Vriend zn bed in schoppen en lekker zelf uitgebreid op de bank liggen X factor kijkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten Sigme....
Heb mij nog nooit verdiept in groene randjes van dooiers, wel in schrikken
Zo, gedoucht, klaar voor de x factor, nu heeft vriend hoofdpijn en dan kan ie heel zielig doen *erger*
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vriend zn bed in schoppen en lekker zelf uitgebreid op de bank liggen X factor kijken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit ik net rtl 4 nieuws te kijken... met Rick Nieman.. en nu NOS met Sacha de Boer. Die twee zijn een stel. Nou zie ik Rick thuiskomen, Sacha zit al lekker op de bank en dat ie dan binnenkomt en zegt: "Zo! Nog wat gebeurd in de wereld?"
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit ik net rtl 4 nieuws te kijken... met Rick Nieman.. en nu NOS met Sacha de Boer. Die twee zijn een stel. Nou zie ik Rick thuiskomen, Sacha zit al lekker op de bank en dat ie dan binnenkomt en zegt: "Zo! Nog wat gebeurd in de wereld?"
Damn, vertel dan mutsquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:17 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb sjans geloof ik.
Haha, een studiegenoot ging me uithoren over wat ik voor dates wilde etc. Hij houdt van dames op hakken en laat ik nou vandaag stiletto's van 10 cm aanhebben...quote:
Een man op hakkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
10cm?? respect!
Nou maar hopen dat die van hem toch minimaal een half keer langer is
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
10cm?? respect!
Nou maar hopen dat die van hem toch minimaal een half keer langer is
Absoluut.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Ruikt toch wel naar bloemetjes he Syrena?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Absoluut.
Vieze, smerige, rottende bloemetjes
Die helpen niet, heb er al twee van opquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:46 schreef Syrena het volgende:
Ja als iedereen zit te klooien met hun telefoon kan ik ook wel ff komen melden dat ik op het terras aan een wijntje zit. En McE nog zou komen...
Leuk!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
't Kan heel koud zijn in de States!
Gelukkig kan je een slaapzak nu ook dragen als accessoire.
[ afbeelding ]
Hoe was de wodka het rennen?
Welkom. Je moet veel meer groente eten en je ontbijtkoek ritueel verbranden..quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi.
Ik ben niet té dik, maar begin veel aan te komen in een korte tijd. (Heb er net een topic over aangemaakt)
Ik blijf namelijk een hongergevoel hebben hoe veel ik ook eet.
Weet niet meer wat ik nu moet eten
Tips ?
Darmreiniger naturel van Kruidvat. Kost voor een glazen pot nog geen 3 euro. Elke ochtend een beetje met wat sap nemen en je hebt nooit meer darmproblemen. Zal ik m'n rekeningnummer PM-en?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:48 schreef Syrena het volgende:
Oh man, degene die nu iets weet tegen enorm uitgezette darmen geef ik veel geld![]()
B to the L to the oated![]()
*nog gauw wat poepjes laat nu 't nog kan*
Ach ik ga zo toch slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
halloooo! ik ben hier in het topic de grote koolhydratenvretertquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
hee P.F. nee ben al 5, 6 jaar aan de pil :p
dat van de suikers zie ik vaak terug komen ja.
ben alleen geen rauwkost, vlees, fan. van fruit alleen aardbeien appel banaan mandarijnen
dus heb geen idee wat voor vervangers van de tussendoortjes.
1.60 en weeg al 57, 58 en 22feb maar 51.
hoop dat jullie me kunnen helpen voor ik straks overgewicht heb , mocht 63kg wegen, ben ook nog niet te dik. heb alleen al klein beetje een buikje.
dus ik hoor het graag!
er zijn voor september 2010 verkiezingen en een formatie, en lang niet alle partijen willen deze regeling handhaven. ik zou er dus nog niet zo zeker van zijn. vaak staat daar wel tegenover dat ze van de stufi een sociaal leenstelsel voor de studie of de master willen maken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, maar als je een tweede master wil doen, moet je ipv wettelijk collegegeld het 'instellingsgeld' ofzo gaan betalen. En universiteiten mogen dat zelf bepalen, om de kosten te dekken. Wat rond de 10.000 ligt dus. Is dus alleen een probleem voor mensen die 2 bachelors of 2 masters willen doen (na elkaar).
http://www.rijksoverheid.(...)n-tweede-studie.html
hoe je het voor elkaar krijgt is door te doen wat al gesuggereerd wordt, maar dat lust je allemaal niet of wil je niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 07:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
op stage is er donker volkorenbrood, daar eet ik er altijd 5 van.
pindakaas moet je helemaal niet bij me komen, daar word ik echt ziek van
ik neem liever wat smeerkaas, smeerworst, kip, snijworst, boterhammenworst
ik heb hierdoor ook echt een snackverslaving gekregenhoe ga ik het voor elkaar zien te krijgen om voldoende te eten, niet dikker te worden maar mijn opzettend buikje weg te krijgen ? en dat het honger gevoel weg is.
het eten moet wel realistisch maak baar zijn, want zit natuurlijk niet thuis maar op het kinderdagverblijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |