaapzak kan tot -2. Dat moet genoeg zijn.

Het rennen ging zozo, maar was wel lekker in het avondzonnetje en de wodka smaakt me nu echt fijn!
Goed hoor (rennen + wodka). Ik was in oktober in de USA, en toen was het op sommige plaatsen behoorlijk koud ondanks het práchtige weer. Ik denk dat jij het niet koud gaat krijgen (en let anders even op de hoogte, dat scheelt nogal in temperatuur).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80395878
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Groene randje krijg je als je je ei te lang laat koken toch?
pi_80395919
Hoi.
Ik ben niet té dik, maar begin veel aan te komen in een korte tijd. (Heb er net een topic over aangemaakt)
Ik blijf namelijk een hongergevoel hebben hoe veel ik ook eet.
Weet niet meer wat ik nu moet eten

Tips ?
-
pi_80396033
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Groene randje krijg je als je je ei te lang laat koken toch?
Niet perse. Je krijgt het ook als je een 'normaal' hardgekookt ei maakt en het niet laat schrikken.
pi_80396119
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi.
Ik ben niet té dik, maar begin veel aan te komen in een korte tijd. (Heb er net een topic over aangemaakt)

Tips ?
Hoi
quote:
Hoi.

Ik heb sinds maandje tot anderhalve heel erg last van een hongergevoel wat maar niet weg gaat. Ik zal hier een schemaatje onder neerzetten wat ik dagelijks eet.

half 8: kom muesli pap, en vla en plak ontbijtkoek en wat vruchten sap.
9 uur: fruit (appel / banaan)
10.15: muesli reep
11.30: 5 boterhammen, 1 beschuit, 1 á 2 Lu crackers.
13.30: muesli reep
15.00: 2 droge biscuitjes, 2 liga koeken.
16.00: Vla
17.15: liga granenkoekje.
18.15: avond eten + toetje.
suiker!

Daar krijg je honger van. De anderen kunnen het wel toelichten, bedtijd voor mij!
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:41:01 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80396196
Al je maaltijden bestaan idd uit suiker. Alles.
pi_80396270
quote:

[..]

I'm in
pi_80396411
Ik ben helemaal Dyanne nu (grote overhemdblouse en witte (!!!!!!!!!!!) harembroek (!!!!!!!!!!!))
De broek gaat in de zak van Max. met de blouse kan ik nog wel iets leuks verzinnen. Hoop ik.

Vanavond trouwens een little black dress. Ik dacht dat hij zeker weten te klein zou zijn, maar hij zit prima?
Al had ik er nog geen panty onder.
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:48:28 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80396456
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:46 schreef Syrena het volgende:
Ik ben helemaal Dyanne nu (grote overhemdblouse en witte (!!!!!!!!!!!) harembroek (!!!!!!!!!!!))
De broek gaat in de zak van Max. met de blouse kan ik nog wel iets leuks verzinnen. Hoop ik.

Vanavond trouwens een little black dress. Ik dacht dat hij zeker weten te klein zou zijn, maar hij zit prima?
Al had ik er nog geen panty onder.
Met een foto kunnen we keuren?
pi_80396497
quote:
Hoi.

Tips ?
Ben je net met de pil begonnen?
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:55:23 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80396712
Trusten Sigme....

Heb mij nog nooit verdiept in groene randjes van dooiers, wel in schrikken

Zo, gedoucht, klaar voor de x factor, nu heeft vriend hoofdpijn en dan kan ie heel zielig doen *erger*
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:56:27 #199
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80396759
Lol mijn ouders helpen mee met het vermageren. Eerste avond samen thuis in 3 maand en ze vergeten mij gewoon voor het avondeten... Courgette en brocolli here I come!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:56:29 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80396761
Esmerallda17, ik denk dat wat Sigme en XM zeggen, wel klopt

Vla, ontbijtkoek, vruchtensap, mueslireep, liga..... daar zit allemaal suiker in. Daarvan schiet je bloedsuikerspiegel omhoog, en zodra die weer daalt, krijg je weer honger. Als je probeert om dat soort tussendoortjes te vervangen door iets koolhydraatarms (check de lijstjes van anderen hier voor inspiratie), dan zou je minder honger moeten krijgen
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:57:11 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80396793
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten Sigme....

Heb mij nog nooit verdiept in groene randjes van dooiers, wel in schrikken

Zo, gedoucht, klaar voor de x factor, nu heeft vriend hoofdpijn en dan kan ie heel zielig doen *erger*
Vriend zn bed in schoppen en lekker zelf uitgebreid op de bank liggen X factor kijken
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:01:24 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80396953
Esmeralda, kan zoiets?
O: bak volle magere kwark met alleen muesli
T's 2 stuks fruit, gekookt eitje, volkorenboterham
L: 3 volkorenboterhammen
T's :1 fruit, volkorenboterham
D: Je eigen Diner

Dus 5 boterhammen beter verspreiden over de dag en tussendoor nog extra komkommer, tomaat, rauwe wortel, handje zoutloze nootjes..
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:03:05 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80397008
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Vriend zn bed in schoppen en lekker zelf uitgebreid op de bank liggen X factor kijken
Echt niet dat hij gaat, hij wil 'gezellig' bij mij zijn...
Wil ook liever dat wij eens samen lekker bankhangen hoor maar toch..

Foto Syrena?
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:03:10 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80397015
Zit ik net rtl 4 nieuws te kijken... met Rick Nieman.. en nu NOS met Sacha de Boer. Die twee zijn een stel. Nou zie ik Rick thuiskomen, Sacha zit al lekker op de bank en dat ie dan binnenkomt en zegt: "Zo! Nog wat gebeurd in de wereld?"
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:05:36 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80397078
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit ik net rtl 4 nieuws te kijken... met Rick Nieman.. en nu NOS met Sacha de Boer. Die twee zijn een stel. Nou zie ik Rick thuiskomen, Sacha zit al lekker op de bank en dat ie dan binnenkomt en zegt: "Zo! Nog wat gebeurd in de wereld?"
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:06:51 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80397127
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
!
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:17:01 #207
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80397521
Ik heb sjans geloof ik.
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:17:55 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80397555
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:17 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb sjans geloof ik.
Damn, vertel dan muts
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:18:10 #209
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80397571
Lijstje:

O: 3 volkoren crackers, 2 met filet americain en 1 met selleriesalade
L: 2 crackers met filet americain
T: 3 bier
D: gekookte krieltjes, karbonade, champignons in kruidenboter
T: weet nog niet, misschien een witlofsalade met appel van de overgebleven witlof
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:19:44 #210
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80397632
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Damn, vertel dan muts
Haha, een studiegenoot ging me uithoren over wat ik voor dates wilde etc. Hij houdt van dames op hakken en laat ik nou vandaag stiletto's van 10 cm aanhebben...

Voor de rest weinig nieuws hoor, nog geen date gescoord. Maar die zit er misschien wel in (hoop ik).
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:24:23 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80397826
10cm?? respect!
Nou maar hopen dat die van hem toch minimaal een half keer langer is
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:27:09 #212
3185 Adelante
To let it go now
pi_80397917
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
10cm?? respect!
Een man op hakken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:28:55 #213
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80397985
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
10cm?? respect!

*heels*
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:46:38 #214
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80398802
Topickiller
pi_80401664
Oh man, degene die nu iets weet tegen enorm uitgezette darmen geef ik veel geld
B to the L to the oated

*nog gauw wat poepjes laat nu 't nog kan*
  vrijdag 16 april 2010 @ 21:50:29 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80401766
't Ruikt toch wel naar bloemetjes he Syrena?
pi_80401930
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Ruikt toch wel naar bloemetjes he Syrena?
Absoluut.
Vieze, smerige, rottende bloemetjes
  vrijdag 16 april 2010 @ 21:58:11 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80402176
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Absoluut.
Vieze, smerige, rottende bloemetjes

pi_80402751
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die helpen niet, heb er al twee van op (Simeticon).
Ik ga maar eens Lat0rz!
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:43:37 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80404070
Daglijstje
o. weetabix met melk
t. peer
t. handje pinda#s
l. 3 boterhammen met krabsalade
t. 2 crackers met 1 plak kaas
t. appel
d. augurkjes en twee stukjes gepaneerde kipfilet (geen tijd, moest man uit het ziekenhuis ophalen (2 uur rijden)
t. 50 gram huttenkase en een halve peer
pi_80404182
Ja als iedereen zit te klooien met hun telefoon kan ik ook wel ff komen melden dat ik op het terras aan een wijntje zit. En McE nog zou komen...
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:49:05 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80404277
Hoe is het met je man Tink?
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:53:37 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80404482
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:46 schreef Syrena het volgende:
Ja als iedereen zit te klooien met hun telefoon kan ik ook wel ff komen melden dat ik op het terras aan een wijntje zit. En McE nog zou komen...
Heb je je pukkel gecamoufleerd? En je windjes onder controle?

Mijn man is een eigenwijs stuk vreten Eigenlijk mocht hij nog niet naar huis, maar hij stond er op. En nu ligt hij met een bloedende neus al snuivend in bed. Vannacht maar met oordopjes slapen (en me stiekem een beetje zorgen maken).
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:55:53 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80404583
Klinkt... interessant Tink! . Houd 'm maar goed in de gaten .

Lijstjesupdate: nog een bakje yoghurt en een Palm-biertje erbij.
pi_80405156
Ewelina, wat tof. . Ik mis de seks ook nogal. .

Sushi maken was geweldig. . We hadden het allebei nog nooit gedaan maar we hebben zooooo gelachen. We hadden al vrij snel door hoeveel wasabi te veel was, zeg maar. .
pi_80405773
Ik ben nog helemaal opgemaakt van vanmiddag !
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:33:08 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80406518
Foto?
pi_80406549
Komt er aan!
pi_80406929
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef P.F het volgende:
Komt er aan!
Leuk!
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 23:48:24 #230
70532 loveli
N
pi_80407207
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dyanne is de schaamte voorbij.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 23:51:03 #231
70532 loveli
N
pi_80407308
quote:
Hoi.

Tips ?
Welkom. Je moet veel meer groente eten en je ontbijtkoek ritueel verbranden..
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 23:56:02 #232
70532 loveli
N
pi_80407489
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:48 schreef Syrena het volgende:
Oh man, degene die nu iets weet tegen enorm uitgezette darmen geef ik veel geld
B to the L to the oated

*nog gauw wat poepjes laat nu 't nog kan*
Darmreiniger naturel van Kruidvat. Kost voor een glazen pot nog geen 3 euro. Elke ochtend een beetje met wat sap nemen en je hebt nooit meer darmproblemen. Zal ik m'n rekeningnummer PM-en?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 16 april 2010 @ 23:58:01 #233
70532 loveli
N
pi_80407568
Ben ik weer een nachtelijke monoloog aan het doen?
crap in = crap out
pi_80407633
Voel je je al wat vrolijker loveli?
pi_80408000
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Leuk!
O m'n vader is er nog mee bezig !
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 00:09:52 #236
70532 loveli
N
pi_80408013
Yup, benoemen waar het aan ligt helpt de helft. Werken was vandaag echt leuk. Nou ja, niet het werk, maar m'n collega's. Die waar ik vandaag mee heb gewerkt lopen er al langer rond dan ik en hebben me in het bedrijf zien 'opgroeien' en veranderen. Ik luv ze meer dan ik had verwacht (hou toch altijd heel sterk de grens tussen werk en prive vast).
crap in = crap out
pi_80408053
Hm, mijn liefdesleven ligt nu ronkend op de bank. Hij ging opblijven tot ik thuiskwam van werken, maar nu moet ik hem nog naar bed zien te krijgen (bank < meneer, anders morgen kniepijn).
pi_80408131
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:09 schreef P.F het volgende:

[..]

O m'n vader is er nog mee bezig !
Ach ik ga zo toch slapen .
  zaterdag 17 april 2010 @ 00:14:08 #239
236335 neen
schone schijn
pi_80408136
Mijn fiets is kapot

Hoi, iedereen zo lekker slapen hè
pi_80408181
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ach ik ga zo toch slapen .
Ja ik ook...
pi_80408923
Deze vond ik wel grappig, toen was ik nog niet aan het poseren maar m'n vader was de camera al scherp aan het stellen
SPOILER

[ Bericht 16% gewijzigd door P.F op 17-04-2010 12:22:22 ]
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:07:43 #242
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80409332
hee P.F. nee ben al 5, 6 jaar aan de pil :p
dat van de suikers zie ik vaak terug komen ja.
ben alleen geen rauwkost, vlees, fan. van fruit alleen aardbeien appel banaan mandarijnen

dus heb geen idee wat voor vervangers van de tussendoortjes.
1.60 en weeg al 57, 58 en 22feb maar 51.

hoop dat jullie me kunnen helpen voor ik straks overgewicht heb , mocht 63kg wegen, ben ook nog niet te dik. heb alleen al klein beetje een buikje.

dus ik hoor het graag!
-
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:15:25 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80409476
Leuke foto PF
Je nagels Ik wil ook!
  zaterdag 17 april 2010 @ 03:12:06 #244
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_80410513
Dag

McEskimo was idd nog nagekomen. Ik ben nog nooit zo hard afgeknapt op een dude
OMG. Het was alsof ik weer 19 was en zat te praten met de o zo interessante vriend van de ex van mijn beste vriendin. Alleen ben ik dus inmiddels 33 en heb het echt zo gehad met jongens die nog menen dat een joint nodig is om te ontspannen en drugsgebruik normaal. Ik zat me echt even af te vragen of ik per ongeluk weer in 1995 zat (hij lijkt namelijk qua gezicht ook een beetje op die vent van vroeger).

Ach ja, hij zal nog wel leren dat je je problemen niet kunt ontlopen met een joint
Ik ben inmiddels thuis, hij staat vast nog op de markt te smoken met het meisje met de henna-tattoo's, die vroeger bij hem op de middelbare school zat.

(Ik lig nu echt in een deuk achter de pc what the hell was I thinking )
  zaterdag 17 april 2010 @ 03:16:48 #245
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_80410536
Verder werd ik gemiddeld 25 geschat, goeie avond
  zaterdag 17 april 2010 @ 06:35:54 #246
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80411195
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
hee P.F. nee ben al 5, 6 jaar aan de pil :p
dat van de suikers zie ik vaak terug komen ja.
ben alleen geen rauwkost, vlees, fan. van fruit alleen aardbeien appel banaan mandarijnen

dus heb geen idee wat voor vervangers van de tussendoortjes.
1.60 en weeg al 57, 58 en 22feb maar 51.

hoop dat jullie me kunnen helpen voor ik straks overgewicht heb , mocht 63kg wegen, ben ook nog niet te dik. heb alleen al klein beetje een buikje.

dus ik hoor het graag!
halloooo! ik ben hier in het topic de grote koolhydratenvretert
ik denk dat het al heel erg helpt als je goed oplet dat je alleen volkorenproducten gebruikt. neem als je geen extra vlees wilt (zuivel wel?) dan eens een lekkere boterham of volkorencracker met pindakaas tussendoor.

en je kunt wel geen fan zijn van rauwkost... maar eh... ja... als je gezondr wilt leven zul je ook gezondere dingen moeten eten.
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 06:39:02 #247
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80411202
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee, maar als je een tweede master wil doen, moet je ipv wettelijk collegegeld het 'instellingsgeld' ofzo gaan betalen. En universiteiten mogen dat zelf bepalen, om de kosten te dekken. Wat rond de 10.000 ligt dus. Is dus alleen een probleem voor mensen die 2 bachelors of 2 masters willen doen (na elkaar) .

http://www.rijksoverheid.(...)n-tweede-studie.html
er zijn voor september 2010 verkiezingen en een formatie, en lang niet alle partijen willen deze regeling handhaven. ik zou er dus nog niet zo zeker van zijn. vaak staat daar wel tegenover dat ze van de stufi een sociaal leenstelsel voor de studie of de master willen maken.

verder denk ik dat je buitenlandse master daarin niet meetelt: je hebt immers in NL geen master gevolgd dus de overheid heeft ook nog niet betaald voor je aan een instelling. de tweede master wordt duurder omdat de overheid niet meer voor je betaalt als je al een papiertje hebt gehaald/aan het halen bent waarvoor zij de instelling geld geven, en daarom vraagt de andere instelling je om het hele bedrag op te hoesten.

maar dat zou je even moeten controleren.
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 06:47:34 #248
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80411230
oh en goeiemorgen

was om 1 uur thuis en moet zo weer weg, voor congres dag 2.

ik vond het echt heel leuk! t is heel dynamisch en tof, en het voelt heel stoer om met het congres te stemmen over amendementen op het programma die flink tegen de stellingname van het dagelijks bestuur en programmacommissie ingaan (sommige dingen zijn heel saai enzo, maar je kan ook weglopen en gaan borrelen naast de zaal )

zo stemde het congres gisteren de pil weer in het basispakket als recht voor elke vrouw, en bepleitte laurens-jan brinkhosrt hartstochtelijk in 15 seconden de hele zaal naar een hardere lijn van D66 in het israelisch/palestijnse conflict... (en als de stemming met kaart opsteken staakt is er een stemkastje. hoe hip.)

en het bestuur reageert heel netjes, feliciteert de winnaars van amendementen enzo het is echt gewóón voor ze (en neiuw voor mij, dus ik kijk mn ogen uit)

en er lopen een hoop knappe kerels rond, maar ik ben als een van de weinigen niet in een groepje gekomen (geen vrienden met de lokale afdeling of de jeugdafdeling) dus een beetje verloren. maar vancoihtend nieuweleden bijeenkomst, dus dan ontmoet ik vast wel mensen.

oh en er was een heel fokking hip thee en koekjes buffet (zoek de koekjes in de mandjes tussen de vogeltjes) dus heb gisteren teveel koekjes gegeten...
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:16:14 #249
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80411281
op stage is er donker volkorenbrood, daar eet ik er altijd 5 van.
pindakaas moet je helemaal niet bij me komen, daar word ik echt ziek van
ik neem liever wat smeerkaas, smeerworst, kip, snijworst, boterhammenworst

ik heb hierdoor ook echt een snackverslaving gekregen hoe ga ik het voor elkaar zien te krijgen om voldoende te eten, niet dikker te worden maar mijn opzettend buikje weg te krijgen ? en dat het honger gevoel weg is.

het eten moet wel realistisch maak baar zijn, want zit natuurlijk niet thuis maar op het kinderdagverblijf
-
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:40:46 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80411336
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 07:16 schreef Esmerallda17 het volgende:

ik heb hierdoor ook echt een snackverslaving gekregen hoe ga ik het voor elkaar zien te krijgen om voldoende te eten, niet dikker te worden maar mijn opzettend buikje weg te krijgen ? en dat het honger gevoel weg is.

het eten moet wel realistisch maak baar zijn, want zit natuurlijk niet thuis maar op het kinderdagverblijf
hoe je het voor elkaar krijgt is door te doen wat al gesuggereerd wordt, maar dat lust je allemaal niet of wil je niet.

donker volkorenbrood is vaak geen volkoren maar bijna wit met ene bruin kleurstofje.
tip1. neem een echt halfje volkoren mee naar je werk (volkoren is pas volkoren als het volkoren heet, is beschermde naam)
tip2. leer iets gezonds eten, zoals rauwkost, of pindakaas of yoghurt/kwark
tip3. goede keuzes zijn producten die minder bewerkt zijn. qua broodbeleg: kipfilet, rauwe ham, rookvlees = ok. boterhamworst, smeerworst, snijworst = niet ok (want erg veel verzadigd vet). volkorenboterham is beter dan bewerkte en suikerrijke liga's en ontbijtkoek, etc.

je kan dat allemaal wel liever nemen, maar je vraagt hier hoe je je buikje weg krijgt, en wij geven de eerlijke oplossing. minder snelle koolhydraten en suikers = minder honger. echt waar.
Kwak
Vattenfall cadeauVattenfall cadeauZoek je mobiel op gsmweb
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:50:35 #251
121582 DevilsAndDust
pi_80411355
Moggeh.
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:57:00 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80411372
Mogge Hoe is het met je DaD?

Ik ga zo toch maar weer eens een keer naar RPM. Maandagavond ben ik er niet, dus kan ik niet gaan en we gaan straks weg voor het weekend. Maar ik ga het wel rustig aan doen. Mezelf uitdagen komt een andere keer wel weer.
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:14:39 #253
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80411460
goeiemorgen...

De duutser slaapt nog, over een uurtje gaan we samen hardlopen, in het zonnetje! Nu een kopje thee...
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:20:01 #254
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80411495
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 06:47 schreef kwakz0r het volgende:
oh en goeiemorgen

was om 1 uur thuis en moet zo weer weg, voor congres dag 2.

ik vond het echt heel leuk! t is heel dynamisch en tof, en het voelt heel stoer om met het congres te stemmen over amendementen op het programma die flink tegen de stellingname van het dagelijks bestuur en programmacommissie ingaan (sommige dingen zijn heel saai enzo, maar je kan ook weglopen en gaan borrelen naast de zaal )

zo stemde het congres gisteren de pil weer in het basispakket als recht voor elke vrouw, en bepleitte laurens-jan brinkhosrt hartstochtelijk in 15 seconden de hele zaal naar een hardere lijn van D66 in het israelisch/palestijnse conflict... (en als de stemming met kaart opsteken staakt is er een stemkastje. hoe hip.)

en het bestuur reageert heel netjes, feliciteert de winnaars van amendementen enzo het is echt gewóón voor ze (en neiuw voor mij, dus ik kijk mn ogen uit)

en er lopen een hoop knappe kerels rond, maar ik ben als een van de weinigen niet in een groepje gekomen (geen vrienden met de lokale afdeling of de jeugdafdeling) dus een beetje verloren. maar vancoihtend nieuweleden bijeenkomst, dus dan ontmoet ik vast wel mensen.

oh en er was een heel fokking hip thee en koekjes buffet (zoek de koekjes in de mandjes tussen de vogeltjes) dus heb gisteren teveel koekjes gegeten...
ga opzoek naar de Maastrichtenaren en doe ze de groetjes van Nynke!
SPOILER
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:27:01 #255
43653 sigme
Veraan
pi_80411531
Goeiemorgen! Ik heb mezelf vrijgegeven deze ochtend. Om 4 uur teruggegaan naar bed, geslapen tot 8, en nu een bakje havermout. Rennen laat ik erbij zitten. Ik ga wel de hele dag in de tuin werken.
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:29:18 #256
121582 DevilsAndDust
pi_80411543
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 07:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge Hoe is het met je DaD?

Ik ga zo toch maar weer eens een keer naar RPM. Maandagavond ben ik er niet, dus kan ik niet gaan en we gaan straks weg voor het weekend. Maar ik ga het wel rustig aan doen. Mezelf uitdagen komt een andere keer wel weer.
Goed. . Bizar genoeg ga ik vanavond uit eten met m'n ex, z'n broer en diens vriendin. .

Doe je écht rustig aan? Neem je dan in ieder geval wel weer zo'n lekkere lunch als van de week, met volkoren boterhammen en een flinke omelet? .

Nu rennen naar m'n werk, dag meisjes!
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:58:58 #257
43653 sigme
Veraan
pi_80411772
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 07:16 schreef Esmerallda17 het volgende:

Je ontbijt toch thuis?
Dit is echt állemaal suiker. Zo begin je alvast hongerig .
Als je niet al te zoete muesli eet, maak van je ontbijt dan:
muesli met melk/yoghurt/kwart + glas water en/of thee (vruchtensap is ongeveer even goed voor je als cola)

Dit neem je mee? Fruit is ernstig overgewaardeerd. Banaan is beter tegen honger dan appel, appel is meer suiker. Zolang je bezig bent met een bewust programma om wat minder honger te hebben: kies de banaan.

Dit neem je mee? Suikersuikersuiker. Geen mueslirepen eten! Neem nog een banaan, of beter: wat rauwkost en/of een volkorenboterham/ -krekkers.

Controleer of het echt volkorenbrood is. Neem anders zoals Kwak al zei, zelf een halfje mee.
Lu crackers zijn er in volkoren en gewoon, beschuit zal wel niet-volkoren zijn. Je wordt uiteraard niet moddervet van een beschuitje en 2 krekkers, maar als je een tijdje probeert om je gewoontes te veranderen zou ik ze even weglaten.
Qua beleg: welke keuzes heb je op het kinderdagverblijf?

Zie 10.15.

Suikersuikersuiker. Je kan nog beter níks eten. En niks eten is ongezond. Eet een boterham.

Suiker! Neem yoghurt of kwark.

Suiker! (Ik heb eens even wat ligaproducten opgezocht: 20 tot 30 gram pure suiker per 100 gr. Dat is veel.)

Tsja, dat is weinig gedetailleerd. Wat eet je? Kook jij of staat 't klaar? Toetjes zal wel weer zoet zijn.. Wat drink je eigenlijk op een dag?

Samengevat: je eet suiker alsof je een klein kind bent. Maar als je niet meer in de lengte groeit, dan ga je groeien in de breedte . Rauwkost, fruit & vlees kunnen wel niet je lievelingseten zijn, maar bij volwassen worden hoort het om nieuwe zaken te leren waarderen.
Hoe realistisch dat is, hangt van jou af, niet van je kinderdagverblijf .
  zaterdag 17 april 2010 @ 09:07:34 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80411848
Goedemorgen!

Lekker weertje buiten . Ik ga zo eens douchen en dan leren. En vanmiddag naar m'n ouders en als het goed is eten we dan patat van 't Hoekje .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 april 2010 @ 09:44:42 #259
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80412262
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:48 schreef P.F het volgende:
Deze vond ik wel grappig, toen was ik nog niet aan het poseren maar m'n vader was de camera al scherp aan het stellen
SPOILER
Zo te zien ben je daar wel heel mooi opgemaakt!
  zaterdag 17 april 2010 @ 09:46:39 #260
215237 Laureline
pi_80412284
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 08:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Goed. . Bizar genoeg ga ik vanavond uit eten met m'n ex, z'n broer en diens vriendin. .

Doe je écht rustig aan? Neem je dan in ieder geval wel weer zo'n lekkere lunch als van de week, met volkoren boterhammen en een flinke omelet? .

Oei, sterkte ermee DAD! Ik was vroeger altijd heel slecht in dat soort situaties.

Nu ga ik sporten, 't is mooi weer!
Boek je safari bij Beekse BergenFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  zaterdag 17 april 2010 @ 09:50:35 #261
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80412345
Ik ben er trouwens achtergekomen dat ik nog steeds een split kan. Alleen een beetje jammer dat het onvrijwillig was.
  zaterdag 17 april 2010 @ 09:50:52 #262
175447 ColdFeet
pi_80412350
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen!

Lekker weertje buiten . Ik ga zo eens douchen en dan leren. En vanmiddag naar m'n ouders en als het goed is eten we dan patat van 't Hoekje .
Grmpf

Ik heb gister echt veel gegeten Maar Meneer en oomlief hebben zich helemaal uitgeleefd: ik had véél gemaakt en op een klein hapje chocomousse na was het allemaal op

Lekker
  zaterdag 17 april 2010 @ 09:51:18 #263
175447 ColdFeet
pi_80412356
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:50 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben er trouwens achtergekomen dat ik nog steeds een split kan. Alleen een beetje jammer dat het onvrijwillig was.
Yikes! Hoe dat zo? Badkamervloer?
  zaterdag 17 april 2010 @ 09:52:14 #264
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80412373
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Yikes! Hoe dat zo? Badkamervloer?
Inderdaad. Postbode belt aan, ik stap als een gek uit de douche en glij uit. Auch.
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:00:20 #265
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80412515
Morning! Wat gaan jullie hard!

XM, ik heb niet bijgelezen, maar wat zei de fysio?
SPOILER
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:01:05 #266
277802 _Calimero_
pi_80412532
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Inderdaad. Postbode belt aan, ik stap als een gek uit de douche en glij uit. Auch.
Au! Heb je iets verrekt/blauwe plek/ander lichamelijke of psychische schade?
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:05:02 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80412594
Zo, terug van fietsen Fysio was niet echt duidelijk.. dikke pols even in de gaten houden en de rest, tja.. voortvloeisel van de lokale nek- & schouderproblematiek waarschijnlijk. Mag even geen tas dragen, m'n rust proberen te nemen en niet teveel inspanning op 1 dag. Doseren dus.
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:08:07 #268
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80412660
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:01 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Au! Heb je iets verrekt/blauwe plek/ander lichamelijke of psychische schade?
Een blauwe plek, maar dat overleef ik wel.
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:15:21 #269
277802 _Calimero_
pi_80412808
Gelukkig Ewelina, dan hoeven we geen 112 te bellen

Mijn lijstje van gister:

O: 1 cracker jam
O2: 2x boterham avocado
L: 2x boterham pindakaas, komkommer
T: 2x boterham filet A
T: appel
D: 2 stukjes, chocola, laatste restje chinees (best weinig) en kroepoek
T: 3 wijntjes, 1 blokje feta kaas.

Nou, niet heel gezond, maar wel mezelf weten te beheersen.

Vandaag:
O: 2x boterham feta, tomaat & komkommer
T: fruit, cracker jam
L: iets met brood (2 sneetjes) en ei en tomaat
T: 1 blokje chocola, iets lekkers te drinken.
D: broccolisoep met gerookte kip pistoletje erbij misschien
T: nog 1 blokje chocola, thee

Commentaar welkom
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:54:30 #270
238448 P.F
pi_80413537
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuke foto PF
Je nagels Ik wil ook!
Dank je!
En dat is Lovie Dovie van Essie... !
Knab - Jouw online bankBoek je safari bij Beekse BergenF1 Store - Voor al je F1 Gear
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:55:03 #271
238448 P.F
pi_80413553
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 03:16 schreef Syrena het volgende:
Verder werd ik gemiddeld 25 geschat, goeie avond
Het klinkt echt als een wazige avond, maar blij dat McE toch niet zo leuk was, maar dat wisten we al
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:57:48 #272
238448 P.F
pi_80413613
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 08:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Huh, wat dan? Succes!
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:00:49 #273
238448 P.F
pi_80413680
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, terug van fietsen Fysio was niet echt duidelijk.. dikke pols even in de gaten houden en de rest, tja.. voortvloeisel van de lokale nek- & schouderproblematiek waarschijnlijk. Mag even geen tas dragen, m'n rust proberen te nemen en niet teveel inspanning op 1 dag. Doseren dus.
Wat zei hij over RPM?
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:01:10 #274
238448 P.F
pi_80413690
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:50 schreef Ewelina het volgende:
Aaaaau! Sterkte!
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:01:21 #275
238448 P.F
pi_80413693
Nu mogen jullie wel wakker worden hoor
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 11:16:32 #276
70532 loveli
N
pi_80413992
Mogguh Pief.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 11:20:54 #277
70532 loveli
N
pi_80414094
Liefhebbers: de Krups Dolce Gusto koffiedinges is in de actie bij de makro voor 82 euro. Geen idee of het een interessante aanbieding is, zelf heb ik genoeg aan een cafetiere.
En de Kenwood keukenmachine, mocht iemand die nog willen hebben. Zelfde als DaD heeft.
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:21:29 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80414106
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat zei hij over RPM?
Niets eigenlijk. Hij zei in ieder geval niet dat het níet meer mocht. Beetje zelf aanvoelen en inschatten dus.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:23:08 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80414150
Hoi, hoi....
Eerst maar een lijstje:
O:(net gehad) boterham kaas en jam, boterham achterham, beschuit aardbeien, gekookt ei, glas melk.
S: 1.15 uur wandelen
T: cappucino op terras, appel
L: kom yoghurt met aardbeien, boterham eiersalade
T: peer, blokje choco, koekje
D: kalkoenrollade, sperziebonen, gebakken aardappelen uit de oven met sjalotjes, gepofte knoflook, kruiden e.d., salade, peperroomsaus, gebakken champignons met ui, paprika en courgette.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:26:23 #280
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_80414228
hoi!

zaterdag uitslapen

en zo lekker mijn motor verwennen: nieuw kuipframe en kuip er eindelijk maar 's opzetten heb er zin in mn motor weer als nieuw te zien na ongeveer een jaar zo te hebben gereden
Ja doei.
F1 Store - Voor al je F1 GearZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:30:23 #281
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80414337
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 07:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hoe je het voor elkaar krijgt is door te doen wat al gesuggereerd wordt, maar dat lust je allemaal niet of wil je niet.

donker volkorenbrood is vaak geen volkoren maar bijna wit met ene bruin kleurstofje.
tip1. neem een echt halfje volkoren mee naar je werk (volkoren is pas volkoren als het volkoren heet, is beschermde naam)
tip2. leer iets gezonds eten, zoals rauwkost, of pindakaas of yoghurt/kwark
tip3. goede keuzes zijn producten die minder bewerkt zijn. qua broodbeleg: kipfilet, rauwe ham, rookvlees = ok. boterhamworst, smeerworst, snijworst = niet ok (want erg veel verzadigd vet). volkorenboterham is beter dan bewerkte en suikerrijke liga's en ontbijtkoek, etc.

je kan dat allemaal wel liever nemen, maar je vraagt hier hoe je je buikje weg krijgt, en wij geven de eerlijke oplossing. minder snelle koolhydraten en suikers = minder honger. echt waar.
Dat is waar, kwark vind ik ook erg lekker
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 08:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Je ontbijt toch thuis?
Dit is echt állemaal suiker. Zo begin je alvast hongerig .
Als je niet al te zoete muesli eet, maak van je ontbijt dan:
muesli met melk/yoghurt/kwart + glas water en/of thee (vruchtensap is ongeveer even goed voor je als cola)

Dit neem je mee? Fruit is ernstig overgewaardeerd. Banaan is beter tegen honger dan appel, appel is meer suiker. Zolang je bezig bent met een bewust programma om wat minder honger te hebben: kies de banaan.

Dit neem je mee? Suikersuikersuiker. Geen mueslirepen eten! Neem nog een banaan, of beter: wat rauwkost en/of een volkorenboterham/ -krekkers.

Controleer of het echt volkorenbrood is. Neem anders zoals Kwak al zei, zelf een halfje mee.
Lu crackers zijn er in volkoren en gewoon, beschuit zal wel niet-volkoren zijn. Je wordt uiteraard niet moddervet van een beschuitje en 2 krekkers, maar als je een tijdje probeert om je gewoontes te veranderen zou ik ze even weglaten.
Qua beleg: welke keuzes heb je op het kinderdagverblijf?

Zie 10.15.

Suikersuikersuiker. Je kan nog beter níks eten. En niks eten is ongezond. Eet een boterham.

Suiker! Neem yoghurt of kwark.

Suiker! (Ik heb eens even wat ligaproducten opgezocht: 20 tot 30 gram pure suiker per 100 gr. Dat is veel.)

Tsja, dat is weinig gedetailleerd. Wat eet je? Kook jij of staat 't klaar? Toetjes zal wel weer zoet zijn.. Wat drink je eigenlijk op een dag?

Samengevat: je eet suiker alsof je een klein kind bent. Maar als je niet meer in de lengte groeit, dan ga je groeien in de breedte . Rauwkost, fruit & vlees kunnen wel niet je lievelingseten zijn, maar bij volwassen worden hoort het om nieuwe zaken te leren waarderen.
Hoe realistisch dat is, hangt van jou af, niet van je kinderdagverblijf .
Ja je hebt wel gelijk ja.
Op stage heb ik de keuze uit: smeerworst, smeerkaas, cervelaatworst, kipfilet, af en toe ham, kaas (als gezonde beleg) en de rest is allemaal hagelslag en dergelijke.

Soms kook ik mijn avond eten, en dan is het gewoon vlees groente en gekookte aardappels. Bijv doperwtjes , wortels, kipfilet, aardappels. Of wite bonen in tomaten saus enz.
-
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:30:51 #282
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_80414351
smeerworst! CF! smeerworst!

attack!

Ja doei.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:42:47 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80414619
Zij die 6.7 km. hebben hardgelopen groeten u.

Zij die broodjes met roomboter en hagelslag voor ontbijt gehad hebben ook, trouwens.
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 11:43:21 #284
70532 loveli
N
pi_80414630
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:30 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Dat is waar, kwark vind ik ook erg lekker
[..]

Ja je hebt wel gelijk ja.
Op stage heb ik de keuze uit: smeerworst, smeerkaas, cervelaatworst, kipfilet, af en toe ham, kaas (als gezonde beleg) en de rest is allemaal hagelslag en dergelijke.

Soms kook ik mijn avond eten, en dan is het gewoon vlees groente en gekookte aardappels. Bijv doperwtjes , wortels, kipfilet, aardappels. Of wite bonen in tomaten saus enz.
Verzadigd vet-alert! Verzadigd vet is geen probleem als je voldoende beweegt en het verbrand, maar als je het opslaat is het minder gezond. Dus achter die koters aanrennen op je werk!
Vet is trouwens wel goed voor je, maar dan de omega's en vooral omega-3. Dus makreel, haring, zalm, etc. Krijg je ook nog eens eiwitten binnen.

Richtlijnen: veel groente en fruit eten (aardappelen tellen niet als groente, sap telt niet als fruit want niet de vezels). Het is zomer, dus koop op de markt vers spul. Spieren verbranden vet en sporten is gezond voor je, dus eet eiwitten en kweek spieren en beweeg veel.
Witmeel is slecht, vezels zijn goed. Vers spul is altijd beter dan bewerkt houdbaar. En ontbijtkoek is slecht, slecht, slecht.
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:45:34 #285
3185 Adelante
To let it go now
pi_80414683
Waarom is ontbijtkoek slecht (3x) Sonja Bakker (oke, die is wel slecht ) raadde het aan in al haar boeken: werd zij gesposord door Pijnenburg soms? En er zitten toch redelijk wat vezels in die koek? Dus als je de volkoren of suikerarme variant koopt, kan het toch niet veel kwaad?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:46:35 #286
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80414716
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Verzadigd vet-alert! Verzadigd vet is geen probleem als je voldoende beweegt en het verbrand, maar als je het opslaat is het minder gezond. Dus achter die koters aanrennen op je werk!
Vet is trouwens wel goed voor je, maar dan de omega's en vooral omega-3. Dus makreel, haring, zalm, etc. Krijg je ook nog eens eiwitten binnen.

Richtlijnen: veel groente en fruit eten (aardappelen tellen niet als groente, sap telt niet als fruit want niet de vezels). Het is zomer, dus koop op de markt vers spul. Spieren verbranden vet en sporten is gezond voor je, dus eet eiwitten en kweek spieren en beweeg veel.
Witmeel is slecht, vezels zijn goed. Vers spul is altijd beter dan bewerkt houdbaar. En ontbijtkoek is slecht, slecht, slecht.
Bewegen twijfel ik niet aan , heb ochtend krant kwart voor 6 tot kwart voor 7 echt goed beweging. En dan 9 tot 5, 6 werken. En van die sandwichspread, zijn die goed voor je. Of ook niet? Door mijn werk heb ik geen tijd om naar de markt te gaan, dan zou ik vrij moeten nemen. Ik moet om kwart over 8 weg en ben om 6 uur thuis. De markt is van 9 tot 4 open.

Dus die fruitdranken in de winkel zijn ook niet goed?
-
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:46:46 #287
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_80414718
ontbijtkoek is een en al suiker
Ja doei.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:47:44 #288
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80414734
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
ontbijtkoek is een en al suiker
maar wel lekker!
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:48:07 #289
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_80414744
dat dan weer wel in vlagen dan, vind ik
Ja doei.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:49:04 #290
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80414763
Lastig dus, al mijn koeken hier die ik nog heb liggen voor naar stage moeten nog op
en dan moet ik daarna gezond proberen te leven
bepaalde methode waardoor het makkelijker lukt ?
-
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBig Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:50:24 #291
3185 Adelante
To let it go now
pi_80414802

De tering en dit is dan de volkoren variant met minder suiker. Wel veel vezels, maar belachelijk veel suiker idd
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:51:34 #292
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80414826
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
dat dan weer wel in vlagen dan, vind ik
met een dikke laag roomboter...
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:52:08 #293
331 Merel
Be here now.
pi_80414842
Ik ben echt in een opperbest humeur, werkcongres was leuk en het feest erna was super Nu uitbrakken en dan eens hier bijlezen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:53:40 #294
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80414888
ik heb nu honger en heb al een appel en fruit op,
zit nu aan de soepstengels met sesam

1 doos 100 gr 444 kcal , eiwitten 16gr koolhydraten 56,4 gr vetten 17,2 gr

en an dacht ik dat het gezonder was.
-
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:53:46 #295
215237 Laureline
pi_80414894
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef loveli het volgende:
Liefhebbers: de Krups Dolce Gusto koffiedinges is in de actie bij de makro voor 82 euro. Geen idee of het een interessante aanbieding is, zelf heb ik genoeg aan een cafetiere.
En de Kenwood keukenmachine, mocht iemand die nog willen hebben. Zelfde als DaD heeft.
Geinig, ik ga zo (voor het eerst van mijn leven!) op expeditie naar de Macro. Makro? Ben benieuwd!
Maar wij zetten nog koffie in een stenen potje
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:55:42 #296
43653 sigme
Veraan
pi_80414934
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:46 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Bewegen twijfel ik niet aan , heb ochtend krant kwart voor 6 tot kwart voor 7 echt goed beweging. En dan 9 tot 5, 6 werken. En van die sandwichspread, zijn die goed voor je. Of ook niet? Door mijn werk heb ik geen tijd om naar de markt te gaan, dan zou ik vrij moeten nemen. Ik moet om kwart over 8 weg en ben om 6 uur thuis. De markt is van 9 tot 4 open.

Dus die fruitdranken in de winkel zijn ook niet goed?
Fruitdrank is niet best. Van die smoothies zit volgens mij wel het hele fruitding in vermalen dus zitten we de vezels er nog in. Maar ook dat zijn makkelijk naar binnen te klokken suikerbommen.

Sandwichspread is volgens mij prima beleg. Kipfilet ook.
Oh ja, witte bonen in tomatensaus is prima, máár: kant & klare witte bonen in tomatensaus zit echt een belachelijke hoeveelheid suiker door. Helaas .

Je hebt mijn vraag nog niet beantwoordt: wat drink je overdag?
En ik wil er nog een vraag aan toevoegen: doe je boter of margarine op je brood en welke keuze heb je daarin op het dagverblijf?
Ochtendkrant bezorgen is héél goed voor je .
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:56:31 #297
238448 P.F
pi_80414954
Mijn buurmeisje heeft mijn pakketje aangenomen maar ik heb haar nog nooit gezien En ze is steeds niet thuis

Ik zou geen pakketjes aannemen voor iemand die ik niet kon !
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:57:27 #298
43653 sigme
Veraan
pi_80414968
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
Lastig dus, al mijn koeken hier die ik nog heb liggen voor naar stage moeten nog op
en dan moet ik daarna gezond proberen te leven
bepaalde methode waardoor het makkelijker lukt ?
Ja . Véél eten. Maar dan wel allemaal groente. Gecombineerd met volkorenproducten, en eventueel mager vlees.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:58:43 #299
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_80414996
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Fruitdrank is niet best. Van die smoothies zit volgens mij wel het hele fruitding in vermalen dus zitten we de vezels er nog in. Maar ook dat zijn makkelijk naar binnen te klokken suikerbommen.

Sandwichspread is volgens mij prima beleg. Kipfilet ook.
Oh ja, witte bonen in tomatensaus is prima, máár: kant & klare witte bonen in tomatensaus zit echt een belachelijke hoeveelheid suiker door. Helaas .

Je hebt mijn vraag nog niet beantwoordt: wat drink je overdag?
En ik wil er nog een vraag aan toevoegen: doe je boter of margarine op je brood en welke keuze heb je daarin op het dagverblijf?
Ochtendkrant bezorgen is héél goed voor je .
Oke, sorry beet je veel tekst en dan vergeet ik dingen. Siroop (ja helaas ) melk, sinaasappelsap.

ehm, boter ah light. Enige keuze.
Wat is er niet goed aan
-
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:58:47 #300
43653 sigme
Veraan
pi_80414999
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:01 schreef P.F het volgende:
Nu mogen jullie wel wakker worden hoor
Oh ja: leuke foto!
F1 Store - Voor al je F1 GearDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesMailbird - E-mail made beautiful
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:59:22 #301
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80415022
Men, wat een goed gevoel om zoveel te lopen. Ik voel me helemaal voldaan. En klaar om hard aan de studie te gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')