Dat geeft helemaal niks; we zeuren hier gewoon doorquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:58 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oke, sorry beet je veel tekst en dan vergeet ik dingen.
Kan je het vervangen door thee (zonder suiker) en/of water? Je krijgt al genoeg zuivel binnen en de rest is suiker.quote:Siroop (ja helaas) melk, sinaasappelsap.
't Is onsmakelijk. Dus voegt het weinig toe aan je eetplezier. Als er nou iets lekkers zou zijn (echte boter of lekkere mayo) zou ik je aanbevelen regelmatig brood met een klein laagje mayo te nemen met komkommer of sla of tomaat. Lekker en gezond en vullend. Of vers brood met niets dan een beetje boterquote:ehm, boter ah light. Enige keuze.
Wat is er niet goed aan
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef sigme het volgende:
Boter = roomboter. Andere "boter"smeersels zijn geen boter maar enge substanties
Als er geen andere keuze is, en je bent niet zo'n fijnproever zou ik voor dat kleine beetje boter dat je op brood smeert niet moeilijk gaan doen. Beleg/drinken zit meer ruimte in om te verbeteren. En roomboter = viesssquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef sigme het volgende:
't Is onsmakelijk. Dus voegt het weinig toe aan je eetplezier. Als er nou iets lekkers zou zijn (echte boter of lekkere mayo) zou ik je aanbevelen regelmatig brood met een klein laagje mayo te nemen met komkommer of sla of tomaat. Lekker en gezond en vullend. Of vers brood met niets dan een beetje boter.
Boter = roomboter. Andere "boter"smeersels zijn geen boter maar enge substanties
Wat is grasboter?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
Roomboter is niet per se ongezond, je moet er alleen geen pakje per dag van wegtikken. En het is weer tijd voor grasboter!!!!!
Niet naar gewicht kijken, maar naar het plaatje. En mannen hebben een voordeel, die maken makkelijk spieren. Dus een beetje aan het ijzer, spieren kweken en je vet smelt vanzelf weg, tenzij je er gek bij gaat eten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet ook maar eens afvallen. 1,81, en 81 kilo. Geen idee waar het zit, want afgezien van een heel klein buikje/lovehandles, ziet het er allemaal wel OK uit eerlijk gezegd. Maar goed, 81 kilo vind ik toch wat te zwaar worden en dat moet zich uiteraard niet doorzetten. Liefst wil ik weer gewoon op 73-74 kilo zitten.
Koeien die na een winter op stal te hebben gestaan, en voor het eerst weer gras eten, geven een tijdje wat andere melk. De boter & kaas daarvan is anders dan van de "normale melk": zachter.quote:
dat vind ik zo zonde voor die kleine kindjes, vanaf dat je baby bent al een verpeste smaaksensatie. Als ik ooit een kind heb (als!!) zou ik zoveel mogelijk zelf koken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
In babyvoer zit ook toegevoegd suiker, omdat babies het lekkerder vinden dan. Probleem is dat ze daardoor wennen aan suiker en later meer nodig hebben voor zoetbeleving. In de VS kun je goed merken wat het gevolg is: in alles zit suiker, tot brood aan toe. Wij vinden het smerig, zij proeven het nauwelijks.
Wat betreft kcals heb je gelijk, wat betreft slechte vetten ligt het anders. Transvetten en langketenige verzadigde vetten zijn op lange termijn gewoon slecht voor je gezondheid als je ze er niet afsport. Ze nemen de plek in van de gezonde vetzuren in je lichaam en bemoeilijken allerlei processen in je lichaam. Risico hart- en vaatziekten, etc.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als er geen andere keuze is, en je bent niet zo'n fijnproever zou ik voor dat kleine beetje boter dat je op brood smeert niet moeilijk gaan doen. Beleg/drinken zit meer ruimte in om te verbeteren. En roomboter = viesss![]()
.
Minstens 2 stronken per week op dokters receptquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:16 schreef conleche het volgende:
Hoi en welkom aan de nieuwen. Loveli heeft zo nog wat vragen met betrekking tot broccoli!
Thank you! En sigme & Ewelina ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:04 schreef Chicolate het volgende:
Leuke foto PF! Juist ook omdat ie niet geposeerd is.
Ik moet maar eens bezig met dingen die volgende week moeten gebeuren ipv dromen over de toekomst.
Nep? Vertel!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Koeien die na een winter op stal te hebben gestaan, en voor het eerst weer gras eten, geven een tijdje wat andere melk. De boter & kaas daarvan is anders dan van de "normale melk": zachter.
Uiteraard is het tegenwoordig grotendeels nep.
-edit- Welkom
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Minstens 2 stronken per week op dokters recept
I know, en normaal gesproken zeg ik dat zelf ook altijd (niet naar het gewicht kijken maar naar het plaatje). maar goed, 81 kilo en dat buikje storen me toch. Ik ben wel wat breder en 'voller' geworden de laatste jaren maar ik wil mijn middel toch wel het liefst zo slank mogelijk houden, of in ieder geval de illusie wekken dat die zo slank mogelijk is door de heupen en de borst/rug weer breder te krijgen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet naar gewicht kijken, maar naar het plaatje. En mannen hebben een voordeel, die maken makkelijk spieren. Dus een beetje aan het ijzer, spieren kweken en je vet smelt vanzelf weg, tenzij je er gek bij gaat eten.
Thanks voor de uitleg. Net zoiets als jonge graskaas dus!? Dat vind ik trouwens wel de lekkerste kaas (des te jonger des te beter. Als er embryo-kaas zou zijn zou ik dat eten, zo jong wil ik het. Oudere kaas vind ik al erg snel 'te sterk'.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Koeien die na een winter op stal te hebben gestaan, en voor het eerst weer gras eten, geven een tijdje wat andere melk. De boter & kaas daarvan is anders dan van de "normale melk": zachter.
Uiteraard is het tegenwoordig grotendeels nep.
-edit- Welkom
quote:
embryokaasquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg. Net zoiets als jonge graskaas dus!? Dat vind ik trouwens wel de lekkerste kaas (des te jonger des te beter. Als er embryo-kaas zou zijn zou ik dat eten, zo jong wil ik het. Oudere kaas vind ik al erg snel 'te sterk'.
Grasboter (of eigenlijk: grasmelk) ontstaat door mevrouw koe een zeer rigoureuze wisseling van menu krijgt voorgezet. Eerst de héle winter op stal waar ze aan een paal gebonden staat, en dan bijna een half jaar later naar buiten het felle licht in (de bewonderde "koeiendans", koeien die springen van ellende van al dat felle lichtquote:
Welkom! Eerste horde (broccoli) is al genomen zie ik. Dan is de rest een eitje.quote:
Extra geel betekent betere vetten. Dat geldt ook voor vlees trouwens, een entrecote of ribeye met gelig vet is gezonder dan eentje met hard wit vet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Grasboter (of eigenlijk: grasmelk) ontstaat door mevrouw koe een zeer rigoureuze wisseling van menu krijgt voorgezet. Eerst de héle winter op stal waar ze aan een paal gebonden staat, en dan bijna een half jaar later naar buiten het felle licht in (de bewonderde "koeiendans", koeien die springen van ellende van al dat felle licht). En dan na 5 maanden taai droog hooi eten overschakelen op voorjaarsgras dat extreem eiwitrijk is.
Tegenwoordig lopen melkkoeien een veel groter van het jaar buiten (dankzij de halfopen stallen), krijgen ze beter (eiwitrijker) wintervoer. Verder is het verschil tussen voorjaarsgras en zomergras niet meer zo groot door bemesting (vandaar ook de ganzen in de zomer tegenwoordig).
Dus tegenwoordig is de 'gewone boter' grasboteriger dan vroeger, en de grasboter minder. Maar wel gezellig extra geel en zacht en dat is ook wat waard.
Extra geel vet betekent ook meer mais in het voer. Dat is niet gezonder, integendeel. We krijgen veel te veel mais binnen (via het diervoer).quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Extra geel betekent betere vetten. Dat geldt ook voor vlees trouwens, een entrecote of ribeye met gelig vet is gezonder dan eentje met hard wit vet.
Datzelfde trucje geldt toch voor zoetstoffen? Heb weleens gehoord dat ze daar de varkens mee vetmesten, omdat ze dankzij die zoetstof ook steeds meer honger krijgen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef loveli het volgende:
Dacht juist dat bij runderen het vet wtter en harder werd als ze mais aten en geler bij gras, moet even op zoek naar die bron. Mais is idd de bron van alle kwaad (en de bron van fructose).
Koeien en hun tig magen zijn gemaakt voor gras en niet voor mais, van mais groeien ze sneller (mede door de insuline dioe zo'n beest extra aanmaakt, groeihormoon), maar ze krijgen ook meer infecties. Maar goed, als een beest anderhalf keer zo snel groot is dan een graskoe levert 'ie meer op.
Ik zeg, alle waar naar z'n geld en doe mij maar biovlees van graskoeien (als zo'n beest biomais eet schiet het nog niet veel op).
Maria! Goed bezig!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen en welkom newbies!![]()
Ooooh ik ben zo fokking trots!![]()
Ik heb twee-en-een-half uur gesport vanochtend! 9.00-10.00 Zumba, 10.00-11.30 fitness! Met apparaten, grondoefeningen voor den buik en rug enzo, stretchen, en *padam-pam-pish* 10!!! minuten joggen op die laufband
was langzaam begonnen, want buiten rende ik ook altijd langzaam, om te zien hoe lang ik het vol zou houden. Laatste minuut nog even harder gezet, even wat gerend, en toen nog uitgewandeld (3-5 minuten ofzo) met een helling
![]()
En nu ben ik Zen en tevreden en trotsEn heb energie!
![]()
![]()
Dusseh, goeiemorgen!
Wa ga joe doen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
Benen gemake-upped, jurk aan, sjaal om, ik ben er klaar voor, tabe!
Volgens mij voel ik me net als zo'n koe die gaat dansen.
Ohja moet ik ook nog doen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
Hopen dat mn vriendje zo thuiskomt en dan goddelijke cappuccino maken![]()
Daarna het huis schoonmaken is de planning!
Ik vind het heel grappig om te zien dat jouw theorie over suikers en buikvet in de VS zo goed opgaat! Al die Amerikaanse buikrollenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
In babyvoer zit ook toegevoegd suiker, omdat babies het lekkerder vinden dan. Probleem is dat ze daardoor wennen aan suiker en later meer nodig hebben voor zoetbeleving. In de VS kun je goed merken wat het gevolg is: in alles zit suiker, tot brood aan toe. Wij vinden het smerig, zij proeven het nauwelijks.
Hips don't lie!quote:
Benen make-uppen? Serieus?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
Benen gemake-upped, jurk aan, sjaal om, ik ben er klaar voor, tabe!
Volgens mij voel ik me net als zo'n koe die gaat dansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door shinydiscoball op 17-04-2010 13:31:10 ]
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Nynke en Maria, goed bezig hoor!
Wat een hoop nieuwe mensen ineens. Welkom
ik zit met mams in het zonnetje op het balkon
met dit uitzicht over A'dam (brakke foto's)NiiiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met dit uitzicht over A'dam (brakke foto's)Nice! Waar ergens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Don't know, ben nu in A'dam, vandaar dat ik zei dan ligt het zaterdag op me te wachten. Ik ben zo thuis dus dan kijk ik ff!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:43 schreef Merel het volgende:
Hallo nieuwe mensen!
SDB, was het boek aangekomen?
Ik heb even gegoogeld en zo te zien heb je gelijk met de vetkleur bij rundvlees. Mais levert bij runderen hard wit vet. Kippen worden knalgeel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef loveli het volgende:
Dacht juist dat bij runderen het vet wtter en harder werd als ze mais aten en geler bij gras, moet even op zoek naar die bron. Mais is idd de bron van alle kwaad (en de bron van fructose).
Ik heb een adresje met koeien die enkel gras hier uit het natuurgebied eten. Twee adresjes zelfs: vlees halen bij de boer is duidelijk weer wat in opkomst. Het ene adres heeft Belgische Blauwen; de andere blonde d'Aquitaine. Ik geef de voorkeur aan de laatste: die kalven makkelijk. De Belgen moet vaak/altijd met medisch ingrijpen.quote:Koeien en hun tig magen zijn gemaakt voor gras en niet voor mais, van mais groeien ze sneller (mede door de insuline dioe zo'n beest extra aanmaakt, groeihormoon), maar ze krijgen ook meer infecties. Maar goed, als een beest anderhalf keer zo snel groot is dan een graskoe levert 'ie meer op.
Ik zeg, alle waar naar z'n geld en doe mij maar biovlees van graskoeien (als zo'n beest biomais eet schiet het nog niet veel op).
met dit uitzicht over A'dam (brakke foto's)Oeh uitzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom aan de nieuwelingen!Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Verkeerde popjequote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Hé sigme, wat is er eigenlijk ongezond aan een krantenwijk #s morgens zoals je in het andere topic aangaf?
De tekst klopt maar er had eenquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef sigme het volgende:
Ochtendkrant bezorgen is héél goed voor je.
Ik kan maar één ding bedenken en dat is ontzettend vroeg opstaan. Dat is niet goed voor mijquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Hé sigme, wat is er eigenlijk ongezond aan een krantenwijk #s morgens zoals je in het andere topic aangaf?
Bedoel je nou dat je geen hoofdgerecht neemt én geen dessert?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:27 schreef Sjaapje het volgende:
Welkom iedereen! Wat een hele hoop nieuwe mensen!
Even melden dat ik deze week al 4 keer deftig ben gaan trainen (lopen) en zondag nog eens! Vanaf maandag wel terug werken, mijn huisarts werkt van 7u tot 22u. Maar ik moet niet heel de tijd blijven. Iets van 8 tot 19u ofzo dan kan ik nog wat doen savonds...
Lijstje
O: appel
T: kwark met fruit
L: 3 volkorenboterhammen met kaas, stuk komkommer
T: aperitiefje
D: iets op restaurant: geen hoofdgerecht of dessert, wel iets vullend
T: 1 fancy whiskey team en een dansfeestje hiephiep lang leve leuven
D'r staat of. Misschien dat ze dan ook of bedoelt?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je geen hoofdgerecht neemt én geen dessert?Als je 5x per week traint, dan kan dat toch wel lijen?
Ik lees het als samenvoeging. Nou ja. Uit eten zonder hoofdgerecht is toch naar?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
D'r staat of. Misschien dat ze dan ook of bedoelt?
Op een toetje kan ik niet de hele avond teren, op een hoofdgerecht meestal wel. Ik zit eigenlijk altijd al vol na alleen een hoofdgerecht, dus ik eet zelden 3 gangen als ik uit eten ga.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:40 schreef conleche het volgende:
Nou soms zijn de voorgerechten lekkerder dan de hoofdgerechten. En ik ben dol op toetjes. Dus ik doe het ook weleens: een voorgerecht nemen en een toetje. Of 2 voorgerechten, dat doe ik ook weleens.
Ik heb alleen nog maar vieze zure waterige geproeft. Maar volgens mij heb je bij de groenteboer wel lekker smaakaardbeien, van die grote. heb ik ook wel zin anquote:
Oeps, ik bedoelde voorgerechtquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je geen hoofdgerecht neemt én geen dessert?Als je 5x per week traint, dan kan dat toch wel lijen?
Och arme jijquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, Uniekhoorn, nogal een verschil in onze posts, ik ben jaloers op jeklinkt heerlijk
Wat een prachtig uitzichtquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht momenteel, vraag me af wat er vroeger in dat klooster allemaal is gebeurd![]()
Verder is het heerlijk buiten.
How sweetquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww milady![]()
*giefs comics and popsicles*![]()
[ afbeelding ]
Maandag pas. Maar ik doe er niets aan heur. Maar ouders laten zich niet tegenhouden, dus m'n vader komt morgen en m'n moeder maandag lunchen. Die slaapt in het huis van m'n ex. Die zelf weer in Belgie verblijft. Volg je het nog? :pquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
How sweet![]()
Het tweede boterhammetje met kaas en de koffie hebben me goed gedaan, ben gelukkig weer wat beter nu![]()
Co! ben je jarig of word je jarig? (vast) gefeliciteerd dan!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
Wijntje gedronken met m'n moeder. Nu boodschappen doen voor het etentje wat ik morgen geef voor mijn vader en vrouw. Ben maar druk met een verjaardag die ik niet hou.
wokolie/saus + voorgesneden wokgroenten + vegetarische stukjes + rijst of gebakken aardappeltjesquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:37 schreef AKnynke het volgende:
dat hoop ik ja, want de rest van het lijstje is niet zo bijster veel!
Wat zal ik vanavond eens eten? Iets vegetarisch..vind dat altijd zo lastig.
het worden falafel in pita met tzaziki en wat groenten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef P.F het volgende:
[..]
wokolie/saus + voorgesneden wokgroenten + vegetarische stukjes + rijst of gebakken aardappeltjes
vegetarische burger + sla + broodje + mayo + ketchup + broccoli soep
ja ik vond 't ook lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een lekker lijstje Perruche(heb overigens weinig inzicht in hoeveelheden hoor, kan zijn dat er straks iemand iets heel anders roept!
)
Ik zou geenachter de boter zetten hoor, er mag dan verschil in zitten, maar boter op je brood is echt niet ongezond. En wel zo lekker
misschien simpel maar het klinkt wel erg lekker! Heb je de peperroomsaus zelf gemaakt? Dat vind ik zó lekker, maar ik heb ´t nog nooit zelf gemaakt, bestel het alleen in restaurants uit angst voor een deceptie...quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Co wordt 110
Ben druk met eten maken, heb verdorie anderhalf uur gedaan voor de voorbereidingen voor een simpele maaltijd van: aardappelen uit de oven met gepofte knoflook, sjalotten en kruiden, sperziebonen, kiprollade, komkommersalade, peperroomsaus en chmpignons met van alles...
I like it
falafelquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het worden falafel in pita met tzaziki en wat groenten.
Thanks voor de suggesties!
Een typo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wuuut? Een Snelle Jelle is toch niet meer dan 500 kcal per stuk![]()
CourgettekoekjesWat is patchou?
Volgens de verpakking 310kcals per 100gr en een SJ is 240gr ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:58 schreef Perruche het volgende:
edit - trouwens, in een Snelle Jelle zitten toch niet zóveel Kc?
Dat kan bijna niet toch, zo zwaar? Of zijn die zo enorm groot?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens de verpakking 310kcals per 100gr en een SJ is 240gr ofzo.
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:20 schreef Diabox het volgende:
Ben nu 2 weken bezig met cutten, al 3 kilo kwijt (helaas gaat het begin het snelst), ik zoek alleen een snelle maaltijd die ik mee kan nemen naar de uni die zo goedkoop mogelijk is. Iemand ideeën? Ik neem nu brinta mee en gooi er 'n halve liter melk bij, maar dat is net iets te veel van het goeie. Het liefst dus echt cheap ass goedkoop en wat je dus niet gekoeld hoeft te bewaren en (het liefst ook snel weg eet!)
![]()
Sta er nu casual zo bij:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dat?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!Anders een opgerolde groentenomelet. Is koud erg lekker ook.
hahahaquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet toch, zo zwaar? Of zijn die zo enorm groot?
Prima sport, Tink!
-edit- opgezocht: in 1 snelle jelle (minder suiker) zitten 132 kcals. (zijn 50 gram per stuk)
Uitje fruiten in een beetje olie of boter, allerhande (wok)groenten erbij doen. Gaar laten worden in een minuut of 5. Kip erbij doen. Intussen 2 eieren met klein scheutje melk en peper en zout loskloppen, over groentenmengsel gieten, vuur heel zacht draaien en met deksel op pan laten garen. Vele variaties mogelijk. Kan ook met ham en kaas erbij en verse kruiden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:24 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoe maak ik dat?Gooi ik er ook wel wat kip doorheen.
Hoe lang kan ik zoiets bewaren in de koelkast?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Uitje fruiten in een beetje olie of boter, allerhande (wok)groenten erbij doen. Gaar laten worden in een minuut of 5. Kip erbij doen. Intussen 2 eieren met klein scheutje melk en peper en zout loskloppen, over groentenmengsel gieten, vuur heel zacht draaien en met deksel op pan laten garen. Vele variaties mogelijk. Kan ook met ham en kaas erbij en verse kruiden.
Iets laten afkoelen en dan strak oprollen en in plasticfolie wikkelen.
Hmmmm, weet ik niet precies. Dag of 2/3?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoe lang kan ik zoiets bewaren in de koelkast?Maak ik gewoon een voorraad.
Moet overigens nog 5 kilo af, zo weinig zin in![]()
Waaróm moet er 5 kilo af?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Diabox het volgende:
Moet overigens nog 5 kilo af, zo weinig zin in![]()
Zitten er ook nog wat eiwitten inquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Couscous kan zeker koud (vind ik persoonlijk zelfs lekkerder) en daar kun je net als pasta alles in doen wat je lekker vind.
Merellina, het boek is binnen, echt geweldig
normaal heb ik een boeken wachtlijst maar ik ga er gelijk vanaaf in beginnen! Nogmaals bedankt he, en zodra ik het uit heb vertel ik je waar het over gaat
Ik sta nog niet droog genoeg. 'Moet' dus nog 4-5 kilo af. Mja, misschien dat moeten iets te 'moeterig' is, maar ok.quote:
Waarom moet je droog staan? Is het een eis om ergens aan mee te mogen doen, is het een goed voornemen voor 2010, anders nl..quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:41 schreef Diabox het volgende:
Ik sta nog niet droog genoeg. 'Moet' dus nog 4-5 kilo af. Mja, misschien dat moeten iets te 'moeterig' is, maar ok.
Ik wil gewoon mooi droog staan deze zomer, heb eindelijk 'n beetje 'massa' namelijk en dan heb ik weer een net droog frame om weer verder op te bouwen na de zomer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom moet je droog staan? Is het een eis om ergens aan mee te mogen doen, is het een goed voornemen voor 2010, anders nl..
Ik eet altijd m'n ei met eigeel, no way dat ik dat weg ga gooien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja kip, je kunt er zelfs gewoon een gekookt eitje (nouja in jou geval zonder eigeel waarschijnlijk) doorheen doen, idd met kip en gewoon alle groenten die je wil/mag. Er is echt heel veel variatie op, gewoon wat bedenken. Tip: koriander geeft er een lekkere smaak aan
Valt toch nog wel mee? Ik zie wel slechtere lijstjes langskomen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:L: Italiaanse bol met pesto, peperoncini, tomaten, gegratineerd met mozzarella
T: ijsje
T: klein stukje toast met paling
D: bbq3 stokjes kipsate, half speklapje, banaan, wat salade en stokbrood
*burp*
Ja doe dat shirt eens uit, anders zien we nog niksquote:
Mooi! Fijn dat je er blij mee bent. Mensen blij maken is tofquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Merellina, het boek is binnen, echt geweldig
normaal heb ik een boeken wachtlijst maar ik ga er gelijk vanaaf in beginnen! Nogmaals bedankt he, en zodra ik het uit heb vertel ik je waar het over gaat
Zekers! Kook je nooit?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mooi droog staan deze zomer, heb eindelijk 'n beetje 'massa' namelijk en dan heb ik weer een net droog frame om weer verder op te bouwen na de zomer.
[..]
Ik eet altijd m'n ei met eigeel, no way dat ik dat weg ga gooien.![]()
Kan je dat koriander gewoon bij de supermarkt krijgen?
Van mij of in het algemeen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Valt toch nog wel mee? Ik zie wel slechtere lijstjes langskomen.
Allebeiquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van mij of in het algemeen?![]()
Misschien is het ook meer voor mijn gevoel hoor, heb dit alles in een tijdsbestek van 7 uur gegetenEn heb een enorme plofbuik nu.
Ik durf nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja doe dat shirt eens uit, anders zien we nog niks![]()
Dank, zal ik nodig hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Ziet er goed uit diabox!
Succes met droogtrainen![]()
Als 'ie slecht is en ik dat niet in mijn post zet, please do tellquote:
We hebben hier geen Turk/Noord-Afrikaan op Volendam, dus dat wordt lastigquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:09 schreef sigme het volgende:
Er zijn ook veel mensen die verse koriander echt gruwelijk smerig vinden, dus proef even voorzichtig, Diabox.
De stengeltjes/blaadjes lijken sprekend op peterselie, de smaak dus niet.
't Is trouwens makkelijk zelf te kweken, voor wie het heerlijk vind (en AH is dúúr. Zoek liever een Turk/ Noord-Afrikaan.)
Ik vind het lekker, maar ik kan me je mening voorstellenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
verse koriander is fieieieisssssssss *huil*
quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ga opzoek naar de Maastrichtenaren en doe ze de groetjes van Nynke!post gemist en dus niet gedaan! jammer, ik was idd. wel een beetje verloren op de borrel alleen. remedie is dat ik actief ga wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb wel gezorgd dat ik zoveel mogelijk naast mooie mannen zat op de tribune tijdens de tweede dagbelandde daardoor ongemerkt ineens tussen de minions van Boris van der Ham/ jonge zuid-holland-den haag mensen, die er op dat moment twee flinke amendementen doordrukten. best cool.
Kwak
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning! Wat gaan jullie hard!
XM, ik heb niet bijgelezen, maar wat zei de fysio?supergoed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb vandaag weer moeilijk gehad op congres, en dus een hele raar lijstje
o- plak lemoncake
t- bokkepootje (1 maar deze keer!!)
l- heel veel goddelijk lekker zuurdesembrood met zeezout en meergranenkorst. oh mijn god. en een paar plakjes spianata romana
t- glas wijn
t- toffees uit de snoeppotten op de damestoiletten
t- glas sinas
t- 2 glazen wijn en 3 nootjes
d1- puntzak patat zonder op t station (de wijn sloeg in op het stationik liep tipsy naar de trein. de patat hielp. heb geslapen in de trein)
d2- 2 kipdrumsticks
nou, kansloos of kansloos. ik denk maar zo: het had nog tien keer erger gekund!
ik zal zo plaatjes posten hoe t eruit zag daar... oh en verse muntthee de hele dag gedronken ook nog.Kwak
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:56 schreef P.F het volgende:
Mijn buurmeisje heeft mijn pakketje aangenomen maar ik heb haar nog nooit gezienEn ze is steeds niet thuis
![]()
Ik zou geen pakketjes aannemen voor iemand die ik niet kon!
Daar zeg je wat! Ik ben van de partij hoor als het doorgaat, en ik wil ook best hostenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Koriander, heerlijk!
DaD?? de 25ste he? Kan me zo voorstellen dat het niet doorgaat maar het mag ook bij mij of ooit nog eens een keer... Je zegt het maar, het lijkt me logisch dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.
hier, een slechtere:quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Valt toch nog wel mee? Ik zie wel slechtere lijstjes langskomen.
Oei, een Joris uit Rotterdam?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
post gemist en dus niet gedaan! jammer, ik was idd. wel een beetje verloren op de borrel alleen. remedie is dat ik actief ga worden
heb wel gezorgd dat ik zoveel mogelijk naast mooie mannen zat op de tribune tijdens de tweede dagbelandde daardoor ongemerkt ineens tussen de minions van Boris van der Ham/ jonge zuid-holland-den haag mensen, die er op dat moment twee flinke amendementen doordrukten. best cool.
wat tof!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja koriander heeft een hele specifieke smaak, begrijp ook wel dat mensen het niet lekker vinden.
Ik doe het idd vaak door couscous of lamsgehaktballies enzo.
Oja! Ik ga voor 95 % zeker naar Gambia in juli! Mijn vader us daar dan, plus allemaal familie enzo dus dan zie ik waarschijnlijk mijn halfbroertje en zusje voor het eerst. Ik verblijf wel in een superrelaxed verblijf daar, want mijn vader heeft conneksies![]()
En er gaat misschien nog een vriendin mee. Ik ben zo ontzettend blij, eindelijk eens naar mijn vaderland (sort of)
Oh wat ontzettend gaaf en spannend!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja koriander heeft een hele specifieke smaak, begrijp ook wel dat mensen het niet lekker vinden.
Ik doe het idd vaak door couscous of lamsgehaktballies enzo.
Oja! Ik ga voor 95 % zeker naar Gambia in juli! Mijn vader us daar dan, plus allemaal familie enzo dus dan zie ik waarschijnlijk mijn halfbroertje en zusje voor het eerst. Ik verblijf wel in een superrelaxed verblijf daar, want mijn vader heeft conneksies![]()
En er gaat misschien nog een vriendin mee. Ik ben zo ontzettend blij, eindelijk eens naar mijn vaderland (sort of)
ja maar je hebt wel 7 km hardgelopenquote:
geen idee hoe die mannen heten, maar ze zagen er appetijtelijk uit.quote:Oei, een Joris uit Rotterdam?
Oh, en het congres klinkt echt vet hip! Wat dat betreft hoop ik weer in NL te komen wonen straks, ik wil graag weer politiek actief worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond t vooral heel erg gaaf dat er gewoon dingen doorgedrukt werden door het congres, zoals een hardere lijn in t israelisch palestijnse conflict, de pil in t basispakket voor alle vrouwen ipv tot 18, reduceren wachtgeldregeling voor ambtenaren, de mogelijkheid tot praten met terroristische organisaties niet helemaal afsluiten, etc. (niet dat ik het met al die dingen eens was, maar het is goed te zien dat een congres de ruimte krijgt de koers aan te scherpen - alles is wel in lijn met het grotere gedachtegoed namelijk)Kwak
6.7, ho!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja maar je hebt wel 7 km hardgelopen![]()
[..]
geen idee hoe die mannen heten, maar ze zagen er appetijtelijk uit.
ik vond t vooral heel erg gaaf dat er gewoon dingen doorgedrukt werden door het congres, zoals een hardere lijn in t israelisch palestijnse conflict, de pil in t basispakket voor alle vrouwen ipv tot 18, reduceren wachtgeldregeling voor ambtenaren, de mogelijkheid tot praten met terroristische organisaties niet helemaal afsluiten, etc. (niet dat ik het met al die dingen eens was, maar het is goed te zien dat een congres de ruimte krijgt de koers aan te scherpen - alles is wel in lijn met het grotere gedachtegoed namelijk)
ja, jammer zegquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
6.7, ho!
Ja, dat is ook tof. Vind ik vooral tof aan D66, daar heeft het congres echt invloed op het verkiezingsprogramma. Had ik verteld dat ik gesolliciteerd had voor een baan bij d66 landelijk? Afgewezen, hoor, maar toch!
Klopt, daarom dat 'sort of', want het ligt er opzich erg dichtbij, alleen vertelde mijn vader al dat we daar waarschijnlijk nog niet naartoe gaan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat tof!
Maar, jouw vader komt toch uit Sierra Leone? Ik heb voor m'n scriptie veel gelezen over de vredesmissie in Sierra Leone, en mijn god, wat een chaos was dat zeg!
Mooi, daar ben ik het allemaal mee eens. Ik zou zelf ook heel graag politiek actief worden. In Nederland, want in het Duits voel ik me niet zeker genoeg. Maarja, dan zou ik eerst naar NL moeten verhuizen...quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik vond t vooral heel erg gaaf dat er gewoon dingen doorgedrukt werden door het congres, zoals een hardere lijn in t israelisch palestijnse conflict, de pil in t basispakket voor alle vrouwen ipv tot 18, reduceren wachtgeldregeling voor ambtenaren, de mogelijkheid tot praten met terroristische organisaties niet helemaal afsluiten, etc. (niet dat ik het met al die dingen eens was, maar het is goed te zien dat een congres de ruimte krijgt de koers aan te scherpen - alles is wel in lijn met het grotere gedachtegoed namelijk)
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje:
O: 3 volkoren crackers met filet americain
T: beetje blueberry muffin yoghurt
T: bakje aardbeien
L: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: focacia gegrilde groenten
T: volkoren cracker met hagelslag
D: aardappeltjes uit de oven met zeezout, olijfolie en rozemarijn, karbonade met honing-mosterdmarinade, oosterse wokgroente
T: de rest van de aardbeien denk ik, of een beetje ijs.
Commentaar is welkom![]()
En de eerste keer (?) Afrikaanse cultuur is ook heel wat, denk ik!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Klopt, daarom dat 'sort of', want het ligt er opzich erg dichtbij, alleen vertelde mijn vader al dat we daar waarschijnlijk nog niet naartoe gaan.
Was inderdaad een chaos en het land is naar wat ik begrijp nu redelijk veilig, maar qua regering zo'n zooitje...
Oh, ja, dat is volgende week al.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Koriander, heerlijk!
DaD?? de 25ste he? Kan me zo voorstellen dat het niet doorgaat maar het mag ook bij mij of ooit nog eens een keer... Je zegt het maar, het lijkt me logisch dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.
Ik was 25 euro kwijt, maar ik heb dus ook twee keer de normale hoeveelheid gemaakt. Normaal kun je er wel met vier mensen van eten, dus kost het iets meer dan 3 euro p.p. Valt mee toch?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:22 schreef AKnynke het volgende:
oeh, nachtwacht! Nu krijg ik ook zin in die lasagna! Het is alleen zo duur, alles bij elkaar!
als wij met z'n tweeen eten maak ik dat recept, en hou ik precies één portie over voor lunch.....T vriendje eet nogal veel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:34 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik was 25 euro kwijt, maar ik heb dus ook twee keer de normale hoeveelheid gemaakt. Normaal kun je er wel met vier mensen van eten, dus kost het iets meer dan 3 euro p.p. Valt mee toch?
Het etentje was in ieder geval erg geslaagd. M'n moeder vroeg naar het recept, de rest nam nog een extra stuk lasagne en zelfs één van de kiddo's zei uit zichzelf: "Mark, ik vind het heel lekker".![]()
Alleen wat over is heb ik nu weer meegenomen dus ik eet morgen alwéér lasagne.
I think!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En de eerste keer (?) Afrikaanse cultuur is ook heel wat, denk ik!
@ Ewelina: mooi lijstje!
Lieverd toch, sorry dat ik er over begonquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is volgende week al.. Zou het een ander keertje kunnen?
. Het idee is ooit begonnen als housewarming, maar ik ga hier straks al weer weg.
. Sigme zou ook een bestelling komen halen bij me, dus ik weet niet hoe die het zou vinden om hier naartoe te rijden zonder meet in het vooruitzicht...
Sorry..
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Waar ik nou net aan zat te denken: waarom is afvalchinees eigenlijk ongezond? Als ik kijk naar wat ik meestal haal - verschillende verse roerbakgroenten in rode currysaus oid (bijna altijd vega) met rijst of noedels - dan is dat toch niet zo dramatisch? Of zie ik iets over het hoofd?
Afval zie je over het hoofdquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Waar ik nou net aan zat te denken: waarom is afvalchinees eigenlijk ongezond? Als ik kijk naar wat ik meestal haal - verschillende verse roerbakgroenten in rode currysaus oid (bijna altijd vega) met rijst of noedels - dan is dat toch niet zo dramatisch? Of zie ik iets over het hoofd?
Nee, 't is goed dat je er over begon! Het lijkt me nog steeds heel leuk, maar het is in m'n hoofd al allemaal zo druk... heb van de week ook per ongeluk een pakketje laten versturen naar m'n oude adres.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lieverd toch, sorry dat ik er over begonNiet meer dan logisch dat het niet doorgaat, ben je gek
Johquote:
Wat gaaf! Hopen dat het 100% zal wordenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja! Ik ga voor 95 % zeker naar Gambia in juli!
Ja serieus. Mijn blauwgeplekte melkflessen kregen een subtiel kleurtje om ze iets minder bleek te laten lijken. En minder gevlekt.quote:
Vanaf maandag bij Appie, Spaanse aardbeien. Geen idee hoe groot, sappig of zoet ze zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:56 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar vieze zure waterige geproeft. Maar volgens mij heb je bij de groenteboer wel lekker smaakaardbeien, van die grote. heb ik ook wel zin an![]()
Lange broekquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja serieus. Mijn blauwgeplekte melkflessen kregen een subtiel kleurtje om ze iets minder bleek te laten lijken. En minder gevlekt.
Ik ga nooit verder dan 2quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo kansloos is het nou ook weer niet Kwak.
Ik zou willen dat ik na 3 wijntjes iets voelde
Zomerjurk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:38 schreef neen het volgende:
Bij de ah bij mij zit er al heel vaak schimmel op aardbeien als ik er kom, meestal vlak voor sluitingstijd
*volgende week even langs de groenteboer die nog dichterbij is ook
[..]
Lange broek
Wel even je microfoon gebruiken he... maak je meer kans om die van dit jaar ook te winnenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:13 schreef motorbloempje het volgende:ik zit bij de laatste 3 van FOK! Idols!
en nu moeten FOK!kers voor mij een liedje kiezen dat ik dan moet zingen en insturen enzoen dan wordt er weer gestemd!
Toch nog veel te koudquote:
Is het ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel even je microfoon gebruiken he... maak je meer kans om die van dir jaar ook te winnen
O, en ik vind de pil in het basispakket onzin.
ik ook, maar als de meerderheid van de mensen binnen de partij die de moeite nemen om te komen naar een stemming er anders over denkt, dan moet het anders in het programma. dát vind ik er goed aan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel even je microfoon gebruiken he... maak je meer kans om die van dit jaar ook te winnen
O, en ik vind de pil in het basispakket onzin.
Oh, gewoon zo'n zelfbruinmelk ofzo. Ik zag je serieus al met kwasten en potloden je benen opmakenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja serieus. Mijn blauwgeplekte melkflessen kregen een subtiel kleurtje om ze iets minder bleek te laten lijken. En minder gevlekt.
Wat een grap, die ga ik zeker in de kroeg vertellen zo want dan heb ik zo de lachers op mijn hand. Maar ik denk het niet.quote:Op zondag 18 april 2010 00:19 schreef loveli het volgende:
Niet mijn grap, maar wel een ontzettend goede actie:
Bord langs de kant van de snelweg:
"over 1 km Studentengrap"
500 meter verder:
"over 500 meter studentengrap"
Volgend bord:
"over 200 meter studentengrap"
Laatste bord:
"einde studentengrap"
Ik heb 1.5 uur aan 2 fietsen staan sleutelen en ze zijn beide nog kutquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef neen het volgende:ik ga de stad in maar ik heb m'n fiets nog niet gemaakt
auto rijden mag niet meer dus ik ga nog even snel sleutelen en die kant op
en natuurlijk nog even m'n zwerversoutfit omruilen
Eigenlijk niet snel maar rustig aan, ik heb nog tijd zatbeste mensen, fijne avond!
Nou zeg dat wel! Gisteren was het frisjes rond deze tijd, maar nu geen zuchtje wind en een lekker zonnetje!quote:
Oh wat vreemd. Ik heb nooit geweten dat ze dat na tien jaar al doen. Kun je daar niks tegen doen? Of moet je daar dan enorm veel geld voor betalen? Op zich maakt het niet zoveel uit natuurlijk, zeker als je er normaal nooit heen gaat, maar het is meer het idee inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2010 10:33 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!![]()
Welkom aan de nieuwelingen, succes!
Nu eerst even huisje schoonmaken en vanmiddag ga ik met zus/nichtje/moeder naar het graf van mijn vader. De laatste keer, want na 10 jaar worden de algemene graven geruimd... Raar idee. Het is er wel prachtig weer voor.
mijn vader zit "in de business" zogezegd, en hoe lang een graf blijft hangt af van het soort graf - en dat zijn voornamelijk prijsverschillen.quote:Op zondag 18 april 2010 11:48 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh wat vreemd. Ik heb nooit geweten dat ze dat na tien jaar al doen. Kun je daar niks tegen doen? Of moet je daar dan enorm veel geld voor betalen? Op zich maakt het niet zoveel uit natuurlijk, zeker als je er normaal nooit heen gaat, maar het is meer het idee inderdaad.
Whahaquote:Op zondag 18 april 2010 12:22 schreef loveli het volgende:
Ik had net megaveel sjans! In de kerk! Want ik kwam net te laat binnen en schoof aan op een leeg plekje, tussen de gereserveerde stoelen voor geestelijk gehandicapten
Brambozen? Wasda?quote:
Ewelina leest de lijstjes van Viking nooit!quote:
Zeker een keertje gemist dan. Doorgaans scan ik lijstjes, maar nu valt het me ineens opquote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ewelina leest de lijstjes van Viking nooit!Dit zegt ze al tijden namelijk
. Combi van frambozen en bramen, toch?
Lekker he? Ben je nog in D?quote:Op zondag 18 april 2010 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Brambozen = idd een samentrekking van bramen en frambozen.
Wij hebben een heerlijk stukje gefietst en net een ijsje gehaald bij de snackbar. Nu ga ik nog even een boterham met pindakaas eten en buiten zitten
ijsjequote:Op zondag 18 april 2010 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Brambozen = idd een samentrekking van bramen en frambozen.
Wij hebben een heerlijk stukje gefietst en net een ijsje gehaald bij de snackbar. Nu ga ik nog even een boterham met pindakaas eten en buiten zitten
Gister al geen groente (sla telt niet) en vandaag weer niet.quote:Op zondag 18 april 2010 16:00 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: 2 volkorenboterham met komijnekaas (zonder boter deze keer!), en fruitsalade van peer, 1/2 banaan en aardbeiden
L: bagel bij bagel bakery, met gerookte zalm, creamcheese en alfalfa, daarna portie kibbeling gedeeld
T: handje gemengde noten (macadamia, amandel, para)
D: geen idee nog, misschien couscous?
S: 2 uur door de stad lopen, en moet eigenlijk beetje gaan hardlopen vanavond...
en ik heb een ijsje weten te weerstaan
Maar het was vééél sla...!quote:Op zondag 18 april 2010 16:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gister al geen groente (sla telt niet) en vandaag weer niet.
Da's niet goed hoor.
Wordt:quote:Op zondag 18 april 2010 14:26 schreef Ewelina het volgende:
O: 3 volkoren crackers met selleriesalade
L: 2 boterhammen filet americain
T: nog onbekend,ga zo naar de super
D: mie, oosterse wokgroenten, kipfilet
T: nog onbekend
Nee, ben in Groningen. Heb met nachtwacht door haren en glimmen gefietst en een stukje richting zuid-larenquote:
aardbeienijsje?quote:Op zondag 18 april 2010 17:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wordt:
O: 3 volkoren crackers met selleriesalade
L: 2 boterhammen filet americain
T: boerensalade
D: mie, oosterse wokgroenten, kipfilet
T: ijsje of aardbeien
Als het ijs wordt, dan wordt het dame blanche ijs (vanilleijs met chocoladesaus erdoorheen). Of ik loop even naar de snackbar om een softijsje te halen.quote:
O ja, ik ook! Ik vond die les van 2x 6 en 1x 7 minuten op het eind wel pittig trouwens. Dat zijn 14 en 17, die anderen gingen wel prima. Ik denk dat ik maar gewoon les 19 ga doen dinsdag en dan wel zien hoe het looptquote:Op zondag 18 april 2010 18:17 schreef Adelante het volgende:
Ik doe morgen les 16Heb de 5-10 km ook al gedownload!
Welke afstand ga je lopen dan? Ik zie de kasteel kiekeboe 1k, dat is wel iets voor mij.quote:Op zondag 18 april 2010 18:31 schreef Adelante het volgende:
Doel voor mij is dit jaar weer bridge 2 bridge kunnen lopen, dus heb nog de hele zomer om te trainen
Net asperges met ei, ham en boter op
Eerst ga je naar de drogist en koop je foundation in ongeveer de kleur die je wilt hebben. Ik ben een sneeuwwitje en zit meestal in de categorie 'ivory, porcelan' of gewoon kleur 01. Als je wat donkerder wilt kies je een tint donkerder, maar let wel op dat het een beetje bij je huidskleur past. Als je blauwe plekken hebt moet je ook een camouflagestick kopen om dat eerst weg te werken.quote:Op zondag 18 april 2010 18:11 schreef neen het volgende:
Lopen met een korte broek en t-shirt was heerlijk, loveli moet me alleen wel even leren hoe ik m'n benen goed kan make uppen want het zag er natuurlijk niet uit zo.
quote:Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst ga je naar de drogist en koop je foundation in ongeveer de kleur die je wilt hebben. Ik ben een sneeuwwitje en zit meestal in de categorie 'ivory, porcelan' of gewoon kleur 01. Als je wat donkerder wilt kies je een tint donkerder, maar let wel op dat het een beetje bij je huidskleur past. Als je blauwe plekken hebt moet je ook een camouflagestick kopen om dat eerst weg te werken.
Eerst de blauwe plekken wegwerken met camouflage, dan een beetje foundation tussen je handen wrijven en je benen insmeren. Evt verdunnen met wat bodylotion of dagcreme, dan smeert het minder vlekkerig uit, maar geeft wel meer af op alles waar je tegenaan loopt.
Voila, laat de zomer maar komen.
Latin bloed, yup - dito kleurtje, deelsquote:Op zondag 18 april 2010 19:30 schreef Adelante het volgende:
Jij hebt toch Latin bloed en dito kleurtje Maria, dus spierwit??
Het waren vrij heftige ontstekingen, en ik heb bij een aantal de korstjes er meerdere keren afgeplukt ja, vooral door het scherenquote:Op zondag 18 april 2010 20:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe heftig heb jij in hemelsnaam gepulkt, Chico? Kwam toch van ingegroeide haartjes? Ik heb dat namelijk ook wel, maar dat trekt toch vrij snel weg bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Das best wel naar Chico!Vooral dat je ook echt ontstekingen had, huu. Misschien helpt ermee in de zon zitten wel een beetje? Om iig de kleur wat weg te laten trekken.
Oh en deze moest ik even delen
Bruin worden helpt wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vandaag ook weer lekker met de beentjes in de zon gezeten. Het was zulk lekker weer
.
Aaaahw. Zo doet mijn kat ook wel eens, maar das al een wat oudere dame (vanmiddag ging ze zo naast me liggen in het zonnetje, zo lief!).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Oh, dan weet ik waar jij was!quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
Dat katje!!!!!![]()
![]()
Ik heb 'lekker' de hele dag binnen gezeten.....Echt classic, altijd als het een keer prachtig weer is de hele dag, hebben wij repetitiedag! Van 10 tot 3 gezongen, en daarna naar een concert van een bevriend koor geweest. Ontzettend knap!!! Vanochtend waren ze live te horen in de Spiegelzaal, even ter indicatie van het niveau
Heb je geluisterd??quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik waar jij was!.
Ik ken iemand van Cantatrix, inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2010 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je geluisterd??Of ken je iemand uit het koor?
Het was in de Der A-Kerk, en het was zo mooi
Hahahaha, hoe klein kan de wereld ook zijn he! Als t een van de Friezen is ken ik hem/haar denk ik niet, maar ik ken de Groningers die er bij zingen allemaal welquote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken iemand van Cantatrix, inderdaad..
Wat ga je doen?quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef anna82 het volgende:
Oh en ik moet, nee MOET, echt gaan sporten! Ik blijf zo rond de 69,5, maar ik heb al 27 jaar niet meer gesport and I have the body to show for it!
quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hahahaha, hoe klein kan de wereld ook zijn he! Als t een van de Friezen is ken ik hem/haar denk ik niet, maar ik ken de Groningers die er bij zingen allemaal wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en anna82, je kunt wel zeggen dat je verhullende kleren aanhad, maar toen je hier die taart kwam halen zag je er geweldig slank uit!Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ah well, mijn weekenden zijn toch altijd beduidend ongezonder dan doordeweeks. En ik had nog wel tomatentapenade en olijven. Oh en nog wat gegrilde paprika en courgette.quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat ga je doen?![]()
En GeeBee, ik kan met je meepratenWas vandaag weer es in het buurthuis en daar is het eten niet echt gezond
En in de avond Chinees gegeten met het vriendje, wel o.a. tjap tjoy dus iig veggies
![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben dat als ik met blote benen buiten ga liggen, er vliegtuigen naast me gaan landen omdat de piloten denken dat ik een lichtbaken ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |