18 toch?quote:Op maandag 19 april 2010 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteerd met je 19e verjaardag co!
Dat was vorig jaar! Je kan maar 1 keer 18 worden natuurlijk.quote:
Dat.quote:Op maandag 19 april 2010 10:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeli Co!![]()
![]()
![]()
Dat je maar een feestelijke en zonnige dag mag hebben.
mmm.. mijn ouders wonen ook op het twentse platteland hoor. Enschede is de grote stad!quote:Op maandag 19 april 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En een ijsje bij Talamini......![]()
Ben al te lang niet meer in Enschede geweest! Stomme moeders die naar t platteland willen verhuizen![]()
Gefeliciteerd! Dat je vlucht maar mag vertrekken vrijdag!quote:Op maandag 19 april 2010 10:14 schreef conleche het volgende:
Thanx hunnies! Goed hè, ik ben er niet eens zelf over begonnen.*trots*
19 is minder erg dan 18. Je went aan het idee zalk maar zeggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAPPY 19!!!!!!crap in = crap out
*duimt mee*quote:Op maandag 19 april 2010 10:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat je vlucht maar mag vertrekken vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en straks weer mijn favoriete college van dit semesterEnglish from Old to New
Ja doei.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootjeee!Gefeliciteerd mademoiselle!
![]()
En hier een tarta de arroz con leche![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
bah, tentamen niet gehaald![]()
kan wel janken. Ging niet goed, maar had ergens de hoop dat ik me aanstelde en dat 't stiekem best goed ging...
een 5.. meteen maar gemailed om tentamen in te zien en strategie te bepalen voor de volgende poging, ik moet en zal 't halen... Bij vakken die ik leuk vind, vind ik 't altijd echt naar om ze niet te halen, vooral als ik alles in college wel snapte...;(
20th century literature in contextquote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah Mo!Wel fijn dat je inzage kan krijgen, zou ook even aan de docent vragen! Waar ging het over?
Arroz con lechequote:Op maandag 19 april 2010 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootjeee!Gefeliciteerd mademoiselle!
![]()
En hier een tarta de arroz con leche![]()
[ afbeelding ]
Jammer!quote:Op maandag 19 april 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
voor mij is het belangrijk.
vind het een leuk vak, deed enorm goed mee in de colleges en snapte alles... en dan het tentamen blijkbaar verknallen is echt een kutgevoel.
Hee ik ken een andere versiequote:Op maandag 19 april 2010 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Arroz con leche
Me quiero casar con una senorita de San Nicolas
Que sepa coser, que sepa bordar
Que sepa abrir la puerta para ir ajugar
Con esta si, con esta no
Con esta senorita me caso yo
Arroz con leche
Me quiero casar con una senorita de San Nicolas!
Sorry het blijft de associatie
quote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee ik ken een andere versieSchoolplein-liedje.
Arroz con leche
Me quiero casar
con una niñita de Portugal
Con esta si
Con esta no
Con esta niñita me caso yooo!
Bijn hetzelfde, grappig!
Als ik er over nadenk weet ik het altijd wel, maar veel te traagquote:Op maandag 19 april 2010 11:52 schreef Viking84 het volgende:
Over het schoolplein gesproken: ik weet pas sinds gisteren (dankzij DWDD) dat datgene wat op het plaatje hieronder staat 'rock, paper, scissors' heet. Ik heb me altijd afgevraagd waarom klasgenootjes dit deden en de functie ervan snap ik nog steeds niet
.
[ afbeelding ]
Haha wat psychedelisch!quote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb youtube even aangeslingerd en kijk dit dan
quote:Op maandag 19 april 2010 11:55 schreef P.F het volgende:
Stel, er is nog 1 rosébiertje.
Ah, nu snap ik hetquote:En jullie zijn met z'n 2en... Dan doen jullie dit spel en wie wint mag het biertje hebben!
Steen maakt de schaar bot, wint dus van schaar
Schaar knipt het papier, wint dus van papier
Papier kan de steen omwikkelen, wint dus van steen
Ik was voor mijn huisje 19e.quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n hoogste positie voor een huisje is 18e. Dat is niet goed..
Oh jee, zo geef je me weer hoop.quote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik was voor mijn huisje 19e.
Je moet niet vergeten dat veel mensen die hoger op de lijst staan ook meer eisen hebben, kritischer de huisjes bekijken en deze eerder afwijzen. Kun je makkelijk doen als je hoog staat, want je bent toch zo weer aan de beurt voor het volgende huisje.
Och, ik stond een keer 23e en ik had het huisje alsnog gekregen als ik niet geweigerd had... Ik geloof nu dat nummer 30 het heeft gekregen...quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het kan snel genoeg gaan hoorquote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat Ewelina zegt, grijp je kans in de vakantieperiode.quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yep.quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, ik stond een keer 23e en ik had het huisje alsnog gekregen als ik niet geweigerd had... Ik geloof nu dat nummer 30 het heeft gekregen...
Mijn ervaring is dat je juist in de zomer moet reageren, dan zijn er veel mensen weg
Ben benieuwd!quote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh jee, zo geef je me weer hoop.. Het is wel een heel leuk huisje, volgens mij.
Slecht nieuws voor je collega's?quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef Syrena het volgende:
En aan het einde van het gesprek werd er nog een bom gedropt mbt personele dingen op onze locatiemaar de betrokkenen weten 't nog niet
't Wordt morgen pas bekend.
Denk je dat je dan meer kans maakt?quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Syrena!.
Deze woning is al leeg, zou het dan ook nog zo lang duren als dat jullie allemaal zeggen?. Ik ben wel blij dat er elke week nieuwe woningen op internet komen, dus ik kan er elke week mee aan de gang. Maar op het woningaanbod van deze week ga ik pas zondagavond reageren denk ik, dan kan ik de woningen uitzoeken met het minste aantal reacties.
De mijne stond idd al sinds dec leeg! Ik was zelfs vergeten dat ik gereageerd had, had nl. een paar weken ervoor een andere afgewezen omdat ik dacht dat ik 't niet betalen kon (en die was iets goedkoper zelfs). Maar in feb wist ik mijn nieuwe loon, nog een gerekend en toen ging het (met huurtoeslag). Oh, toen was ik zo blijquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Syrena!.
Deze woning is al leeg, zou het dan ook nog zo lang duren als dat jullie allemaal zeggen?. Ik ben wel blij dat er elke week nieuwe woningen op internet komen, dus ik kan er elke week mee aan de gang. Maar op het woningaanbod van deze week ga ik pas zondagavond reageren denk ik, dan kan ik de woningen uitzoeken met het minste aantal reacties.
Je ex wordt automatisch uitgeschreven zodra hij zich op zijn nieuwe adres inschrijft.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan ga ik daar vanmiddag langs! Ook om te vragen of ze m'n ex uit kunnen schrijven en dat 'ie dan wel z'n punten behoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |