half uurtje met de direct stoptrein en dan 3 minuten met de tram. prima te doen dus, iets meer dan 45 minuten van deur tot deur.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoe lang is het reizen dan? Wel leuk zeg!
oeh, leuk! Als ik weer in Nederland zou komen wonen ga ik weer politiek actief worden, denk ik!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:27 schreef kwakz0r het volgende:
oh en eenvoor shiny
vanavond ben ik ook in amsterdam, ga naar t congres van D66 in de Czaar Peterstraat/Theaterfabriek... vind t wel spannend, nog nooit zoiets meegemaakt
en wie weet lopen er wel leuke mannen rond![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja herkenbaar. Ik háát het ook om me af en toe zo labiel te voelen. Maar op de één of andere manier helpt het wel als je weet waar het van komt. Voor ik dan reageer op iets zeg ik dan: weet niet precies of het de hormonen zijn die dit en dit vinden, maar.......[meestal gevolgd door emo-talk]quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef loveli het volgende:
labielig
En ik ben potdikkeme eigenlijk een ontzettend stabiel vrouwmens!
He bah, ik word al verdrietig als ik het zo lees over je omaquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef Sjaapje het volgende:
Eventjes zonder goed bij te lezen, dank je voor de steun! Was zo ondertussen wel al meer als 5 keer dat ze overvallen is. En het dement zijn begint zich ook meer en meer door te zetten. Nu ligt ze in het ziekenhuis eerst op cardio en later waarschijnlijk geriatrie (en dus misschien helemaal nooit meer naar huis, heb ik haar daar voor het laatst gezien...) Balen!
Voor de rest drukdrukdruk. Gaan slapen in het ziekenhuis bij mijn vriendje de stagair heelkunde van wacht. En vanavond en morgen feestje en ondertussen koffie gaan drinken bij mijn stagehuisarts (begin ik maandag met werken) en ondertussen chocoladetaart gaan eten bij appendicitisvriendinnetje en lopen. Tot zondag!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:05 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja herkenbaar. Ik háát het ook om me af en toe zo labiel te voelen. Maar op de één of andere manier helpt het wel als je weet waar het van komt. Voor ik dan reageer op iets zeg ik dan: weet niet precies of het de hormonen zijn die dit en dit vinden, maar.......[meestal gevolgd door emo-talk]
Ren naar de supermarkt / markt en stop jezelf dit weekend alleen maar gezond lekkers toe!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:13 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik wéét dat het erger is dan noodzakelijk omdat ik de afgelopen paar weken niet gezond heb gegeten. Daarom werkt zelfmedelijden niet.
/egopost
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heel waarschijnlijk niet. wel om de hoek bij merel's werk ongeveer, en om de hoek bij phaidra's werk... ik voorzie amsterdamse vrijmibo meets
Ik vind het ook altijd heel raar staan, net als "hij zegde de overeenkomst op"quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:40 schreef conleche het volgende:
Ik schrikte mijn eieren Kom op zeg. Dat klinkt toch niet.
Ik zeg eigenlijk ook niet ik heb mijn eieren geschrokken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd heel raar staan, net als "hij zegde de overeenkomst op"
Ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk ook niet ik heb mijn eieren geschrokken.
Ik zeg: ik heb mijn eieren laten schrikken.
Ik krijg visioenen van geschrokken eierstokken. Scuzi.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk ook niet ik heb mijn eieren geschrokken.Ik schrok mijn eieren Nee, ook niet.
Dus ik ben er ongemerkt altijd omheengewalst.
Da's wel goed. Maar in dat taaladvies stond: ik deed de eieren schrikken. Ook al zo lelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookis dat fout??
Gelukkig weet bijna niemand dat!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik krijg visioenen van geschrokken eierstokken. Scuzi.
als je nou eerst de master in NL doet, en dan die in het buitenland? Welk buitenland is het? Dat scheelt ook!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:14 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geloof ik een leuke 1-jarige master in het buitenland gevonden, helemaal mijn ding, maar kan het allemaal niet betalen (omdat ik daarna een 2-jarige NL master wil doen, en 2e master = 10.000 per jaar betalen). Ik moet maar een keer een loterij winnen ofzo.
ik zeg dat sowieso niet zo vaak!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk ook niet ik heb mijn eieren geschrokken.Ik schrok mijn eieren Nee, ook niet.
Dus ik ben er ongemerkt altijd omheengewalst.
VSB-fonds! Volgens mij heb je best goede cijfers, niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:14 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geloof ik een leuke 1-jarige master in het buitenland gevonden, helemaal mijn ding, maar kan het allemaal niet betalen (omdat ik daarna een 2-jarige NL master wil doen, en 2e master = 10.000 per jaar betalen). Ik moet maar een keer een loterij winnen ofzo.
of op de goeie politieke partij stemmen met de verkiezingen... t staat nog helemaal niet vast dat een tweede studie echt duurder wordt...quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je nou eerst de master in NL doet, en dan die in het buitenland? Welk buitenland is het? Dat scheelt ook!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rot van je oma sjaap! Maar hopen dat je huisarts net zo'n toffe is als die waar ik bij loop
Voor de rest heb ik niet verder bijgelezen, maar...
... Tschau liebe slanke Mädchens! Zum Montag!Bis MontagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neen> Ja, maar ze kon natuurlijk niet je ondertitel lezen![]()
Boh, ik heb net toch weer een zalig dutje gedaan op de bankGisteren ook al, moet ik echt mee stoppen
Jong fris en fruitig ben ik! Niks dutten op de bank in fleecevest & joggingbroek
![]()
Nu bedenken wat het avondeten wordt, rijstgerecht uit een zakje of ovenfrites met iets anders gefrituurds. Volgende week maar weer eens normaal doen met veel groentes enzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik heb nu al 2 dagen niks meer van McDublin gehoord en daar voel ik me rotter over dan zou moetenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:21 schreef Laureline het volgende:
En verder ben ik razend benieuwd naar de ontwikkelingen in ieders liefdesleven hier![]()
Hmm, er ligt nog een sinaasappel die misschien nog nét aan kan... Good thinking!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Veel plezier Puffvoor labiliteit
Het is verrekte koud,brrrrr.
Tot zover deze nuttige bijdrage
Phaidra, misschien nog een stuk fruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |