Ja, dat dacht ik al toen ik het had opgetypt, dat zo'n enorm beest lastig zou zijn bij het reizen. Hoe doe je het eigenlijk met je eigen hond? Gaat die dan naar die vriendin, of mee naar de USA?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee de hond is van mijn beste vriendin, voor de rest klopt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Die gaat naar mijn ex-schoonzusje in Middelburg. Hij weet dit nog niet, trouwens, dus of je het nog even stil wilt houden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al toen ik het had opgetypt, dat zo'n enorm beest lastig zou zijn bij het reizen. Hoe doe je het eigenlijk met je eigen hond? Gaat die dan naar die vriendin, of mee naar de USA?
Zijn Heisenberg en Schrodinger filosofie?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Deze? http://en.wikipedia.org/wiki/Observer%27s_paradox
Zelfde idee ja.
-edit- Oh, ja dus.
De kat was inderdaad van Schrödinger, dat ging ook over kwantummechanica toch?
Zucht, ik heb ooit filosofievakken gedaan maar het is allemaal alweer weg.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef Rituals het volgende:
Ewelina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
een meneer met True Blood op zn harde schijf is sowieso heel erg ok....quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:33 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Bingo!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
een meneer met True Blood op zn harde schijf is sowieso heel erg ok....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, waarschijnlijk heel irritant deze spoilers.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:43 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, waarschijnlijk heel irritant deze spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Bingo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
omg omgomgomgomgogkmgmgogogmgkmo!!!@!!!!!!!
ik word net gebeld door de school van gisteren, dat ze me graag willen hebben. ik moet nog wel even kennismaken met de persoon die er gisteren niet was, en arbeidsvoorwaarden enzo, maar ze willen graag dat ik er kom werken
ik durf tot na t gesprek nog niet definitief te juichen, maar ik heb gewoon waarschijnlijk een baan
ik word net gebeld door de school van gisteren, dat ze me graag willen hebben. ik moet nog wel even kennismaken met de persoon die er gisteren niet was, en arbeidsvoorwaarden enzo, maar ze willen graag dat ik er kom werken
ik durf tot na t gesprek nog niet definitief te juichen, maar ik heb gewoon waarschijnlijk een baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |