SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik zo maar's wat nuttigs doen.. het wil niet echt opschieten met mn werk
Ja doei.
't Was echt wel duidelijk dat het zo'n dom spammailtje wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:50 schreef kwakz0r het volgende:voor Mo
@maria: ik denk dat ik het maar negeer, doe alsof t niet gebeurd is... geen slapende honden wakker maken, zoiets...
gewoon gmail. ik kan alweer bij mn mail. ik heb erover gedacht iedereen een excuusmail te sturen, maar tegelijkeritjd: er zitten zoveel adressen bij van mensen met wie ik NOOIT contact heb, of die ik 1 keer gemaild heb, dat zo'n excuusmailtje net zo goed spam is...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
wat voor e-mailadres heb je?
anders kijken of je via de beheerders je wachtwoord terug kunt krijgen / e-mail recovery kunt gebruiken en dan een excuusmailtje kunt sturen?
Ja, met die instelling gaan wij ook doorvragen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
[/b]
Hey. Wat een slechte tip. Ik wil alles altijd weten!!
wat leuk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP! Ik heb m'n lunch al op dus ik ga me maar eens naar de UB begeven. Vanavond zelf sushi maken met m'n vriendinnetje, we hebben het allebei nog nooit gedaan dus ik ben heel benieuwd..
Sushi maken is leukquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP! Ik heb m'n lunch al op dus ik ga me maar eens naar de UB begeven. Vanavond zelf sushi maken met m'n vriendinnetje, we hebben het allebei nog nooit gedaan dus ik ben heel benieuwd..
neuh, maar had al gezegd net dat ik 't een beetje jammer van 'm vond dat ik 't zo moest horen en zulksquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakje, das waar, ik heb hem ook gewoon weggegooid, en daarna was ik het alweer bijna vergeten![]()
Mo:Misschien beperkte mogelijkheid tot mensen meenemen? Is bij veel uitreikingen wel zo geloof ik.
Doet me denken aan kwantummechanica, dat je door te meten de toestand die je meet al verandert.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, met die instelling gaan wij ook doorvragen.
Wat heb je eigenlijk allemaal nodig om zelf sushi te maken? Vulling, van die bladen, rijst en verder? Van die maffe matjes?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat leuk!nu wil ik ook sushi!
Veel plezier, het is echt goed te doen zelf! Wat ga je er allemaal in doen?
sushirijstquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk allemaal nodig om zelf sushi te maken? Vulling, van die bladen, rijst en verder? Van die maffe matjes?
Heerlijk een dagje vrij vandaag. Zou genoeg te doen hebben, maar ik denk dat ik er een relaxdag van ga maken (kamer opruimen, uitgebreid douchen, papieren uitzoeken, film kijken, sporten, foto's maken/selecteren/online zetten etc) en dan in het weekend opdrachten maken + tentamen leren.
Geen idee, het was haar idee en zij zou voor alles zorgen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat leuk!nu wil ik ook sushi!
Veel plezier, het is echt goed te doen zelf! Wat ga je er allemaal in doen?
Dankje! In een restaurant ooit paling als vulling gehad, dat was zo lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sushirijst
japanse azijn
zeewiervellen
suiker
zout
rolmatje
en verder vulling, wat je maar wilt!
das toch eigenlijk dan gewoon de natuurkundige uitwerking van Heidegger's principe van the observer's paradox?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Doet me denken aan kwantummechanica, dat je door te meten de toestand die je meet al verandert.
jup, alles gescand, niks aan t handje. heb ook niks geinstalleerd, nergens op geklikt online... er schijnt via facebook wel meer gekraakt te zijn. inloggen met je exacte gmail adres en wachtwoord op een andere dienst is ook niet bepaald slim te noemenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak, klinkt alsof je weer een virus te pakken hebt.![]()
Heb je al gescand?
MoBlo, wilde hij het niet gewoon klein houden?
Das toch met die kat in die doos?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
das toch eigenlijk dan gewoon de natuurkundige uitwerking van Heidegger's principe van the observer's paradox?
ja lach maar, mijn vader kwam een week of twee geleden uit de kroeg thuis met "lekker schat, ik heb paling gekregen". had ie een zak met hele dikke levende palingen. m'n moeder ging zowat over haar nek (die is wel dol op gerookte paling). toen heeft ie ze terug in de sloot gegooid - de gever kennende kwamen ze ook gewoon uit een hollandse slootquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hadden de vorige keer o.a. ingemaakte pompoen als vulling. Was erg lekker! Andere opties: omelet, avocado, komkommer, lente-ui, mango, etc. En vis natuurlijk. Dooie
Even googlen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
das toch eigenlijk dan gewoon de natuurkundige uitwerking van Heidegger's principe van the observer's paradox?
dat is schrödinger toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Das toch met die kat in die doos?
Wat gek dat hij niet eens heeft laten weten dat hij aan het afstuderen was, dat doe je volgens mij niet even tussendoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
vmw: zal wel aan mij liggen, maar niet eens laten weten dat je afstudeert vind ik wel wat stom. Dat men het klein houdt enzo is allemaal prima, maar zeg wel ff 'joh! ik ga afstuderen!' denk ik dan... als je regelmatig met elkaar omgaat, werkt en samenwerkt... maargoed..
allemaal prima verder. De zon begint door te komen en ik ga pauze houden, even lekker wandelen buiten!
Maar je vertelt zelf helemaal niets!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
[/b]
Hey. Wat een slechte tip. Ik wil alles altijd weten!!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje! In een restaurant ooit paling als vulling gehad, dat was zo lekker.
dat denk ik ook ja!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:21 schreef Laureline het volgende:
Ik kom even melden dat ik de knop weer eens gevonden heb![]()
En verder ben ik razend benieuwd naar de ontwikkelingen in ieders liefdesleven hier![]()
Die van conleche zal ik eens even naar raden: niet de buurman van de cabrio, maar wel een meneer met True Blood op de harde schijf en een enorme hond?![]()
Ja dus! Leuk! Ik duim mee dat de stofwolk het niet lang uithoudtquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:19 schreef conleche het volgende:
Ja dus anyway. Valt niet zoveel te vertellen. We gaan samen naar de USA als die stofwolk wil gaan liggen.
...
O wat leuk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:19 schreef conleche het volgende:
Ja dus anyway. Valt niet zoveel te vertellen. We gaan samen naar de USA als die stofwolk wil gaan liggen.
Ik vind koude pizza bijna nog lekkerder dan warme.![]()
![]()
Nu maar eens wat werken. Zit alleen nog maar een beetje koffie te drinken en te bellen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nee de hond is van mijn beste vriendin, voor de rest klopt het.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:21 schreef Laureline het volgende:
Ik kom even melden dat ik de knop weer eens gevonden heb![]()
En verder ben ik razend benieuwd naar de ontwikkelingen in ieders liefdesleven hier![]()
Die van conleche zal ik eens even naar raden: niet de buurman van de cabrio, maar wel een meneer met True Blood op de harde schijf en een enorme hond?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |