abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80381102
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
omg omgomgomgomgogkmgmgogogmgkmo!!!@!!!!!!!

ik word net gebeld door de school van gisteren, dat ze me graag willen hebben. ik moet nog wel even kennismaken met de persoon die er gisteren niet was, en arbeidsvoorwaarden enzo, maar ze willen graag dat ik er kom werken

ik durf tot na t gesprek nog niet definitief te juichen, maar ik heb gewoon waarschijnlijk een baan
wat leuk!!! gefeliciteerd!
Ja doei.
pi_80381122
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
omg omgomgomgomgogkmgmgogogmgkmo!!!@!!!!!!!

ik word net gebeld door de school van gisteren, dat ze me graag willen hebben. ik moet nog wel even kennismaken met de persoon die er gisteren niet was, en arbeidsvoorwaarden enzo, maar ze willen graag dat ik er kom werken

ik durf tot na t gesprek nog niet definitief te juichen, maar ik heb gewoon waarschijnlijk een baan
Nou ik durf wel te juichen hoor Wat goed!!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80381153
Wow Kwak, wat goed!

Wanneer is dat gesprek? Je hebt zoveel gesolliciteerd de laatste tijd, daarna zullen er toch ook nog wel vacatures zijn?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80381248
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik moest eigenlijk vandaag nog sollicitatiebrieven schrijven... maar heb nu niet echt motivatie meer... maar tegelijkertijd weet ik t nog niet 100% zeker tot na t tweede gesprek (geen sollicitatie maar kennismaking met sectie en bespreken aanstelling enzo) dus ik twijfel of ik dat risico moet nemen...

Kan je nu alles geven voor die brieven, of zouden ze veel minder goed zijn dan jij normaal zou doen? In geval van dat laatste zou ik de moeite niet meer nemen. Want stel dat dit niets wordt, en je brieven die je nu stuurt zijn niet geweldig, je kan het dan niet nog een keer proberen bij die scholen (tenminste, denk ik?) en dat zou jammer zou. Moeten de brieven trouwens perse voor het gesprek verstuurd worden? Anders kan je het altijd nog erna doen!

Meh dr zit steeds een banner over mijn 'invoeren' knop
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:14:18 #80
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80381265
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Geweldig, kwak Ga je dan de andere sollicitaties niet meer afwachten?

Nynke, ik zou toch liever walnoten kiezen; hazelnoten zijn veel zoeter, en als je ook al mascarpone (=zoet) gebruikt...
ik heb t er met mn moeder al over gehad van de week: t risico als je snel iets vindt, dat je dan denkt achteraf: misschien had ik daar en daar ook wel kunnen werken.

maar ik ga op mn gevoel af: toen ik deze school uitliep was ik echt zo blij van binnen, ik zie mezelf daar echt werken, en het naar mn zin hebben, en een verschil maken. ook belangrijk: er is zicht op uitbreiding van de aanstelling, en ze staan positief tegenover mijn wens om me door te ontwikkelen op onderwijskundig en bestuurlijk vlak (na bevoegdheid zou ik wel cursusen willen volgen over leerproblemen en dyslexie, en ik wil met wat jaren ervaring wel op voor bestuurders en coordinerende taken).

ik ben met winkelen ook nooit zo dat ik minder blij ben met mijn aankoop als ik ergens anders daarna iets goedkopers zie... dus ik durf er wel voor te gaan. het voelde zó goed.

maar goed, eerst maar praten en alles op een rijtje, en kijken of t écht echt echt doorgaat.... spannend
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:14:33 #81
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80381282
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Geweldig, kwak Ga je dan de andere sollicitaties niet meer afwachten?

Nynke, ik zou toch liever walnoten kiezen; hazelnoten zijn veel zoeter, en als je ook al mascarpone (=zoet) gebruikt...
Ik ga denk ik een combinatie gebruiken, want anders moet ik nog een keer naar de supermarkt. Moet vast goedkomen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:14:53 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80381303
Kwak!! Wat een goed nieuws!!!

Ga even lekker feestvieren joh, die sollicitatiebrieven zou ik nou ook niet meer willen schrijven
pi_80381401
Geweldig nieuws Kwak!
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:18:09 #84
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80381428
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Kwak, wat goed!

Wanneer is dat gesprek? Je hebt zoveel gesolliciteerd de laatste tijd, daarna zullen er toch ook nog wel vacatures zijn?
dit zijn brieven die ik al heb lopen uitstellen, moeten voor 19 en 20 april... 19 april heb ik cursus de hele dag en koor s avonds, dus dat wordt niks, dit weekend d66 congres en repetitiemiddag en avond, dus het moet echt vandaag...

gesprek is nog niet bekend, moet afgestemd worden met de docent die t sollicitatiegesprek gemist heeft.

ik vind t wel een goed teken dat ze zo snel bellen: ik was de eerste die ze uitgenodigd hadden voor engels zeiden ze en ik zou eerst voor eind volgende week pas wat horen. maar omdat ik zo open was geweest over andere sollicitaties (toen ze daarnaar vroegen) wilden zij ook eerlijk zijn dat ze gewoon graag willen dat ik daar kom - maar pas na t gesprek is t echt 100% zeker...

zucht. ik ga gewoon alleen de brieven naar de leidse scholen en de school in alphen doen ofzo... als deze baan toch niet lukt, dan zijn dat de scholen die ik echt zonde zou vinden als ik ze gemist had...
Kwak
pi_80381718
Woei, goed zeg Kwak!
Maar dat betekent dus dat je niet hier om de hoek komt werken?
pi_80382215
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dit zijn brieven die ik al heb lopen uitstellen, moeten voor 19 en 20 april... 19 april heb ik cursus de hele dag en koor s avonds, dus dat wordt niks, dit weekend d66 congres en repetitiemiddag en avond, dus het moet echt vandaag...

gesprek is nog niet bekend, moet afgestemd worden met de docent die t sollicitatiegesprek gemist heeft.

ik vind t wel een goed teken dat ze zo snel bellen: ik was de eerste die ze uitgenodigd hadden voor engels zeiden ze en ik zou eerst voor eind volgende week pas wat horen. maar omdat ik zo open was geweest over andere sollicitaties (toen ze daarnaar vroegen) wilden zij ook eerlijk zijn dat ze gewoon graag willen dat ik daar kom - maar pas na t gesprek is t echt 100% zeker...

zucht. ik ga gewoon alleen de brieven naar de leidse scholen en de school in alphen doen ofzo... als deze baan toch niet lukt, dan zijn dat de scholen die ik echt zonde zou vinden als ik ze gemist had...
Dat klinkt als een goede middenweg.

Zo, ik heb mijn iPod opgegraven uit een doos en aan de stereo gehangen en nu staat keihard het Requiem van Verdi op. Alleen thuis zijn heeft zo z'n voordelen.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:39:31 #87
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80382340
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:25 schreef Laureline het volgende:
Woei, goed zeg Kwak!
Maar dat betekent dus dat je niet hier om de hoek komt werken?
heel waarschijnlijk niet. wel om de hoek bij merel's werk ongeveer, en om de hoek bij phaidra's werk... ik voorzie amsterdamse vrijmibo meets
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:28:52 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80384390
Mijn huis ruikt naar koekjes
pi_80384406
ik scrollde en las: mijn huis ruikt naar rokjes

*maakt bril schoon*
Ja doei.
pi_80384605
Alvast een doet voor Kwakz!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80384639
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heel waarschijnlijk niet. wel om de hoek bij merel's werk ongeveer, en om de hoek bij phaidra's werk... ik voorzie amsterdamse vrijmibo meets
Waar zit die school dan precies?
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:36:56 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80384781
Kwak Ooh je hebt een baan, ze willen jou anders bellen ze niet zo snel, je hebt een BAAN
Van harte, ben je nou ook aan het hyperen?

Lijst:
O: boterham kaas, boterham ham, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
S: 2 uur wandelen
L: boterham ham, bak magere kwark met verse aardbeien
T's : appel, peer sinaasappel, blokje choco, toastje eiersalade
D: Weer bahmi met satesaus, gebakken ei en kroepoek.
T's: gezellig samen x factor kijken dus wat snaaivoer en chips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:37:38 #93
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80384820
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar zit die school dan precies?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb braaf solli 1 de deur uit, en solli 2 voorbereid. die brief ga ik later vanmiddag schrijven. dan heb ik de twee belangrijkste van de scholen waar ik nog zou solliciteren toch nog gedaan en dan heb ik straks mocht dit toch misgaan in elk geval niet zomaar alles laten vallen...

@uniek: niet aan t hyperen... nog iets te onzeker... heb wel spontaan geen trek meer in eten en vlinders in mn buik van de spanning
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:46:19 #94
236335 neen
schone schijn
pi_80385154
Leuk ja!
het lijkt niet wat het is
pi_80385302
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb braaf solli 1 de deur uit, en solli 2 voorbereid. die brief ga ik later vanmiddag schrijven. dan heb ik de twee belangrijkste van de scholen waar ik nog zou solliciteren toch nog gedaan en dan heb ik straks mocht dit toch misgaan in elk geval niet zomaar alles laten vallen...

@uniek: niet aan t hyperen... nog iets te onzeker... heb wel spontaan geen trek meer in eten en vlinders in mn buik van de spanning
Ga je daar dan eigenlijk ook wonen, of ga je de reis iedere dag met OV/auto maken? (ik zou voor het eerste gaan )
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:52:15 #96
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80385398
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ga je daar dan eigenlijk ook wonen, of ga je de reis iedere dag met OV/auto maken? (ik zou voor het eerste gaan )
ik heb een huisje met aparte slaapkamer woonkamer en keuken, mét tuin, voor 260 euro exclusief energie, net buiten centrum leiden. opleiding is in leiden, en ik ga in salaris 50% achteruit waarschijnlijk, zeker het eerste jaar.

dus nee, ik ga voorlopig nog niet naar amsterdam verhuizen...

ooit, als ik groot ben en een vast contract en een bevoegdheid heb en misshcien een leuek rijke kerel, dan lijkt t me best leuk om in amsterdam te wonen
Kwak
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:03:01 #97
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80385817
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb een huisje met aparte slaapkamer woonkamer en keuken, mét tuin, voor 260 euro exclusief energie, net buiten centrum leiden. opleiding is in leiden, en ik ga in salaris 50% achteruit waarschijnlijk, zeker het eerste jaar.

ooit, als ik groot ben en een vast contract en een bevoegdheid heb en misshcien een leuek rijke kerel, dan lijkt t me best leuk om in amsterdam te wonen
hoe lang is het reizen dan? Wel leuk zeg!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80386067
Oooh kwak, wat geweldig voor je! . Ik ben zo blij voor je! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80386291
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Haha duidelijk . Dan zou ik idd ook lekker in Leiden in je eigen huisje blijven!
pi_80386655
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER

Ha daar ben ik iedere woensdag! Leuk hoor Kwak, ben erg blij voor je!
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')