quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
Wijntje gedronken met m'n moeder. Nu boodschappen doen voor het etentje wat ik morgen geef voor mijn vader en vrouw. Ben maar druk met een verjaardag die ik niet hou.
wokolie/saus + voorgesneden wokgroenten + vegetarische stukjes + rijst of gebakken aardappeltjesquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:37 schreef AKnynke het volgende:
dat hoop ik ja, want de rest van het lijstje is niet zo bijster veel!
Wat zal ik vanavond eens eten? Iets vegetarisch..vind dat altijd zo lastig.
het worden falafel in pita met tzaziki en wat groenten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef P.F het volgende:
[..]
wokolie/saus + voorgesneden wokgroenten + vegetarische stukjes + rijst of gebakken aardappeltjes
vegetarische burger + sla + broodje + mayo + ketchup + broccoli soep
ja ik vond 't ook lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een lekker lijstje Perruche(heb overigens weinig inzicht in hoeveelheden hoor, kan zijn dat er straks iemand iets heel anders roept!
)
Ik zou geenachter de boter zetten hoor, er mag dan verschil in zitten, maar boter op je brood is echt niet ongezond. En wel zo lekker
misschien simpel maar het klinkt wel erg lekker! Heb je de peperroomsaus zelf gemaakt? Dat vind ik zó lekker, maar ik heb ´t nog nooit zelf gemaakt, bestel het alleen in restaurants uit angst voor een deceptie...quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Co wordt 110
Ben druk met eten maken, heb verdorie anderhalf uur gedaan voor de voorbereidingen voor een simpele maaltijd van: aardappelen uit de oven met gepofte knoflook, sjalotten en kruiden, sperziebonen, kiprollade, komkommersalade, peperroomsaus en chmpignons met van alles...
I like it
falafelquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het worden falafel in pita met tzaziki en wat groenten.
Thanks voor de suggesties!
Een typo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wuuut? Een Snelle Jelle is toch niet meer dan 500 kcal per stuk![]()
CourgettekoekjesWat is patchou?
Volgens de verpakking 310kcals per 100gr en een SJ is 240gr ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:58 schreef Perruche het volgende:
edit - trouwens, in een Snelle Jelle zitten toch niet zóveel Kc?
Dat kan bijna niet toch, zo zwaar? Of zijn die zo enorm groot?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens de verpakking 310kcals per 100gr en een SJ is 240gr ofzo.
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:20 schreef Diabox het volgende:
Ben nu 2 weken bezig met cutten, al 3 kilo kwijt (helaas gaat het begin het snelst), ik zoek alleen een snelle maaltijd die ik mee kan nemen naar de uni die zo goedkoop mogelijk is. Iemand ideeën? Ik neem nu brinta mee en gooi er 'n halve liter melk bij, maar dat is net iets te veel van het goeie. Het liefst dus echt cheap ass goedkoop en wat je dus niet gekoeld hoeft te bewaren en (het liefst ook snel weg eet!)
![]()
Sta er nu casual zo bij:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dat?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!Anders een opgerolde groentenomelet. Is koud erg lekker ook.
hahahaquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet toch, zo zwaar? Of zijn die zo enorm groot?
Prima sport, Tink!
-edit- opgezocht: in 1 snelle jelle (minder suiker) zitten 132 kcals. (zijn 50 gram per stuk)
Uitje fruiten in een beetje olie of boter, allerhande (wok)groenten erbij doen. Gaar laten worden in een minuut of 5. Kip erbij doen. Intussen 2 eieren met klein scheutje melk en peper en zout loskloppen, over groentenmengsel gieten, vuur heel zacht draaien en met deksel op pan laten garen. Vele variaties mogelijk. Kan ook met ham en kaas erbij en verse kruiden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:24 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoe maak ik dat?Gooi ik er ook wel wat kip doorheen.
Hoe lang kan ik zoiets bewaren in de koelkast?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Uitje fruiten in een beetje olie of boter, allerhande (wok)groenten erbij doen. Gaar laten worden in een minuut of 5. Kip erbij doen. Intussen 2 eieren met klein scheutje melk en peper en zout loskloppen, over groentenmengsel gieten, vuur heel zacht draaien en met deksel op pan laten garen. Vele variaties mogelijk. Kan ook met ham en kaas erbij en verse kruiden.
Iets laten afkoelen en dan strak oprollen en in plasticfolie wikkelen.
Hmmmm, weet ik niet precies. Dag of 2/3?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoe lang kan ik zoiets bewaren in de koelkast?Maak ik gewoon een voorraad.
Moet overigens nog 5 kilo af, zo weinig zin in![]()
Waaróm moet er 5 kilo af?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Diabox het volgende:
Moet overigens nog 5 kilo af, zo weinig zin in![]()
Zitten er ook nog wat eiwitten inquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Couscous kan zeker koud (vind ik persoonlijk zelfs lekkerder) en daar kun je net als pasta alles in doen wat je lekker vind.
Merellina, het boek is binnen, echt geweldig
normaal heb ik een boeken wachtlijst maar ik ga er gelijk vanaaf in beginnen! Nogmaals bedankt he, en zodra ik het uit heb vertel ik je waar het over gaat
Ik sta nog niet droog genoeg. 'Moet' dus nog 4-5 kilo af. Mja, misschien dat moeten iets te 'moeterig' is, maar ok.quote:
Waarom moet je droog staan? Is het een eis om ergens aan mee te mogen doen, is het een goed voornemen voor 2010, anders nl..quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:41 schreef Diabox het volgende:
Ik sta nog niet droog genoeg. 'Moet' dus nog 4-5 kilo af. Mja, misschien dat moeten iets te 'moeterig' is, maar ok.
Ik wil gewoon mooi droog staan deze zomer, heb eindelijk 'n beetje 'massa' namelijk en dan heb ik weer een net droog frame om weer verder op te bouwen na de zomer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom moet je droog staan? Is het een eis om ergens aan mee te mogen doen, is het een goed voornemen voor 2010, anders nl..
Ik eet altijd m'n ei met eigeel, no way dat ik dat weg ga gooien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja kip, je kunt er zelfs gewoon een gekookt eitje (nouja in jou geval zonder eigeel waarschijnlijk) doorheen doen, idd met kip en gewoon alle groenten die je wil/mag. Er is echt heel veel variatie op, gewoon wat bedenken. Tip: koriander geeft er een lekkere smaak aan
Valt toch nog wel mee? Ik zie wel slechtere lijstjes langskomen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:L: Italiaanse bol met pesto, peperoncini, tomaten, gegratineerd met mozzarella
T: ijsje
T: klein stukje toast met paling
D: bbq3 stokjes kipsate, half speklapje, banaan, wat salade en stokbrood
*burp*
Ja doe dat shirt eens uit, anders zien we nog niksquote:
Mooi! Fijn dat je er blij mee bent. Mensen blij maken is tofquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Merellina, het boek is binnen, echt geweldig
normaal heb ik een boeken wachtlijst maar ik ga er gelijk vanaaf in beginnen! Nogmaals bedankt he, en zodra ik het uit heb vertel ik je waar het over gaat
Zekers! Kook je nooit?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mooi droog staan deze zomer, heb eindelijk 'n beetje 'massa' namelijk en dan heb ik weer een net droog frame om weer verder op te bouwen na de zomer.
[..]
Ik eet altijd m'n ei met eigeel, no way dat ik dat weg ga gooien.![]()
Kan je dat koriander gewoon bij de supermarkt krijgen?
Van mij of in het algemeen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Valt toch nog wel mee? Ik zie wel slechtere lijstjes langskomen.
Allebeiquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van mij of in het algemeen?![]()
Misschien is het ook meer voor mijn gevoel hoor, heb dit alles in een tijdsbestek van 7 uur gegetenEn heb een enorme plofbuik nu.
Ik durf nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja doe dat shirt eens uit, anders zien we nog niks![]()
Dank, zal ik nodig hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Ziet er goed uit diabox!
Succes met droogtrainen![]()
Als 'ie slecht is en ik dat niet in mijn post zet, please do tellquote:
We hebben hier geen Turk/Noord-Afrikaan op Volendam, dus dat wordt lastigquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:09 schreef sigme het volgende:
Er zijn ook veel mensen die verse koriander echt gruwelijk smerig vinden, dus proef even voorzichtig, Diabox.
De stengeltjes/blaadjes lijken sprekend op peterselie, de smaak dus niet.
't Is trouwens makkelijk zelf te kweken, voor wie het heerlijk vind (en AH is dúúr. Zoek liever een Turk/ Noord-Afrikaan.)
Ik vind het lekker, maar ik kan me je mening voorstellenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
verse koriander is fieieieisssssssss *huil*
quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ga opzoek naar de Maastrichtenaren en doe ze de groetjes van Nynke!post gemist en dus niet gedaan! jammer, ik was idd. wel een beetje verloren op de borrel alleen. remedie is dat ik actief ga wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb wel gezorgd dat ik zoveel mogelijk naast mooie mannen zat op de tribune tijdens de tweede dagbelandde daardoor ongemerkt ineens tussen de minions van Boris van der Ham/ jonge zuid-holland-den haag mensen, die er op dat moment twee flinke amendementen doordrukten. best cool.
Kwak
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning! Wat gaan jullie hard!
XM, ik heb niet bijgelezen, maar wat zei de fysio?supergoed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb vandaag weer moeilijk gehad op congres, en dus een hele raar lijstje
o- plak lemoncake
t- bokkepootje (1 maar deze keer!!)
l- heel veel goddelijk lekker zuurdesembrood met zeezout en meergranenkorst. oh mijn god. en een paar plakjes spianata romana
t- glas wijn
t- toffees uit de snoeppotten op de damestoiletten
t- glas sinas
t- 2 glazen wijn en 3 nootjes
d1- puntzak patat zonder op t station (de wijn sloeg in op het stationik liep tipsy naar de trein. de patat hielp. heb geslapen in de trein)
d2- 2 kipdrumsticks
nou, kansloos of kansloos. ik denk maar zo: het had nog tien keer erger gekund!
ik zal zo plaatjes posten hoe t eruit zag daar... oh en verse muntthee de hele dag gedronken ook nog.Kwak
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:56 schreef P.F het volgende:
Mijn buurmeisje heeft mijn pakketje aangenomen maar ik heb haar nog nooit gezienEn ze is steeds niet thuis
![]()
Ik zou geen pakketjes aannemen voor iemand die ik niet kon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |