Volgens mij inderdaad niet hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoek ik zo slecht, of zet Delicious. hun recepten echt niet online?.
Geweldig nummer is datquote:
Whaah, wat goed man! Doe je vlot!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
omg omgomgomgomgogkmgmgogogmgkmo!!!@!!!!!!!
ik word net gebeld door de school van gisteren, dat ze me graag willen hebben. ik moet nog wel even kennismaken met de persoon die er gisteren niet was, en arbeidsvoorwaarden enzo, maar ze willen graag dat ik er kom werken
ik durf tot na t gesprek nog niet definitief te juichen, maar ik heb gewoon waarschijnlijk een baan
Uh watte?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
Ik zeg: ik heb mijn eieren laten schrikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Het is al goedgekeurd door de Eerste kamer en verschillende universiteiten hebben al laten weten hoe duur het gaat worden. Dus ik ga er wel vanuit dat het doorgaat. Ik weet dus niet of de NL master dan als eerste telt, aangezien je wel aan een studie begint terwijl je de titel al op zak hebt, ga ik nog navragen bij de studieadviseur.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
of op de goeie politieke partij stemmen met de verkiezingen... t staat nog helemaal niet vast dat een tweede studie echt duurder wordt...
overigens: voor die master in t buitenland krijg je geen stufi enzo toch, dus telt je nl master dan niet als je eerste?
Ik hoop in NL te promoveren (ooit), dan verdwijn ik het jaar ervoor liever niet opeens naar het buitenland. Vandaar dat ik die volgorde wilde doen. Ga komende week denk ik maar eens een afspraak maken met de studieadviseur, om te kijken wat er uberhaupt mogelijk is en welke volgorde handig (misschien raadt die me wel aan het buitenland tijdens mn NL master te doen ofzo). Het buitenland is de UK.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je nou eerst de master in NL doet, en dan die in het buitenland? Welk buitenland is het? Dat scheelt ook!
Nee, maar als je een tweede master wil doen, moet je ipv wettelijk collegegeld het 'instellingsgeld' ofzo gaan betalen. En universiteiten mogen dat zelf bepalen, om de kosten te dekken. Wat rond de 10.000 ligt dus. Is dus alleen een probleem voor mensen die 2 bachelors of 2 masters willen doen (na elkaar)quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
UK![]()
Maar waarom 10.000 per jaar voor een Nederlandse Master?Zijn Beta-opleidingen duurder dan Alfa's?
Ja, dat had ik nadat ik een jaar aan een onbeperkt fitnessabbo vastzat. van 60 euro per maandquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens ben ik me er nu toch wel terdege van bewust dat ik een assertiviteitstraining nodig heb ofzoMeuh.
Ahquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens ben ik me er nu toch wel terdege van bewust dat ik een assertiviteitstraining nodig heb ofzoMeuh.
Het gaat September 2010 pas in. Geen probleem voor mensen die al gestart zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: ik heb ook een 2e MasterNooit gehoord dat ik extra zou moeten betalen!
Ik ken het helemaal hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
High tea vonden we altijd heel leuk om te makenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: pff *opgelucht*Wel minder voor jou! Stomme regelingen
![]()
Shiny:En B&B was lekker!
We hadden de High Tea voor 2 personen (die kregen we niet eens op!
) Lekkerrrr
![]()
SyrenaAww! Boobs kunnen ook subtieler ten toon gesteld worden he
En anders doet foundation oids wonderen! Zennnn
't Kan heel koud zijn in de States!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:10 schreef conleche het volgende:
Net een slaapzak gekocht en een veel te duur regenjack. Nu maar even rennen. Ik heb meer zin in m'n wodka,maar ik ga toch eerst rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |