Hee ik ken een andere versiequote:Op maandag 19 april 2010 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Arroz con leche
Me quiero casar con una senorita de San Nicolas
Que sepa coser, que sepa bordar
Que sepa abrir la puerta para ir ajugar
Con esta si, con esta no
Con esta senorita me caso yo
Arroz con leche
Me quiero casar con una senorita de San Nicolas!
Sorry het blijft de associatie
quote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee ik ken een andere versieSchoolplein-liedje.
Arroz con leche
Me quiero casar
con una niņita de Portugal
Con esta si
Con esta no
Con esta niņita me caso yooo!
Bijn hetzelfde, grappig!
Als ik er over nadenk weet ik het altijd wel, maar veel te traagquote:Op maandag 19 april 2010 11:52 schreef Viking84 het volgende:
Over het schoolplein gesproken: ik weet pas sinds gisteren (dankzij DWDD) dat datgene wat op het plaatje hieronder staat 'rock, paper, scissors' heet. Ik heb me altijd afgevraagd waarom klasgenootjes dit deden en de functie ervan snap ik nog steeds niet
.
[ afbeelding ]
Haha wat psychedelisch!quote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb youtube even aangeslingerd en kijk dit dan
quote:Op maandag 19 april 2010 11:55 schreef P.F het volgende:
Stel, er is nog 1 rosébiertje.
Ah, nu snap ik hetquote:En jullie zijn met z'n 2en... Dan doen jullie dit spel en wie wint mag het biertje hebben!
Steen maakt de schaar bot, wint dus van schaar
Schaar knipt het papier, wint dus van papier
Papier kan de steen omwikkelen, wint dus van steen
Ik was voor mijn huisje 19e.quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n hoogste positie voor een huisje is 18e. Dat is niet goed..
Oh jee, zo geef je me weer hoop.quote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik was voor mijn huisje 19e.
Je moet niet vergeten dat veel mensen die hoger op de lijst staan ook meer eisen hebben, kritischer de huisjes bekijken en deze eerder afwijzen. Kun je makkelijk doen als je hoog staat, want je bent toch zo weer aan de beurt voor het volgende huisje.
Och, ik stond een keer 23e en ik had het huisje alsnog gekregen als ik niet geweigerd had... Ik geloof nu dat nummer 30 het heeft gekregen...quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het kan snel genoeg gaan hoorquote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat Ewelina zegt, grijp je kans in de vakantieperiode.quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yep.quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, ik stond een keer 23e en ik had het huisje alsnog gekregen als ik niet geweigerd had... Ik geloof nu dat nummer 30 het heeft gekregen...
Mijn ervaring is dat je juist in de zomer moet reageren, dan zijn er veel mensen weg
Ben benieuwd!quote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh jee, zo geef je me weer hoop.. Het is wel een heel leuk huisje, volgens mij.
Slecht nieuws voor je collega's?quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef Syrena het volgende:
En aan het einde van het gesprek werd er nog een bom gedropt mbt personele dingen op onze locatiemaar de betrokkenen weten 't nog niet
't Wordt morgen pas bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |