SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik zo maar's wat nuttigs doen.. het wil niet echt opschieten met mn werk
Ja doei.
't Was echt wel duidelijk dat het zo'n dom spammailtje wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:50 schreef kwakz0r het volgende:voor Mo
@maria: ik denk dat ik het maar negeer, doe alsof t niet gebeurd is... geen slapende honden wakker maken, zoiets...
gewoon gmail. ik kan alweer bij mn mail. ik heb erover gedacht iedereen een excuusmail te sturen, maar tegelijkeritjd: er zitten zoveel adressen bij van mensen met wie ik NOOIT contact heb, of die ik 1 keer gemaild heb, dat zo'n excuusmailtje net zo goed spam is...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
wat voor e-mailadres heb je?
anders kijken of je via de beheerders je wachtwoord terug kunt krijgen / e-mail recovery kunt gebruiken en dan een excuusmailtje kunt sturen?
Ja, met die instelling gaan wij ook doorvragen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
[/b]
Hey. Wat een slechte tip. Ik wil alles altijd weten!!
wat leuk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP! Ik heb m'n lunch al op dus ik ga me maar eens naar de UB begeven. Vanavond zelf sushi maken met m'n vriendinnetje, we hebben het allebei nog nooit gedaan dus ik ben heel benieuwd..
Sushi maken is leukquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP! Ik heb m'n lunch al op dus ik ga me maar eens naar de UB begeven. Vanavond zelf sushi maken met m'n vriendinnetje, we hebben het allebei nog nooit gedaan dus ik ben heel benieuwd..
neuh, maar had al gezegd net dat ik 't een beetje jammer van 'm vond dat ik 't zo moest horen en zulksquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakje, das waar, ik heb hem ook gewoon weggegooid, en daarna was ik het alweer bijna vergeten![]()
Mo:Misschien beperkte mogelijkheid tot mensen meenemen? Is bij veel uitreikingen wel zo geloof ik.
Doet me denken aan kwantummechanica, dat je door te meten de toestand die je meet al verandert.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, met die instelling gaan wij ook doorvragen.
Wat heb je eigenlijk allemaal nodig om zelf sushi te maken? Vulling, van die bladen, rijst en verder? Van die maffe matjes?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat leuk!nu wil ik ook sushi!
Veel plezier, het is echt goed te doen zelf! Wat ga je er allemaal in doen?
sushirijstquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk allemaal nodig om zelf sushi te maken? Vulling, van die bladen, rijst en verder? Van die maffe matjes?
Heerlijk een dagje vrij vandaag. Zou genoeg te doen hebben, maar ik denk dat ik er een relaxdag van ga maken (kamer opruimen, uitgebreid douchen, papieren uitzoeken, film kijken, sporten, foto's maken/selecteren/online zetten etc) en dan in het weekend opdrachten maken + tentamen leren.
Geen idee, het was haar idee en zij zou voor alles zorgen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat leuk!nu wil ik ook sushi!
Veel plezier, het is echt goed te doen zelf! Wat ga je er allemaal in doen?
Dankje! In een restaurant ooit paling als vulling gehad, dat was zo lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sushirijst
japanse azijn
zeewiervellen
suiker
zout
rolmatje
en verder vulling, wat je maar wilt!
das toch eigenlijk dan gewoon de natuurkundige uitwerking van Heidegger's principe van the observer's paradox?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Doet me denken aan kwantummechanica, dat je door te meten de toestand die je meet al verandert.
jup, alles gescand, niks aan t handje. heb ook niks geinstalleerd, nergens op geklikt online... er schijnt via facebook wel meer gekraakt te zijn. inloggen met je exacte gmail adres en wachtwoord op een andere dienst is ook niet bepaald slim te noemenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak, klinkt alsof je weer een virus te pakken hebt.![]()
Heb je al gescand?
MoBlo, wilde hij het niet gewoon klein houden?
Das toch met die kat in die doos?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
das toch eigenlijk dan gewoon de natuurkundige uitwerking van Heidegger's principe van the observer's paradox?
ja lach maar, mijn vader kwam een week of twee geleden uit de kroeg thuis met "lekker schat, ik heb paling gekregen". had ie een zak met hele dikke levende palingen. m'n moeder ging zowat over haar nek (die is wel dol op gerookte paling). toen heeft ie ze terug in de sloot gegooid - de gever kennende kwamen ze ook gewoon uit een hollandse slootquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hadden de vorige keer o.a. ingemaakte pompoen als vulling. Was erg lekker! Andere opties: omelet, avocado, komkommer, lente-ui, mango, etc. En vis natuurlijk. Dooie
Even googlen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
das toch eigenlijk dan gewoon de natuurkundige uitwerking van Heidegger's principe van the observer's paradox?
dat is schrödinger toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Das toch met die kat in die doos?
Wat gek dat hij niet eens heeft laten weten dat hij aan het afstuderen was, dat doe je volgens mij niet even tussendoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
vmw: zal wel aan mij liggen, maar niet eens laten weten dat je afstudeert vind ik wel wat stom. Dat men het klein houdt enzo is allemaal prima, maar zeg wel ff 'joh! ik ga afstuderen!' denk ik dan... als je regelmatig met elkaar omgaat, werkt en samenwerkt... maargoed..
allemaal prima verder. De zon begint door te komen en ik ga pauze houden, even lekker wandelen buiten!
Maar je vertelt zelf helemaal niets!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
[/b]
Hey. Wat een slechte tip. Ik wil alles altijd weten!!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje! In een restaurant ooit paling als vulling gehad, dat was zo lekker.
dat denk ik ook ja!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:21 schreef Laureline het volgende:
Ik kom even melden dat ik de knop weer eens gevonden heb![]()
En verder ben ik razend benieuwd naar de ontwikkelingen in ieders liefdesleven hier![]()
Die van conleche zal ik eens even naar raden: niet de buurman van de cabrio, maar wel een meneer met True Blood op de harde schijf en een enorme hond?![]()
Ja dus! Leuk! Ik duim mee dat de stofwolk het niet lang uithoudtquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:19 schreef conleche het volgende:
Ja dus anyway. Valt niet zoveel te vertellen. We gaan samen naar de USA als die stofwolk wil gaan liggen.
...
O wat leuk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:19 schreef conleche het volgende:
Ja dus anyway. Valt niet zoveel te vertellen. We gaan samen naar de USA als die stofwolk wil gaan liggen.
Ik vind koude pizza bijna nog lekkerder dan warme.![]()
![]()
Nu maar eens wat werken. Zit alleen nog maar een beetje koffie te drinken en te bellen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nee de hond is van mijn beste vriendin, voor de rest klopt het.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:21 schreef Laureline het volgende:
Ik kom even melden dat ik de knop weer eens gevonden heb![]()
En verder ben ik razend benieuwd naar de ontwikkelingen in ieders liefdesleven hier![]()
Die van conleche zal ik eens even naar raden: niet de buurman van de cabrio, maar wel een meneer met True Blood op de harde schijf en een enorme hond?![]()
Ja, dat dacht ik al toen ik het had opgetypt, dat zo'n enorm beest lastig zou zijn bij het reizen. Hoe doe je het eigenlijk met je eigen hond? Gaat die dan naar die vriendin, of mee naar de USA?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee de hond is van mijn beste vriendin, voor de rest klopt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Die gaat naar mijn ex-schoonzusje in Middelburg. Hij weet dit nog niet, trouwens, dus of je het nog even stil wilt houden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al toen ik het had opgetypt, dat zo'n enorm beest lastig zou zijn bij het reizen. Hoe doe je het eigenlijk met je eigen hond? Gaat die dan naar die vriendin, of mee naar de USA?
Zijn Heisenberg en Schrodinger filosofie?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Deze? http://en.wikipedia.org/wiki/Observer%27s_paradox
Zelfde idee ja.
-edit- Oh, ja dus.
De kat was inderdaad van Schrödinger, dat ging ook over kwantummechanica toch?
Zucht, ik heb ooit filosofievakken gedaan maar het is allemaal alweer weg.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef Rituals het volgende:
Ewelina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
een meneer met True Blood op zn harde schijf is sowieso heel erg ok....quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:33 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Bingo!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
een meneer met True Blood op zn harde schijf is sowieso heel erg ok....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, waarschijnlijk heel irritant deze spoilers.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:43 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, waarschijnlijk heel irritant deze spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Bingo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
omg omgomgomgomgogkmgmgogogmgkmo!!!@!!!!!!!
ik word net gebeld door de school van gisteren, dat ze me graag willen hebben. ik moet nog wel even kennismaken met de persoon die er gisteren niet was, en arbeidsvoorwaarden enzo, maar ze willen graag dat ik er kom werken
ik durf tot na t gesprek nog niet definitief te juichen, maar ik heb gewoon waarschijnlijk een baan
ik word net gebeld door de school van gisteren, dat ze me graag willen hebben. ik moet nog wel even kennismaken met de persoon die er gisteren niet was, en arbeidsvoorwaarden enzo, maar ze willen graag dat ik er kom werken
ik durf tot na t gesprek nog niet definitief te juichen, maar ik heb gewoon waarschijnlijk een baan
wat leuk!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ik durf wel te juichen hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
Kan je nu alles geven voor die brieven, of zouden ze veel minder goed zijn dan jij normaal zou doen? In geval van dat laatste zou ik de moeite niet meer nemen. Want stel dat dit niets wordt, en je brieven die je nu stuurt zijn niet geweldig, je kan het dan niet nog een keer proberen bij die scholen (tenminste, denk ik?) en dat zou jammer zou. Moeten de brieven trouwens perse voor het gesprek verstuurd worden? Anders kan je het altijd nog erna doen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik moest eigenlijk vandaag nog sollicitatiebrieven schrijven... maar heb nu niet echt motivatie meer... maar tegelijkertijd weet ik t nog niet 100% zeker tot na t tweede gesprek (geen sollicitatie maar kennismaking met sectie en bespreken aanstelling enzo) dus ik twijfel of ik dat risico moet nemen...
ik heb t er met mn moeder al over gehad van de week: t risico als je snel iets vindt, dat je dan denkt achteraf: misschien had ik daar en daar ook wel kunnen werken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Geweldig, kwak![]()
Ga je dan de andere sollicitaties niet meer afwachten?
Nynke, ik zou toch liever walnoten kiezen; hazelnoten zijn veel zoeter, en als je ook al mascarpone (=zoet) gebruikt...
Ik ga denk ik een combinatie gebruiken, want anders moet ik nog een keer naar de supermarkt. Moet vast goedkomen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Geweldig, kwak![]()
Ga je dan de andere sollicitaties niet meer afwachten?
Nynke, ik zou toch liever walnoten kiezen; hazelnoten zijn veel zoeter, en als je ook al mascarpone (=zoet) gebruikt...
dit zijn brieven die ik al heb lopen uitstellen, moeten voor 19 en 20 april... 19 april heb ik cursus de hele dag en koor s avonds, dus dat wordt niks, dit weekend d66 congres en repetitiemiddag en avond, dus het moet echt vandaag...quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Kwak, wat goed!![]()
![]()
Wanneer is dat gesprek? Je hebt zoveel gesolliciteerd de laatste tijd, daarna zullen er toch ook nog wel vacatures zijn?
Dat klinkt als een goede middenweg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dit zijn brieven die ik al heb lopen uitstellen, moeten voor 19 en 20 april... 19 april heb ik cursus de hele dag en koor s avonds, dus dat wordt niks, dit weekend d66 congres en repetitiemiddag en avond, dus het moet echt vandaag...
gesprek is nog niet bekend, moet afgestemd worden met de docent die t sollicitatiegesprek gemist heeft.
ik vind t wel een goed teken dat ze zo snel bellen: ik was de eerste die ze uitgenodigd hadden voor engels zeiden ze en ik zou eerst voor eind volgende week pas wat horen. maar omdat ik zo open was geweest over andere sollicitaties (toen ze daarnaar vroegen) wilden zij ook eerlijk zijn dat ze gewoon graag willen dat ik daar kom - maar pas na t gesprek is t echt 100% zeker...
zucht. ik ga gewoon alleen de brieven naar de leidse scholen en de school in alphen doen ofzo... als deze baan toch niet lukt, dan zijn dat de scholen die ik echt zonde zou vinden als ik ze gemist had...
heel waarschijnlijk niet. wel om de hoek bij merel's werk ongeveer, en om de hoek bij phaidra's werk... ik voorzie amsterdamse vrijmibo meetsquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:25 schreef Laureline het volgende:
Woei, goed zeg Kwak!
Maar dat betekent dus dat je niet hier om de hoek komt werken?
Waar zit die school dan precies?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heel waarschijnlijk niet. wel om de hoek bij merel's werk ongeveer, en om de hoek bij phaidra's werk... ik voorzie amsterdamse vrijmibo meets
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb braaf solli 1 de deur uit, en solli 2 voorbereid. die brief ga ik later vanmiddag schrijven. dan heb ik de twee belangrijkste van de scholen waar ik nog zou solliciteren toch nog gedaan en dan heb ik straks mocht dit toch misgaan in elk geval niet zomaar alles laten vallen...
@uniek: niet aan t hyperen... nog iets te onzeker... heb wel spontaan geen trek meer in eten en vlinders in mn buik van de spanning
Kwak
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Ga je daar dan eigenlijk ook wonen, of ga je de reis iedere dag met OV/auto maken? (ik zou voor het eerste gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb braaf solli 1 de deur uit, en solli 2 voorbereid. die brief ga ik later vanmiddag schrijven. dan heb ik de twee belangrijkste van de scholen waar ik nog zou solliciteren toch nog gedaan en dan heb ik straks mocht dit toch misgaan in elk geval niet zomaar alles laten vallen...
@uniek: niet aan t hyperen... nog iets te onzeker... heb wel spontaan geen trek meer in eten en vlinders in mn buik van de spanning)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
ik heb een huisje met aparte slaapkamer woonkamer en keuken, mét tuin, voor 260 euro exclusief energie, net buiten centrum leiden. opleiding is in leiden, en ik ga in salaris 50% achteruit waarschijnlijk, zeker het eerste jaar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ga je daar dan eigenlijk ook wonen, of ga je de reis iedere dag met OV/auto maken? (ik zou voor het eerste gaan)
hoe lang is het reizen dan? Wel leuk zeg!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb een huisje met aparte slaapkamer woonkamer en keuken, mét tuin, voor 260 euro exclusief energie, net buiten centrum leiden. opleiding is in leiden, en ik ga in salaris 50% achteruit waarschijnlijk, zeker het eerste jaar.
dus nee, ik ga voorlopig nog niet naar amsterdam verhuizen...
ooit, als ik groot ben en een vast contract en een bevoegdheid heb en misshcien een leuek rijke kerel, dan lijkt t me best leuk om in amsterdam te wonen
Haha duidelijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb een huisje met aparte slaapkamer woonkamer en keuken, mét tuin, voor 260 euro exclusief energie, net buiten centrum leiden. opleiding is in leiden, en ik ga in salaris 50% achteruit waarschijnlijk, zeker het eerste jaar.
dus nee, ik ga voorlopig nog niet naar amsterdam verhuizen...
ooit, als ik groot ben en een vast contract en een bevoegdheid heb en misshcien een leuek rijke kerel, dan lijkt t me best leuk om in amsterdam te wonen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Ha daar ben ik iedere woensdag! Leuk hoor Kwak, ben erg blij voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb braaf solli 1 de deur uit, en solli 2 voorbereid. die brief ga ik later vanmiddag schrijven. dan heb ik de twee belangrijkste van de scholen waar ik nog zou solliciteren toch nog gedaan en dan heb ik straks mocht dit toch misgaan in elk geval niet zomaar alles laten vallen...
@uniek: niet aan t hyperen... nog iets te onzeker... heb wel spontaan geen trek meer in eten en vlinders in mn buik van de spanning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
half uurtje met de direct stoptrein en dan 3 minuten met de tram. prima te doen dus, iets meer dan 45 minuten van deur tot deur.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoe lang is het reizen dan? Wel leuk zeg!
oeh, leuk! Als ik weer in Nederland zou komen wonen ga ik weer politiek actief worden, denk ik!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:27 schreef kwakz0r het volgende:
oh en eenvoor shiny
vanavond ben ik ook in amsterdam, ga naar t congres van D66 in de Czaar Peterstraat/Theaterfabriek... vind t wel spannend, nog nooit zoiets meegemaakt
en wie weet lopen er wel leuke mannen rond![]()
O ja herkenbaar. Ik háát het ook om me af en toe zo labiel te voelen. Maar op de één of andere manier helpt het wel als je weet waar het van komt. Voor ik dan reageer op iets zeg ik dan: weet niet precies of het de hormonen zijn die dit en dit vinden, maar.......[meestal gevolgd door emo-talk]quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef loveli het volgende:
labielig
En ik ben potdikkeme eigenlijk een ontzettend stabiel vrouwmens!
He bah, ik word al verdrietig als ik het zo lees over je omaquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef Sjaapje het volgende:
Eventjes zonder goed bij te lezen, dank je voor de steun! Was zo ondertussen wel al meer als 5 keer dat ze overvallen is. En het dement zijn begint zich ook meer en meer door te zetten. Nu ligt ze in het ziekenhuis eerst op cardio en later waarschijnlijk geriatrie (en dus misschien helemaal nooit meer naar huis, heb ik haar daar voor het laatst gezien...) Balen!
Voor de rest drukdrukdruk. Gaan slapen in het ziekenhuis bij mijn vriendje de stagair heelkunde van wacht. En vanavond en morgen feestje en ondertussen koffie gaan drinken bij mijn stagehuisarts (begin ik maandag met werken) en ondertussen chocoladetaart gaan eten bij appendicitisvriendinnetje en lopen. Tot zondag!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:05 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja herkenbaar. Ik háát het ook om me af en toe zo labiel te voelen. Maar op de één of andere manier helpt het wel als je weet waar het van komt. Voor ik dan reageer op iets zeg ik dan: weet niet precies of het de hormonen zijn die dit en dit vinden, maar.......[meestal gevolgd door emo-talk]
Ren naar de supermarkt / markt en stop jezelf dit weekend alleen maar gezond lekkers toe!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:13 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik wéét dat het erger is dan noodzakelijk omdat ik de afgelopen paar weken niet gezond heb gegeten. Daarom werkt zelfmedelijden niet.
/egopost
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heel waarschijnlijk niet. wel om de hoek bij merel's werk ongeveer, en om de hoek bij phaidra's werk... ik voorzie amsterdamse vrijmibo meets
Ik vind het ook altijd heel raar staan, net als "hij zegde de overeenkomst op"quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:40 schreef conleche het volgende:
Ik schrikte mijn eieren Kom op zeg. Dat klinkt toch niet.
Ik zeg eigenlijk ook niet ik heb mijn eieren geschrokken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd heel raar staan, net als "hij zegde de overeenkomst op"
Ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk ook niet ik heb mijn eieren geschrokken.
Ik zeg: ik heb mijn eieren laten schrikken.
Ik krijg visioenen van geschrokken eierstokken. Scuzi.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk ook niet ik heb mijn eieren geschrokken.Ik schrok mijn eieren Nee, ook niet.
Dus ik ben er ongemerkt altijd omheengewalst.
Da's wel goed. Maar in dat taaladvies stond: ik deed de eieren schrikken. Ook al zo lelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookis dat fout??
Gelukkig weet bijna niemand dat!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik krijg visioenen van geschrokken eierstokken. Scuzi.
als je nou eerst de master in NL doet, en dan die in het buitenland? Welk buitenland is het? Dat scheelt ook!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:14 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geloof ik een leuke 1-jarige master in het buitenland gevonden, helemaal mijn ding, maar kan het allemaal niet betalen (omdat ik daarna een 2-jarige NL master wil doen, en 2e master = 10.000 per jaar betalen). Ik moet maar een keer een loterij winnen ofzo.
ik zeg dat sowieso niet zo vaak!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk ook niet ik heb mijn eieren geschrokken.Ik schrok mijn eieren Nee, ook niet.
Dus ik ben er ongemerkt altijd omheengewalst.
VSB-fonds! Volgens mij heb je best goede cijfers, niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:14 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geloof ik een leuke 1-jarige master in het buitenland gevonden, helemaal mijn ding, maar kan het allemaal niet betalen (omdat ik daarna een 2-jarige NL master wil doen, en 2e master = 10.000 per jaar betalen). Ik moet maar een keer een loterij winnen ofzo.
of op de goeie politieke partij stemmen met de verkiezingen... t staat nog helemaal niet vast dat een tweede studie echt duurder wordt...quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je nou eerst de master in NL doet, en dan die in het buitenland? Welk buitenland is het? Dat scheelt ook!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rot van je oma sjaap! Maar hopen dat je huisarts net zo'n toffe is als die waar ik bij loop
Voor de rest heb ik niet verder bijgelezen, maar...
... Tschau liebe slanke Mädchens! Zum Montag!Bis MontagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neen> Ja, maar ze kon natuurlijk niet je ondertitel lezen![]()
Boh, ik heb net toch weer een zalig dutje gedaan op de bankGisteren ook al, moet ik echt mee stoppen
Jong fris en fruitig ben ik! Niks dutten op de bank in fleecevest & joggingbroek
![]()
Nu bedenken wat het avondeten wordt, rijstgerecht uit een zakje of ovenfrites met iets anders gefrituurds. Volgende week maar weer eens normaal doen met veel groentes enzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik heb nu al 2 dagen niks meer van McDublin gehoord en daar voel ik me rotter over dan zou moetenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:21 schreef Laureline het volgende:
Hmm, er ligt nog een sinaasappel die misschien nog nét aan kan... Good thinking!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Veel plezier Puffvoor labiliteit
Het is verrekte koud,brrrrr.
Tot zover deze nuttige bijdrage
Phaidra, misschien nog een stuk fruit?
Volgens mij inderdaad niet hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoek ik zo slecht, of zet Delicious. hun recepten echt niet online?.
Geweldig nummer is datquote:
Whaah, wat goed man! Doe je vlot!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
Uh watte?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Het is al goedgekeurd door de Eerste kamer en verschillende universiteiten hebben al laten weten hoe duur het gaat worden. Dus ik ga er wel vanuit dat het doorgaat. Ik weet dus niet of de NL master dan als eerste telt, aangezien je wel aan een studie begint terwijl je de titel al op zak hebt, ga ik nog navragen bij de studieadviseur.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
of op de goeie politieke partij stemmen met de verkiezingen... t staat nog helemaal niet vast dat een tweede studie echt duurder wordt...
overigens: voor die master in t buitenland krijg je geen stufi enzo toch, dus telt je nl master dan niet als je eerste?
Ik hoop in NL te promoveren (ooit), dan verdwijn ik het jaar ervoor liever niet opeens naar het buitenland. Vandaar dat ik die volgorde wilde doen. Ga komende week denk ik maar eens een afspraak maken met de studieadviseur, om te kijken wat er uberhaupt mogelijk is en welke volgorde handig (misschien raadt die me wel aan het buitenland tijdens mn NL master te doen ofzo). Het buitenland is de UK.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je nou eerst de master in NL doet, en dan die in het buitenland? Welk buitenland is het? Dat scheelt ook!
Nee, maar als je een tweede master wil doen, moet je ipv wettelijk collegegeld het 'instellingsgeld' ofzo gaan betalen. En universiteiten mogen dat zelf bepalen, om de kosten te dekken. Wat rond de 10.000 ligt dus. Is dus alleen een probleem voor mensen die 2 bachelors of 2 masters willen doen (na elkaar)quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
UK![]()
Maar waarom 10.000 per jaar voor een Nederlandse Master?Zijn Beta-opleidingen duurder dan Alfa's?
Ja, dat had ik nadat ik een jaar aan een onbeperkt fitnessabbo vastzat. van 60 euro per maandquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens ben ik me er nu toch wel terdege van bewust dat ik een assertiviteitstraining nodig heb ofzoMeuh.
Ahquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens ben ik me er nu toch wel terdege van bewust dat ik een assertiviteitstraining nodig heb ofzoMeuh.
Het gaat September 2010 pas in. Geen probleem voor mensen die al gestart zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: ik heb ook een 2e MasterNooit gehoord dat ik extra zou moeten betalen!
Ik ken het helemaal hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
High tea vonden we altijd heel leuk om te makenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: pff *opgelucht*Wel minder voor jou! Stomme regelingen
![]()
Shiny:En B&B was lekker!
We hadden de High Tea voor 2 personen (die kregen we niet eens op!
) Lekkerrrr
![]()
SyrenaAww! Boobs kunnen ook subtieler ten toon gesteld worden he
En anders doet foundation oids wonderen! Zennnn
't Kan heel koud zijn in de States!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:10 schreef conleche het volgende:
Net een slaapzak gekocht en een veel te duur regenjack. Nu maar even rennen. Ik heb meer zin in m'n wodka,maar ik ga toch eerst rennen.
Oi je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
High tea vonden we altijd heel leuk om te maken
En trouwens: Can you use anymore smiley's?
/chandler bing
Ja! En ik heb al jaren een crush op Michiel Huisman maar hier is ie echt té lekker!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Kijkt iemand hier trouwens ook naar Bloedverwanten op donderdagavond op Ned 1 rond een uur of 21:30? Gewéldige serie is dat. Zulke wazige figuren
(halfbroer en halfzus die het met elkaar doen, jongen die een vrouw van de leeftijd van z'n moeder zwanger maakt, waarop z'n moeder voorstelt om het kind op te voeden enz enz
)
Veel plezier ermee! Michiel krijgt wat voor z'n kiezenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja! En ik heb al jaren een crush op Michiel Huisman maar hier is ie echt té lekker!!!!!!!![]()
(en vreeeeselijk het verwende egoïstische benjaminnetje
) Geweldige serie inderdaad
Ik ben ook vooral fan van Saskia Temmink, zo'n goeie en mooie actrice
Moet die van gisteravond nog terugkijken
Anders kom je eerst even naar mijn kledingruilavondquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:51 schreef Syrena het volgende:
En ik weet niet wat ik vanavond aan moetIk heb niks uitgaanderigs en een pukkel midden tussen m'n boobz. Die had ik gepland tentoon te stellen als afleiding van mijn buikrol (de boobz, niet de pukkel).
Zo maar eens mijn haar bijfurfen en dan in bad en dan alvast een Apfelkorn drinken en dan iets uit de kast rukken. Zenzenzenzenzeeeeennnnn.
Ja hoe vind je dat? Zij is echt zoooo slecht in d'r vak. Mijn slaapzak kan tot -2. Dat moet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
't Kan heel koud zijn in de States!
Gelukkig kan je een slaapzak nu ook dragen als accessoire.
[ afbeelding ]
Hoe was de wodka het rennen?
Mehehequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oi je hebt gelijk!
Dit wordt een puriteinse sobere post. Zonder smilies. Ik ben streng voor mezellefs.
De High Tea was ook erg leuk! Ook erg lekkere dingetjes, ik heb liefde voor de appel-kaneel-muffin en de wortelcake!
Tevens is Chandler Bing ook awesome.
O heeft dat die functie? Ik doe het altijd omdat ze anders zo heet zijn en ik geen geduld heb om lang te wachtenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef conleche het volgende:
En dan als laatste @ Viking: eieren laten schrikken is als je een net gekookt ei onder de koude waterstraal houdt, dan pelt het makkelijker.
En om het groene randje rond de dooier te voorkomen. Want dat groene ontstaat niet omdat het ei oud is, maar omdat in een warm ei stoffen uit het eigeel en -wit met elkaar reageren. [/scheikunde]quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef conleche het volgende:
En dan als laatste @ Viking: eieren laten schrikken is als je een net gekookt ei onder de koude waterstraal houdt, dan pelt het makkelijker.
Oh??quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En om het groene randje rond de dooier te voorkomen. Want dat groene ontstaat niet omdat het ei oud is, maar omdat in een warm ei stoffen uit het eigeel en -wit met elkaar reageren. [/scheikunde]
Hilarischquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja hoe vind je dat? Zij is echt zoooo slecht in d'r vak.
Goed hoorquote:Mijn slaapzak kan tot -2. Dat moet genoeg zijn.
Het rennen ging zozo, maar was wel lekker in het avondzonnetje en de wodka smaakt me nu echt fijn!
Groene randje krijg je als je je ei te lang laat koken toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En om het groene randje rond de dooier te voorkomen. Want dat groene ontstaat niet omdat het ei oud is, maar omdat in een warm ei stoffen uit het eigeel en -wit met elkaar reageren. [/scheikunde]
Niet perse. Je krijgt het ook als je een 'normaal' hardgekookt ei maakt en het niet laat schrikken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Groene randje krijg je als je je ei te lang laat koken toch?
Hoiquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi.
Ik ben niet té dik, maar begin veel aan te komen in een korte tijd. (Heb er net een topic over aangemaakt)
Ik blijf namelijk een hongergevoel hebben hoe veel ik ook eet.
Weet niet meer wat ik nu moet eten
Tips ?
suiker!quote:Hoi.
Ik heb sinds maandje tot anderhalve heel erg last van een hongergevoel wat maar niet weg gaat. Ik zal hier een schemaatje onder neerzetten wat ik dagelijks eet.
half 8: kom muesli pap, en vla en plak ontbijtkoek en wat vruchten sap.
9 uur: fruit (appel / banaan)
10.15: muesli reep
11.30: 5 boterhammen, 1 beschuit, 1 á 2 Lu crackers.
13.30: muesli reep
15.00: 2 droge biscuitjes, 2 liga koeken.
16.00: Vla
17.15: liga granenkoekje.
18.15: avond eten + toetje.
I'm inquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Met een foto kunnen we keuren?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:46 schreef Syrena het volgende:
Ik ben helemaal Dyanne nu(grote overhemdblouse en witte (!!!!!!!!!!!) harembroek (!!!!!!!!!!!))
De broek gaat in de zak van Max. met de blouse kan ik nog wel iets leuks verzinnen. Hoop ik.
Vanavond trouwens een little black dress. Ik dacht dat hij zeker weten te klein zou zijn, maar hij zit prima?![]()
Al had ik er nog geen panty onder.
Ben je net met de pil begonnen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi.
Ik ben niet té dik, maar begin veel aan te komen in een korte tijd. (Heb er net een topic over aangemaakt)
Tips ?
Vriend zn bed in schoppen en lekker zelf uitgebreid op de bank liggen X factor kijkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten Sigme....
Heb mij nog nooit verdiept in groene randjes van dooiers, wel in schrikken
Zo, gedoucht, klaar voor de x factor, nu heeft vriend hoofdpijn en dan kan ie heel zielig doen *erger*
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vriend zn bed in schoppen en lekker zelf uitgebreid op de bank liggen X factor kijken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit ik net rtl 4 nieuws te kijken... met Rick Nieman.. en nu NOS met Sacha de Boer. Die twee zijn een stel. Nou zie ik Rick thuiskomen, Sacha zit al lekker op de bank en dat ie dan binnenkomt en zegt: "Zo! Nog wat gebeurd in de wereld?"
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit ik net rtl 4 nieuws te kijken... met Rick Nieman.. en nu NOS met Sacha de Boer. Die twee zijn een stel. Nou zie ik Rick thuiskomen, Sacha zit al lekker op de bank en dat ie dan binnenkomt en zegt: "Zo! Nog wat gebeurd in de wereld?"
Damn, vertel dan mutsquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:17 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb sjans geloof ik.
Haha, een studiegenoot ging me uithoren over wat ik voor dates wilde etc. Hij houdt van dames op hakken en laat ik nou vandaag stiletto's van 10 cm aanhebben...quote:
Een man op hakkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
10cm?? respect!
Nou maar hopen dat die van hem toch minimaal een half keer langer is
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
10cm?? respect!
Nou maar hopen dat die van hem toch minimaal een half keer langer is
Absoluut.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Ruikt toch wel naar bloemetjes he Syrena?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Absoluut.
Vieze, smerige, rottende bloemetjes
Die helpen niet, heb er al twee van opquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:46 schreef Syrena het volgende:
Ja als iedereen zit te klooien met hun telefoon kan ik ook wel ff komen melden dat ik op het terras aan een wijntje zit. En McE nog zou komen...
Leuk!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
't Kan heel koud zijn in de States!
Gelukkig kan je een slaapzak nu ook dragen als accessoire.
[ afbeelding ]
Hoe was de wodka het rennen?
Welkom. Je moet veel meer groente eten en je ontbijtkoek ritueel verbranden..quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi.
Tips ?
Darmreiniger naturel van Kruidvat. Kost voor een glazen pot nog geen 3 euro. Elke ochtend een beetje met wat sap nemen en je hebt nooit meer darmproblemen. Zal ik m'n rekeningnummer PM-en?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:48 schreef Syrena het volgende:
Oh man, degene die nu iets weet tegen enorm uitgezette darmen geef ik veel geld![]()
B to the L to the oated![]()
*nog gauw wat poepjes laat nu 't nog kan*
Ach ik ga zo toch slapenquote:
halloooo! ik ben hier in het topic de grote koolhydratenvretertquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
hee P.F. nee ben al 5, 6 jaar aan de pil :p
dat van de suikers zie ik vaak terug komen ja.
ben alleen geen rauwkost, vlees, fan. van fruit alleen aardbeien appel banaan mandarijnen
dus heb geen idee wat voor vervangers van de tussendoortjes.
1.60 en weeg al 57, 58 en 22feb maar 51.
hoop dat jullie me kunnen helpen voor ik straks overgewicht heb , mocht 63kg wegen, ben ook nog niet te dik. heb alleen al klein beetje een buikje.
dus ik hoor het graag!
er zijn voor september 2010 verkiezingen en een formatie, en lang niet alle partijen willen deze regeling handhaven. ik zou er dus nog niet zo zeker van zijn. vaak staat daar wel tegenover dat ze van de stufi een sociaal leenstelsel voor de studie of de master willen maken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, maar als je een tweede master wil doen, moet je ipv wettelijk collegegeld het 'instellingsgeld' ofzo gaan betalen. En universiteiten mogen dat zelf bepalen, om de kosten te dekken. Wat rond de 10.000 ligt dus. Is dus alleen een probleem voor mensen die 2 bachelors of 2 masters willen doen (na elkaar).
http://www.rijksoverheid.(...)n-tweede-studie.html
hoe je het voor elkaar krijgt is door te doen wat al gesuggereerd wordt, maar dat lust je allemaal niet of wil je niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 07:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
op stage is er donker volkorenbrood, daar eet ik er altijd 5 van.
pindakaas moet je helemaal niet bij me komen, daar word ik echt ziek van
ik neem liever wat smeerkaas, smeerworst, kip, snijworst, boterhammenworst
ik heb hierdoor ook echt een snackverslaving gekregenhoe ga ik het voor elkaar zien te krijgen om voldoende te eten, niet dikker te worden maar mijn opzettend buikje weg te krijgen ? en dat het honger gevoel weg is.
het eten moet wel realistisch maak baar zijn, want zit natuurlijk niet thuis maar op het kinderdagverblijf
ga opzoek naar de Maastrichtenaren en doe ze de groetjes van Nynke!quote:Op zaterdag 17 april 2010 06:47 schreef kwakz0r het volgende:
oh en goeiemorgen![]()
was om 1 uur thuis en moet zo weer weg, voor congres dag 2.
ik vond het echt heel leuk! t is heel dynamisch en tof, en het voelt heel stoer om met het congres te stemmen over amendementen op het programma die flink tegen de stellingname van het dagelijks bestuur en programmacommissie ingaan (sommige dingen zijn heel saai enzo, maar je kan ook weglopen en gaan borrelen naast de zaal)
zo stemde het congres gisteren de pil weer in het basispakket als recht voor elke vrouw, en bepleitte laurens-jan brinkhosrt hartstochtelijk in 15 seconden de hele zaal naar een hardere lijn van D66 in het israelisch/palestijnse conflict... (en als de stemming met kaart opsteken staakt is er een stemkastje. hoe hip.)
en het bestuur reageert heel netjes, feliciteert de winnaars van amendementen enzohet is echt gewóón voor ze (en neiuw voor mij, dus ik kijk mn ogen uit)
en er lopen een hoop knappe kerels rond,maar ik ben als een van de weinigen niet in een groepje gekomen (geen vrienden met de lokale afdeling of de jeugdafdeling) dus een beetje verloren. maar vancoihtend nieuweleden bijeenkomst, dus dan ontmoet ik vast wel mensen.
oh en er was een heel fokking hip thee en koekjes buffet (zoek de koekjes in de mandjes tussen de vogeltjes) dus heb gisteren teveel koekjes gegeten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 07:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
MoggeHoe is het met je DaD?
Ik ga zo toch maar weer eens een keer naar RPM. Maandagavond ben ik er niet, dus kan ik niet gaan en we gaan straks weg voor het weekend. Maar ik ga het wel rustig aan doen. Mezelf uitdagen komt een andere keer wel weer.
Je ontbijt toch thuis?quote:Op zaterdag 17 april 2010 07:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
op stage is er donker volkorenbrood, daar eet ik er altijd 5 van.
pindakaas moet je helemaal niet bij me komen, daar word ik echt ziek van
ik neem liever wat smeerkaas, smeerworst, kip, snijworst, boterhammenworst
ik heb hierdoor ook echt een snackverslaving gekregenhoe ga ik het voor elkaar zien te krijgen om voldoende te eten, niet dikker te worden maar mijn opzettend buikje weg te krijgen ? en dat het honger gevoel weg is.
het eten moet wel realistisch maak baar zijn, want zit natuurlijk niet thuis maar op het kinderdagverblijf
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:48 schreef P.F het volgende:
Deze vond ik wel grappig, toen was ik nog niet aan het poseren maar m'n vader was de camera al scherp aan het stellenZo te zien ben je daar wel heel mooi opgemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Oei, sterkte ermee DAD! Ik was vroeger altijd heel slecht in dat soort situaties.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goed.. Bizar genoeg ga ik vanavond uit eten met m'n ex, z'n broer en diens vriendin.
.
Doe je écht rustig aan? Neem je dan in ieder geval wel weer zo'n lekkere lunch als van de week, met volkoren boterhammen en een flinke omelet?.
Nu rennen naar m'n werk, dag meisjes!
Grmpfquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen!
Lekker weertje buiten. Ik ga zo eens douchen en dan leren. En vanmiddag naar m'n ouders en als het goed is eten we dan patat van 't Hoekje
.
Yikes! Hoe dat zo? Badkamervloer?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:50 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben er trouwens achtergekomen dat ik nog steeds een split kan. Alleen een beetje jammer dat het onvrijwillig was.
Inderdaad. Postbode belt aan, ik stap als een gek uit de douche en glij uit. Auch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Au! Heb je iets verrekt/blauwe plek/ander lichamelijke of psychische schade?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Inderdaad. Postbode belt aan, ik stap als een gek uit de douche en glij uit. Auch.
Een blauwe plek, maar dat overleef ik wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Au! Heb je iets verrekt/blauwe plek/ander lichamelijke of psychische schade?
Het klinkt echt als een wazige avond, maar blij dat McE toch niet zo leuk was, maar dat wisten we alquote:Op zaterdag 17 april 2010 03:16 schreef Syrena het volgende:
Verder werd ik gemiddeld 25 geschat, goeie avond
Huh, wat dan? Succes!quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goed.. Bizar genoeg ga ik vanavond uit eten met m'n ex, z'n broer en diens vriendin.
.
Doe je écht rustig aan? Neem je dan in ieder geval wel weer zo'n lekkere lunch als van de week, met volkoren boterhammen en een flinke omelet?.
Nu rennen naar m'n werk, dag meisjes!
Wat zei hij over RPM?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, terug van fietsenFysio was niet echt duidelijk.. dikke pols even in de gaten houden en de rest, tja.. voortvloeisel van de lokale nek- & schouderproblematiek waarschijnlijk. Mag even geen tas dragen, m'n rust proberen te nemen en niet teveel inspanning op 1 dag. Doseren dus.
Aaaaau! Sterkte!quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:50 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben er trouwens achtergekomen dat ik nog steeds een split kan. Alleen een beetje jammer dat het onvrijwillig was.
Niets eigenlijk. Hij zei in ieder geval niet dat het níet meer mocht. Beetje zelf aanvoelen en inschatten dus.quote:
Dat is waar, kwark vind ik ook erg lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2010 07:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hoe je het voor elkaar krijgt is door te doen wat al gesuggereerd wordt, maar dat lust je allemaal niet of wil je niet.
donker volkorenbrood is vaak geen volkoren maar bijna wit met ene bruin kleurstofje.
tip1. neem een echt halfje volkoren mee naar je werk (volkoren is pas volkoren als het volkoren heet, is beschermde naam)
tip2. leer iets gezonds eten, zoals rauwkost, of pindakaas of yoghurt/kwark
tip3. goede keuzes zijn producten die minder bewerkt zijn. qua broodbeleg: kipfilet, rauwe ham, rookvlees = ok. boterhamworst, smeerworst, snijworst = niet ok (want erg veel verzadigd vet). volkorenboterham is beter dan bewerkte en suikerrijke liga's en ontbijtkoek, etc.
je kan dat allemaal wel liever nemen, maar je vraagt hier hoe je je buikje weg krijgt, en wij geven de eerlijke oplossing. minder snelle koolhydraten en suikers = minder honger. echt waar.
Ja je hebt wel gelijk ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Je ontbijt toch thuis?
half 8: kom muesli pap, en vla en plak ontbijtkoek en wat vruchten sap.
Dit is echt állemaal suiker. Zo begin je alvast hongerig.
Als je niet al te zoete muesli eet, maak van je ontbijt dan:
muesli met melk/yoghurt/kwart + glas water en/of thee (vruchtensap is ongeveer even goed voor je als cola)
9 uur: fruit (appel / banaan)
Dit neem je mee? Fruit is ernstig overgewaardeerd. Banaan is beter tegen honger dan appel, appel is meer suiker. Zolang je bezig bent met een bewust programma om wat minder honger te hebben: kies de banaan.
10.15: muesli reep
Dit neem je mee? Suikersuikersuiker. Geen mueslirepen eten! Neem nog een banaan, of beter: wat rauwkost en/of een volkorenboterham/ -krekkers.
11.30: 5 boterhammen, 1 beschuit, 1 á 2 Lu crackers.
Controleer of het echt volkorenbrood is. Neem anders zoals Kwak al zei, zelf een halfje mee.
Lu crackers zijn er in volkoren en gewoon, beschuit zal wel niet-volkoren zijn. Je wordt uiteraard niet moddervet van een beschuitje en 2 krekkers, maar als je een tijdje probeert om je gewoontes te veranderen zou ik ze even weglaten.
Qua beleg: welke keuzes heb je op het kinderdagverblijf?
13.30: muesli reep
Zie 10.15.
15.00: 2 droge biscuitjes, 2 liga koeken.
Suikersuikersuiker. Je kan nog beter níks eten. En niks eten is ongezond. Eet een boterham.
16.00: Vla
Suiker! Neem yoghurt of kwark.
17.15: liga granenkoekje.
Suiker! (Ik heb eens even wat ligaproducten opgezocht: 20 tot 30 gram pure suiker per 100 gr. Dat is veel.)
18.15: avond eten + toetje.
Tsja, dat is weinig gedetailleerd. Wat eet je? Kook jij of staat 't klaar? Toetjes zal wel weer zoet zijn.. Wat drink je eigenlijk op een dag?
Samengevat: je eet suiker alsof je een klein kind bent. Maar als je niet meer in de lengte groeit, dan ga je groeien in de breedte. Rauwkost, fruit & vlees kunnen wel niet je lievelingseten zijn, maar bij volwassen worden hoort het om nieuwe zaken te leren waarderen.
Hoe realistisch dat is, hangt van jou af, niet van je kinderdagverblijf.
Verzadigd vet-alert! Verzadigd vet is geen probleem als je voldoende beweegt en het verbrand, maar als je het opslaat is het minder gezond. Dus achter die koters aanrennen op je werk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat is waar, kwark vind ik ook erg lekker![]()
[..]
Ja je hebt wel gelijk ja.
Op stage heb ik de keuze uit: smeerworst, smeerkaas, cervelaatworst, kipfilet, af en toe ham, kaas (als gezonde beleg) en de rest is allemaal hagelslag en dergelijke.
Soms kook ik mijn avond eten, en dan is het gewoon vlees groente en gekookte aardappels. Bijv doperwtjes , wortels, kipfilet, aardappels. Of wite bonen in tomaten saus enz.
Bewegen twijfel ik niet aan , heb ochtend krant kwart voor 6 tot kwart voor 7 echt goed beweging. En dan 9 tot 5, 6 werken. En van die sandwichspread, zijn die goed voor je. Of ook niet? Door mijn werk heb ik geen tijd om naar de markt te gaan, dan zou ik vrij moeten nemen. Ik moet om kwart over 8 weg en ben om 6 uur thuis. De markt is van 9 tot 4 open.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Verzadigd vet-alert! Verzadigd vet is geen probleem als je voldoende beweegt en het verbrand, maar als je het opslaat is het minder gezond. Dus achter die koters aanrennen op je werk!
Vet is trouwens wel goed voor je, maar dan de omega's en vooral omega-3. Dus makreel, haring, zalm, etc. Krijg je ook nog eens eiwitten binnen.
Richtlijnen: veel groente en fruit eten (aardappelen tellen niet als groente, sap telt niet als fruit want niet de vezels). Het is zomer, dus koop op de markt vers spul. Spieren verbranden vet en sporten is gezond voor je, dus eet eiwitten en kweek spieren en beweeg veel.
Witmeel is slecht, vezels zijn goed. Vers spul is altijd beter dan bewerkt houdbaar. En ontbijtkoek is slecht, slecht, slecht.
met een dikke laag roomboter...quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
dat dan weer welin vlagen dan, vind ik
Geinig, ik ga zo (voor het eerst van mijn leven!) op expeditie naar de Macro. Makro? Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef loveli het volgende:
Liefhebbers: de Krups Dolce Gusto koffiedinges is in de actie bij de makro voor 82 euro. Geen idee of het een interessante aanbieding is, zelf heb ik genoeg aan een cafetiere.
En de Kenwood keukenmachine, mocht iemand die nog willen hebben. Zelfde als DaD heeft.
Fruitdrank is niet best. Van die smoothies zit volgens mij wel het hele fruitding in vermalen dus zitten we de vezels er nog in. Maar ook dat zijn makkelijk naar binnen te klokken suikerbommen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Bewegen twijfel ik niet aan , heb ochtend krant kwart voor 6 tot kwart voor 7 echt goed beweging. En dan 9 tot 5, 6 werken. En van die sandwichspread, zijn die goed voor je. Of ook niet? Door mijn werk heb ik geen tijd om naar de markt te gaan, dan zou ik vrij moeten nemen. Ik moet om kwart over 8 weg en ben om 6 uur thuis. De markt is van 9 tot 4 open.
Dus die fruitdranken in de winkel zijn ook niet goed?
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
Lastig dus, al mijn koeken hier die ik nog heb liggen voor naar stage moeten nog op![]()
en dan moet ik daarna gezond proberen te leven![]()
bepaalde methode waardoor het makkelijker lukt ?
Oke, sorry beet je veel tekst en dan vergeet ik dingen. Siroop (ja helaasquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Fruitdrank is niet best. Van die smoothies zit volgens mij wel het hele fruitding in vermalen dus zitten we de vezels er nog in. Maar ook dat zijn makkelijk naar binnen te klokken suikerbommen.
Sandwichspread is volgens mij prima beleg. Kipfilet ook.
Oh ja, witte bonen in tomatensaus is prima, máár: kant & klare witte bonen in tomatensaus zit echt een belachelijke hoeveelheid suiker door. Helaas.
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoordt: wat drink je overdag?
En ik wil er nog een vraag aan toevoegen: doe je boter of margarine op je brood en welke keuze heb je daarin op het dagverblijf?
Ochtendkrant bezorgen is héél goed voor je.
Oh ja: leuke foto!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |