quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het was een beetje als allebei.. Ik herkende oefeningen van yoga (je doet ook zonnegroeten en steeds weer die hond en zo), maar ook wel Pilatesdingen. Alleen bij Pilates gaan we niet aan het einde lekker liggen en ontspannen met het licht uit, hier wel.
.
Ik moet altijd even op gang komen, denk ik. M'n benen wilden nog niet zo ver strekken als normaal aan het einde van de middag..
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
Moest je ook tai chi doen bij BB, DaD? Dat vond ik altijd zo grappig!
Pro-actief zijn en beleefd vertellen dat je het de volgende keer graag compleet en op tijd hebt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:00 schreef Ewelina het volgende:
Nou jongens, er is inderdaad veel te weinig overgemaakt, mijn baas is er weer achteraan aan het bellen... de vraag ik wanneer ik het krijg. Yay.
ik vind meringue ook snel te zoetquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
zo, taart uitgedeeld op werk en zelf niet genomenben trots (ben 't vooral zat, die zoetige taart
heb er echt teveel van op de laatste week
! )
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:06 schreef neen het volgende:
ik had gisteren een feestje, nu naar college bah ik voel me niet zo goed
Wat ga joe maken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik vind meringue ook snel te zoet
Straks voor het eerst in weken weer wat bakken
Het zal nog wel binnen de wettelijke termijn vallen, mijn werkgever betaalt vooruit...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ewelina, als je loon te laat is heb je recht op rente.
Wat een lutsers...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het zal nog wel binnen de wettelijke termijn vallen, mijn werkgever betaalt vooruit...
Kreeg ik de vraag of het goed was dat het met het volgende salaris verrekend werd. Nou, eh, nee
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat ga joe maken?![]()
Voor mij wordt het weer tijd voor magical cupcakes, anders komt die fles Amaretto nooit leeg
Tiramisu, italian coffe, genoeg mogelijkheden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat ga joe maken?![]()
Voor mij wordt het weer tijd voor magical cupcakes, anders komt die fles Amaretto nooit leeg
Jeetjequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
't Gaat wel weer, Co. ben nog niet helemaal jofel, maar ik kom in ieder geval wel weer wat aan en dat is wel fijn! (bijna 4 kilo eraf in een week).
Hm, daar heb ik nou nooit problemen meequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat ga joe maken?![]()
wat ga je bakken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik vind meringue ook snel te zoet
Straks voor het eerst in weken weer wat bakken
Tot mijn 11e ofzo luisterde ik alleen maar Abba en de Beatlesquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiny: The Beatles zijn mijn jeugdzonde![]()
Ik was vroeger helemaal weg van de films Help en A Hard Day's Night en kon al die liedjes meezingen
Al keek ik een tijdje terug een stukje van Help en toen dacht ik OMG wat slecht eigenlijk
![]()
Kwoot van mij? Hoezo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
CFSimple does it! *kwoot van DaDtje*
Loveli: ik ben een mietje en vind drank al snel overheersendTevens drink ik geen koffie en vind ik tiramisu wel lekker, maar niet zondigen-lekker
![]()
Shiny: The Beatles zijn mijn jeugdzonde![]()
Ik was vroeger helemaal weg van de films Help en A Hard Day's Night en kon al die liedjes meezingen
Al keek ik een tijdje terug een stukje van Help en toen dacht ik OMG wat slecht eigenlijk
![]()
Desalniettemin:
Van Help
Die heb ik pasgeleden weer gevonden op mn oude schijf! Dus tadaaa, recept van CFert!quote:
Mmmmquote:Magical cupcakes!
210 g bloem, 2 theelepels bakpoeder, 1/2 theelepel bicarbonaat, snuf zout en 60 g suiker mengen in een kom.
In een maatbeker sap van 1/2 citroen, ongeveer een dl amaretto en een dl melk mengen (moet in totaal 2 1/2 dl zijn. Eitje erdoor kloppen en 45 g gesmolten boter, goed doorroeren. Kuiltje in bloemmengsel, melkmengsel erin gieten, luchtig omroeren met een houten lepel (beter wat klontjes dan een glad maar zwaar beslag).
Verdelen over 12 muffinvormpjes.
15 minuten op 200 graden (of 180, dat weet ik niet meer), dan zijn ze mooi goudkleurig met een bolle kop erop
Onderwijl amaretto inkoken in een pannetje tot het stroperig is, en wat amandelschaafsel roosteren in een droge koekenpan.
Cupcakejes uit de oven op een rooster zetten. Met een kwastje bestrijken met siroop, direct bestrooien met amandelschaafsel
Dat zei je in weekmenuutjes topic toen je me vertelde hoe je de tomaten-knoflooksaus maakte!quote:
Heu, wat is bicarbonaat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die heb ik pasgeleden weer gevonden op mn oude schijf! Dus tadaaa, recept van CFert!
[..]
Mmmm
Nee, baksoda! Als je wat moet hebben kom je maar halen, ik heb wel een pot staan.quote:
Is goedkope versie van bakpoeder. Is het zelfde maar dat koop je per kilo voor een euro en anders is het 2 euro voor 20 gram...quote:
Nee! Natriumbicarbonaat is een rijsmiddel. Het smaakt heel weeig. 't is geweldig spul om mee te werken; het reageert vrij heftig met zuur en warmte. Ook goed spul als je last hebt van je maagquote:
Oh.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Milady: wat tof!Abba is ook gewoon erg grappig
Dancing queeeeeeeen!!!1
[..]
Dat zei je in weekmenuutjes topic toen je me vertelde hoe je de tomaten-knoflooksaus maakte!Dus toen ik het typte moest ik aan jou denken
Of het was 'easy does it', zou ook kunnen!
![]()
Nee, bicarbonaat is een onderdeel van bakpoeder. Zeker niet zomaar te verwarren in een recept!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Is goedkope versie van bakpoeder. Is het zelfde maar dat koop je per kilo voor een euro en anders is het 2 euro voor 20 gram...
Bloem en bakpoeder, ja. Niet bloem en bicarbonaat. Check je bronnen nog maar evenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef P.F het volgende:
Of baksoda danmij is verteld dat bloem + dat spul zelfrijzendbakmeel is.
Jawohl! Maar het is toch best weird als je allebei meeleest hequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef P.F het volgende:
SDB weet dat ik haar alleen maar plaag toch?
Ik had nog wel vragen van Viking verwacht over mijn rendez-vous met conleche
Mijn vriend en ik zaten bij hetzelfde koor, en postten allebei fanatiek op het forum daar. Op een gegeven moment begon het op te vallen dat wij wel erg veel op elkaar reageerden. En dat was ook weird jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jawohl! Maar het is toch best weird als je allebei meeleest he
bicarbonaat + een zuurtje + bloem = zelfrijzend bakmeel (engels bakpoeder is een combi van wijnsteenzuur en baksoda, verhouding weet ik niet precies)quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bloem en bakpoeder, ja. Niet bloem en bicarbonaat. Check je bronnen nog maar even
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tot mijn 11e ofzo luisterde ik alleen maar Abba en de Beatles
Binnenkort gaan we met koor naar Schiermonnikoog voor een concours, en ik ga met een paar mensen een Abba-medley doen op onze bonte avondWe hebben zowaar 2 kerels die het ook leuk vinden
Ja, en bicarbonaat en wijnsteenzuur (cream of tartar is dat, toch?) + antiklontermiddel = bakpoeder.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bicarbonaat + een zuurtje + bloem = zelfrijzend bakmeel (engels bakpoeder is een combi van wijnsteenzuur en baksoda, verhouding weet ik niet precies)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Een paar vriendinnen wilden mijn vriend en mij ook altijd koppelen en wij bleven stug volhouden dat ze dat niet zou lukken, maar als ze weg waren gingen we op de bank zitten vozen.Dat schepte ook wel weer een band.
Maar, ik had het wel vervelend gevonden als anderen er vanaf hadden geweten en zich er mee hadden lopen bemoeien terwijl we zelf nog niet eens wisten waar het heen ging. Dus doe zoals wij en vertel ze lekker niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |