SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en straks weer mijn favoriete college van dit semesterEnglish from Old to New
Ja doei.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootjeee!Gefeliciteerd mademoiselle!
![]()
En hier een tarta de arroz con leche![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
bah, tentamen niet gehaald![]()
kan wel janken. Ging niet goed, maar had ergens de hoop dat ik me aanstelde en dat 't stiekem best goed ging...
een 5.. meteen maar gemailed om tentamen in te zien en strategie te bepalen voor de volgende poging, ik moet en zal 't halen... Bij vakken die ik leuk vind, vind ik 't altijd echt naar om ze niet te halen, vooral als ik alles in college wel snapte...;(
20th century literature in contextquote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah Mo!Wel fijn dat je inzage kan krijgen, zou ook even aan de docent vragen! Waar ging het over?
Arroz con lechequote:Op maandag 19 april 2010 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootjeee!Gefeliciteerd mademoiselle!
![]()
En hier een tarta de arroz con leche![]()
[ afbeelding ]
Jammer!quote:Op maandag 19 april 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
voor mij is het belangrijk.
vind het een leuk vak, deed enorm goed mee in de colleges en snapte alles... en dan het tentamen blijkbaar verknallen is echt een kutgevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |