abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:27:00 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80428297
Koriander In soep In sausje! Hmm. Wel een 'acquired taste' geloof ik, maar ach!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:27:46 #152
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80428322
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:23 schreef P.F het volgende:
Kwak, kon is een grapje
ja ik kan jouw grapjes nooit raden want je post er geen smilies bij
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:32:18 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80428461
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Koriander, heerlijk!

DaD?? de 25ste he? Kan me zo voorstellen dat het niet doorgaat maar het mag ook bij mij of ooit nog eens een keer... Je zegt het maar, het lijkt me logisch dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.
Daar zeg je wat! Ik ben van de partij hoor als het doorgaat, en ik wil ook best hosten (alhoewel jij natuurlijk een tuin hebt )
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:33:05 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80428478
Koriander in een quesadilla of in couscoussalade inderdaad. Dat zijn de enige twee gerechten waar ik absoluut verse koriander in wil
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:34:53 #155
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80428529
Lijstje hier wordt:
O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met gekookt eitje, 1 met jam
T: cola
L: boterham met kaas
T; cappuccino + 2 zelfgebakken koekjes
T: boterham met kaas
D: gebakken aardappeltjes met rode kool en vega cordon bleu
T: misschien nootjes
pi_80428791
Ja koriander heeft een hele specifieke smaak, begrijp ook wel dat mensen het niet lekker vinden.

Ik doe het idd vaak door couscous of lamsgehaktballies enzo.

Oja! Ik ga voor 95 % zeker naar Gambia in juli! Mijn vader us daar dan, plus allemaal familie enzo dus dan zie ik waarschijnlijk mijn halfbroertje en zusje voor het eerst. Ik verblijf wel in een superrelaxed verblijf daar, want mijn vader heeft conneksies
En er gaat misschien nog een vriendin mee. Ik ben zo ontzettend blij, eindelijk eens naar mijn vaderland (sort of)
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:45:59 #157
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80428846
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Valt toch nog wel mee? Ik zie wel slechtere lijstjes langskomen.
hier, een slechtere:

O1: 2 chocozwieback
S: 6.7 km. hardlopen
O2: 2 witte broodjes met roomboter en hagelslag
T: stukje duitse boterkoek
L: 1 wit broodje met roomboter en hagelslag
T: ijsje
D: pita's (wit) gevuld met falafel, erwten, mais en sla en tzaziki
T: stuk duitse boterkoek.
T: glaasje port.
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

post gemist en dus niet gedaan! jammer, ik was idd. wel een beetje verloren op de borrel alleen. remedie is dat ik actief ga worden

heb wel gezorgd dat ik zoveel mogelijk naast mooie mannen zat op de tribune tijdens de tweede dag belandde daardoor ongemerkt ineens tussen de minions van Boris van der Ham/ jonge zuid-holland-den haag mensen, die er op dat moment twee flinke amendementen doordrukten. best cool.
Oei, een Joris uit Rotterdam?

Oh, en het congres klinkt echt vet hip! Wat dat betreft hoop ik weer in NL te komen wonen straks, ik wil graag weer politiek actief worden!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:46:47 #158
236335 neen
schone schijn
pi_80428871
Tof! En weer weg hoi he
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:47:13 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80428891
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja koriander heeft een hele specifieke smaak, begrijp ook wel dat mensen het niet lekker vinden.

Oja! Ik ga voor 95 % zeker naar Gambia in juli! Mijn vader us daar dan, plus allemaal familie enzo dus dan zie ik waarschijnlijk mijn halfbroertje en zusje voor het eerst. Ik verblijf wel in een superrelaxed verblijf daar, want mijn vader heeft conneksies
En er gaat misschien nog een vriendin mee. Ik ben zo ontzettend blij, eindelijk eens naar mijn vaderland (sort of)
wat tof!

Maar, jouw vader komt toch uit Sierra Leone? Ik heb voor m'n scriptie veel gelezen over de vredesmissie in Sierra Leone, en mijn god, wat een chaos was dat zeg!
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:47:47 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80428907
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:

Oh wat ontzettend gaaf en spannend! Familie ontmoeten, land zien, alles! Ik duim dat de 95% snel 100% wordt!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:49:27 #161
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80428944
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hier, een slechtere:
ja maar je hebt wel 7 km hardgelopen
quote:
Oei, een Joris uit Rotterdam?

Oh, en het congres klinkt echt vet hip! Wat dat betreft hoop ik weer in NL te komen wonen straks, ik wil graag weer politiek actief worden!
geen idee hoe die mannen heten, maar ze zagen er appetijtelijk uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond t vooral heel erg gaaf dat er gewoon dingen doorgedrukt werden door het congres, zoals een hardere lijn in t israelisch palestijnse conflict, de pil in t basispakket voor alle vrouwen ipv tot 18, reduceren wachtgeldregeling voor ambtenaren, de mogelijkheid tot praten met terroristische organisaties niet helemaal afsluiten, etc. (niet dat ik het met al die dingen eens was, maar het is goed te zien dat een congres de ruimte krijgt de koers aan te scherpen - alles is wel in lijn met het grotere gedachtegoed namelijk)
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:50:41 #162
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80428975
cool shiny!
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:50:42 #163
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80428976
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja maar je hebt wel 7 km hardgelopen
[..]

geen idee hoe die mannen heten, maar ze zagen er appetijtelijk uit.

ik vond t vooral heel erg gaaf dat er gewoon dingen doorgedrukt werden door het congres, zoals een hardere lijn in t israelisch palestijnse conflict, de pil in t basispakket voor alle vrouwen ipv tot 18, reduceren wachtgeldregeling voor ambtenaren, de mogelijkheid tot praten met terroristische organisaties niet helemaal afsluiten, etc. (niet dat ik het met al die dingen eens was, maar het is goed te zien dat een congres de ruimte krijgt de koers aan te scherpen - alles is wel in lijn met het grotere gedachtegoed namelijk)
6.7, ho!

Ja, dat is ook tof. Vind ik vooral tof aan D66, daar heeft het congres echt invloed op het verkiezingsprogramma. Had ik verteld dat ik gesolliciteerd had voor een baan bij d66 landelijk? Afgewezen, hoor, maar toch!
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:53:08 #164
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80429035
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:50 schreef AKnynke het volgende:

[..]

6.7, ho!

Ja, dat is ook tof. Vind ik vooral tof aan D66, daar heeft het congres echt invloed op het verkiezingsprogramma. Had ik verteld dat ik gesolliciteerd had voor een baan bij d66 landelijk? Afgewezen, hoor, maar toch!
ja, jammer zeg
Kwak
pi_80429244
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:47 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wat tof!

Maar, jouw vader komt toch uit Sierra Leone? Ik heb voor m'n scriptie veel gelezen over de vredesmissie in Sierra Leone, en mijn god, wat een chaos was dat zeg!
Klopt, daarom dat 'sort of', want het ligt er opzich erg dichtbij, alleen vertelde mijn vader al dat we daar waarschijnlijk nog niet naartoe gaan.

Was inderdaad een chaos en het land is naar wat ik begrijp nu redelijk veilig, maar qua regering zo'n zooitje...
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:10:12 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80429480
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
Mooi, daar ben ik het allemaal mee eens. Ik zou zelf ook heel graag politiek actief worden. In Nederland, want in het Duits voel ik me niet zeker genoeg. Maarja, dan zou ik eerst naar NL moeten verhuizen...
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80429560
Lijstje:

O: 3 volkoren crackers met filet americain
T: beetje blueberry muffin yoghurt
T: bakje aardbeien
T: komkommer
L: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: focacia gegrilde groenten
T: volkoren cracker met hagelslag
D: aardappeltjes uit de oven met zeezout, olijfolie en rozemarijn, karbonade met honing-mosterdmarinade, oosterse wokgroente
T: de rest van de aardbeien denk ik, of een beetje ijs.

Commentaar is welkom

[ Bericht 7% gewijzigd door Ewelina op 17-04-2010 21:20:40 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80429611
wat tof shiny!!!!!!!!!!!!!!
Ja doei.
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:18:30 #169
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80429683
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje:

O: 3 volkoren crackers met filet americain
T: beetje blueberry muffin yoghurt
T: bakje aardbeien
L: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: focacia gegrilde groenten
T: volkoren cracker met hagelslag
D: aardappeltjes uit de oven met zeezout, olijfolie en rozemarijn, karbonade met honing-mosterdmarinade, oosterse wokgroente
T: de rest van de aardbeien denk ik, of een beetje ijs.

Commentaar is welkom
omnomnom
Kwak
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:18:42 #170
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80429693
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Klopt, daarom dat 'sort of', want het ligt er opzich erg dichtbij, alleen vertelde mijn vader al dat we daar waarschijnlijk nog niet naartoe gaan.

Was inderdaad een chaos en het land is naar wat ik begrijp nu redelijk veilig, maar qua regering zo'n zooitje...
En de eerste keer (?) Afrikaanse cultuur is ook heel wat, denk ik!

@ Ewelina: mooi lijstje!
pi_80429735
Ik was een komkommer vergeten Die heb ik tussendoor nog op.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80430015
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Koriander, heerlijk!

DaD?? de 25ste he? Kan me zo voorstellen dat het niet doorgaat maar het mag ook bij mij of ooit nog eens een keer... Je zegt het maar, het lijkt me logisch dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.
Oh, ja, dat is volgende week al. . Zou het een ander keertje kunnen? . Het idee is ooit begonnen als housewarming, maar ik ga hier straks al weer weg. . Sigme zou ook een bestelling komen halen bij me, dus ik weet niet hoe die het zou vinden om hier naartoe te rijden zonder meet in het vooruitzicht...

Sorry. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80430064
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:22 schreef AKnynke het volgende:
oeh, nachtwacht! Nu krijg ik ook zin in die lasagna! Het is alleen zo duur, alles bij elkaar!
Ik was 25 euro kwijt, maar ik heb dus ook twee keer de normale hoeveelheid gemaakt. Normaal kun je er wel met vier mensen van eten, dus kost het iets meer dan 3 euro p.p. Valt mee toch?

Het etentje was in ieder geval erg geslaagd. M'n moeder vroeg naar het recept, de rest nam nog een extra stuk lasagne en zelfs één van de kiddo's zei uit zichzelf: "Mark, ik vind het heel lekker".

Alleen wat over is heb ik nu weer meegenomen dus ik eet morgen alwéér lasagne.
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:40:15 #174
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80430226
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:34 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik was 25 euro kwijt, maar ik heb dus ook twee keer de normale hoeveelheid gemaakt. Normaal kun je er wel met vier mensen van eten, dus kost het iets meer dan 3 euro p.p. Valt mee toch?

Het etentje was in ieder geval erg geslaagd. M'n moeder vroeg naar het recept, de rest nam nog een extra stuk lasagne en zelfs één van de kiddo's zei uit zichzelf: "Mark, ik vind het heel lekker".

Alleen wat over is heb ik nu weer meegenomen dus ik eet morgen alwéér lasagne.
als wij met z'n tweeen eten maak ik dat recept, en hou ik precies één portie over voor lunch.....T vriendje eet nogal veel.

Fijn dat het lekker was!
pi_80430392
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:18 schreef AKnynke het volgende:

[..]

En de eerste keer (?) Afrikaanse cultuur is ook heel wat, denk ik!

@ Ewelina: mooi lijstje!
I think!

Toch nog ffies de stad in nu, fijne avond slankerds!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')