abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80411355
Moggeh.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:57:00 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80411372
Mogge Hoe is het met je DaD?

Ik ga zo toch maar weer eens een keer naar RPM. Maandagavond ben ik er niet, dus kan ik niet gaan en we gaan straks weg voor het weekend. Maar ik ga het wel rustig aan doen. Mezelf uitdagen komt een andere keer wel weer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:14:39 #253
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80411460
goeiemorgen...

De duutser slaapt nog, over een uurtje gaan we samen hardlopen, in het zonnetje! Nu een kopje thee...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:20:01 #254
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80411495
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 06:47 schreef kwakz0r het volgende:
oh en goeiemorgen

was om 1 uur thuis en moet zo weer weg, voor congres dag 2.

ik vond het echt heel leuk! t is heel dynamisch en tof, en het voelt heel stoer om met het congres te stemmen over amendementen op het programma die flink tegen de stellingname van het dagelijks bestuur en programmacommissie ingaan (sommige dingen zijn heel saai enzo, maar je kan ook weglopen en gaan borrelen naast de zaal )

zo stemde het congres gisteren de pil weer in het basispakket als recht voor elke vrouw, en bepleitte laurens-jan brinkhosrt hartstochtelijk in 15 seconden de hele zaal naar een hardere lijn van D66 in het israelisch/palestijnse conflict... (en als de stemming met kaart opsteken staakt is er een stemkastje. hoe hip.)

en het bestuur reageert heel netjes, feliciteert de winnaars van amendementen enzo het is echt gewóón voor ze (en neiuw voor mij, dus ik kijk mn ogen uit)

en er lopen een hoop knappe kerels rond, maar ik ben als een van de weinigen niet in een groepje gekomen (geen vrienden met de lokale afdeling of de jeugdafdeling) dus een beetje verloren. maar vancoihtend nieuweleden bijeenkomst, dus dan ontmoet ik vast wel mensen.

oh en er was een heel fokking hip thee en koekjes buffet (zoek de koekjes in de mandjes tussen de vogeltjes) dus heb gisteren teveel koekjes gegeten...
ga opzoek naar de Maastrichtenaren en doe ze de groetjes van Nynke!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80411531
Goeiemorgen! Ik heb mezelf vrijgegeven deze ochtend. Om 4 uur teruggegaan naar bed, geslapen tot 8, en nu een bakje havermout. Rennen laat ik erbij zitten. Ik ga wel de hele dag in de tuin werken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80411543
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 07:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge Hoe is het met je DaD?

Ik ga zo toch maar weer eens een keer naar RPM. Maandagavond ben ik er niet, dus kan ik niet gaan en we gaan straks weg voor het weekend. Maar ik ga het wel rustig aan doen. Mezelf uitdagen komt een andere keer wel weer.
Goed. . Bizar genoeg ga ik vanavond uit eten met m'n ex, z'n broer en diens vriendin. .

Doe je écht rustig aan? Neem je dan in ieder geval wel weer zo'n lekkere lunch als van de week, met volkoren boterhammen en een flinke omelet? .

Nu rennen naar m'n werk, dag meisjes!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80411772
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 07:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
op stage is er donker volkorenbrood, daar eet ik er altijd 5 van.
pindakaas moet je helemaal niet bij me komen, daar word ik echt ziek van
ik neem liever wat smeerkaas, smeerworst, kip, snijworst, boterhammenworst

ik heb hierdoor ook echt een snackverslaving gekregen hoe ga ik het voor elkaar zien te krijgen om voldoende te eten, niet dikker te worden maar mijn opzettend buikje weg te krijgen ? en dat het honger gevoel weg is.

het eten moet wel realistisch maak baar zijn, want zit natuurlijk niet thuis maar op het kinderdagverblijf
Je ontbijt toch thuis?
half 8: kom muesli pap, en vla en plak ontbijtkoek en wat vruchten sap.
Dit is echt állemaal suiker. Zo begin je alvast hongerig .
Als je niet al te zoete muesli eet, maak van je ontbijt dan:
muesli met melk/yoghurt/kwart + glas water en/of thee (vruchtensap is ongeveer even goed voor je als cola)

9 uur: fruit (appel / banaan)
Dit neem je mee? Fruit is ernstig overgewaardeerd. Banaan is beter tegen honger dan appel, appel is meer suiker. Zolang je bezig bent met een bewust programma om wat minder honger te hebben: kies de banaan.

10.15: muesli reep
Dit neem je mee? Suikersuikersuiker. Geen mueslirepen eten! Neem nog een banaan, of beter: wat rauwkost en/of een volkorenboterham/ -krekkers.

11.30: 5 boterhammen, 1 beschuit, 1 á 2 Lu crackers.
Controleer of het echt volkorenbrood is. Neem anders zoals Kwak al zei, zelf een halfje mee.
Lu crackers zijn er in volkoren en gewoon, beschuit zal wel niet-volkoren zijn. Je wordt uiteraard niet moddervet van een beschuitje en 2 krekkers, maar als je een tijdje probeert om je gewoontes te veranderen zou ik ze even weglaten.
Qua beleg: welke keuzes heb je op het kinderdagverblijf?

13.30: muesli reep
Zie 10.15.

15.00: 2 droge biscuitjes, 2 liga koeken.
Suikersuikersuiker. Je kan nog beter níks eten. En niks eten is ongezond. Eet een boterham.

16.00: Vla

Suiker! Neem yoghurt of kwark.

17.15: liga granenkoekje.

Suiker! (Ik heb eens even wat ligaproducten opgezocht: 20 tot 30 gram pure suiker per 100 gr. Dat is veel.)

18.15: avond eten + toetje.

Tsja, dat is weinig gedetailleerd. Wat eet je? Kook jij of staat 't klaar? Toetjes zal wel weer zoet zijn.. Wat drink je eigenlijk op een dag?

Samengevat: je eet suiker alsof je een klein kind bent. Maar als je niet meer in de lengte groeit, dan ga je groeien in de breedte . Rauwkost, fruit & vlees kunnen wel niet je lievelingseten zijn, maar bij volwassen worden hoort het om nieuwe zaken te leren waarderen.
Hoe realistisch dat is, hangt van jou af, niet van je kinderdagverblijf .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 april 2010 @ 09:07:34 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80411848
Goedemorgen!

Lekker weertje buiten . Ik ga zo eens douchen en dan leren. En vanmiddag naar m'n ouders en als het goed is eten we dan patat van 't Hoekje .
Niet meer actief op Fok!
pi_80412262
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:48 schreef P.F het volgende:
Deze vond ik wel grappig, toen was ik nog niet aan het poseren maar m'n vader was de camera al scherp aan het stellen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te zien ben je daar wel heel mooi opgemaakt!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80412284
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 08:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Goed. . Bizar genoeg ga ik vanavond uit eten met m'n ex, z'n broer en diens vriendin. .

Doe je écht rustig aan? Neem je dan in ieder geval wel weer zo'n lekkere lunch als van de week, met volkoren boterhammen en een flinke omelet? .

Oei, sterkte ermee DAD! Ik was vroeger altijd heel slecht in dat soort situaties.

Nu ga ik sporten, 't is mooi weer!
pi_80412345
Ik ben er trouwens achtergekomen dat ik nog steeds een split kan. Alleen een beetje jammer dat het onvrijwillig was.
pi_80412350
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen!

Lekker weertje buiten . Ik ga zo eens douchen en dan leren. En vanmiddag naar m'n ouders en als het goed is eten we dan patat van 't Hoekje .
Grmpf

Ik heb gister echt veel gegeten Maar Meneer en oomlief hebben zich helemaal uitgeleefd: ik had véél gemaakt en op een klein hapje chocomousse na was het allemaal op

Lekker
pi_80412356
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:50 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben er trouwens achtergekomen dat ik nog steeds een split kan. Alleen een beetje jammer dat het onvrijwillig was.
Yikes! Hoe dat zo? Badkamervloer?
pi_80412373
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Yikes! Hoe dat zo? Badkamervloer?
Inderdaad. Postbode belt aan, ik stap als een gek uit de douche en glij uit. Auch.
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:00:20 #265
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80412515
Morning! Wat gaan jullie hard!

XM, ik heb niet bijgelezen, maar wat zei de fysio?
SPOILER
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:01:05 #266
277802 _Calimero_
pi_80412532
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Inderdaad. Postbode belt aan, ik stap als een gek uit de douche en glij uit. Auch.
Au! Heb je iets verrekt/blauwe plek/ander lichamelijke of psychische schade?
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:05:02 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80412594
Zo, terug van fietsen Fysio was niet echt duidelijk.. dikke pols even in de gaten houden en de rest, tja.. voortvloeisel van de lokale nek- & schouderproblematiek waarschijnlijk. Mag even geen tas dragen, m'n rust proberen te nemen en niet teveel inspanning op 1 dag. Doseren dus.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80412660
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:01 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Au! Heb je iets verrekt/blauwe plek/ander lichamelijke of psychische schade?
Een blauwe plek, maar dat overleef ik wel.
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:15:21 #269
277802 _Calimero_
pi_80412808
Gelukkig Ewelina, dan hoeven we geen 112 te bellen

Mijn lijstje van gister:

O: 1 cracker jam
O2: 2x boterham avocado
L: 2x boterham pindakaas, komkommer
T: 2x boterham filet A
T: appel
D: 2 stukjes, chocola, laatste restje chinees (best weinig) en kroepoek
T: 3 wijntjes, 1 blokje feta kaas.

Nou, niet heel gezond, maar wel mezelf weten te beheersen.

Vandaag:
O: 2x boterham feta, tomaat & komkommer
T: fruit, cracker jam
L: iets met brood (2 sneetjes) en ei en tomaat
T: 1 blokje chocola, iets lekkers te drinken.
D: broccolisoep met gerookte kip pistoletje erbij misschien
T: nog 1 blokje chocola, thee

Commentaar welkom
pi_80413537
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuke foto PF
Je nagels Ik wil ook!
Dank je!
En dat is Lovie Dovie van Essie... !
pi_80413553
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 03:16 schreef Syrena het volgende:
Verder werd ik gemiddeld 25 geschat, goeie avond
Het klinkt echt als een wazige avond, maar blij dat McE toch niet zo leuk was, maar dat wisten we al
pi_80413613
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 08:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Huh, wat dan? Succes!
pi_80413680
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, terug van fietsen Fysio was niet echt duidelijk.. dikke pols even in de gaten houden en de rest, tja.. voortvloeisel van de lokale nek- & schouderproblematiek waarschijnlijk. Mag even geen tas dragen, m'n rust proberen te nemen en niet teveel inspanning op 1 dag. Doseren dus.
Wat zei hij over RPM?
pi_80413690
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:50 schreef Ewelina het volgende:
Aaaaau! Sterkte!
pi_80413693
Nu mogen jullie wel wakker worden hoor
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 11:16:32 #276
70532 loveli
N
pi_80413992
Mogguh Pief.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 11:20:54 #277
70532 loveli
N
pi_80414094
Liefhebbers: de Krups Dolce Gusto koffiedinges is in de actie bij de makro voor 82 euro. Geen idee of het een interessante aanbieding is, zelf heb ik genoeg aan een cafetiere.
En de Kenwood keukenmachine, mocht iemand die nog willen hebben. Zelfde als DaD heeft.
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:21:29 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80414106
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat zei hij over RPM?
Niets eigenlijk. Hij zei in ieder geval niet dat het níet meer mocht. Beetje zelf aanvoelen en inschatten dus.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:23:08 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80414150
Hoi, hoi....
Eerst maar een lijstje:
O:(net gehad) boterham kaas en jam, boterham achterham, beschuit aardbeien, gekookt ei, glas melk.
S: 1.15 uur wandelen
T: cappucino op terras, appel
L: kom yoghurt met aardbeien, boterham eiersalade
T: peer, blokje choco, koekje
D: kalkoenrollade, sperziebonen, gebakken aardappelen uit de oven met sjalotjes, gepofte knoflook, kruiden e.d., salade, peperroomsaus, gebakken champignons met ui, paprika en courgette.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80414228
hoi!

zaterdag uitslapen

en zo lekker mijn motor verwennen: nieuw kuipframe en kuip er eindelijk maar 's opzetten heb er zin in mn motor weer als nieuw te zien na ongeveer een jaar zo te hebben gereden
Ja doei.
pi_80414337
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 07:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hoe je het voor elkaar krijgt is door te doen wat al gesuggereerd wordt, maar dat lust je allemaal niet of wil je niet.

donker volkorenbrood is vaak geen volkoren maar bijna wit met ene bruin kleurstofje.
tip1. neem een echt halfje volkoren mee naar je werk (volkoren is pas volkoren als het volkoren heet, is beschermde naam)
tip2. leer iets gezonds eten, zoals rauwkost, of pindakaas of yoghurt/kwark
tip3. goede keuzes zijn producten die minder bewerkt zijn. qua broodbeleg: kipfilet, rauwe ham, rookvlees = ok. boterhamworst, smeerworst, snijworst = niet ok (want erg veel verzadigd vet). volkorenboterham is beter dan bewerkte en suikerrijke liga's en ontbijtkoek, etc.

je kan dat allemaal wel liever nemen, maar je vraagt hier hoe je je buikje weg krijgt, en wij geven de eerlijke oplossing. minder snelle koolhydraten en suikers = minder honger. echt waar.
Dat is waar, kwark vind ik ook erg lekker
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 08:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Je ontbijt toch thuis?
half 8: kom muesli pap, en vla en plak ontbijtkoek en wat vruchten sap.
Dit is echt állemaal suiker. Zo begin je alvast hongerig .
Als je niet al te zoete muesli eet, maak van je ontbijt dan:
muesli met melk/yoghurt/kwart + glas water en/of thee (vruchtensap is ongeveer even goed voor je als cola)

9 uur: fruit (appel / banaan)
Dit neem je mee? Fruit is ernstig overgewaardeerd. Banaan is beter tegen honger dan appel, appel is meer suiker. Zolang je bezig bent met een bewust programma om wat minder honger te hebben: kies de banaan.

10.15: muesli reep
Dit neem je mee? Suikersuikersuiker. Geen mueslirepen eten! Neem nog een banaan, of beter: wat rauwkost en/of een volkorenboterham/ -krekkers.

11.30: 5 boterhammen, 1 beschuit, 1 á 2 Lu crackers.
Controleer of het echt volkorenbrood is. Neem anders zoals Kwak al zei, zelf een halfje mee.
Lu crackers zijn er in volkoren en gewoon, beschuit zal wel niet-volkoren zijn. Je wordt uiteraard niet moddervet van een beschuitje en 2 krekkers, maar als je een tijdje probeert om je gewoontes te veranderen zou ik ze even weglaten.
Qua beleg: welke keuzes heb je op het kinderdagverblijf?

13.30: muesli reep
Zie 10.15.

15.00: 2 droge biscuitjes, 2 liga koeken.
Suikersuikersuiker. Je kan nog beter níks eten. En niks eten is ongezond. Eet een boterham.

16.00: Vla

Suiker! Neem yoghurt of kwark.

17.15: liga granenkoekje.

Suiker! (Ik heb eens even wat ligaproducten opgezocht: 20 tot 30 gram pure suiker per 100 gr. Dat is veel.)

18.15: avond eten + toetje.

Tsja, dat is weinig gedetailleerd. Wat eet je? Kook jij of staat 't klaar? Toetjes zal wel weer zoet zijn.. Wat drink je eigenlijk op een dag?

Samengevat: je eet suiker alsof je een klein kind bent. Maar als je niet meer in de lengte groeit, dan ga je groeien in de breedte . Rauwkost, fruit & vlees kunnen wel niet je lievelingseten zijn, maar bij volwassen worden hoort het om nieuwe zaken te leren waarderen.
Hoe realistisch dat is, hangt van jou af, niet van je kinderdagverblijf .
Ja je hebt wel gelijk ja.
Op stage heb ik de keuze uit: smeerworst, smeerkaas, cervelaatworst, kipfilet, af en toe ham, kaas (als gezonde beleg) en de rest is allemaal hagelslag en dergelijke.

Soms kook ik mijn avond eten, en dan is het gewoon vlees groente en gekookte aardappels. Bijv doperwtjes , wortels, kipfilet, aardappels. Of wite bonen in tomaten saus enz.
-
pi_80414351
smeerworst! CF! smeerworst!

attack!

Ja doei.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:42:47 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80414619
Zij die 6.7 km. hebben hardgelopen groeten u.

Zij die broodjes met roomboter en hagelslag voor ontbijt gehad hebben ook, trouwens.
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 11:43:21 #284
70532 loveli
N
pi_80414630
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:30 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Dat is waar, kwark vind ik ook erg lekker
[..]

Ja je hebt wel gelijk ja.
Op stage heb ik de keuze uit: smeerworst, smeerkaas, cervelaatworst, kipfilet, af en toe ham, kaas (als gezonde beleg) en de rest is allemaal hagelslag en dergelijke.

Soms kook ik mijn avond eten, en dan is het gewoon vlees groente en gekookte aardappels. Bijv doperwtjes , wortels, kipfilet, aardappels. Of wite bonen in tomaten saus enz.
Verzadigd vet-alert! Verzadigd vet is geen probleem als je voldoende beweegt en het verbrand, maar als je het opslaat is het minder gezond. Dus achter die koters aanrennen op je werk!
Vet is trouwens wel goed voor je, maar dan de omega's en vooral omega-3. Dus makreel, haring, zalm, etc. Krijg je ook nog eens eiwitten binnen.

Richtlijnen: veel groente en fruit eten (aardappelen tellen niet als groente, sap telt niet als fruit want niet de vezels). Het is zomer, dus koop op de markt vers spul. Spieren verbranden vet en sporten is gezond voor je, dus eet eiwitten en kweek spieren en beweeg veel.
Witmeel is slecht, vezels zijn goed. Vers spul is altijd beter dan bewerkt houdbaar. En ontbijtkoek is slecht, slecht, slecht.
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:45:34 #285
3185 Adelante
To let it go now
pi_80414683
Waarom is ontbijtkoek slecht (3x) Sonja Bakker (oke, die is wel slecht ) raadde het aan in al haar boeken: werd zij gesposord door Pijnenburg soms? En er zitten toch redelijk wat vezels in die koek? Dus als je de volkoren of suikerarme variant koopt, kan het toch niet veel kwaad?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_80414716
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Verzadigd vet-alert! Verzadigd vet is geen probleem als je voldoende beweegt en het verbrand, maar als je het opslaat is het minder gezond. Dus achter die koters aanrennen op je werk!
Vet is trouwens wel goed voor je, maar dan de omega's en vooral omega-3. Dus makreel, haring, zalm, etc. Krijg je ook nog eens eiwitten binnen.

Richtlijnen: veel groente en fruit eten (aardappelen tellen niet als groente, sap telt niet als fruit want niet de vezels). Het is zomer, dus koop op de markt vers spul. Spieren verbranden vet en sporten is gezond voor je, dus eet eiwitten en kweek spieren en beweeg veel.
Witmeel is slecht, vezels zijn goed. Vers spul is altijd beter dan bewerkt houdbaar. En ontbijtkoek is slecht, slecht, slecht.
Bewegen twijfel ik niet aan , heb ochtend krant kwart voor 6 tot kwart voor 7 echt goed beweging. En dan 9 tot 5, 6 werken. En van die sandwichspread, zijn die goed voor je. Of ook niet? Door mijn werk heb ik geen tijd om naar de markt te gaan, dan zou ik vrij moeten nemen. Ik moet om kwart over 8 weg en ben om 6 uur thuis. De markt is van 9 tot 4 open.

Dus die fruitdranken in de winkel zijn ook niet goed?
-
pi_80414718
ontbijtkoek is een en al suiker
Ja doei.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:47:44 #288
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80414734
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
ontbijtkoek is een en al suiker
maar wel lekker!
pi_80414744
dat dan weer wel in vlagen dan, vind ik
Ja doei.
pi_80414763
Lastig dus, al mijn koeken hier die ik nog heb liggen voor naar stage moeten nog op
en dan moet ik daarna gezond proberen te leven
bepaalde methode waardoor het makkelijker lukt ?
-
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:50:24 #291
3185 Adelante
To let it go now
pi_80414802

De tering en dit is dan de volkoren variant met minder suiker. Wel veel vezels, maar belachelijk veel suiker idd
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:51:34 #292
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80414826
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
dat dan weer wel in vlagen dan, vind ik
met een dikke laag roomboter...
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:52:08 #293
331 Merel
Be here now.
pi_80414842
Ik ben echt in een opperbest humeur, werkcongres was leuk en het feest erna was super Nu uitbrakken en dan eens hier bijlezen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80414888
ik heb nu honger en heb al een appel en fruit op,
zit nu aan de soepstengels met sesam

1 doos 100 gr 444 kcal , eiwitten 16gr koolhydraten 56,4 gr vetten 17,2 gr

en an dacht ik dat het gezonder was.
-
pi_80414894
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef loveli het volgende:
Liefhebbers: de Krups Dolce Gusto koffiedinges is in de actie bij de makro voor 82 euro. Geen idee of het een interessante aanbieding is, zelf heb ik genoeg aan een cafetiere.
En de Kenwood keukenmachine, mocht iemand die nog willen hebben. Zelfde als DaD heeft.
Geinig, ik ga zo (voor het eerst van mijn leven!) op expeditie naar de Macro. Makro? Ben benieuwd!
Maar wij zetten nog koffie in een stenen potje
pi_80414934
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:46 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Bewegen twijfel ik niet aan , heb ochtend krant kwart voor 6 tot kwart voor 7 echt goed beweging. En dan 9 tot 5, 6 werken. En van die sandwichspread, zijn die goed voor je. Of ook niet? Door mijn werk heb ik geen tijd om naar de markt te gaan, dan zou ik vrij moeten nemen. Ik moet om kwart over 8 weg en ben om 6 uur thuis. De markt is van 9 tot 4 open.

Dus die fruitdranken in de winkel zijn ook niet goed?
Fruitdrank is niet best. Van die smoothies zit volgens mij wel het hele fruitding in vermalen dus zitten we de vezels er nog in. Maar ook dat zijn makkelijk naar binnen te klokken suikerbommen.

Sandwichspread is volgens mij prima beleg. Kipfilet ook.
Oh ja, witte bonen in tomatensaus is prima, máár: kant & klare witte bonen in tomatensaus zit echt een belachelijke hoeveelheid suiker door. Helaas .

Je hebt mijn vraag nog niet beantwoordt: wat drink je overdag?
En ik wil er nog een vraag aan toevoegen: doe je boter of margarine op je brood en welke keuze heb je daarin op het dagverblijf?
Ochtendkrant bezorgen is héél goed voor je .
pi_80414954
Mijn buurmeisje heeft mijn pakketje aangenomen maar ik heb haar nog nooit gezien En ze is steeds niet thuis

Ik zou geen pakketjes aannemen voor iemand die ik niet kon !
pi_80414968
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
Lastig dus, al mijn koeken hier die ik nog heb liggen voor naar stage moeten nog op
en dan moet ik daarna gezond proberen te leven
bepaalde methode waardoor het makkelijker lukt ?
Ja . Véél eten. Maar dan wel allemaal groente. Gecombineerd met volkorenproducten, en eventueel mager vlees.
pi_80414996
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Fruitdrank is niet best. Van die smoothies zit volgens mij wel het hele fruitding in vermalen dus zitten we de vezels er nog in. Maar ook dat zijn makkelijk naar binnen te klokken suikerbommen.

Sandwichspread is volgens mij prima beleg. Kipfilet ook.
Oh ja, witte bonen in tomatensaus is prima, máár: kant & klare witte bonen in tomatensaus zit echt een belachelijke hoeveelheid suiker door. Helaas .

Je hebt mijn vraag nog niet beantwoordt: wat drink je overdag?
En ik wil er nog een vraag aan toevoegen: doe je boter of margarine op je brood en welke keuze heb je daarin op het dagverblijf?
Ochtendkrant bezorgen is héél goed voor je .
Oke, sorry beet je veel tekst en dan vergeet ik dingen. Siroop (ja helaas ) melk, sinaasappelsap.

ehm, boter ah light. Enige keuze.
Wat is er niet goed aan
-
pi_80414999
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:01 schreef P.F het volgende:
Nu mogen jullie wel wakker worden hoor
Oh ja: leuke foto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')