Wat een grap, die ga ik zeker in de kroeg vertellen zo want dan heb ik zo de lachers op mijn hand. Maar ik denk het niet.quote:Op zondag 18 april 2010 00:19 schreef loveli het volgende:
Niet mijn grap, maar wel een ontzettend goede actie:
Bord langs de kant van de snelweg:
"over 1 km Studentengrap"
500 meter verder:
"over 500 meter studentengrap"
Volgend bord:
"over 200 meter studentengrap"
Laatste bord:
"einde studentengrap"
Ik heb 1.5 uur aan 2 fietsen staan sleutelen en ze zijn beide nog kutquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef neen het volgende:ik ga de stad in maar ik heb m'n fiets nog niet gemaakt
auto rijden mag niet meer dus ik ga nog even snel sleutelen en die kant op
en natuurlijk nog even m'n zwerversoutfit omruilen
Eigenlijk niet snel maar rustig aan, ik heb nog tijd zatbeste mensen, fijne avond!
Nou zeg dat wel! Gisteren was het frisjes rond deze tijd, maar nu geen zuchtje wind en een lekker zonnetje!quote:
Oh wat vreemd. Ik heb nooit geweten dat ze dat na tien jaar al doen. Kun je daar niks tegen doen? Of moet je daar dan enorm veel geld voor betalen? Op zich maakt het niet zoveel uit natuurlijk, zeker als je er normaal nooit heen gaat, maar het is meer het idee inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2010 10:33 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!![]()
Welkom aan de nieuwelingen, succes!
Nu eerst even huisje schoonmaken en vanmiddag ga ik met zus/nichtje/moeder naar het graf van mijn vader. De laatste keer, want na 10 jaar worden de algemene graven geruimd... Raar idee. Het is er wel prachtig weer voor.
mijn vader zit "in de business" zogezegd, en hoe lang een graf blijft hangt af van het soort graf - en dat zijn voornamelijk prijsverschillen.quote:Op zondag 18 april 2010 11:48 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh wat vreemd. Ik heb nooit geweten dat ze dat na tien jaar al doen. Kun je daar niks tegen doen? Of moet je daar dan enorm veel geld voor betalen? Op zich maakt het niet zoveel uit natuurlijk, zeker als je er normaal nooit heen gaat, maar het is meer het idee inderdaad.
Whahaquote:Op zondag 18 april 2010 12:22 schreef loveli het volgende:
Ik had net megaveel sjans! In de kerk! Want ik kwam net te laat binnen en schoof aan op een leeg plekje, tussen de gereserveerde stoelen voor geestelijk gehandicapten
Brambozen? Wasda?quote:
Ewelina leest de lijstjes van Viking nooit!quote:
Zeker een keertje gemist dan. Doorgaans scan ik lijstjes, maar nu valt het me ineens opquote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ewelina leest de lijstjes van Viking nooit!Dit zegt ze al tijden namelijk
. Combi van frambozen en bramen, toch?
Lekker he? Ben je nog in D?quote:Op zondag 18 april 2010 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Brambozen = idd een samentrekking van bramen en frambozen.
Wij hebben een heerlijk stukje gefietst en net een ijsje gehaald bij de snackbar. Nu ga ik nog even een boterham met pindakaas eten en buiten zitten
ijsjequote:Op zondag 18 april 2010 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Brambozen = idd een samentrekking van bramen en frambozen.
Wij hebben een heerlijk stukje gefietst en net een ijsje gehaald bij de snackbar. Nu ga ik nog even een boterham met pindakaas eten en buiten zitten
Gister al geen groente (sla telt niet) en vandaag weer niet.quote:Op zondag 18 april 2010 16:00 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: 2 volkorenboterham met komijnekaas (zonder boter deze keer!), en fruitsalade van peer, 1/2 banaan en aardbeiden
L: bagel bij bagel bakery, met gerookte zalm, creamcheese en alfalfa, daarna portie kibbeling gedeeld
T: handje gemengde noten (macadamia, amandel, para)
D: geen idee nog, misschien couscous?
S: 2 uur door de stad lopen, en moet eigenlijk beetje gaan hardlopen vanavond...
en ik heb een ijsje weten te weerstaan
Maar het was vééél sla...!quote:Op zondag 18 april 2010 16:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gister al geen groente (sla telt niet) en vandaag weer niet.
Da's niet goed hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |