abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:00:57 #1
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80415059
Het vorige deel: Slank # 1011 - Cupcakes, ABBA en biseksuele karbonades

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80415064
fipo
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:01:15 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80415067
mijn laatste post:

Men, wat een goed gevoel om zoveel te lopen. Ik voel me helemaal voldaan. En klaar om hard aan de studie te gaan!
pi_80415111
hoop dat (sigme) als ik het goed heb nog wilt reageren op mijn post van het vorige topic
-
pi_80415138
Leuke foto PF! Juist ook omdat ie niet geposeerd is .

Ik moet maar eens bezig met dingen die volgende week moeten gebeuren ipv dromen over de toekomst .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80415145
tvp ^__^
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:04:34 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80415151
Tvp voor morgenavond. Zo richting schoonpapa!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80415168
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:58 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Oke, sorry beet je veel tekst en dan vergeet ik dingen.
Dat geeft helemaal niks; we zeuren hier gewoon door .
quote:
Siroop (ja helaas ) melk, sinaasappelsap.
Kan je het vervangen door thee (zonder suiker) en/of water? Je krijgt al genoeg zuivel binnen en de rest is suiker.
quote:
ehm, boter ah light. Enige keuze.
Wat is er niet goed aan
't Is onsmakelijk. Dus voegt het weinig toe aan je eetplezier. Als er nou iets lekkers zou zijn (echte boter of lekkere mayo) zou ik je aanbevelen regelmatig brood met een klein laagje mayo te nemen met komkommer of sla of tomaat. Lekker en gezond en vullend. Of vers brood met niets dan een beetje boter .
Boter = roomboter. Andere "boter"smeersels zijn geen boter maar enge substanties
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:05:48 #9
70532 loveli
N
pi_80415184
Waarom is ontbijtkoek slecht? Er zit veel fructose in en fructose is de vaste verkering van diabetes II. Fructose stilt je hongergevoel niet, maar wakkert het aan en zorgt op termijn voor insulineresistentie. Slecht dus.

De vezels zijn wel ok natuurlijk, maar als je dan toch vezels wilt, eet liever groente en fruit.

Fruitdrankjes hoef je niks voor te doen, alleen maar slikken. Dat zijn hele snelle kcals om ongemerkt binnen te krijgen. Als je een kiwi eet doe je daar tig keer langer over dan wanneer je een smoothie wegklokt. Tegen de tijd dat je lichaam in de gaten heeft dat je geen honger meer zou moeten hebben, heb je al te veel kcals achteloos weggedronken. Als je toch veel kcals neemt, kun je er maar beter van genieten.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:07:10 #10
70532 loveli
N
pi_80415221
Roomboter is niet per se ongezond, je moet er alleen geen pakje per dag van wegtikken. En het is weer tijd voor grasboter!!!!!
crap in = crap out
pi_80415244
* eet op dit moment een pak diepvriesspinazie met een restje zilvervliesrijst en een schep haverzemelen

En ik vind dat écht lekker .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:08:38 #12
70532 loveli
N
pi_80415252
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef sigme het volgende:
Boter = roomboter. Andere "boter"smeersels zijn geen boter maar enge substanties
crap in = crap out
pi_80415276
Ik hoorde net een slechte grap. Iets met de crematie van Sugar Lee en de aswolk !
pi_80415278
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef sigme het volgende:
't Is onsmakelijk. Dus voegt het weinig toe aan je eetplezier. Als er nou iets lekkers zou zijn (echte boter of lekkere mayo) zou ik je aanbevelen regelmatig brood met een klein laagje mayo te nemen met komkommer of sla of tomaat. Lekker en gezond en vullend. Of vers brood met niets dan een beetje boter .
Als er geen andere keuze is, en je bent niet zo'n fijnproever zou ik voor dat kleine beetje boter dat je op brood smeert niet moeilijk gaan doen. Beleg/drinken zit meer ruimte in om te verbeteren. En roomboter = viesss .
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:10:18 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80415285
Ik moet ook maar eens afvallen. 1,81, en 81 kilo. Geen idee waar het zit, want afgezien van een heel klein buikje/lovehandles, ziet het er allemaal wel OK uit eerlijk gezegd. Maar goed, 81 kilo vind ik toch wat te zwaar worden en dat moet zich uiteraard niet doorzetten. Liefst wil ik weer gewoon op 73-74 kilo zitten.
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:10:28 #16
70532 loveli
N
pi_80415293
In babyvoer zit ook toegevoegd suiker, omdat babies het lekkerder vinden dan. Probleem is dat ze daardoor wennen aan suiker en later meer nodig hebben voor zoetbeleving. In de VS kun je goed merken wat het gevolg is: in alles zit suiker, tot brood aan toe. Wij vinden het smerig, zij proeven het nauwelijks.
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:11:09 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80415307
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
Roomboter is niet per se ongezond, je moet er alleen geen pakje per dag van wegtikken. En het is weer tijd voor grasboter!!!!!
Wat is grasboter?
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:11:52 #18
70532 loveli
N
pi_80415320
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet ook maar eens afvallen. 1,81, en 81 kilo. Geen idee waar het zit, want afgezien van een heel klein buikje/lovehandles, ziet het er allemaal wel OK uit eerlijk gezegd. Maar goed, 81 kilo vind ik toch wat te zwaar worden en dat moet zich uiteraard niet doorzetten. Liefst wil ik weer gewoon op 73-74 kilo zitten.
Niet naar gewicht kijken, maar naar het plaatje. En mannen hebben een voordeel, die maken makkelijk spieren. Dus een beetje aan het ijzer, spieren kweken en je vet smelt vanzelf weg, tenzij je er gek bij gaat eten.
crap in = crap out
pi_80415332

Ik kom hier even een voorzichtige TVP plaatsen. Lees al een hele tijd mee en ben nu ook langzaam bezig om weer een beetje minder flubber te krijgen. Voer al geruime tijd (bijna) dagelijks mijn voeding in op eetmeter.nl om wat meer inzicht te krijgen in at ik eigenlijk in m'n buik stop, doe 3 of 4 x in de week aan "sport" (beetje voetballen of hardlopen) en loop naar 't werk!

Mijn gewicht weet ik niet, durf niet op de weegschaal te gaan staan . Niet dat het zó erg gesteld is, heb tot nu toe kleding maat 38 maar het begint langzaam richting 40 te gaan en dat wil ik toch éct voorkomen.

Jullie lijstjes en kritiek lijken me erg nutig en daarnaast is het volgens mij ook een erg gezellig topic!

-edit- het lijkt wel of er, nu het zomer word, ineens heel veel nieuwe mensen een tvp zetten
pi_80415335
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:11 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat is grasboter?
Koeien die na een winter op stal te hebben gestaan, en voor het eerst weer gras eten, geven een tijdje wat andere melk. De boter & kaas daarvan is anders dan van de "normale melk": zachter.

Uiteraard is het tegenwoordig grotendeels nep.

-edit- Welkom
pi_80415366
Hmmmm, maar ik ben wel voorstander van zelfgemaakte smoothies als tussendoortje in de zomer. Zo ontzettend lekker. En ja, veel suikers, maar toch ook veel vitamines en als je daarnaast niet ook nog tig andere suikerbommen eet, mag het best. Maar van die kant en klare zou ik ook niet doen nee.

Mijn lijstje vandaag:
O: 3 volkoren beschuiten met boter en anijsmuisjes.
T: 1 cracker met achterham en light mayo
L: 2 crackers met een gekookt eitje en light mayo en 1 met ham.
T: wijntje prbly. Mijn moeder komt langs in de galerie.
D: ik denk iets met zalm. Misschien wel een oosterse variant lekker snel uit de magnetron en dan met een beetje rijst. Toe: kwark met frambozen.
pi_80415399
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
In babyvoer zit ook toegevoegd suiker, omdat babies het lekkerder vinden dan. Probleem is dat ze daardoor wennen aan suiker en later meer nodig hebben voor zoetbeleving. In de VS kun je goed merken wat het gevolg is: in alles zit suiker, tot brood aan toe. Wij vinden het smerig, zij proeven het nauwelijks.
dat vind ik zo zonde voor die kleine kindjes, vanaf dat je baby bent al een verpeste smaaksensatie. Als ik ooit een kind heb (als!!) zou ik zoveel mogelijk zelf koken.
pi_80415417
Hoi en welkom aan de nieuwen. Loveli heeft zo nog wat vragen met betrekking tot broccoli!
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:17:52 #24
70532 loveli
N
pi_80415453
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als er geen andere keuze is, en je bent niet zo'n fijnproever zou ik voor dat kleine beetje boter dat je op brood smeert niet moeilijk gaan doen. Beleg/drinken zit meer ruimte in om te verbeteren. En roomboter = viesss .
Wat betreft kcals heb je gelijk, wat betreft slechte vetten ligt het anders. Transvetten en langketenige verzadigde vetten zijn op lange termijn gewoon slecht voor je gezondheid als je ze er niet afsport. Ze nemen de plek in van de gezonde vetzuren in je lichaam en bemoeilijken allerlei processen in je lichaam. Risico hart- en vaatziekten, etc.

Grasboter: Koeien die gras eten omdat ze in de wei staan geven melk en daarvan wordt boter gemaakt. Zal vast wel ergens op i'net te vinden zijn dat het beter voor je is dan standaard stalboter. Lijkt mij iig wel dat het gezonder is.
crap in = crap out
pi_80415463
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:16 schreef conleche het volgende:
Hoi en welkom aan de nieuwen. Loveli heeft zo nog wat vragen met betrekking tot broccoli!
Minstens 2 stronken per week op dokters recept
pi_80415485
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:04 schreef Chicolate het volgende:
Leuke foto PF! Juist ook omdat ie niet geposeerd is .

Ik moet maar eens bezig met dingen die volgende week moeten gebeuren ipv dromen over de toekomst .
Thank you! En sigme & Ewelina ook !
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:19:43 #27
70532 loveli
N
pi_80415489
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Koeien die na een winter op stal te hebben gestaan, en voor het eerst weer gras eten, geven een tijdje wat andere melk. De boter & kaas daarvan is anders dan van de "normale melk": zachter.

-edit- Welkom
Nep? Vertel!
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:20:31 #28
70532 loveli
N
pi_80415508
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Minstens 2 stronken per week op dokters recept
Jij mag blijven!
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:21:31 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80415522
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet naar gewicht kijken, maar naar het plaatje. En mannen hebben een voordeel, die maken makkelijk spieren. Dus een beetje aan het ijzer, spieren kweken en je vet smelt vanzelf weg, tenzij je er gek bij gaat eten.
I know, en normaal gesproken zeg ik dat zelf ook altijd (niet naar het gewicht kijken maar naar het plaatje). maar goed, 81 kilo en dat buikje storen me toch. Ik ben wel wat breder en 'voller' geworden de laatste jaren maar ik wil mijn middel toch wel het liefst zo slank mogelijk houden, of in ieder geval de illusie wekken dat die zo slank mogelijk is door de heupen en de borst/rug weer breder te krijgen.

Maar goed, heb weinig zin in weer honderden push-ups per dag eerlijk gezegd. Ben wel met losse barbells aan het oefenen en gewoon de heupen loshouden enzo, maar vroeger sportte ik echt de hele dag door zowat, en de laatste jaren niet meer.

Ah well... nu met dit lekkere weer kan ik af en toe ene goed stuk fietsen en dan kijk ik wel welke richting het opgaat
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef sigme het volgende:

[..]

-edit- Welkom
Thanks voor de uitleg. Net zoiets als jonge graskaas dus!? Dat vind ik trouwens wel de lekkerste kaas (des te jonger des te beter. Als er embryo-kaas zou zijn zou ik dat eten, zo jong wil ik het. Oudere kaas vind ik al erg snel 'te sterk'.

Jammer om te horen dat het dan weer grotendeels nep is. Daar word je sowieso gek van: je kunt tegenwoordig nauwelijks meer 'gezond' eten of het is wel bespoten of er zitten hormonen in etc etc.
pi_80415560
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij mag blijven!

Nu even aan de scriptie, met buiten een prachtige zon
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Thanks voor de uitleg. Net zoiets als jonge graskaas dus!? Dat vind ik trouwens wel de lekkerste kaas (des te jonger des te beter. Als er embryo-kaas zou zijn zou ik dat eten, zo jong wil ik het. Oudere kaas vind ik al erg snel 'te sterk'.

embryokaas

[ Bericht 16% gewijzigd door Perruche op 17-04-2010 12:31:55 ]
pi_80415595
Mannen moeten geen heupen!!
pi_80415646
Ik ga vanaf maandag het eens proberen
-
pi_80415749
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Nep? Vertel!
Grasboter (of eigenlijk: grasmelk) ontstaat door mevrouw koe een zeer rigoureuze wisseling van menu krijgt voorgezet. Eerst de héle winter op stal waar ze aan een paal gebonden staat, en dan bijna een half jaar later naar buiten het felle licht in (de bewonderde "koeiendans", koeien die springen van ellende van al dat felle licht ). En dan na 5 maanden taai droog hooi eten overschakelen op voorjaarsgras dat extreem eiwitrijk is.

Tegenwoordig lopen melkkoeien een veel groter van het jaar buiten (dankzij de halfopen stallen), krijgen ze beter (eiwitrijker) wintervoer. Verder is het verschil tussen voorjaarsgras en zomergras niet meer zo groot door bemesting (vandaar ook de ganzen in de zomer tegenwoordig).

Dus tegenwoordig is de 'gewone boter' grasboteriger dan vroeger, en de grasboter minder. Maar wel gezellig extra geel en zacht en dat is ook wat waard.
pi_80415795
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Welkom! Eerste horde (broccoli) is al genomen zie ik. Dan is de rest een eitje.
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:35:25 #35
70532 loveli
N
pi_80415862
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Grasboter (of eigenlijk: grasmelk) ontstaat door mevrouw koe een zeer rigoureuze wisseling van menu krijgt voorgezet. Eerst de héle winter op stal waar ze aan een paal gebonden staat, en dan bijna een half jaar later naar buiten het felle licht in (de bewonderde "koeiendans", koeien die springen van ellende van al dat felle licht ). En dan na 5 maanden taai droog hooi eten overschakelen op voorjaarsgras dat extreem eiwitrijk is.

Tegenwoordig lopen melkkoeien een veel groter van het jaar buiten (dankzij de halfopen stallen), krijgen ze beter (eiwitrijker) wintervoer. Verder is het verschil tussen voorjaarsgras en zomergras niet meer zo groot door bemesting (vandaar ook de ganzen in de zomer tegenwoordig).

Dus tegenwoordig is de 'gewone boter' grasboteriger dan vroeger, en de grasboter minder. Maar wel gezellig extra geel en zacht en dat is ook wat waard.
Extra geel betekent betere vetten. Dat geldt ook voor vlees trouwens, een entrecote of ribeye met gelig vet is gezonder dan eentje met hard wit vet.
crap in = crap out
pi_80415903
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Extra geel betekent betere vetten. Dat geldt ook voor vlees trouwens, een entrecote of ribeye met gelig vet is gezonder dan eentje met hard wit vet.
Extra geel vet betekent ook meer mais in het voer. Dat is niet gezonder, integendeel. We krijgen veel te veel mais binnen (via het diervoer).
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:39:08 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80415953

Men, ik heb lang geslapen en nu zit mn nek nog erger vast dan ie de afgelopen week al deed
Daar zit je dan met je ergonomische hoofdkussen

Gisteravond wel leuke kleren gescoord Ik was een erg goede kledingmatch met het meisje dat het had georganiseerd
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:40:18 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80415983
Goeiemorgen en welkom newbies!

Ooooh ik ben zo fokking trots! Ik heb twee-en-een-half uur gesport vanochtend! 9.00-10.00 Zumba, 10.00-11.30 fitness! Met apparaten, grondoefeningen voor den buik en rug enzo, stretchen, en *padam-pam-pish* 10!!! minuten joggen op die laufband was langzaam begonnen, want buiten rende ik ook altijd langzaam, om te zien hoe lang ik het vol zou houden. Laatste minuut nog even harder gezet, even wat gerend, en toen nog uitgewandeld (3-5 minuten ofzo) met een helling

En nu ben ik Zen en tevreden en trots En heb energie!

Dusseh, goeiemorgen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:41:07 #39
70532 loveli
N
pi_80415999
Dacht juist dat bij runderen het vet wtter en harder werd als ze mais aten en geler bij gras, moet even op zoek naar die bron. Mais is idd de bron van alle kwaad (en de bron van fructose).

Koeien en hun tig magen zijn gemaakt voor gras en niet voor mais, van mais groeien ze sneller (mede door de insuline dioe zo'n beest extra aanmaakt, groeihormoon), maar ze krijgen ook meer infecties. Maar goed, als een beest anderhalf keer zo snel groot is dan een graskoe levert 'ie meer op.

Ik zeg, alle waar naar z'n geld en doe mij maar biovlees van graskoeien (als zo'n beest biomais eet schiet het nog niet veel op).
crap in = crap out
pi_80416019
Ooit weleens in 't lijstje gestaan hier, maar daarna nooit verder gekomen dan heel af en toe lurken. Nu ik de laatste 2 topics wel helemaal gevolgd heb, vind ik het tijd om te delurken, ook omdat het wel zo netjes is om eens dankjewel te zeggen voor alle nuttige info die ik hier langs zie komen! En geeft me vast dat duwtje om morgen op de weegschaal te gaan staan en de schade van de winter eindelijk onder ogen te zien (ik gok 2-3 kilo).
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 12:46:26 #41
70532 loveli
N
pi_80416134
Benen gemake-upped, jurk aan, sjaal om, ik ben er klaar voor, tabe!
Volgens mij voel ik me net als zo'n koe die gaat dansen.
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:47:36 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80416158
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef loveli het volgende:
Dacht juist dat bij runderen het vet wtter en harder werd als ze mais aten en geler bij gras, moet even op zoek naar die bron. Mais is idd de bron van alle kwaad (en de bron van fructose).

Koeien en hun tig magen zijn gemaakt voor gras en niet voor mais, van mais groeien ze sneller (mede door de insuline dioe zo'n beest extra aanmaakt, groeihormoon), maar ze krijgen ook meer infecties. Maar goed, als een beest anderhalf keer zo snel groot is dan een graskoe levert 'ie meer op.

Ik zeg, alle waar naar z'n geld en doe mij maar biovlees van graskoeien (als zo'n beest biomais eet schiet het nog niet veel op).
Datzelfde trucje geldt toch voor zoetstoffen? Heb weleens gehoord dat ze daar de varkens mee vetmesten, omdat ze dankzij die zoetstof ook steeds meer honger krijgen.

Sindsdien vermijd ik als het even kan producten met zoetstoffen

En biovlees ben ik helemaal voor
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:48:44 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80416185
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen en welkom newbies!

Ooooh ik ben zo fokking trots! Ik heb twee-en-een-half uur gesport vanochtend! 9.00-10.00 Zumba, 10.00-11.30 fitness! Met apparaten, grondoefeningen voor den buik en rug enzo, stretchen, en *padam-pam-pish* 10!!! minuten joggen op die laufband was langzaam begonnen, want buiten rende ik ook altijd langzaam, om te zien hoe lang ik het vol zou houden. Laatste minuut nog even harder gezet, even wat gerend, en toen nog uitgewandeld (3-5 minuten ofzo) met een helling

En nu ben ik Zen en tevreden en trots En heb energie!

Dusseh, goeiemorgen!
Maria! Goed bezig!!

Ik ga ook de computer wegzetten, eerst maar eens even wat doen om fitter te worden
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:53:15 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80416310
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
Wa ga joe doen?

En milady, wat ga jij doen om fit te worden?

En welkom ihatefastcars! Wat ga jij allemaal doen?

Goh ik ben niet nieuwsgierig verder hoor
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:54:42 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80416344
Hopen dat mn vriendje zo thuiskomt en dan goddelijke cappuccino maken

Daarna het huis schoonmaken is de planning!
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:57:48 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80416415
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
Hopen dat mn vriendje zo thuiskomt en dan goddelijke cappuccino maken

Daarna het huis schoonmaken is de planning!
Ohja moet ik ook nog doen! Schoonmaken dan, niet cappuccino maken

Maar nu eerst naar de bouwmarkt

Suukses!
pi_80416732
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
Ik vind het heel grappig om te zien dat jouw theorie over suikers en buikvet in de VS zo goed opgaat! Al die Amerikaanse buikrollen Is trouwens ook te zien aan de kleding die ze verkopen; heel veel is gemaakt voor mensen met een weinig aanwezige taille (polootjes passen bij Ralph Lauren Géén gezicht! Alleen de slim fit is dan OK voor mijn meer Europese lijf).
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:09:09 #48
3185 Adelante
To let it go now
pi_80416806
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:24 schreef conleche het volgende:
Mannen moeten geen heupen!!
Hips don't lie!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:10:15 #49
3185 Adelante
To let it go now
pi_80416839
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
Benen make-uppen? Serieus?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:14:55 #50
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80416997
TVP tijd om te wassen en de boodschappen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80417167
Nynke en Maria, goed bezig hoor!

Wat een hoop nieuwe mensen ineens. Welkom

ik zit met mams in het zonnetje op het balkon

met dit uitzicht over A'dam (brakke foto's)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 34% gewijzigd door shinydiscoball op 17-04-2010 13:31:10 ]
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:27:32 #52
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80417382
Welkom iedereen! Wat een hele hoop nieuwe mensen!
Even melden dat ik deze week al 4 keer deftig ben gaan trainen (lopen) en zondag nog eens! Vanaf maandag wel terug werken, mijn huisarts werkt van 7u tot 22u. Maar ik moet niet heel de tijd blijven . Iets van 8 tot 19u ofzo dan kan ik nog wat doen savonds...
Lijstje
O: appel
T: kwark met fruit
L: 3 volkorenboterhammen met kaas, stuk komkommer
T: aperitiefje
D: iets op restaurant: geen hoofdgerecht of dessert, wel iets vullend
T: 1 fancy whiskey team en een dansfeestje hiephiep lang leve leuven
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:34:18 #53
236335 neen
schone schijn
pi_80417591
Ik zit ook buiten maar eigenlijk is het te koud, gelukkig heb ik goed gezelschap van nerds. tevens een tvp
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:34:39 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80417600
"Rond het middaguur ben ik er wel weer " zei hij gisteren......

Het wordt half 4 Heb ik lief gewacht met koffie maken, en de ontbijttafel gedekt laten staan voor de lunch....
Ik had ook beter moeten weten.
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:35:05 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80417618
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:20 schreef shinydiscoball het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niiiiice
pi_80417835
quote:

SPOILER
Nice! Waar ergens?
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:43:48 #57
331 Merel
Be here now.
pi_80417867
Hallo nieuwe mensen!

SDB, was het boek aangekomen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80417890
Lijstje:

O: 3 crackers filet americain
T: komkommer
T: beetje blueberry muffin yoghurt
L: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: denk een bak aardbeien
D: aardappeltjes uit de oven, karbonade, oosterse wokgroenten
T: weet nog niet

[ Bericht 22% gewijzigd door Ewelina op 17-04-2010 14:48:13 ]
pi_80417940
Op m'n eerste echte goede voornemen dag wil m'n vriendje me trakteren op burger king
maar gelukkg gaan we nu gezond lunchen in Bazar lekker in het zonnetje, hopelijk!
pi_80418047
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:43 schreef Merel het volgende:
Hallo nieuwe mensen!

SDB, was het boek aangekomen?
Don't know, ben nu in A'dam, vandaar dat ik zei dan ligt het zaterdag op me te wachten. Ik ben zo thuis dus dan kijk ik ff!
pi_80418075
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nice! Waar ergens?
Westerpark, ook echt precies tegenover het Westerpark (aan de andere kant).
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:49:48 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80418090
Welkom alle nieuwe. Veel succes, sterkte enzo gewenst.

Net een heleboel verse groente gehaald, maar geen zin om te koken . Drie weken afhaal/restaurant/ongezond laat ook op het gebied van inspiratie en motivatie zijn sporen na

Daglijst/planning
o. twee eieren
t. 2 reuze augurken met ham
l. misosoep met salade en kipfilet
t. ....
d.....
Geen inspiratie
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80418098
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef loveli het volgende:
Ik heb even gegoogeld en zo te zien heb je gelijk met de vetkleur bij rundvlees. Mais levert bij runderen hard wit vet. Kippen worden knalgeel.
quote:

Ik heb een adresje met koeien die enkel gras hier uit het natuurgebied eten. Twee adresjes zelfs: vlees halen bij de boer is duidelijk weer wat in opkomst. Het ene adres heeft Belgische Blauwen; de andere blonde d'Aquitaine. Ik geef de voorkeur aan de laatste: die kalven makkelijk. De Belgen moet vaak/altijd met medisch ingrijpen.

Maar goed, ik eet natuurlijk voornamelijk schaap . Ik heb ze zojuist opnieuw in het gif gezet. Schapeluis .
pi_80418151
quote:

SPOILER
Oeh uitzicht

Welkom aan de nieuwelingen!
pi_80418211
Jeetje wat gaan jullie weer snel.

Straks naar de winkel en vanavond het etentje met familie, waar ik de show ga stelen met de superlekkere lasagne. En de kinderen krijgen het ook! Lusten ze wel volgens m'n moeder, maar na alles wat ik daar heb meegemaakt de afgelopen jaren, moet ik het nog zien. Alleen moet ik nu dus een dubbele portie maken, dus twee ovens was wel handig geweest.
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:54:00 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80418245
Hé sigme, wat is er eigenlijk ongezond aan een krantenwijk #s morgens zoals je in het andere topic aangaf?
pi_80418444
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Hé sigme, wat is er eigenlijk ongezond aan een krantenwijk #s morgens zoals je in het andere topic aangaf?
Verkeerde popje .
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef sigme het volgende:

Ochtendkrant bezorgen is héél goed voor je .
De tekst klopt maar er had een achter gemoeten!
pi_80418757
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan maar één ding bedenken en dat is ontzettend vroeg opstaan. Dat is niet goed voor mij
  zaterdag 17 april 2010 @ 14:20:27 #69
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80418992
goed bezig, Mariatje!

Mijn dataset is eindelijk klaar, denk ik. Ik hoop dat ik niet bedenk dat ik er nog nieuwe variabelen (heet dat zo in het Nederlands) bij moet voegen...maar voor nu is hij klaar. Nu kan ik weer vooruit met de scriptie.

Lijstje voor vandaag is niet goed, tot nu toe alleen maar suikers gehad (witte bakkersbroodjes met roomboter en hagelslag, duitse boterkoek ). Maar goed, na mijn PR in hardlopen (6.7 km. met gemiddeld 9 km per uur) mag dat best, vind ik!
  zaterdag 17 april 2010 @ 14:22:23 #70
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80419040
oeh, nachtwacht! Nu krijg ik ook zin in die lasagna! Het is alleen zo duur, alles bij elkaar!
pi_80419343
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:27 schreef Sjaapje het volgende:
Welkom iedereen! Wat een hele hoop nieuwe mensen!
Even melden dat ik deze week al 4 keer deftig ben gaan trainen (lopen) en zondag nog eens! Vanaf maandag wel terug werken, mijn huisarts werkt van 7u tot 22u. Maar ik moet niet heel de tijd blijven . Iets van 8 tot 19u ofzo dan kan ik nog wat doen savonds...
Lijstje
O: appel
T: kwark met fruit
L: 3 volkorenboterhammen met kaas, stuk komkommer
T: aperitiefje
D: iets op restaurant: geen hoofdgerecht of dessert, wel iets vullend
T: 1 fancy whiskey team en een dansfeestje hiephiep lang leve leuven
Bedoel je nou dat je geen hoofdgerecht neemt én geen dessert? Als je 5x per week traint, dan kan dat toch wel lijen?
pi_80419370
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bedoel je nou dat je geen hoofdgerecht neemt én geen dessert? Als je 5x per week traint, dan kan dat toch wel lijen?
D'r staat of. Misschien dat ze dan ook of bedoelt?
  zaterdag 17 april 2010 @ 14:37:04 #73
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80419402
dat hoop ik ja, want de rest van het lijstje is niet zo bijster veel!

Wat zal ik vanavond eens eten? Iets vegetarisch..vind dat altijd zo lastig.
pi_80419405
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:35 schreef conleche het volgende:

[..]

D'r staat of. Misschien dat ze dan ook of bedoelt?
Ik lees het als samenvoeging. Nou ja. Uit eten zonder hoofdgerecht is toch naar?
pi_80419437
Ik lees het inderdaad als samenvoeging, dus dat ze geen hoofdgerecht en geen dessert neemt... En uit eten zonder hoofdgerecht lijkt me inderdaad naar, tenzij het een lunch betreft. Ik skip dan liever het dessert.
pi_80419482
Nou soms zijn de voorgerechten lekkerder dan de hoofdgerechten. En ik ben dol op toetjes. Dus ik doe het ook weleens: een voorgerecht nemen en een toetje. Of 2 voorgerechten, dat kan ook.
pi_80419487
Oeh, mijn aardbeien waren lekker!
pi_80419494
Mijn lijst van vandaag is weer een pareltje

O: stuk deegkorst-ding met bosbessenjam
S: 45 min pilates
T: klein hapje chocolade-caramelmousse
T: ijsje in de stad, vrees ik
T: wijntje, zelfgebakken volkoren pita's met za'atar en eigengemaakte hummus
D: pizza met volkorenbodem en zelfgemaakte tomatensaus en buffelmozzarella. Of Flammkuchen. Met erbij een zulu gin&tonic
T: nog zo'n G&T en wat chips.

Ooooh, yeah
pi_80419521
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:40 schreef conleche het volgende:
Nou soms zijn de voorgerechten lekkerder dan de hoofdgerechten. En ik ben dol op toetjes. Dus ik doe het ook weleens: een voorgerecht nemen en een toetje. Of 2 voorgerechten, dat doe ik ook weleens.
Op een toetje kan ik niet de hele avond teren, op een hoofdgerecht meestal wel. Ik zit eigenlijk altijd al vol na alleen een hoofdgerecht, dus ik eet zelden 3 gangen als ik uit eten ga.
pi_80419573
Ik zit vaak al behoorlijk vol na het voorgerecht, dr moet een behoorlijke tijd tussen zitten voor het hoofdgerecht komt anders red ik het niet .
  zaterdag 17 april 2010 @ 14:44:28 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_80419589

Mijn uitzicht momenteel, vraag me af wat er vroeger in dat klooster allemaal is gebeurd

Verder is het heerlijk buiten.
pi_80419884
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:40 schreef Ewelina het volgende:
Oeh, mijn aardbeien waren lekker!
Ik heb alleen nog maar vieze zure waterige geproeft. Maar volgens mij heb je bij de groenteboer wel lekker smaakaardbeien, van die grote. heb ik ook wel zin an

Lijstje vandaag:

O: allbran met melk, koffie met melk
L: volkoren pistoletje, ene helft geitenkaas andere ham met koriander humus
T: sinaasappel
D: chinese tomatensoep met erbij tomaat/kaas/ui afbakbroodje
T: waarschijnlijk een paar drankjes
pi_80420039

zaterdag 17 april 2010 @ 15:13:33 #84
236335 neen
schone schijn
pi_80420256
was ik net even bij de albert heijn, overal vrouwen achter de kassa met een rij en een dude die niets te doen had

Toen ging ik bij een vrouw in de rij staan.
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:39:20 #85
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80420857
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oeps, ik bedoelde voorgerecht . Nu ook een koekje bij de koffie, ouders terug thuis en dan hoort dat zo blijkbaar. Wel grappig gisteren met 3e andere 6e jaars op café waren we alledrie 6 kg bijgekomen het afgelopen jaar. Stage is duidelijk niet goed voor de lijn...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:20:52 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80421799
Hoi nieuwelingen, succes en lekker meeposten

wWij hebben lekker gewandeld en zit nu in de tuin met de laptop, net aardappels geschild, sjallotjes gepeld, boontjes gepunt, champignons, paprika en courgette gesneden.
Lekker aanpielen vandaag, heerlijk

Neen, jij beleeft ook altijd spannende avonturen

Vaak sla ik het nagerecht over, hou niet zo van het zoete

Hmmmmmmmmmmmmmm, zon, tuin, bier en straks lekker eten, wat kan een mens gelukkig zijn, lekker genieten van het moment.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:37:11 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80422176
Ik heb alleen nog maar op bed en op de bank gehangen, de hoofdpijn en zere nek gingen niet over met aspirientjes en slapen Hoofd is alleen maar nog zeerder gaan doen en ben ook nog misselijk ervan geworden.... god wat baal ik daar altijd van, mn hele dag vergald door die kutkop

Vriendje is inmiddels thuis en gaat zo boodschappen doen, lijstje tot zover is
O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met gekookt eitje, 1 met jam
T: cola
L: boterham met kaas
T; koffie?
D: gebakken aardappeltjes met ..?..
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:37:38 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80422182
Hm, Uniekhoorn, nogal een verschil in onze posts, ik ben jaloers op je klinkt heerlijk
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:40:01 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80422241
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, Uniekhoorn, nogal een verschil in onze posts, ik ben jaloers op je klinkt heerlijk
Och arme jij
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:45:20 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80422346
Aww milady
*giefs comics and popsicles*

pi_80422610
Welkom nieuwelingen!

Eetlijstje vandaag:
O: veel yoghurt
S: 8km wandelen
T: halve Snelle Jelle
T: halve Snelle Jelle
T: sorbetijsje
D: courgettekoekjes met patchou, zelfgemaakte ovenfrites en sperziebonensalade
T: stokbroodje met rode pesto

Ik heb tijdens het wandelen uitgerekend dat je met tweeëneenhalve Snelle Jelle per dag aan je dagelijkse kcalbehoefte voldoet.
Foute keuze dus, maar was wel handig bij het wandelen.
Volgende week gewoon verse broodjes met mozzarella en tomaat meenemen dus.

Disclaimer voor de nieuwelingen: mijn weekendlijstjes zijn altijd bagger en mag je absoluut geen voorbeeld aan nemen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 17:06:31 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80422845
Wuuut? Een Snelle Jelle is toch niet meer dan 500 kcal per stuk

Courgettekoekjes Wat is patchou?
  zaterdag 17 april 2010 @ 17:15:33 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80423066
O: snee brood met nutella
S: uur zumba
S: 1,5 uur fitness
L: twee sneetjes met rookvlees
T: krentenbol met boter en kaas
T: kleine kiwi-milkshake
T: bruine pistolet met komkommersalade
D: keftedes (met uiteraard veggies, hele mikmak) met afbakbaguette
T: bezoek, denk cola en wat chipjes
  zaterdag 17 april 2010 @ 17:28:04 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80423354
tvp.

Zo patat halen .
Niet meer actief op Fok!
pi_80424065
Wijntje gedronken met m'n moeder. Nu boodschappen doen voor het etentje wat ik morgen geef voor mijn vader en vrouw. Ben maar druk met een verjaardag die ik niet hou.
  zaterdag 17 april 2010 @ 17:55:49 #96
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80424066
Net thuis van boodschappen doen. Ik post vandaag dus echt geen lijstje!
pi_80424139
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn uitzicht momenteel, vraag me af wat er vroeger in dat klooster allemaal is gebeurd

Verder is het heerlijk buiten.
Wat een prachtig uitzicht zo kalm maar wie weet wat zich achter die gesloten deuren afspeelt
Zal ik als newbie dan ook maar een lijstje posten?

O: 2x volkorenboterham met boter en kaas, grote prium
T: handje gemengde noten (macadamia, amandel en paranoot) die ik op de markt had gekocht
L: 5 stukjes falafel, groene salade (veel!, met peterselie) en een stuk turks brood
T: italiaans ijsje (citroen en kokos )
S: 2 uur door de stad sjouwen
D: weet nog niet, waarschijnlijk paprikas gevuld met rijstprutje
T: als toetje wat van de aardbeien die ik vandaag op de markt heb gekocht

edit - trouwens, in een Snelle Jelle zitten toch niet zóveel Kc?
Én Conleche, ben je jarig? gefeliciteert :-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 17-04-2010 18:05:28 ]
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:02:25 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80424259
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 16:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww milady
*giefs comics and popsicles*

[ afbeelding ]
How sweet

Het tweede boterhammetje met kaas en de koffie hebben me goed gedaan, ben gelukkig weer wat beter nu

Co! ben je jarig of word je jarig? (vast) gefeliciteerd dan!
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:05:31 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80424341
Wat een lekker lijstje Perruche (heb overigens weinig inzicht in hoeveelheden hoor, kan zijn dat er straks iemand iets heel anders roept! )

Ik zou geen achter de boter zetten hoor, er mag dan verschil in zitten, maar boter op je brood is echt niet ongezond. En wel zo lekker
pi_80424361
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 18:02 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

How sweet

Het tweede boterhammetje met kaas en de koffie hebben me goed gedaan, ben gelukkig weer wat beter nu

Co! ben je jarig of word je jarig? (vast) gefeliciteerd dan!
Maandag pas. Maar ik doe er niets aan heur. Maar ouders laten zich niet tegenhouden, dus m'n vader komt morgen en m'n moeder maandag lunchen. Die slaapt in het huis van m'n ex. Die zelf weer in Belgie verblijft. Volg je het nog? :p
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:09:08 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80424424
Co wordt 110

Ben druk met eten maken, heb verdorie anderhalf uur gedaan voor de voorbereidingen voor een simpele maaltijd van: aardappelen uit de oven met gepofte knoflook, sjalotten en kruiden, sperziebonen, kiprollade, komkommersalade, peperroomsaus en chmpignons met van alles...
I like it
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:09:40 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80424439
Falafel

Bijna jarige Co!

En ietwat betere Ladyyy

En ik drink nu een kop hete thee
pi_80424474
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
Wijntje gedronken met m'n moeder. Nu boodschappen doen voor het etentje wat ik morgen geef voor mijn vader en vrouw. Ben maar druk met een verjaardag die ik niet hou.
! Ben je vandaag jarig?

pi_80424503
Oh maandag Taartje eten in de galerie dus
pi_80424557
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:37 schreef AKnynke het volgende:
dat hoop ik ja, want de rest van het lijstje is niet zo bijster veel!

Wat zal ik vanavond eens eten? Iets vegetarisch..vind dat altijd zo lastig.
wokolie/saus + voorgesneden wokgroenten + vegetarische stukjes + rijst of gebakken aardappeltjes

vegetarische burger + sla + broodje + mayo + ketchup + broccoli soep
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:15:43 #106
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80424617
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef P.F het volgende:

[..]

wokolie/saus + voorgesneden wokgroenten + vegetarische stukjes + rijst of gebakken aardappeltjes

vegetarische burger + sla + broodje + mayo + ketchup + broccoli soep
het worden falafel in pita met tzaziki en wat groenten.

Thanks voor de suggesties!
pi_80424648
hoi!

Van kapotte kuip en kuipframe naar:

en daarna nieuw frame en kuip er weer opgezet!!!!

en nu heb ik honger, uiteraard veel te lang bezig geweest en veel te weinig gegeten. Het was wel lekker, zo in de zon
Ja doei.
pi_80424741
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een lekker lijstje Perruche (heb overigens weinig inzicht in hoeveelheden hoor, kan zijn dat er straks iemand iets heel anders roept! )

Ik zou geen achter de boter zetten hoor, er mag dan verschil in zitten, maar boter op je brood is echt niet ongezond. En wel zo lekker
ja ik vond 't ook lekker de volgende keer doe ik een achter de boter! Nee serieus, k eet veel te veel boter, het is wel lekker maar als je 6 boterhammen (op werkdagen, 4 voor de lunch!) met boter eet is het niet echt heel gezond denk ik...
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Co wordt 110

Ben druk met eten maken, heb verdorie anderhalf uur gedaan voor de voorbereidingen voor een simpele maaltijd van: aardappelen uit de oven met gepofte knoflook, sjalotten en kruiden, sperziebonen, kiprollade, komkommersalade, peperroomsaus en chmpignons met van alles...
I like it
misschien simpel maar het klinkt wel erg lekker! Heb je de peperroomsaus zelf gemaakt? Dat vind ik zó lekker, maar ik heb ´t nog nooit zelf gemaakt, bestel het alleen in restaurants uit angst voor een deceptie...
pi_80424765
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef AKnynke het volgende:

[..]

het worden falafel in pita met tzaziki en wat groenten.

Thanks voor de suggesties!
falafel

en motorbloempje, wat een gave motor! supershiny in de zon!
pi_80424816
welkom Perruche! En dank je!

Feli Co! 110, je zou het je zeker niet geven

Lijstje

O: afbakbroodjes met kipsatésalade en glutenvrije filet americain met parmezaanse kaas
T: -
S: motorklussen
T: knackebrodje met diezelfde filet a.
D: curry met anderhalf naanbrood
T: bakje paprikachips of iets gezonders.. ik ga nog even kijken wat de mogelijkheden zijn met wat er in mijn koelkast ligt...
Ja doei.
pi_80425516
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wuuut? Een Snelle Jelle is toch niet meer dan 500 kcal per stuk

Courgettekoekjes Wat is patchou?
Een typo.
Moet Pistou zijn, en dat is kennelijk een Franse pesto.
Smaakt jammie.
pi_80425573
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:58 schreef Perruche het volgende:
edit - trouwens, in een Snelle Jelle zitten toch niet zóveel Kc?
Volgens de verpakking 310kcals per 100gr en een SJ is 240gr ofzo.
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:04:52 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80425870
Mijn daglijstje is uiteindelijk erg oke geworden
o. 2 eieren
t. 4 hele grote augurken met ham
l. sla met kiemen, 3 snackkomkommers, 1,5 haring in roomsaus, 5 kerstomaatjes
t. appel
d. half soepbord salade van radijs, tuinkers, tauge, yoghurt en druiven, nog een half soepbord met wortel.selleriesalade met lightmayo-yoghurt-honingdressing, een boterham met kaas en 4 gevulde pepers
t. straks een tequilla

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 17-04-2010 19:27:32 ]
pi_80426095
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Volgens de verpakking 310kcals per 100gr en een SJ is 240gr ofzo.
Dat kan bijna niet toch, zo zwaar? Of zijn die zo enorm groot?

Prima sport, Tink!

-edit- opgezocht: in 1 snelle jelle (minder suiker) zitten 132 kcals. (zijn 50 gram per stuk)
pi_80426310
Ben nu 2 weken bezig met cutten , al 3 kilo kwijt (helaas gaat het begin het snelst), ik zoek alleen een snelle maaltijd die ik mee kan nemen naar de uni die zo goedkoop mogelijk is. Iemand ideeën? Ik neem nu brinta mee en gooi er 'n halve liter melk bij, maar dat is net iets te veel van het goeie. Het liefst dus echt cheap ass goedkoop en wat je dus niet gekoeld hoeft te bewaren en (het liefst ook snel weg eet!)

Sta er nu casual zo bij:
pi_80426333
maak couscoussalade. Couscous kost geen drol, verse groente erbij, peper, citroensap, klaar doe ik ook met regelmaat
Ja doei.
pi_80426353
Couscous, nooit gegeten eigenlijk. Is dat koud ook te eten?
pi_80426368
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:20 schreef Diabox het volgende:
Ben nu 2 weken bezig met cutten , al 3 kilo kwijt (helaas gaat het begin het snelst), ik zoek alleen een snelle maaltijd die ik mee kan nemen naar de uni die zo goedkoop mogelijk is. Iemand ideeën? Ik neem nu brinta mee en gooi er 'n halve liter melk bij, maar dat is net iets te veel van het goeie. Het liefst dus echt cheap ass goedkoop en wat je dus niet gekoeld hoeft te bewaren en (het liefst ook snel weg eet!)

Sta er nu casual zo bij:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Anders een opgerolde groentenomelet. Is koud erg lekker ook.
pi_80426418
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Anders een opgerolde groentenomelet. Is koud erg lekker ook.
Hoe maak ik dat? Gooi ik er ook wel wat kip doorheen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:26:45 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80426472
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat kan bijna niet toch, zo zwaar? Of zijn die zo enorm groot?

Prima sport, Tink!

-edit- opgezocht: in 1 snelle jelle (minder suiker) zitten 132 kcals. (zijn 50 gram per stuk)
hahaha dat moet t zijn natuurlijk, al kan ik misschien beter vvor een s kiezen
pi_80426540
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:24 schreef Diabox het volgende:

[..]

Hoe maak ik dat? Gooi ik er ook wel wat kip doorheen.
Uitje fruiten in een beetje olie of boter, allerhande (wok)groenten erbij doen. Gaar laten worden in een minuut of 5. Kip erbij doen. Intussen 2 eieren met klein scheutje melk en peper en zout loskloppen, over groentenmengsel gieten, vuur heel zacht draaien en met deksel op pan laten garen. Vele variaties mogelijk. Kan ook met ham en kaas erbij en verse kruiden.

Iets laten afkoelen en dan strak oprollen en in plasticfolie wikkelen.
pi_80426671
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Uitje fruiten in een beetje olie of boter, allerhande (wok)groenten erbij doen. Gaar laten worden in een minuut of 5. Kip erbij doen. Intussen 2 eieren met klein scheutje melk en peper en zout loskloppen, over groentenmengsel gieten, vuur heel zacht draaien en met deksel op pan laten garen. Vele variaties mogelijk. Kan ook met ham en kaas erbij en verse kruiden.

Iets laten afkoelen en dan strak oprollen en in plasticfolie wikkelen.
Hoe lang kan ik zoiets bewaren in de koelkast? Maak ik gewoon een voorraad.

Moet overigens nog 5 kilo af, zo weinig zin in
pi_80426733
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Diabox het volgende:

[..]

Hoe lang kan ik zoiets bewaren in de koelkast? Maak ik gewoon een voorraad.

Hmmmm, weet ik niet precies. Dag of 2/3?
pi_80426888
Ja hoi, ik heb even gevierd dat het lekker weer is vandaag

Vanochtend laat opgestaan, want het werd een latertje bij Greys. Had eigenlijk nog wel langer willen blijven, maar dan had ik vandaag weer niks aan m'n dag gehad

(slecht) lijstje:

L: Italiaanse bol met pesto, peperoncini, tomaten, gegratineerd met mozzarella
T: ijsje
T: klein stukje toast met paling
D: bbq 3 stokjes kipsate, half speklapje, banaan, wat salade en stokbrood

*burp*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80426925
Couscous kan zeker koud (vind ik persoonlijk zelfs lekkerder) en daar kun je net als pasta alles in doen wat je lekker vind.

Merellina, het boek is binnen, echt geweldig
normaal heb ik een boeken wachtlijst maar ik ga er gelijk vanaaf in beginnen! Nogmaals bedankt he, en zodra ik het uit heb vertel ik je waar het over gaat
pi_80426943
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Diabox het volgende:

Waaróm moet er 5 kilo af?
pi_80426954
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Couscous kan zeker koud (vind ik persoonlijk zelfs lekkerder) en daar kun je net als pasta alles in doen wat je lekker vind.

normaal heb ik een boeken wachtlijst maar ik ga er gelijk vanaaf in beginnen! Nogmaals bedankt he, en zodra ik het uit heb vertel ik je waar het over gaat
Zitten er ook nog wat eiwitten in ? Anders gooi ik die couscous gewoon vol met kip.
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Waaróm moet er 5 kilo af?
Ik sta nog niet droog genoeg. 'Moet' dus nog 4-5 kilo af. Mja, misschien dat moeten iets te 'moeterig' is, maar ok.
pi_80427056
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:41 schreef Diabox het volgende:

Ik sta nog niet droog genoeg. 'Moet' dus nog 4-5 kilo af. Mja, misschien dat moeten iets te 'moeterig' is, maar ok.
Waarom moet je droog staan? Is het een eis om ergens aan mee te mogen doen, is het een goed voornemen voor 2010, anders nl..
pi_80427077
Ja kip, je kunt er zelfs gewoon een gekookt eitje (nouja in jouw geval zonder eigeel waarschijnlijk) doorheen doen, idd met kip en gewoon alle groenten die je wil/mag. Er is echt heel veel variatie op, gewoon wat bedenken. Tip: koriander geeft er een lekkere smaak aan
pi_80427105
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarom moet je droog staan? Is het een eis om ergens aan mee te mogen doen, is het een goed voornemen voor 2010, anders nl..
Ik wil gewoon mooi droog staan deze zomer, heb eindelijk 'n beetje 'massa' namelijk en dan heb ik weer een net droog frame om weer verder op te bouwen na de zomer.
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja kip, je kunt er zelfs gewoon een gekookt eitje (nouja in jou geval zonder eigeel waarschijnlijk) doorheen doen, idd met kip en gewoon alle groenten die je wil/mag. Er is echt heel veel variatie op, gewoon wat bedenken. Tip: koriander geeft er een lekkere smaak aan
Ik eet altijd m'n ei met eigeel, no way dat ik dat weg ga gooien.

Kan je dat koriander gewoon bij de supermarkt krijgen?
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:53:28 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80427333
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:L: Italiaanse bol met pesto, peperoncini, tomaten, gegratineerd met mozzarella
T: klein stukje toast met paling
D: bbq 3 stokjes kipsate, half speklapje, banaan, wat salade en stokbrood

*burp*
Valt toch nog wel mee? Ik zie wel slechtere lijstjes langskomen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:54:31 #132
331 Merel
Be here now.
pi_80427363
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:20 schreef Diabox het volgende:

Sta er nu casual zo bij:
[ afbeelding ]
Ja doe dat shirt eens uit, anders zien we nog niks
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:40 schreef shinydiscoball het volgende:

Mooi! Fijn dat je er blij mee bent. Mensen blij maken is tof

Ik snap helemaal niks van m'n figuur. Ik ben 5 kilo te zwaar, en m'n buik is echt niet strak, maar onder kleding ziet 'ie er strakker uit dan ooit Ik kan superstrakke truitjes aan zonder me zorgen te maken dat je een bol buikje ziet, het lijkt wel of het vet anders verdeeld zit ofzo. Zou alleen leuk zijn als het er zonder kleren ook zo uit zag

Nog niks gehoord van McDublin trouwens. Dus da's ook duidelijk.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:54:43 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80427367
Koriander? Nee, dat moet je uit Azie halen maar aangezien het luchtruim nog niet 'veilig' is moet je dat nog maar even niet doen
Ja, vers in pot of als een maalsel genaamd ketoembar.
Je ziet er goed uit trouwens.

Wij zijn vol, jammer maar helaas vonden we de kalkoenrollade niet zo lekker De rest heb ik in de vriezer gedaan en nog wat dunne plakjes gesneden voor morgen op brood (koud vind ik rollade sowieso lekkerder).

Nu lekker 'hou van Holland'kijken
pi_80427380
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ik wil gewoon mooi droog staan deze zomer, heb eindelijk 'n beetje 'massa' namelijk en dan heb ik weer een net droog frame om weer verder op te bouwen na de zomer.
[..]

Ik eet altijd m'n ei met eigeel, no way dat ik dat weg ga gooien.

Kan je dat koriander gewoon bij de supermarkt krijgen?
Zekers! Kook je nooit?
Bij de appie in het vak bij de sla, meestal naast basilicum/munt ofzo
pi_80427427
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Van mij of in het algemeen?

Misschien is het ook meer voor mijn gevoel hoor, heb dit alles in een tijdsbestek van 7 uur gegeten En heb een enorme plofbuik nu.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:57:45 #136
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80427440
Ziet er goed uit diabox!
Succes met droogtrainen

Mijn lijstje werd wat anders:
O: 2x boterham feta, tomaat, komkommer
T: druiven, aarbeitjes een mini mueslireep
L: broodje met haring
T: cointreau met een stukje bon bon bloc later nog 5 chipjes
D: broccolisoep met brood, tapenade en wat olijven
T: nog een stukje chocola denk ik

Morgen weer een gezond lijstje zonder troep
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:58:20 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80427464
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Van mij of in het algemeen?

Misschien is het ook meer voor mijn gevoel hoor, heb dit alles in een tijdsbestek van 7 uur gegeten En heb een enorme plofbuik nu.
Allebei
pi_80427477
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:54 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja doe dat shirt eens uit, anders zien we nog niks
Ik durf niet
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Ziet er goed uit diabox!
Succes met droogtrainen
Dank, zal ik nodig hebben.
pi_80427516
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Allebei
Als 'ie slecht is en ik dat niet in mijn post zet, please do tell
pi_80427769
Er zijn ook veel mensen die verse koriander echt gruwelijk smerig vinden, dus proef even voorzichtig, Diabox.

De stengeltjes/blaadjes lijken sprekend op peterselie, de smaak dus niet.
't Is trouwens makkelijk zelf te kweken, voor wie het heerlijk vind (en AH is dúúr. Zoek liever een Turk/ Noord-Afrikaan.)
pi_80427819
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:09 schreef sigme het volgende:
Er zijn ook veel mensen die verse koriander echt gruwelijk smerig vinden, dus proef even voorzichtig, Diabox.

De stengeltjes/blaadjes lijken sprekend op peterselie, de smaak dus niet.
't Is trouwens makkelijk zelf te kweken, voor wie het heerlijk vind (en AH is dúúr. Zoek liever een Turk/ Noord-Afrikaan.)
We hebben hier geen Turk/Noord-Afrikaan op Volendam, dus dat wordt lastig , maar ik zal je waarschuwing in acht nemen
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:12:10 #142
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80427838
verse koriander is fieieieisssssssss *huil*
Kwak
pi_80427915
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
verse koriander is fieieieisssssssss *huil*
Ik vind het lekker, maar ik kan me je mening voorstellen .

Nog gefeliciteerd met je succesvolle sollicitatie .
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:15:40 #144
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80427947
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 08:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ga opzoek naar de Maastrichtenaren en doe ze de groetjes van Nynke!
SPOILER
post gemist en dus niet gedaan! jammer, ik was idd. wel een beetje verloren op de borrel alleen. remedie is dat ik actief ga worden

heb wel gezorgd dat ik zoveel mogelijk naast mooie mannen zat op de tribune tijdens de tweede dag belandde daardoor ongemerkt ineens tussen de minions van Boris van der Ham/ jonge zuid-holland-den haag mensen, die er op dat moment twee flinke amendementen doordrukten. best cool.
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:18:48 #145
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80428034
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning! Wat gaan jullie hard!

XM, ik heb niet bijgelezen, maar wat zei de fysio?
SPOILER
supergoed!

ik heb vandaag weer moeilijk gehad op congres, en dus een hele raar lijstje
o- plak lemoncake
t- bokkepootje (1 maar deze keer!!)
l- heel veel goddelijk lekker zuurdesembrood met zeezout en meergranenkorst. oh mijn god. en een paar plakjes spianata romana
t- glas wijn
t- toffees uit de snoeppotten op de damestoiletten
t- glas sinas
t- 2 glazen wijn en 3 nootjes
d1- puntzak patat zonder op t station (de wijn sloeg in op het station ik liep tipsy naar de trein. de patat hielp. heb geslapen in de trein)
d2- 2 kipdrumsticks

nou, kansloos of kansloos. ik denk maar zo: het had nog tien keer erger gekund!

ik zal zo plaatjes posten hoe t eruit zag daar... oh en verse muntthee de hele dag gedronken ook nog.
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:19:18 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80428055
Koriander, heerlijk!

DaD?? de 25ste he? Kan me zo voorstellen dat het niet doorgaat maar het mag ook bij mij of ooit nog eens een keer... Je zegt het maar, het lijkt me logisch dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:19:27 #147
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80428062
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:56 schreef P.F het volgende:
Mijn buurmeisje heeft mijn pakketje aangenomen maar ik heb haar nog nooit gezien En ze is steeds niet thuis

Ik zou geen pakketjes aannemen voor iemand die ik niet kon !
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:20:56 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80428106
Zo kansloos is het nou ook weer niet Kwak.
Ik zou willen dat ik na 3 wijntjes iets voelde
pi_80428164
Pizza
pi_80428200
Kwak, kon is een grapje
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:27:00 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80428297
Koriander In soep In sausje! Hmm. Wel een 'acquired taste' geloof ik, maar ach!
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:27:46 #152
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80428322
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:23 schreef P.F het volgende:
Kwak, kon is een grapje
ja ik kan jouw grapjes nooit raden want je post er geen smilies bij
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:32:18 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80428461
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Koriander, heerlijk!

DaD?? de 25ste he? Kan me zo voorstellen dat het niet doorgaat maar het mag ook bij mij of ooit nog eens een keer... Je zegt het maar, het lijkt me logisch dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.
Daar zeg je wat! Ik ben van de partij hoor als het doorgaat, en ik wil ook best hosten (alhoewel jij natuurlijk een tuin hebt )
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:33:05 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80428478
Koriander in een quesadilla of in couscoussalade inderdaad. Dat zijn de enige twee gerechten waar ik absoluut verse koriander in wil
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:34:53 #155
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80428529
Lijstje hier wordt:
O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met gekookt eitje, 1 met jam
T: cola
L: boterham met kaas
T; cappuccino + 2 zelfgebakken koekjes
T: boterham met kaas
D: gebakken aardappeltjes met rode kool en vega cordon bleu
T: misschien nootjes
pi_80428791
Ja koriander heeft een hele specifieke smaak, begrijp ook wel dat mensen het niet lekker vinden.

Ik doe het idd vaak door couscous of lamsgehaktballies enzo.

Oja! Ik ga voor 95 % zeker naar Gambia in juli! Mijn vader us daar dan, plus allemaal familie enzo dus dan zie ik waarschijnlijk mijn halfbroertje en zusje voor het eerst. Ik verblijf wel in een superrelaxed verblijf daar, want mijn vader heeft conneksies
En er gaat misschien nog een vriendin mee. Ik ben zo ontzettend blij, eindelijk eens naar mijn vaderland (sort of)
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:45:59 #157
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80428846
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

hier, een slechtere:

O1: 2 chocozwieback
S: 6.7 km. hardlopen
O2: 2 witte broodjes met roomboter en hagelslag
T: stukje duitse boterkoek
L: 1 wit broodje met roomboter en hagelslag
D: pita's (wit) gevuld met falafel, erwten, mais en sla en tzaziki
T: stuk duitse boterkoek.
T: glaasje port.
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

post gemist en dus niet gedaan! jammer, ik was idd. wel een beetje verloren op de borrel alleen. remedie is dat ik actief ga worden

heb wel gezorgd dat ik zoveel mogelijk naast mooie mannen zat op de tribune tijdens de tweede dag belandde daardoor ongemerkt ineens tussen de minions van Boris van der Ham/ jonge zuid-holland-den haag mensen, die er op dat moment twee flinke amendementen doordrukten. best cool.
Oei, een Joris uit Rotterdam?

Oh, en het congres klinkt echt vet hip! Wat dat betreft hoop ik weer in NL te komen wonen straks, ik wil graag weer politiek actief worden!
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:46:47 #158
236335 neen
schone schijn
pi_80428871
Tof! En weer weg hoi he
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:47:13 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80428891
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja koriander heeft een hele specifieke smaak, begrijp ook wel dat mensen het niet lekker vinden.

Oja! Ik ga voor 95 % zeker naar Gambia in juli! Mijn vader us daar dan, plus allemaal familie enzo dus dan zie ik waarschijnlijk mijn halfbroertje en zusje voor het eerst. Ik verblijf wel in een superrelaxed verblijf daar, want mijn vader heeft conneksies
En er gaat misschien nog een vriendin mee. Ik ben zo ontzettend blij, eindelijk eens naar mijn vaderland (sort of)
wat tof!

Maar, jouw vader komt toch uit Sierra Leone? Ik heb voor m'n scriptie veel gelezen over de vredesmissie in Sierra Leone, en mijn god, wat een chaos was dat zeg!
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:47:47 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80428907
quote:

Oh wat ontzettend gaaf en spannend! Familie ontmoeten, land zien, alles! Ik duim dat de 95% snel 100% wordt!
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:49:27 #161
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80428944
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hier, een slechtere:
ja maar je hebt wel 7 km hardgelopen
quote:
Oei, een Joris uit Rotterdam?

Oh, en het congres klinkt echt vet hip! Wat dat betreft hoop ik weer in NL te komen wonen straks, ik wil graag weer politiek actief worden!
geen idee hoe die mannen heten, maar ze zagen er appetijtelijk uit.
SPOILER
ik vond t vooral heel erg gaaf dat er gewoon dingen doorgedrukt werden door het congres, zoals een hardere lijn in t israelisch palestijnse conflict, de pil in t basispakket voor alle vrouwen ipv tot 18, reduceren wachtgeldregeling voor ambtenaren, de mogelijkheid tot praten met terroristische organisaties niet helemaal afsluiten, etc. (niet dat ik het met al die dingen eens was, maar het is goed te zien dat een congres de ruimte krijgt de koers aan te scherpen - alles is wel in lijn met het grotere gedachtegoed namelijk)
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:50:41 #162
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80428975
cool shiny!
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:50:42 #163
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80428976
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja maar je hebt wel 7 km hardgelopen
[..]

geen idee hoe die mannen heten, maar ze zagen er appetijtelijk uit.

ik vond t vooral heel erg gaaf dat er gewoon dingen doorgedrukt werden door het congres, zoals een hardere lijn in t israelisch palestijnse conflict, de pil in t basispakket voor alle vrouwen ipv tot 18, reduceren wachtgeldregeling voor ambtenaren, de mogelijkheid tot praten met terroristische organisaties niet helemaal afsluiten, etc. (niet dat ik het met al die dingen eens was, maar het is goed te zien dat een congres de ruimte krijgt de koers aan te scherpen - alles is wel in lijn met het grotere gedachtegoed namelijk)
6.7, ho!

Ja, dat is ook tof. Vind ik vooral tof aan D66, daar heeft het congres echt invloed op het verkiezingsprogramma. Had ik verteld dat ik gesolliciteerd had voor een baan bij d66 landelijk? Afgewezen, hoor, maar toch!
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:53:08 #164
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80429035
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:50 schreef AKnynke het volgende:

[..]

6.7, ho!

Ja, dat is ook tof. Vind ik vooral tof aan D66, daar heeft het congres echt invloed op het verkiezingsprogramma. Had ik verteld dat ik gesolliciteerd had voor een baan bij d66 landelijk? Afgewezen, hoor, maar toch!
ja, jammer zeg
Kwak
pi_80429244
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:47 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wat tof!

Maar, jouw vader komt toch uit Sierra Leone? Ik heb voor m'n scriptie veel gelezen over de vredesmissie in Sierra Leone, en mijn god, wat een chaos was dat zeg!
Klopt, daarom dat 'sort of', want het ligt er opzich erg dichtbij, alleen vertelde mijn vader al dat we daar waarschijnlijk nog niet naartoe gaan.

Was inderdaad een chaos en het land is naar wat ik begrijp nu redelijk veilig, maar qua regering zo'n zooitje...
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:10:12 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80429480
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
Mooi, daar ben ik het allemaal mee eens. Ik zou zelf ook heel graag politiek actief worden. In Nederland, want in het Duits voel ik me niet zeker genoeg. Maarja, dan zou ik eerst naar NL moeten verhuizen...
pi_80429560
Lijstje:

O: 3 volkoren crackers met filet americain
T: bakje aardbeien
T: komkommer
T: focacia gegrilde groenten
T: volkoren cracker met hagelslag
D: aardappeltjes uit de oven met zeezout, olijfolie en rozemarijn, karbonade met honing-mosterdmarinade, oosterse wokgroente
T: de rest van de aardbeien denk ik, of een beetje ijs.

Commentaar is welkom

[ Bericht 7% gewijzigd door Ewelina op 17-04-2010 21:20:40 ]
pi_80429611
wat tof shiny!!!!!!!!!!!!!!
Ja doei.
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:18:30 #169
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80429683
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje:

O: 3 volkoren crackers met filet americain
T: bakje aardbeien
T: focacia gegrilde groenten
T: volkoren cracker met hagelslag
D: aardappeltjes uit de oven met zeezout, olijfolie en rozemarijn, karbonade met honing-mosterdmarinade, oosterse wokgroente
T: de rest van de aardbeien denk ik, of een beetje ijs.

Commentaar is welkom
omnomnom
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:18:42 #170
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80429693
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Klopt, daarom dat 'sort of', want het ligt er opzich erg dichtbij, alleen vertelde mijn vader al dat we daar waarschijnlijk nog niet naartoe gaan.

Was inderdaad een chaos en het land is naar wat ik begrijp nu redelijk veilig, maar qua regering zo'n zooitje...
En de eerste keer (?) Afrikaanse cultuur is ook heel wat, denk ik!

@ Ewelina: mooi lijstje!
pi_80429735
Ik was een komkommer vergeten Die heb ik tussendoor nog op.
pi_80430015
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Koriander, heerlijk!

Oh, ja, dat is volgende week al. . Zou het een ander keertje kunnen? . Het idee is ooit begonnen als housewarming, maar ik ga hier straks al weer weg. . Sigme zou ook een bestelling komen halen bij me, dus ik weet niet hoe die het zou vinden om hier naartoe te rijden zonder meet in het vooruitzicht...

Sorry. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80430064
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:22 schreef AKnynke het volgende:
oeh, nachtwacht! Nu krijg ik ook zin in die lasagna! Het is alleen zo duur, alles bij elkaar!
Ik was 25 euro kwijt, maar ik heb dus ook twee keer de normale hoeveelheid gemaakt. Normaal kun je er wel met vier mensen van eten, dus kost het iets meer dan 3 euro p.p. Valt mee toch?

Het etentje was in ieder geval erg geslaagd. M'n moeder vroeg naar het recept, de rest nam nog een extra stuk lasagne en zelfs één van de kiddo's zei uit zichzelf: "Mark, ik vind het heel lekker".

Alleen wat over is heb ik nu weer meegenomen dus ik eet morgen alwéér lasagne.
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:40:15 #174
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80430226
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:34 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik was 25 euro kwijt, maar ik heb dus ook twee keer de normale hoeveelheid gemaakt. Normaal kun je er wel met vier mensen van eten, dus kost het iets meer dan 3 euro p.p. Valt mee toch?

Het etentje was in ieder geval erg geslaagd. M'n moeder vroeg naar het recept, de rest nam nog een extra stuk lasagne en zelfs één van de kiddo's zei uit zichzelf: "Mark, ik vind het heel lekker".

Alleen wat over is heb ik nu weer meegenomen dus ik eet morgen alwéér lasagne.
als wij met z'n tweeen eten maak ik dat recept, en hou ik precies één portie over voor lunch.....T vriendje eet nogal veel.

Fijn dat het lekker was!
pi_80430392
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:18 schreef AKnynke het volgende:

[..]

En de eerste keer (?) Afrikaanse cultuur is ook heel wat, denk ik!

@ Ewelina: mooi lijstje!
I think!

Toch nog ffies de stad in nu, fijne avond slankerds!
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:58:06 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80430770
Waar ik nou net aan zat te denken: waarom is afvalchinees eigenlijk ongezond? Als ik kijk naar wat ik meestal haal - verschillende verse roerbakgroenten in rode currysaus oid (bijna altijd vega) met rijst of noedels - dan is dat toch niet zo dramatisch? Of zie ik iets over het hoofd?
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:58:22 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80430778
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, ja, dat is volgende week al. . Zou het een ander keertje kunnen? . Het idee is ooit begonnen als housewarming, maar ik ga hier straks al weer weg. . Sigme zou ook een bestelling komen halen bij me, dus ik weet niet hoe die het zou vinden om hier naartoe te rijden zonder meet in het vooruitzicht...

Sorry. .
Lieverd toch, sorry dat ik er over begon Niet meer dan logisch dat het niet doorgaat, ben je gek
pi_80430780
afvalchinees?
Ja doei.
pi_80430783
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Waar ik nou net aan zat te denken: waarom is afvalchinees eigenlijk ongezond? Als ik kijk naar wat ik meestal haal - verschillende verse roerbakgroenten in rode currysaus oid (bijna altijd vega) met rijst of noedels - dan is dat toch niet zo dramatisch? Of zie ik iets over het hoofd?
Ja doei.
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:59:46 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80430807
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Afval zie je over het hoofd
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:01:27 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80430856
Afhaal
pi_80430864
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lieverd toch, sorry dat ik er over begon Niet meer dan logisch dat het niet doorgaat, ben je gek
Nee, 't is goed dat je er over begon! Het lijkt me nog steeds heel leuk, maar het is in m'n hoofd al allemaal zo druk... heb van de week ook per ongeluk een pakketje laten versturen naar m'n oude adres. .
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:02:52 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80430885
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Afhaal
Joh
Maar ik weet het niet eigenlijks...ik hou van de vette dingen van de chinees en ook wel de tjap tjoy maar dat schijnt ook slecht te zijn??
Ben wel benieuwd ja.
pi_80431138
ik zit bij de laatste 3 van FOK! Idols!

en nu moeten FOK!kers voor mij een liedje kiezen dat ik dan moet zingen en insturen enzo en dan wordt er weer gestemd!
Ja doei.
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:15:49 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80431208
Gefeliciteerd moblo
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:47:37 #186
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80432100
gefeliciteerd! door de drukte was ik nog vergeten te stemmen...
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 23:02:48 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80432555
Mo wat goed
Had je als 2e
pi_80433169
quote:

Oja! Ik ga voor 95 % zeker naar Gambia in juli!
Wat gaaf! Hopen dat het 100% zal worden

Ewelina, wat een lekker lijstje en volgens mij nog best gezond ook

En MoBlo, had je liedje gehoord, jammer dat je microfoon niet echt goed meewerkte soms want je hebt een mooie stem! Ben benieuwd welk liedje het gaat worden in de volgende ronde

Edit, lijstje is iets anders geworden,
O: 2x volkorenboterham met boter en kaas, grote prium
T: handje gemengde noten (macadamia, amandel en paranoot) die ik op de markt had gekocht
L: 5 stukjes falafel, groene salade (veel!, met peterselie) en een stuk turks brood
T: italiaans ijsje (citroen en kokos )
S: 2 uur door de stad sjouwen
D: weet nog niet, waarschijnlijk paprikas gevuld met rijstprutje 4 dunne pannekoeken, 2 met banaan, 1 met aardbei, 1 met kaas.
  zaterdag 17 april 2010 @ 23:33:40 #189
236335 neen
schone schijn
pi_80433428
ik ga de stad in maar ik heb m'n fiets nog niet gemaakt auto rijden mag niet meer dus ik ga nog even snel sleutelen en die kant op en natuurlijk nog even m'n zwerversoutfit omruilen

Eigenlijk niet snel maar rustig aan, ik heb nog tijd zat beste mensen, fijne avond!
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 23:33:52 #190
70532 loveli
N
pi_80433432
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Benen make-uppen? Serieus?
Ja serieus. Mijn blauwgeplekte melkflessen kregen een subtiel kleurtje om ze iets minder bleek te laten lijken. En minder gevlekt.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 23:36:44 #191
70532 loveli
N
pi_80433531
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:56 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik heb alleen nog maar vieze zure waterige geproeft. Maar volgens mij heb je bij de groenteboer wel lekker smaakaardbeien, van die grote. heb ik ook wel zin an
Vanaf maandag bij Appie, Spaanse aardbeien. Geen idee hoe groot, sappig of zoet ze zijn.
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 23:38:07 #192
236335 neen
schone schijn
pi_80433564
Bij de ah bij mij zit er al heel vaak schimmel op aardbeien als ik er kom, meestal vlak voor sluitingstijd

*volgende week even langs de groenteboer die nog dichterbij is ook
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja serieus. Mijn blauwgeplekte melkflessen kregen een subtiel kleurtje om ze iets minder bleek te laten lijken. En minder gevlekt.
Lange broek
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 23:43:06 #193
70532 loveli
N
pi_80433684
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo kansloos is het nou ook weer niet Kwak.
Ik zou willen dat ik na 3 wijntjes iets voelde
Ik ga nooit verder dan 2
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 23:44:00 #194
70532 loveli
N
pi_80433711
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:38 schreef neen het volgende:
Bij de ah bij mij zit er al heel vaak schimmel op aardbeien als ik er kom, meestal vlak voor sluitingstijd

*volgende week even langs de groenteboer die nog dichterbij is ook
[..]

Lange broek
Zomerjurk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 23:48:58 #195
70532 loveli
N
pi_80433831
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit bij de laatste 3 van FOK! Idols!

en nu moeten FOK!kers voor mij een liedje kiezen dat ik dan moet zingen en insturen enzo en dan wordt er weer gestemd!
Wel even je microfoon gebruiken he... maak je meer kans om die van dit jaar ook te winnen

O, en ik vind de pil in het basispakket onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 17-04-2010 23:59:17 ]
crap in = crap out
  zaterdag 17 april 2010 @ 23:49:52 #196
236335 neen
schone schijn
pi_80433852
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Zomerjurk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toch nog veel te koud ?
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel even je microfoon gebruiken he... maak je meer kans om die van dir jaar ook te winnen

Is het ook
  Vis een optie? zaterdag 17 april 2010 @ 23:58:06 #197
70532 loveli
N
pi_80434061
Lange zomerjurk, blote voeten in sandalen met hakje, jas aan, sjaal om nek
crap in = crap out
  zondag 18 april 2010 @ 00:04:37 #198
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80434213
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel even je microfoon gebruiken he... maak je meer kans om die van dit jaar ook te winnen

ik ook, maar als de meerderheid van de mensen binnen de partij die de moeite nemen om te komen naar een stemming er anders over denkt, dan moet het anders in het programma. dát vind ik er goed aan.
Kwak
  Vis een optie? zondag 18 april 2010 @ 00:19:20 #199
70532 loveli
N
pi_80434528
Niet mijn grap, maar wel een ontzettend goede actie:

Bord langs de kant van de snelweg:
"over 1 km Studentengrap"
500 meter verder:
"over 500 meter studentengrap"
Volgend bord:
"over 200 meter studentengrap"
Laatste bord:
"einde studentengrap"
crap in = crap out
  zondag 18 april 2010 @ 00:24:15 #200
3185 Adelante
To let it go now
pi_80434641
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh, gewoon zo'n zelfbruinmelk ofzo. Ik zag je serieus al met kwasten en potloden je benen opmaken
  zondag 18 april 2010 @ 00:26:51 #201
236335 neen
schone schijn
pi_80434692
quote:
Op zondag 18 april 2010 00:19 schreef loveli het volgende:
Niet mijn grap, maar wel een ontzettend goede actie:

Bord langs de kant van de snelweg:
"over 1 km Studentengrap"
500 meter verder:
"over 500 meter studentengrap"
Volgend bord:
"over 200 meter studentengrap"
Laatste bord:
"einde studentengrap"
Wat een grap, die ga ik zeker in de kroeg vertellen zo want dan heb ik zo de lachers op mijn hand. Maar ik denk het niet.

Fiets wel klaar, althans voor even nou ja zie wel anders straks lopen.
Nu wel echt weg hoi he
pi_80437177
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef neen het volgende:
ik ga de stad in maar ik heb m'n fiets nog niet gemaakt auto rijden mag niet meer dus ik ga nog even snel sleutelen en die kant op en natuurlijk nog even m'n zwerversoutfit omruilen

Eigenlijk niet snel maar rustig aan, ik heb nog tijd zat beste mensen, fijne avond!
Ik heb 1.5 uur aan 2 fietsen staan sleutelen en ze zijn beide nog kut !!!
pi_80437287
Goeiemorgen!
  zondag 18 april 2010 @ 08:30:45 #204
331 Merel
Be here now.
pi_80437528
Hoi!
pi_80437545
12km, 11,2 km/u
pi_80437678
10 meter (afstand van slaapkamer naar woonkamer via keuken), 2 km/u.
pi_80437682
Kan ik die als S op m'n lijstje zetten?
  zondag 18 april 2010 @ 09:46:09 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80438436
Goeiemorgen .

Pff, dit is echt zo'n dag dat ik wel de hele dag in bed kan blijven liggen soezen. Maar ja, er moet geleerd worden . Dus zo toch maar eens douchen en dan aan de slag, hopelijk op het balkon.
Niet meer actief op Fok!
pi_80438469
Nait soezen, Vik. .

Ik ga ook even douchen, m'n nagels doen en dan naar m'n zus (en nichtjes ).
  zondag 18 april 2010 @ 10:15:40 #210
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80438871
  zondag 18 april 2010 @ 10:19:06 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80438934
Goeiemorgen! De wekker ging al om kwart over 8, omdat ik iets wil doen voordat ik vanmiddag richting Nederland vertrek! Even bij m'n ouders op bezoek!
pi_80439055
Goeiemorgen . Het is zo mooi buiten, denk dat ik mijn opdrachten maar snel ga proberen af te krijgen dan kan ik ook nog wat van de zon zien.
pi_80439126
Morgens! Zo weer naar Zumba. Ondanks dat we ons ontzettend ellendig voelen altijd naderhand waren we het er wel over eens dat we er toch zin in hebben om te gaan. Vriendin had weer migraine-aanval vorige week en ik voelde me alsof ik stevig gezopen had de avond ervoor. Zij heeft nu een andere sportdrank voor mee. Ik zit klaar met een halve liter zelfgeprepareerde en nog een halve liter water.

O: Griekse yoghurt met vezelrijk muesli en een groot glas water

Ik redeneerde dat daar vast snelle kh's in zouden zitten en ik er meer aan zou hebben dan een volkoren boterham met pindakaas. Hoop dat het klopt. Als ik terugkom nog een goeie kop zoute bouillon.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80439146
Oja en die Griekse yoghurt... OMG orgasm in a bowl Ik neem wel maar een klein beetje steeds.
En ik ga zelf geen pot kopen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 18 april 2010 @ 10:33:09 #215
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80439165
goeiemorgen, wakker, met stijve nek (nog steeds)

t is prachtig weer, mn lijstje van gisteren bevatte 2500 kcal, en ik weet dat ik niet mag compenseren vandaag maar ik heb zó geen eetlust... zo eerst maar douchen... en muziek studeren voor vanmiddag en vanavond. eigenlijk moet ik ook in de tuin werken, maar daar heb ik 0% zin in.
Kwak
pi_80439168
Hoi!

Welkom aan de nieuwelingen, succes!

Nu eerst even huisje schoonmaken en vanmiddag ga ik met zus/nichtje/moeder naar het graf van mijn vader. De laatste keer, want na 10 jaar worden de algemene graven geruimd... Raar idee. Het is er wel prachtig weer voor .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80439198
Gister naar Haarlem geweest met de bedoeling om nieuwe hardloopschoenen te kopen, maar het was zo druk in de winkel dat we direct weer weggegaan zijn. En ik wilde deze week weer gaan beginnen...
Wel nog wat truitjes bij de H&M gescoord !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80439641
Wat een heerlijk weer.
Yoghurt is achter de kiezen en zometeen ga ik lekker sporten in het zonnetje.
  zondag 18 april 2010 @ 10:59:02 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80439685
Goedemorgen
Prachtige dag vandaag, weegschaal was ook erg vriendelijk.
Hoop dat het goed gaat na zumba, Syrena.

Lijst:
O; boterham tonijnsalade, boterham kaas, gekookt ei, beschuit met boter en hagelslag, glas melk.
S: 2 uur wandelen
T's: appel, peer
L: boterham tonijnsalade, kom yoghurt met vla
T's : 3 flesjes bier, kommetje chips
D: 4 dikke plakken zelfgebakken volkorenbrood, 2 hamburgers met ui, paprika, tomaat, komkommer en gebakken champignons.
  zondag 18 april 2010 @ 11:22:15 #220
236335 neen
schone schijn
pi_80440213
Hoi weer prima weer vandaag
  zondag 18 april 2010 @ 11:23:51 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80440251
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:22 schreef neen het volgende:
Hoi weer prima weer vandaag
Nou zeg dat wel! Gisteren was het frisjes rond deze tijd, maar nu geen zuchtje wind en een lekker zonnetje! . Ik heb me ook maar weer ingesmeerd na 2 keer verbrand te zijn deze week .
Niet meer actief op Fok!
pi_80440668
Goedemorgen!

Lijstje van gisteren:
O: Muesli
L: 2 boterhammen met ham
D: Lasagne met als toetje 2 3 bolletjes ijs met zelfgemaakte chocoladesaus
T: 2 halve liters Guinness
T: Glaasje Malibu (van Vik gejat)

Let ik speciaal op dat ik minder bier drink, krijg ik het als kadootje van m'n zus. Nou ja, moet kunnen voor een keertje. Ik ga zo maar eens een stukje fietsen.
pi_80440901
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:33 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!

Welkom aan de nieuwelingen, succes!

Nu eerst even huisje schoonmaken en vanmiddag ga ik met zus/nichtje/moeder naar het graf van mijn vader. De laatste keer, want na 10 jaar worden de algemene graven geruimd... Raar idee. Het is er wel prachtig weer voor .
Oh wat vreemd. Ik heb nooit geweten dat ze dat na tien jaar al doen. Kun je daar niks tegen doen? Of moet je daar dan enorm veel geld voor betalen? Op zich maakt het niet zoveel uit natuurlijk, zeker als je er normaal nooit heen gaat, maar het is meer het idee inderdaad.
  zondag 18 april 2010 @ 12:01:20 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80441183
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:39 schreef de_nachtwacht het volgende:
T: Glaasje Malibu (van Vik gejat)
.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 18 april 2010 @ 12:01:52 #225
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80441201
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:48 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Oh wat vreemd. Ik heb nooit geweten dat ze dat na tien jaar al doen. Kun je daar niks tegen doen? Of moet je daar dan enorm veel geld voor betalen? Op zich maakt het niet zoveel uit natuurlijk, zeker als je er normaal nooit heen gaat, maar het is meer het idee inderdaad.
mijn vader zit "in de business" zogezegd, en hoe lang een graf blijft hangt af van het soort graf - en dat zijn voornamelijk prijsverschillen.

algemene graven zijn kleiner en worden idd. na 10 jaar geruimd. wat daar nog in ligt wordt herbegraven in een verzamelgraf, en vaak blijven mensen wel herdenken op ene begraafplaats maar op een andere plek.

je hebt ook eigen graven die zijn heel duur en blijven langer bestaan (ik dacht 25 jaar tot "eeuwig") en dan nog soorten graven (zandgraf, keldergraf) etc...

soms laten mensen als ze geld teveel hebben wat er in een algemeen graf ligt herbegraven in een neiuw aangeschaft eigen graf.

het is volgens mij puur uit praktische redenen ontstaan: als alle graven eeuwig zouden blijven, dan raken begraafplaatsen overvol...
Kwak
pi_80441352
Ben gistermiddag al even voorbij gekomen hier, en bedankt voor 't hartelijke welkom! Weegschaal vanmorgen voor het eerst in maanden gebruikt, en 't viel me nog redelijk mee. En nu als nieuweling ook maar gelijk een lijstje (vandaag):

O: 3 boterhammen met kipfilet
T: appel
L: 3 boterhammen met kipfilet
T: worteltjes, 2 boterhammen kipfilet
D: (veel!) rode kool met mager rundergehakt
pi_80441515
Zumba was lekker We hadden een invalster, sommige bekrompen geesten vonden het wel assertief om hun ongenoegen kenbaar te maken door uit de les te lopen Nou ja, meer zuurstof voor ons dus Bovendien was ze niet ees zo slecht als het meisje op zaterdag

De eigenaar was er trouwens ook, maar die werd niet echt warm of koud van het geklaag

Nu even bouillon drinken en m'n zonnebedje uitklappen
  Vis een optie? zondag 18 april 2010 @ 12:22:57 #228
70532 loveli
N
pi_80441647
Ik had net megaveel sjans! In de kerk! Want ik kwam net te laat binnen en schoof aan op een leeg plekje, tussen de gereserveerde stoelen voor geestelijk gehandicapten
crap in = crap out
pi_80441815
Zoooo.. Even wakker worden en dan shinen op het water !
pi_80441838
Sjans is sjans
pi_80441861
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:22 schreef loveli het volgende:
Ik had net megaveel sjans! In de kerk! Want ik kwam net te laat binnen en schoof aan op een leeg plekje, tussen de gereserveerde stoelen voor geestelijk gehandicapten
Whaha
  zondag 18 april 2010 @ 12:31:38 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80441872
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
L: twee boterhammen met snijworst
T: halve ananas
T: bakje havermout
D: lasagne
T: glaasje Malibu cola denk ik

Lol loveli .
Niet meer actief op Fok!
pi_80441940
@ Loveli: Ik wist niet dat jij gelovig was!
  Vis een optie? zondag 18 april 2010 @ 12:40:19 #234
70532 loveli
N
pi_80442074
Niet? Dan heb je niet altijd goed bijgelezen
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 18 april 2010 @ 12:54:29 #235
70532 loveli
N
pi_80442454
En bij de weg, ik ben geen goeie, want ik hoop dat een collega van me onder de trein/tram/auto/groene zoden komt.
crap in = crap out
  zondag 18 april 2010 @ 14:18:52 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80444743
Ben wel gelovig opgevoed maar doe er helemaal niks mee

Wandelen was heerlijk maar nu hebik een verbrande kop.
zo lekker even wat eten dan nog even wat tijm, aardbeien en pepers zaaien.
  zondag 18 april 2010 @ 14:23:17 #237
236335 neen
schone schijn
pi_80444853
Net buiten even m'n administratie bijgewerkt, daarvoor m'n was gedaan en tas enzo ingepakt. Fiets nu maar even goed gemaakt dus die kan ook weer een tijdje mee en nu even lekker met koffie voetbal kijken. Daarna in een korte broek een rondje lopen ben benieuwd. Weg met die melkflessen
  zondag 18 april 2010 @ 14:24:05 #238
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80444879
Zo, richting Nederland! Tot morgen ofzo dames!
  zondag 18 april 2010 @ 14:25:31 #239
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80444922
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:31 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
Brambozen? Wasda?
  zondag 18 april 2010 @ 14:26:46 #240
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80444960
O: 3 volkoren crackers met selleriesalade
L: 2 boterhammen filet americain
T: nog onbekend,ga zo naar de super
D: mie, oosterse wokgroenten, kipfilet
T: nog onbekend
  zondag 18 april 2010 @ 14:27:11 #241
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80444973
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Brambozen? Wasda?
Ewelina leest de lijstjes van Viking nooit! Dit zegt ze al tijden namelijk . Combi van frambozen en bramen, toch?
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 18 april 2010 @ 14:36:33 #242
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80445217
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ewelina leest de lijstjes van Viking nooit! Dit zegt ze al tijden namelijk . Combi van frambozen en bramen, toch?
Zeker een keertje gemist dan. Doorgaans scan ik lijstjes, maar nu valt het me ineens op
  zondag 18 april 2010 @ 14:44:30 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80445409
Nou, ik ben klaar voor een flesje bier
pi_80447750
goedemiddag

wat een heerlijk weer! niets aan m'n scriptie gedaan nog, heerlijk van het zonnetje genoten.

Lijstje:
O: 2 volkorenboterham met komijnekaas (zonder boter deze keer!), en fruitsalade van peer, 1/2 banaan en aardbeiden
L: bagel bij bagel bakery, met gerookte zalm, creamcheese en alfalfa, daarna portie kibbeling gedeeld
T: handje gemengde noten (macadamia, amandel, para)
D: geen idee nog, misschien couscous?
S: 2 uur door de stad lopen, en moet eigenlijk beetje gaan hardlopen vanavond...

en ik heb een ijsje weten te weerstaan
  zondag 18 april 2010 @ 16:01:00 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80447761
Brambozen = idd een samentrekking van bramen en frambozen.

Wij hebben een heerlijk stukje gefietst en net een ijsje gehaald bij de snackbar . Nu ga ik nog even een boterham met pindakaas eten en buiten zitten
Niet meer actief op Fok!
  zondag 18 april 2010 @ 16:11:34 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80448118
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:01 schreef Viking84 het volgende:

Wij hebben een heerlijk stukje gefietst en net een ijsje gehaald bij de snackbar . Nu ga ik nog even een boterham met pindakaas eten en buiten zitten
Lekker he? Ben je nog in D?

Perruche, lekker lijstje zeg
pi_80448499
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:01 schreef Viking84 het volgende:

ijsje heerlijk toch, eindelijk een beetje zon na al die dagen van donkere dagen, geniet ervan toch!

Uniek, lekker biertje?
pi_80448546
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:00 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: 2 volkorenboterham met komijnekaas (zonder boter deze keer!), en fruitsalade van peer, 1/2 banaan en aardbeiden
L: bagel bij bagel bakery, met gerookte zalm, creamcheese en alfalfa, daarna portie kibbeling gedeeld
T: handje gemengde noten (macadamia, amandel, para)
D: geen idee nog, misschien couscous?
S: 2 uur door de stad lopen, en moet eigenlijk beetje gaan hardlopen vanavond...

en ik heb een ijsje weten te weerstaan
Gister al geen groente (sla telt niet) en vandaag weer niet.
Da's niet goed hoor.
pi_80448632
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Gister al geen groente (sla telt niet) en vandaag weer niet.
Da's niet goed hoor.
Maar het was vééél sla...! Waarom telt sla eigenlijk niet? niet genoeg vitaminen?

Je hebt gelijk, vanavond voor m´n D wel groente :-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 18-04-2010 16:43:55 ]
  zondag 18 april 2010 @ 16:35:33 #250
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80448968
Man toch, mijn lijstje van gisteren is ietwat fout gelopen... Bij de paar glaasjes schuimwijn iets te veel nootjes gegeten dus had ik niet echt veel honger meer en gewoon een salade besteld. Maar eenmaal in de fakbar aangekomen bestelde ik alcohol ipv de normale colalight . Gelukkig heb ik niet veel nodig... Nujah heb ook wel nog 2 uurtjes ofzo gewerkt achter de toog en mee geholpen met opruim dusja.

Lijstje van vandaag is mottig! Ik ben mottig en dus hongerhongerhonger naar suiker!
O: 2 chocoladekoeken
L: 2 pistolets zonder beleg in de auto
T: peer
T: bordje spagetti (voor de herinnering aan hoe mijn papa's spagettisaus smaakt)
D: brocolli bloemkool in de wok met ?
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_80449900
120 km gereden vandaag, lekker met Mr.Mo alleen! héérlijk! het was warm, overzichtelijk en redelijk rustig op de weg en wat een lekker dagje! Ik hoop dat onze trouwdag er ook zo uitziet

Ja doei.
  zondag 18 april 2010 @ 17:07:31 #252
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80449944
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:26 schreef Ewelina het volgende:
T: nog onbekend,ga zo naar de super
T: nog onbekend
Wordt:

T: boerensalade
T: ijsje of aardbeien
  zondag 18 april 2010 @ 17:13:11 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80450096
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lekker he? Ben je nog in D?

Nee, ben in Groningen. Heb met nachtwacht door haren en glimmen gefietst en een stukje richting zuid-laren . En we zijn mietjes, want we hadden na 22 km dus al een zere kont .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 18 april 2010 @ 17:36:30 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80450907
Ook weer terug!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80451143
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wordt:

T: boerensalade
T: ijsje of aardbeien
aardbeienijsje?
  zondag 18 april 2010 @ 17:45:04 #256
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80451174
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

aardbeienijsje?
Als het ijs wordt, dan wordt het dame blanche ijs (vanilleijs met chocoladesaus erdoorheen). Of ik loop even naar de snackbar om een softijsje te halen.
  zondag 18 april 2010 @ 17:50:13 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80451346
Lijstjes!

Gisteren:

O: kom yoghurt met rode vruchten
S: RPM
T: banaan
L: 2 speltboterhammen met appelstroop, plak kaas en omelet
D: Griekse salade, 2 borden en div. stokbroodjes met knoflooksmeur

Vandaag:
O: 3 afbakbroodjes met salami en kaas
T: kleine krakeling
L: 2 boterhammen; 1x pindakaas, 1x appelstroop
T: klein frietje bij de McD. en een medium milkshake vanille
D: Wederom Griekse salade, maar geen smeersels erbij vanavond.

Wel grappig, heb vandaag het huis gezien waar ik ben geboren. Maar ik herkende er niks meer van, ook van het buurtje niet.
  zondag 18 april 2010 @ 18:11:44 #258
236335 neen
schone schijn
pi_80452091
Zo, net nog een rondje gelopen alleen met de verkeerde Evy les kwam ik achter dezelfde les als de vorige keer maarja ik dacht ik loop hem maar uit wel bijna 5km.

Komende week op het weekend na nog helemaal geen afspraken wel maandag t/m donderdag hele dag les dus je zou het een regelmatig dagritme kunnen noemen misschien is het wat voor me... iig geen ruimte voor verveling om te snoepen

Lopen met een korte broek en t-shirt was heerlijk, loveli moet me alleen wel even leren hoe ik m'n benen goed kan make uppen want het zag er natuurlijk niet uit zo.
  zondag 18 april 2010 @ 18:13:23 #259
3185 Adelante
To let it go now
pi_80452146
Welke les zit je nu Neen?
  zondag 18 april 2010 @ 18:16:06 #260
236335 neen
schone schijn
pi_80452248
Volgende week hoor ik volgens het schema met les 19 te starten maar ik moet 18 dus nog doen

Ik zit nog een paar lesjes voor jou of niet?

Er liep zonet een of ander stelletje voor me en zoals het dan gaat hield die vrouw de man de hele tijd op, al meteen bij het begin zag ik ze lopen en kwam ik steeds dichterbij maar ik dacht: "O, ik heb zo pauze ik blijf er wel even achter want anders stop ik meteen als ik ze heb ingehaald met hardlopen" en tijdens ieder loopstukje heb ik een stuk achter ze gelopen omdat ik geen zin had om ze in te halen dus m'n tempo daalde toen ook. Gelukkig gingen ze op een gegeven moment de andere kant op.
  zondag 18 april 2010 @ 18:17:45 #261
3185 Adelante
To let it go now
pi_80452297
Ik doe morgen les 16 Heb de 5-10 km ook al gedownload!
  zondag 18 april 2010 @ 18:20:30 #262
236335 neen
schone schijn
pi_80452371
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:17 schreef Adelante het volgende:
Ik doe morgen les 16 Heb de 5-10 km ook al gedownload!
O ja, ik ook! Ik vond die les van 2x 6 en 1x 7 minuten op het eind wel pittig trouwens. Dat zijn 14 en 17, die anderen gingen wel prima. Ik denk dat ik maar gewoon les 19 ga doen dinsdag en dan wel zien hoe het loopt ik moet je natuurlijk niet te dichtbij laten komen
  zondag 18 april 2010 @ 18:31:40 #263
3185 Adelante
To let it go now
pi_80452658
Doel voor mij is dit jaar weer bridge 2 bridge kunnen lopen, dus heb nog de hele zomer om te trainen

Net asperges met ei, ham en boter op
pi_80452824
Ben weer terug!

Wat betreft graven: het is ook afhankelijk van de begraafplaats. Mijn opa en oma in Limburg mogen 20 jaar in een algemeen graf liggen en daar zou je ook nog met 10 jaar kunnen verlengen (tegen meerprijs), terwijl Amstelveen (Zorgvlied) 10 jaar aanhoudt. Verlengen is hier niet mogelijk, wel herbegraven. Maar da's behoorlijk duur.

Ik kwam er ongeveer 1x per jaar of soms zelfs minder, maar het idee dat het graf er straks niet meer is, vind ik toch een beetje raar.

Kudo's voor alle sporters!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 18 april 2010 @ 18:49:59 #265
236335 neen
schone schijn
pi_80453242
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:31 schreef Adelante het volgende:
Doel voor mij is dit jaar weer bridge 2 bridge kunnen lopen, dus heb nog de hele zomer om te trainen

Net asperges met ei, ham en boter op
Welke afstand ga je lopen dan? Ik zie de kasteel kiekeboe 1k, dat is wel iets voor mij.
Begin Juni loop ik een 5K in Leeuwarden en ik wil het wel eens zonder pauze's doen eigenlijk Misschien dat ik die bridge 2 bridge 5K wel kan gaan doen... voor die afstand kan ik wel mensen regelen om mee te lopen. Meer wordt ongetwijfeld teveel.
  Vis een optie? zondag 18 april 2010 @ 18:56:34 #266
70532 loveli
N
pi_80453464
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:11 schreef neen het volgende:
Lopen met een korte broek en t-shirt was heerlijk, loveli moet me alleen wel even leren hoe ik m'n benen goed kan make uppen want het zag er natuurlijk niet uit zo.
Eerst ga je naar de drogist en koop je foundation in ongeveer de kleur die je wilt hebben. Ik ben een sneeuwwitje en zit meestal in de categorie 'ivory, porcelan' of gewoon kleur 01. Als je wat donkerder wilt kies je een tint donkerder, maar let wel op dat het een beetje bij je huidskleur past. Als je blauwe plekken hebt moet je ook een camouflagestick kopen om dat eerst weg te werken.

Eerst de blauwe plekken wegwerken met camouflage, dan een beetje foundation tussen je handen wrijven en je benen insmeren. Evt verdunnen met wat bodylotion of dagcreme, dan smeert het minder vlekkerig uit, maar geeft wel meer af op alles waar je tegenaan loopt.

Voila, laat de zomer maar komen.
crap in = crap out
  zondag 18 april 2010 @ 18:58:19 #267
236335 neen
schone schijn
pi_80453528
En littekens?
  zondag 18 april 2010 @ 18:58:54 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80453546
Dan loop je nooit met blote benen! Ik niet althans .
pi_80453599
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Eerst ga je naar de drogist en koop je foundation in ongeveer de kleur die je wilt hebben. Ik ben een sneeuwwitje en zit meestal in de categorie 'ivory, porcelan' of gewoon kleur 01. Als je wat donkerder wilt kies je een tint donkerder, maar let wel op dat het een beetje bij je huidskleur past. Als je blauwe plekken hebt moet je ook een camouflagestick kopen om dat eerst weg te werken.

Eerst de blauwe plekken wegwerken met camouflage, dan een beetje foundation tussen je handen wrijven en je benen insmeren. Evt verdunnen met wat bodylotion of dagcreme, dan smeert het minder vlekkerig uit, maar geeft wel meer af op alles waar je tegenaan loopt.

Voila, laat de zomer maar komen.
doe je dat vaak? Mijn benen zitten ook vol blauwe plekker!
  zondag 18 april 2010 @ 19:01:14 #270
3185 Adelante
To let it go now
pi_80453632
Ik moet ze denk ik eerst grondig harsen vooor die make up uberhaupt maar huid raakt
  Vis een optie? zondag 18 april 2010 @ 19:01:51 #271
70532 loveli
N
pi_80453655
Ik zit onder de littekens en blauwe plekken, als iets me in de weg zit gaat er camouflage overheen. En deze zomer ga ik zelfbruiners in spuitbus uittesten. Oh yeah!
crap in = crap out
  zondag 18 april 2010 @ 19:10:10 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80453921
Ohai!

Melkflessen-madam meldt! Ik zat eerst ook te denken aan zelfbruinende crème, maar zuslief raadde het af (ivm vlekjes geloof ik...? Zoiets in ieder geval!) en ik heb geen zin in de zonnebank.. Dus ik moet maar eens tijd maken om in de tuin te bakken
  zondag 18 april 2010 @ 19:17:03 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80454161
Melkflessen *check* brrr echt zo'n vies bleke stalpootjes

Eten was lekker 2 hamburgers toen nog even de burgers met kaas onder de gril.
Met van alles erbij en de warme volkorenbrood was ook zo heerlijk...

Nog een uurtje bijkomen en dan weer slapen.
  zondag 18 april 2010 @ 19:22:53 #274
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80454368
Sneeuwwitje meldt zich, en doet er helemaal niks aan om een ook maar enigszins bruine kleur te krijgen. Ik haat de zonnebank, bakken is slecht voor je en zelfbruiner doe ik niet aan .
  zondag 18 april 2010 @ 19:26:41 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80454523
Bakken is toch alleen slecht als je het te lang doet of als je verbrandt (door niet goed insmeren e.d.)? Ik verbrand gelukkig bijna niet, en áls ik de tijd neem (mehe) dan word ik wel snel bruin. Nou moet het ook wel bij je passen vind ik, bij sommigen staat een bleke huid gewoon beter - bij mij alleen niet
  zondag 18 april 2010 @ 19:30:25 #276
3185 Adelante
To let it go now
pi_80454666
Jij hebt toch Latin bloed en dito kleurtje Maria, dus spierwit??
  zondag 18 april 2010 @ 19:34:48 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80454810
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:30 schreef Adelante het volgende:
Jij hebt toch Latin bloed en dito kleurtje Maria, dus spierwit??
Latin bloed, yup - dito kleurtje, deels

Ik heb HEEL donker haar, en donkere ogen enzo. Maar mijn huid wordt vooral in de winter best wel bleek. Ik hou wel een soort 'basis'-kleurtje, een soort heel lichtbruinige teint, maar over het geheel ben ik van mezelf niet erg donker. Mijn benen hebben dan weer een wat lichtere 'basis'-kleur geloof ik, omdat ik vroeger ALTIJD met lange broek liep
Voordeel: ik verbrand dus nauwelijks, en ik kán snel bruin worden. Ik vind een wat bruinere kleur ook beter bij me staan denk ik. Dus ik moet gewoon eens geduld kweken en mezelf in de tuin deponeren als de zon schijnt
pi_80454866
Littekens op benen - check. Vraag me af hoeveel vragen ik er dit jaar over moet gaan beantwoorden .
pi_80456343
Hoe heftig heb jij in hemelsnaam gepulkt, Chico? Kwam toch van ingegroeide haartjes? Ik heb dat namelijk ook wel, maar dat trekt toch vrij snel weg bij mij
pi_80457662
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe heftig heb jij in hemelsnaam gepulkt, Chico? Kwam toch van ingegroeide haartjes? Ik heb dat namelijk ook wel, maar dat trekt toch vrij snel weg bij mij
Het waren vrij heftige ontstekingen, en ik heb bij een aantal de korstjes er meerdere keren afgeplukt ja, vooral door het scheren . Maar het geneest gewoon niet. Geen idee hoe het komt. Ik heb op dit moment ook nog ongenezen plekjes (dus met korstje/ingedroogde huid) erop zitten, terwijl het alweer een paar maanden geleden is dat ik de laatste ontsteking had. Het ziet er nu wel beter uit dan vorig jaar .

Edit: oh, en al mijn littekens zijn knalpaars. Ook die op mijn knie bijvoorbeeld (waar ik nooit een korstje vanaf geplukt heb). Dat helpt ook niet in het onopvallend zijn .
  zondag 18 april 2010 @ 20:50:35 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80458221
Das best wel naar Chico! Vooral dat je ook echt ontstekingen had, huu. Misschien helpt ermee in de zon zitten wel een beetje? Om iig de kleur wat weg te laten trekken.

Oh en deze moest ik even delen
SPOILER
pi_80458605
Aww, dat poesje! . Als ik straks alleen woon wil ik ook een poesje. .

Wat een lekker weer vandaag! Hele dag geschommeld, gegleden en geklommen in het zonnetje, heerlijk!

Ik hou ook niet van al te blote benen, want ik heb een enorm lipoom/litteken op m'n bovenbeen. .
pi_80458933
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Das best wel naar Chico! Vooral dat je ook echt ontstekingen had, huu. Misschien helpt ermee in de zon zitten wel een beetje? Om iig de kleur wat weg te laten trekken.

Oh en deze moest ik even delen
SPOILER
Bruin worden helpt wel ja . Vandaag ook weer lekker met de beentjes in de zon gezeten. Het was zulk lekker weer .

Aaaahw . Zo doet mijn kat ook wel eens, maar das al een wat oudere dame (vanmiddag ging ze zo naast me liggen in het zonnetje, zo lief!).
  zondag 18 april 2010 @ 21:03:28 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80458940

Dat katje!!!!!

Ik heb 'lekker' de hele dag binnen gezeten..... Echt classic, altijd als het een keer prachtig weer is de hele dag, hebben wij repetitiedag! Van 10 tot 3 gezongen, en daarna naar een concert van een bevriend koor geweest. Ontzettend knap!!! Vanochtend waren ze live te horen in de Spiegelzaal, even ter indicatie van het niveau
  zondag 18 april 2010 @ 21:04:49 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80458996
Oh en melkfles meldt ik krijg de laatste jaren wel bruine schouders, maar de rest blijft zo'n beetje lichtgevend Doe er ook niet veel moeite voor en probeer me er maar gewoon goed bij te kleden
pi_80459002
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef LadyBlack het volgende:

Dat katje!!!!!

Ik heb 'lekker' de hele dag binnen gezeten..... Echt classic, altijd als het een keer prachtig weer is de hele dag, hebben wij repetitiedag! Van 10 tot 3 gezongen, en daarna naar een concert van een bevriend koor geweest. Ontzettend knap!!! Vanochtend waren ze live te horen in de Spiegelzaal, even ter indicatie van het niveau
Oh, dan weet ik waar jij was! .
pi_80459157
Joehoe!

Hier eens geen melkfles voor de verandering Ga vaak genoeg op vakantie om bij te bruinen en ook in de lente en zomer lig ik vaak genoeg in mijn tuin/in ons bootje om wat kleur op te doen. Lekker lezen in de zon

Lijstje

O: wit bolletje met hagelslag
L: bruin pistoletje gekookt ei
T: 3 vlammetjes, een hoorntje met een bolletje citroenijs
D: tapas, niet enorm veel trouwens. Wel een wijntje op nog.
  zondag 18 april 2010 @ 21:08:02 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80459160
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dan weet ik waar jij was! .
Heb je geluisterd?? Of ken je iemand uit het koor?

Het was in de Der A-Kerk, en het was zo mooi
pi_80459234
Net op tijd om geen twee topics gemist te hebben! (rare zin...)

Ik ben redelijk bijgelezen, maar ben heel veel dingen alweer vergeten. In ieder geval: feli met de (bijna) baan van Kwak! En wat tof dat je naar Gambia gaat SDB, lijkt me heel speciaal om je half-familie (raar woord) te leren kennen! Ben nu wel benieuwd naar het lasagne-recept van Nynke dat zo succesvol was bij De Nachtwacht, dus daarvoor moet ik even gaan teruglezen. Verder kom ik net onder een steen gekropen: ik heb net ontdekt dat De NW eigenlijk de Mark van Viking is...

Oh en ik moet, nee MOET, echt gaan sporten! Ik blijf zo rond de 69,5, maar ik heb al 27 jaar niet meer gesport and I have the body to show for it!
pi_80459243
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:08 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Heb je geluisterd?? Of ken je iemand uit het koor?

Het was in de Der A-Kerk, en het was zo mooi
Ik ken iemand van Cantatrix, inderdaad. .
  zondag 18 april 2010 @ 21:10:04 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80459269
Zondagslijstje:

O: boterham met jam, cappuccino en chocoladescone
L: krentenbol
T: koffie en chocoladescone
T: dubbele boterham kaas
D: pizza quattro formaggi
  zondag 18 april 2010 @ 21:11:04 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80459318
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ken iemand van Cantatrix, inderdaad. .
Hahahaha, hoe klein kan de wereld ook zijn he! Als t een van de Friezen is ken ik hem/haar denk ik niet, maar ik ken de Groningers die er bij zingen allemaal wel
  zondag 18 april 2010 @ 21:11:19 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80459330
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef anna82 het volgende:

Oh en ik moet, nee MOET, echt gaan sporten! Ik blijf zo rond de 69,5, maar ik heb al 27 jaar niet meer gesport and I have the body to show for it!
Wat ga je doen?

En GeeBee, ik kan met je meepraten Was vandaag weer es in het buurthuis en daar is het eten niet echt gezond En in de avond Chinees gegeten met het vriendje, wel o.a. tjap tjoy dus iig veggies
  zondag 18 april 2010 @ 21:11:39 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80459347
Tegen melkflessen gebruik ik gewoon zelfbruinende creme of bodylotion. Dan heb ik de hele zomer mooie bruine benen en een mooie strakke huid door de bijna dagelijkse massage

Hier ook een geweldige dag achter de rug.
Eerst lekker uitgeslapen ( en kinderen hebben me laten liggen), toen ontbijtje en administratie en omdat mijn man toch nog veel moet rusten heb ik de kinderen meegenomen naar een gigantische speelplaats hier in de omgeving. De hele dag lekker buiten geweest, van reuzenglijbanen, klimmen, koeien aaien, trapauto rijden en met water en modder spelen. Daarna nog bbq-en. Heel fijn. En nu ben ik moe.

Daglijst
o. weetabix met melk
t. banaan
l. kwart pakje zoute sticks + 2 broodjes pindakaas + handje crackerjacks (karamelpopcorn) + 2 snoepjes
t. calippo cola
d. 500 gram asperges van de bbq, 1 kipfilet met yoghurt-tandoori-marinade, 1 kipfilet met gemengde kruidenmarinade, 5 gevulde pepers, 1 grote augurk, 2 glaasjes wijn, nog een waterijsje
  zondag 18 april 2010 @ 21:13:37 #295
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80459440
Is je man al wat hersteld van zn operatie Tink?
  zondag 18 april 2010 @ 21:14:12 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80459464
Tink, wat voor merk zelfbruinende meuk zou jij aanraden? (ohja en ik weet weer waar zuslief last van had! Ingegroeide haartjes ook geloof ik, door nogal enthousiaste smeersels! Dus wil wel weten waarmee je daar géén last van hebt ) Dan kan ik des noods mn benen een soort kick-start geven vóór het warm genoeg is om met de benen bloot te zonnen
  zondag 18 april 2010 @ 21:14:25 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80459469
Hij kan weer ademen en ook een beetje ruiken, maar is nog erg zwak. Zwakker dan hij zelf had verwacht.
pi_80459478
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Hahahaha, hoe klein kan de wereld ook zijn he! Als t een van de Friezen is ken ik hem/haar denk ik niet, maar ik ken de Groningers die er bij zingen allemaal wel
SPOILER
Oh, en anna82, je kunt wel zeggen dat je verhullende kleren aanhad, maar toen je hier die taart kwam halen zag je er geweldig slank uit!
pi_80459497
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat ga je doen?

En GeeBee, ik kan met je meepraten Was vandaag weer es in het buurthuis en daar is het eten niet echt gezond En in de avond Chinees gegeten met het vriendje, wel o.a. tjap tjoy dus iig veggies
Ah well, mijn weekenden zijn toch altijd beduidend ongezonder dan doordeweeks. En ik had nog wel tomatentapenade en olijven. Oh en nog wat gegrilde paprika en courgette.
  zondag 18 april 2010 @ 21:15:16 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80459510
Ik ben bang dat als ik met blote benen buiten ga liggen, er vliegtuigen naast me gaan landen omdat de piloten denken dat ik een lichtbaken ben .
pi_80459561
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben dat als ik met blote benen buiten ga liggen, er vliegtuigen naast me gaan landen omdat de piloten denken dat ik een lichtbaken ben .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')