Wordt:quote:Op zondag 18 april 2010 14:26 schreef Ewelina het volgende:
O: 3 volkoren crackers met selleriesalade
T: beetje blueberry muffin yoghurt
L: 2 boterhammen filet americain
T: nog onbekend,ga zo naar de super
D: mie, oosterse wokgroenten, kipfilet
T: nog onbekend
Nee, ben in Groningen. Heb met nachtwacht door haren en glimmen gefietst en een stukje richting zuid-larenquote:
aardbeienijsje?quote:Op zondag 18 april 2010 17:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wordt:
O: 3 volkoren crackers met selleriesalade
T: beetje blueberry muffin yoghurt
L: 2 boterhammen filet americain
T: boerensalade
D: mie, oosterse wokgroenten, kipfilet
T: ijsje of aardbeien
Als het ijs wordt, dan wordt het dame blanche ijs (vanilleijs met chocoladesaus erdoorheen). Of ik loop even naar de snackbar om een softijsje te halen.quote:
O ja, ik ook! Ik vond die les van 2x 6 en 1x 7 minuten op het eind wel pittig trouwens. Dat zijn 14 en 17, die anderen gingen wel prima. Ik denk dat ik maar gewoon les 19 ga doen dinsdag en dan wel zien hoe het looptquote:Op zondag 18 april 2010 18:17 schreef Adelante het volgende:
Ik doe morgen les 16Heb de 5-10 km ook al gedownload!
Welke afstand ga je lopen dan? Ik zie de kasteel kiekeboe 1k, dat is wel iets voor mij.quote:Op zondag 18 april 2010 18:31 schreef Adelante het volgende:
Doel voor mij is dit jaar weer bridge 2 bridge kunnen lopen, dus heb nog de hele zomer om te trainen
Net asperges met ei, ham en boter op
Eerst ga je naar de drogist en koop je foundation in ongeveer de kleur die je wilt hebben. Ik ben een sneeuwwitje en zit meestal in de categorie 'ivory, porcelan' of gewoon kleur 01. Als je wat donkerder wilt kies je een tint donkerder, maar let wel op dat het een beetje bij je huidskleur past. Als je blauwe plekken hebt moet je ook een camouflagestick kopen om dat eerst weg te werken.quote:Op zondag 18 april 2010 18:11 schreef neen het volgende:
Lopen met een korte broek en t-shirt was heerlijk, loveli moet me alleen wel even leren hoe ik m'n benen goed kan make uppen want het zag er natuurlijk niet uit zo.
quote:Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst ga je naar de drogist en koop je foundation in ongeveer de kleur die je wilt hebben. Ik ben een sneeuwwitje en zit meestal in de categorie 'ivory, porcelan' of gewoon kleur 01. Als je wat donkerder wilt kies je een tint donkerder, maar let wel op dat het een beetje bij je huidskleur past. Als je blauwe plekken hebt moet je ook een camouflagestick kopen om dat eerst weg te werken.
Eerst de blauwe plekken wegwerken met camouflage, dan een beetje foundation tussen je handen wrijven en je benen insmeren. Evt verdunnen met wat bodylotion of dagcreme, dan smeert het minder vlekkerig uit, maar geeft wel meer af op alles waar je tegenaan loopt.
Voila, laat de zomer maar komen.
Latin bloed, yup - dito kleurtje, deelsquote:Op zondag 18 april 2010 19:30 schreef Adelante het volgende:
Jij hebt toch Latin bloed en dito kleurtje Maria, dus spierwit??
Het waren vrij heftige ontstekingen, en ik heb bij een aantal de korstjes er meerdere keren afgeplukt ja, vooral door het scherenquote:Op zondag 18 april 2010 20:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe heftig heb jij in hemelsnaam gepulkt, Chico? Kwam toch van ingegroeide haartjes? Ik heb dat namelijk ook wel, maar dat trekt toch vrij snel weg bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Das best wel naar Chico!Vooral dat je ook echt ontstekingen had, huu. Misschien helpt ermee in de zon zitten wel een beetje? Om iig de kleur wat weg te laten trekken.
Oh en deze moest ik even delen
Bruin worden helpt wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vandaag ook weer lekker met de beentjes in de zon gezeten. Het was zulk lekker weer
.
Aaaahw. Zo doet mijn kat ook wel eens, maar das al een wat oudere dame (vanmiddag ging ze zo naast me liggen in het zonnetje, zo lief!).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Oh, dan weet ik waar jij was!quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
Dat katje!!!!!![]()
![]()
Ik heb 'lekker' de hele dag binnen gezeten.....Echt classic, altijd als het een keer prachtig weer is de hele dag, hebben wij repetitiedag! Van 10 tot 3 gezongen, en daarna naar een concert van een bevriend koor geweest. Ontzettend knap!!! Vanochtend waren ze live te horen in de Spiegelzaal, even ter indicatie van het niveau
Heb je geluisterd??quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik waar jij was!.
Ik ken iemand van Cantatrix, inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2010 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je geluisterd??Of ken je iemand uit het koor?
Het was in de Der A-Kerk, en het was zo mooi
Hahahaha, hoe klein kan de wereld ook zijn he! Als t een van de Friezen is ken ik hem/haar denk ik niet, maar ik ken de Groningers die er bij zingen allemaal welquote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken iemand van Cantatrix, inderdaad..
Wat ga je doen?quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef anna82 het volgende:
Oh en ik moet, nee MOET, echt gaan sporten! Ik blijf zo rond de 69,5, maar ik heb al 27 jaar niet meer gesport and I have the body to show for it!
quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hahahaha, hoe klein kan de wereld ook zijn he! Als t een van de Friezen is ken ik hem/haar denk ik niet, maar ik ken de Groningers die er bij zingen allemaal wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en anna82, je kunt wel zeggen dat je verhullende kleren aanhad, maar toen je hier die taart kwam halen zag je er geweldig slank uit!Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ah well, mijn weekenden zijn toch altijd beduidend ongezonder dan doordeweeks. En ik had nog wel tomatentapenade en olijven. Oh en nog wat gegrilde paprika en courgette.quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat ga je doen?![]()
En GeeBee, ik kan met je meepratenWas vandaag weer es in het buurthuis en daar is het eten niet echt gezond
En in de avond Chinees gegeten met het vriendje, wel o.a. tjap tjoy dus iig veggies
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |