quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
Wijntje gedronken met m'n moeder. Nu boodschappen doen voor het etentje wat ik morgen geef voor mijn vader en vrouw. Ben maar druk met een verjaardag die ik niet hou.
wokolie/saus + voorgesneden wokgroenten + vegetarische stukjes + rijst of gebakken aardappeltjesquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:37 schreef AKnynke het volgende:
dat hoop ik ja, want de rest van het lijstje is niet zo bijster veel!
Wat zal ik vanavond eens eten? Iets vegetarisch..vind dat altijd zo lastig.
het worden falafel in pita met tzaziki en wat groenten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef P.F het volgende:
[..]
wokolie/saus + voorgesneden wokgroenten + vegetarische stukjes + rijst of gebakken aardappeltjes
vegetarische burger + sla + broodje + mayo + ketchup + broccoli soep
ja ik vond 't ook lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een lekker lijstje Perruche(heb overigens weinig inzicht in hoeveelheden hoor, kan zijn dat er straks iemand iets heel anders roept!
)
Ik zou geenachter de boter zetten hoor, er mag dan verschil in zitten, maar boter op je brood is echt niet ongezond. En wel zo lekker
misschien simpel maar het klinkt wel erg lekker! Heb je de peperroomsaus zelf gemaakt? Dat vind ik zó lekker, maar ik heb ´t nog nooit zelf gemaakt, bestel het alleen in restaurants uit angst voor een deceptie...quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Co wordt 110
Ben druk met eten maken, heb verdorie anderhalf uur gedaan voor de voorbereidingen voor een simpele maaltijd van: aardappelen uit de oven met gepofte knoflook, sjalotten en kruiden, sperziebonen, kiprollade, komkommersalade, peperroomsaus en chmpignons met van alles...
I like it
falafelquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het worden falafel in pita met tzaziki en wat groenten.
Thanks voor de suggesties!
Een typo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wuuut? Een Snelle Jelle is toch niet meer dan 500 kcal per stuk![]()
CourgettekoekjesWat is patchou?
Volgens de verpakking 310kcals per 100gr en een SJ is 240gr ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:58 schreef Perruche het volgende:
edit - trouwens, in een Snelle Jelle zitten toch niet zóveel Kc?
Dat kan bijna niet toch, zo zwaar? Of zijn die zo enorm groot?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens de verpakking 310kcals per 100gr en een SJ is 240gr ofzo.
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:20 schreef Diabox het volgende:
Ben nu 2 weken bezig met cutten, al 3 kilo kwijt (helaas gaat het begin het snelst), ik zoek alleen een snelle maaltijd die ik mee kan nemen naar de uni die zo goedkoop mogelijk is. Iemand ideeën? Ik neem nu brinta mee en gooi er 'n halve liter melk bij, maar dat is net iets te veel van het goeie. Het liefst dus echt cheap ass goedkoop en wat je dus niet gekoeld hoeft te bewaren en (het liefst ook snel weg eet!)
![]()
Sta er nu casual zo bij:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dat?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!Anders een opgerolde groentenomelet. Is koud erg lekker ook.
hahahaquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet toch, zo zwaar? Of zijn die zo enorm groot?
Prima sport, Tink!
-edit- opgezocht: in 1 snelle jelle (minder suiker) zitten 132 kcals. (zijn 50 gram per stuk)
Uitje fruiten in een beetje olie of boter, allerhande (wok)groenten erbij doen. Gaar laten worden in een minuut of 5. Kip erbij doen. Intussen 2 eieren met klein scheutje melk en peper en zout loskloppen, over groentenmengsel gieten, vuur heel zacht draaien en met deksel op pan laten garen. Vele variaties mogelijk. Kan ook met ham en kaas erbij en verse kruiden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:24 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoe maak ik dat?Gooi ik er ook wel wat kip doorheen.
Hoe lang kan ik zoiets bewaren in de koelkast?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Uitje fruiten in een beetje olie of boter, allerhande (wok)groenten erbij doen. Gaar laten worden in een minuut of 5. Kip erbij doen. Intussen 2 eieren met klein scheutje melk en peper en zout loskloppen, over groentenmengsel gieten, vuur heel zacht draaien en met deksel op pan laten garen. Vele variaties mogelijk. Kan ook met ham en kaas erbij en verse kruiden.
Iets laten afkoelen en dan strak oprollen en in plasticfolie wikkelen.
Hmmmm, weet ik niet precies. Dag of 2/3?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoe lang kan ik zoiets bewaren in de koelkast?Maak ik gewoon een voorraad.
Moet overigens nog 5 kilo af, zo weinig zin in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |