abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:51:59 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80392593
Om nom nom, die pasta van Nynke is zó lekker! .

Net thuis. Op school nog even een Magnum Gold gegeten met de conciërge en de schoonmakers .

Nu maar even bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:54:00 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80392656
O trouwens: vanaf komend schooljaar komen er minder nieuwe leerlingen op school, omdat de leerlingen van verder weg hun reiskosten en internaatkosten niet meer vergoed krijgen. Nu zijn er geluiden dat er in Utrecht misschien een Havo komt voor doven. Voor mijn huidige school is het niet zo leuk dat er minder leerlingen komen (stel je voor: nu zitten er gemiddeld 5 in een klas, straks misschien 2 of zelfs 1), maar het biedt voor mij wel kansen als er een Havo-afdeling komt in Utrecht. Dus ik ga het allemaal heel goed in de gaten houden!
Niet meer actief op Fok!
pi_80392968
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoek ik zo slecht, of zet Delicious. hun recepten echt niet online? .
Volgens mij inderdaad niet hoor.
pi_80393089
Er was helemaal geen onthullingspost GB. Ik zei alleen dat het bestond.

Net een slaapzak gekocht en een veel te duur regenjack. Nu maar even rennen. Ik heb meer zin in m'n wodka, maar ik ga toch eerst rennen.
pi_80393293
Neem anders een heupflesje mee voor onderweg Co!
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:20:43 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80393404
Bijgelezen .
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Desalniettemin:

Van Help
Geweldig nummer is dat . Ik vind de clip alleen zo in contrast met de inhoud van het nummer. Van de versie van Eddie Vedder moet ik bijna huilen, maar in deze versie doen ze veel te vrolijk .

Ik wil die John Lennonfilm ook zien .
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
omg omgomgomgomgogkmgmgogogmgkmo!!!@!!!!!!!

ik word net gebeld door de school van gisteren, dat ze me graag willen hebben. ik moet nog wel even kennismaken met de persoon die er gisteren niet was, en arbeidsvoorwaarden enzo, maar ze willen graag dat ik er kom werken

ik durf tot na t gesprek nog niet definitief te juichen, maar ik heb gewoon waarschijnlijk een baan
Whaah, wat goed man! Doe je vlot! .
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef conleche het volgende:

Ik zeg: ik heb mijn eieren laten schrikken.

Uh watte? Daar heb ik dus serieus nog nooit van gehoord.

Eén leerling heeft trouwens een column over een 'lente-erectie' ingeleverd (ze moesten een column schrijven over lentekriebels). Ik vind het een beetje genant dat ik dat moet gaan becijferen

Zo, volgens mij heb ik alles nu wel zo'n beetje gehad. Indien niet: excuus aan de betrokkenen. Ik ga nu m'n kamer poetsen, dan hoef ik dat morgen niet meer te doen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:26:15 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80393581
Goed nieuws voor kwakje!

OMG ik kwam thuis net en toen stond er een mevrouw voor de deur voor een actie voor huiseigenaren van een bedrijf wat iets doet met rioolontstoppingen. Dus ik dacht, heuu! daar hadden we de laatste tijd inderdáád last van! En ik laat me zo makkelijk ompraten he Het is van de zotte om 9 euro per maand te gaan betalen voor 24 uur per dag mogelijke anti-ontstoppings-hulp Nurk. Maar ik had me dus opgegeven, met de vraag of ik het wel weer meteen kon opzeggen als ik me bedacht / vriendje het niet wou. Dat kan gelukkig, dus ik heb net de opzegkaart al geschreven *zwakkeling*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:26:29 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80393592
Goffert dubbel!
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:37:20 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80393946
yay, m'n data doet wat ik wil!

Bijna, tenminste.

Nog heel even werken, en dan maar eens koken.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80393966
@Mo: dankje! Dat is een goede voor tegen de tijd dat ik beurzen moet gaan regelen. Ik doe alleen geen Mens&maatschappij of Kunst&cultuur, dus voor die kom ik denk ik niet in aanmerking?
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

of op de goeie politieke partij stemmen met de verkiezingen... t staat nog helemaal niet vast dat een tweede studie echt duurder wordt...

overigens: voor die master in t buitenland krijg je geen stufi enzo toch, dus telt je nl master dan niet als je eerste?
Het is al goedgekeurd door de Eerste kamer en verschillende universiteiten hebben al laten weten hoe duur het gaat worden. Dus ik ga er wel vanuit dat het doorgaat. Ik weet dus niet of de NL master dan als eerste telt, aangezien je wel aan een studie begint terwijl je de titel al op zak hebt, ga ik nog navragen bij de studieadviseur.
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef AKnynke het volgende:

[..]

als je nou eerst de master in NL doet, en dan die in het buitenland? Welk buitenland is het? Dat scheelt ook!
Ik hoop in NL te promoveren (ooit), dan verdwijn ik het jaar ervoor liever niet opeens naar het buitenland. Vandaar dat ik die volgorde wilde doen. Ga komende week denk ik maar eens een afspraak maken met de studieadviseur, om te kijken wat er uberhaupt mogelijk is en welke volgorde handig (misschien raadt die me wel aan het buitenland tijdens mn NL master te doen ofzo). Het buitenland is de UK.

En nu zal ik stoppen met offtopic . Ik bruis gewoon weer eens van de ideeen, en dit keer zitten er ook uitvoerbare bij .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:40:09 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80394047
UK

Maar waarom 10.000 per jaar voor een Nederlandse Master? Zijn Beta-opleidingen duurder dan Alfa's?
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:41:07 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80394079
Tevens ben ik me er nu toch wel terdege van bewust dat ik een assertiviteitstraining nodig heb ofzo Meuh.
pi_80394196
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
UK

Maar waarom 10.000 per jaar voor een Nederlandse Master? Zijn Beta-opleidingen duurder dan Alfa's?
Nee, maar als je een tweede master wil doen, moet je ipv wettelijk collegegeld het 'instellingsgeld' ofzo gaan betalen. En universiteiten mogen dat zelf bepalen, om de kosten te dekken. Wat rond de 10.000 ligt dus. Is dus alleen een probleem voor mensen die 2 bachelors of 2 masters willen doen (na elkaar) .

http://www.rijksoverheid.(...)n-tweede-studie.html
pi_80394225
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens ben ik me er nu toch wel terdege van bewust dat ik een assertiviteitstraining nodig heb ofzo Meuh.
Ja, dat had ik nadat ik een jaar aan een onbeperkt fitnessabbo vastzat. van 60 euro per maand
Steeds als iemand me nu iets dergelijks wil aansmeren denk ik aan al dat geld dat ik toen weggegooid heb. Helpt prima (plus de dingen die ik heb geleerd op de cursus: Mag ik er even over nadenken bv. of netjes nee zeggen en voet bij stuk houden).

Nu dat nog kunnen toepassen in een relatie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80394278
quote:
Ah
pi_80394337
Vandaag vertelde de collega waar ik m'n opleiding mee deed in Den Haag dat ze wilde scheiden Ik ben nog steeds een beetje in shock. Het is zo'n goeierd, drie kinderen etc. Konden het er niet uitgebreid over hebben, maar had echt zoiets van alweeeeeeer een scheiding.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:51:15 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80394437
Chico: ik heb ook een 2e Master Nooit gehoord dat ik extra zou moeten betalen!

Syrena: oi 60 per maand
Ik vroeg ook wel door enzo en vroeg of ik het samen met vriend mocht invullen, maar dat kon niet En ik voelde me bezwaard dat ze al meerdere keren was langs geweest en dat we toen niet thuis waren (is gewoon d'r BAAN, maar okee, ik ben een mietje ).

Bah. De opzegkaart ligt klaar en die ga ik morgen aangetekend versturen zodat ie zekersteweten aan komt, zonder gezeik
pi_80394453
En ik weet niet wat ik vanavond aan moet Ik heb niks uitgaanderigs en een pukkel midden tussen m'n boobz. Die had ik gepland tentoon te stellen als afleiding van mijn buikrol (de boobz, niet de pukkel).

Zo maar eens mijn haar bijfurfen en dan in bad en dan alvast een Apfelkorn drinken en dan iets uit de kast rukken. Zenzenzenzenzeeeeennnnn.
pi_80394577
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: ik heb ook een 2e Master Nooit gehoord dat ik extra zou moeten betalen!
Het gaat September 2010 pas in. Geen probleem voor mensen die al gestart zijn.
pi_80394642
quote:
Ik ken het helemaal hoor!
Ben ook heel gevoelig voor dat soort dingen.

Was b&b lekker?
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:59:37 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80394719
Tvp! Wat is er allemaal gebeurd? Heb geen puf om terug te lezen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:01:55 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80394786
Chico: pff *opgelucht* Wel minder voor jou! Stomme regelingen

Shiny: En B&B was lekker! We hadden de High Tea voor 2 personen (die kregen we niet eens op! ) Lekkerrrr

Syrena Aww! Boobs kunnen ook subtieler ten toon gesteld worden he En anders doet foundation oids wonderen! Zennnn
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:07:53 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80394974
Kijkt iemand hier trouwens ook naar Bloedverwanten op donderdagavond op Ned 1 rond een uur of 21:30? Gewéldige serie is dat . Zulke wazige figuren (halfbroer en halfzus die het met elkaar doen, jongen die een vrouw van de leeftijd van z'n moeder zwanger maakt, waarop z'n moeder voorstelt om het kind op te voeden enz enz )
Niet meer actief op Fok!
pi_80394983
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: pff *opgelucht* Wel minder voor jou! Stomme regelingen

Shiny: En B&B was lekker! We hadden de High Tea voor 2 personen (die kregen we niet eens op! ) Lekkerrrr

Syrena Aww! Boobs kunnen ook subtieler ten toon gesteld worden he En anders doet foundation oids wonderen! Zennnn
High tea vonden we altijd heel leuk om te maken

En trouwens: Can you use anymore smiley's?

/chandler bing
pi_80395031
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:10 schreef conleche het volgende:

Net een slaapzak gekocht en een veel te duur regenjack. Nu maar even rennen. Ik heb meer zin in m'n wodka, maar ik ga toch eerst rennen.
't Kan heel koud zijn in de States!
Gelukkig kan je een slaapzak nu ook dragen als accessoire.

Hoe was de wodka het rennen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:14:23 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80395184
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:08 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

High tea vonden we altijd heel leuk om te maken

En trouwens: Can you use anymore smiley's?

/chandler bing
Oi je hebt gelijk!

Dit wordt een puriteinse sobere post. Zonder smilies. Ik ben streng voor mezellefs.

De High Tea was ook erg leuk! Ook erg lekkere dingetjes, ik heb liefde voor de appel-kaneel-muffin en de wortelcake!

Tevens is Chandler Bing ook awesome.
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:14:51 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80395201
Lijstje:

O: 250 ml yoghurt met paar rozijnen
T: appel
L: buiten de deur gelunched: salade met kip en pittige dressing
T: -
D: maaltijdsalade bacon; sla, aardappeltjes, 1 ei, bacon, dressing
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80395204
Die moet ik onthouden voor als het weer zo koud wordt deze winter! Cozy
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:19:58 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80395385
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Kijkt iemand hier trouwens ook naar Bloedverwanten op donderdagavond op Ned 1 rond een uur of 21:30? Gewéldige serie is dat . Zulke wazige figuren (halfbroer en halfzus die het met elkaar doen, jongen die een vrouw van de leeftijd van z'n moeder zwanger maakt, waarop z'n moeder voorstelt om het kind op te voeden enz enz )
Ja! En ik heb al jaren een crush op Michiel Huisman maar hier is ie echt té lekker!!!!!!! (en vreeeeselijk het verwende egoïstische benjaminnetje ) Geweldige serie inderdaad Ik ben ook vooral fan van Saskia Temmink, zo'n goeie en mooie actrice Moet die van gisteravond nog terugkijken
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:20:47 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80395415
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja! En ik heb al jaren een crush op Michiel Huisman maar hier is ie echt té lekker!!!!!!! (en vreeeeselijk het verwende egoïstische benjaminnetje ) Geweldige serie inderdaad Ik ben ook vooral fan van Saskia Temmink, zo'n goeie en mooie actrice Moet die van gisteravond nog terugkijken
Veel plezier ermee! Michiel krijgt wat voor z'n kiezen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:21:56 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80395452
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:51 schreef Syrena het volgende:
En ik weet niet wat ik vanavond aan moet Ik heb niks uitgaanderigs en een pukkel midden tussen m'n boobz. Die had ik gepland tentoon te stellen als afleiding van mijn buikrol (de boobz, niet de pukkel).

Zo maar eens mijn haar bijfurfen en dan in bad en dan alvast een Apfelkorn drinken en dan iets uit de kast rukken. Zenzenzenzenzeeeeennnnn.
Anders kom je eerst even naar mijn kledingruilavond zit vast leuk spul tussen!

Enne, wat Maria zegt, gewoon die boobz tentoonstellen met een beetje foundation over de pukkel als je ze goed tentoonstelt is een vlekje wel het laatste waar de gewenste personen naar kijken
pi_80395454
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]

't Kan heel koud zijn in de States!
Gelukkig kan je een slaapzak nu ook dragen als accessoire.
[ afbeelding ]

Hoe was de wodka het rennen?
Ja hoe vind je dat? Zij is echt zoooo slecht in d'r vak. Mijn slaapzak kan tot -2. Dat moet genoeg zijn.

Het rennen ging zozo, maar was wel lekker in het avondzonnetje en de wodka smaakt me nu echt fijn!

Maria! Wat schattig!! Dat van die ontstoppingsmevrouw bedoel ik!!

En ik moest ook lachen om de xtra boob van Syrena.

En dan als laatste @ Viking: eieren laten schrikken is als je een net gekookt ei onder de koude waterstraal houdt, dan pelt het makkelijker.
pi_80395483
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oi je hebt gelijk!

Dit wordt een puriteinse sobere post. Zonder smilies. Ik ben streng voor mezellefs.

De High Tea was ook erg leuk! Ook erg lekkere dingetjes, ik heb liefde voor de appel-kaneel-muffin en de wortelcake!

Tevens is Chandler Bing ook awesome.
Mehehe

Ooooh had je worteltaart? Mijn baas vond dat altijd te duur dus hij kocht hem nooit
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:22:43 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80395487
OMG die slaapzak-sjaal
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:23:01 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80395498
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef conleche het volgende:

En dan als laatste @ Viking: eieren laten schrikken is als je een net gekookt ei onder de koude waterstraal houdt, dan pelt het makkelijker.
O heeft dat die functie? Ik doe het altijd omdat ze anders zo heet zijn en ik geen geduld heb om lang te wachten .
Niet meer actief op Fok!
pi_80395784
quote:
En om het groene randje rond de dooier te voorkomen. Want dat groene ontstaat niet omdat het ei oud is, maar omdat in een warm ei stoffen uit het eigeel en -wit met elkaar reageren. [/scheikunde]
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:31:06 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80395844
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En om het groene randje rond de dooier te voorkomen. Want dat groene ontstaat niet omdat het ei oud is, maar omdat in een warm ei stoffen uit het eigeel en -wit met elkaar reageren. [/scheikunde]
Oh??

Ik dacht altijd wel dat het dan misschien niet helemaal goed meer was Maar zolang het niet stinkt eet ik het toch wel op
pi_80395868
quote:

[..]

Ja hoe vind je dat? Zij is echt zoooo slecht in d'r vak.
Hilarisch . Ik heb op mijn werk soms wat met haar klere-advies te maken (zo kregen we laatst balonnen vanwege de lancering van dŕ kinderkledinglijn) en zo wist ik van haar bestaan. Voordat Mylene dat topic opende had ik me al eens verbaasd over haar smaak.

Volgens mij is het één groot experiment; wat vreet het Nederlandse publiek. Ik vrees alleen dat mevroi zelf onderdeel is van het experiment, en niet erin gekend .
"Dit staat je hééél leuk, ik heb je nu voorzien van een ambivalente uitstraling!"

Ik viel bijna van de bank van het lachen .
quote:
Mijn slaapzak kan tot -2. Dat moet genoeg zijn.

Het rennen ging zozo, maar was wel lekker in het avondzonnetje en de wodka smaakt me nu echt fijn!
Goed hoor (rennen + wodka). Ik was in oktober in de USA, en toen was het op sommige plaatsen behoorlijk koud ondanks het práchtige weer. Ik denk dat jij het niet koud gaat krijgen (en let anders even op de hoogte, dat scheelt nogal in temperatuur).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80395878
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Groene randje krijg je als je je ei te lang laat koken toch?
pi_80395919
Hoi.
Ik ben niet té dik, maar begin veel aan te komen in een korte tijd. (Heb er net een topic over aangemaakt)
Ik blijf namelijk een hongergevoel hebben hoe veel ik ook eet.
Weet niet meer wat ik nu moet eten

Tips ?
-
pi_80396033
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Groene randje krijg je als je je ei te lang laat koken toch?
Niet perse. Je krijgt het ook als je een 'normaal' hardgekookt ei maakt en het niet laat schrikken.
pi_80396119
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi.
Ik ben niet té dik, maar begin veel aan te komen in een korte tijd. (Heb er net een topic over aangemaakt)

Tips ?
Hoi
quote:
Hoi.

Ik heb sinds maandje tot anderhalve heel erg last van een hongergevoel wat maar niet weg gaat. Ik zal hier een schemaatje onder neerzetten wat ik dagelijks eet.

half 8: kom muesli pap, en vla en plak ontbijtkoek en wat vruchten sap.
9 uur: fruit (appel / banaan)
10.15: muesli reep
11.30: 5 boterhammen, 1 beschuit, 1 á 2 Lu crackers.
13.30: muesli reep
15.00: 2 droge biscuitjes, 2 liga koeken.
16.00: Vla
17.15: liga granenkoekje.
18.15: avond eten + toetje.
suiker!

Daar krijg je honger van. De anderen kunnen het wel toelichten, bedtijd voor mij!
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:41:01 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80396196
Al je maaltijden bestaan idd uit suiker. Alles.
pi_80396270
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heel waarschijnlijk niet. wel om de hoek bij merel's werk ongeveer, en om de hoek bij phaidra's werk... ik voorzie amsterdamse vrijmibo meets
I'm in
pi_80396411
Ik ben helemaal Dyanne nu (grote overhemdblouse en witte (!!!!!!!!!!!) harembroek (!!!!!!!!!!!))
De broek gaat in de zak van Max. met de blouse kan ik nog wel iets leuks verzinnen. Hoop ik.

Vanavond trouwens een little black dress. Ik dacht dat hij zeker weten te klein zou zijn, maar hij zit prima?
Al had ik er nog geen panty onder.
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:48:28 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80396456
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:46 schreef Syrena het volgende:
Ik ben helemaal Dyanne nu (grote overhemdblouse en witte (!!!!!!!!!!!) harembroek (!!!!!!!!!!!))
De broek gaat in de zak van Max. met de blouse kan ik nog wel iets leuks verzinnen. Hoop ik.

Vanavond trouwens een little black dress. Ik dacht dat hij zeker weten te klein zou zijn, maar hij zit prima?
Al had ik er nog geen panty onder.
Met een foto kunnen we keuren?
pi_80396497
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi.

Tips ?
Ben je net met de pil begonnen?
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:55:23 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80396712
Trusten Sigme....

Heb mij nog nooit verdiept in groene randjes van dooiers, wel in schrikken

Zo, gedoucht, klaar voor de x factor, nu heeft vriend hoofdpijn en dan kan ie heel zielig doen *erger*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:56:27 #199
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80396759
Lol mijn ouders helpen mee met het vermageren. Eerste avond samen thuis in 3 maand en ze vergeten mij gewoon voor het avondeten... Courgette en brocolli here I come!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:56:29 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80396761
Esmerallda17, ik denk dat wat Sigme en XM zeggen, wel klopt

Vla, ontbijtkoek, vruchtensap, mueslireep, liga..... daar zit allemaal suiker in. Daarvan schiet je bloedsuikerspiegel omhoog, en zodra die weer daalt, krijg je weer honger. Als je probeert om dat soort tussendoortjes te vervangen door iets koolhydraatarms (check de lijstjes van anderen hier voor inspiratie), dan zou je minder honger moeten krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')