zeker wel, want die ken ik dan ook weer... poosje bij mijn koor gezongen toen ze stage liep in t westen, en daarna nog als schnabbelaar mee op tournee geweest - misshcien gaat ze deze keer ook wel mee. Ik ken nog 2 van de andere Femke's van het Femkekwartet , 1 goed, 1 van gezichtquote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohnee jij bedoelt waarschijnlijk de andere F.! Met de dreadlocks? Die zat vroeger ook bij het studentenkoor en heeft ook een tijd bij mijn huidige koor gezongen. Zangers onder elkaar is ook één grote kluwen
edit: blijkbaar storen mensen zich eraan dat ik "roddel" over dingen die gewoon in het openbaar gedaan zijn (er waren overal minstens tien mensen bij...)quote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, met de dreadlocks. Lieve meid, ze bood me meteen d'r logeerkamer aan toen ik vertelde dat het uit was tussen m'n ex en mij..
heuj daar kan ik niks aan doen! mijn tenen lopen heel schuin. ik heb superkleine teentjes, maar omdat mn voet schuin loopt zie je toch decolleteen... tegenwoordig keur ik er geen schoenen meer om af, dan blijven er nl. nauwelijks schoenen meer over...quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef neen het volgende:
Weet je wat ik nooit zo mooi vind, als vrouwen van die ballerina's aanhebben maar dat ze eigenlijk te lange tenen hebben dus dan zie je nog waar de tenen beginnen zegmaar.
/einde bericht
quote:Op maandag 19 april 2010 08:15 schreef sigme het volgende:
We zeiden nog zo dat je *niet* met de auto het land op kon, maar de bestuurder was eigenwijs. Het kon ook bijna. En toen zat 'ie vast. Het is niet de eerste keer dat we een auto in het weiland hadden. Maar deze keer hebben we 'm wel zonder hulp van een buurboer-met-trekker er weer uitgekregen.
Ja, nou dat moet je bij mijn familie dus niet doen, met > 25 graden een lange broek dragen. Ik ben nu al de gek van de familiequote:Op maandag 19 april 2010 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik draag ook altijd lange broeken hoor Vik, ook al is het >30 graden. Thuis doe ik dan wel een rokje ofzo aan, maar in het openbaar echt niet.
Juist. Anders moesten we de varkens een heel end drijven, dit leek makkelijker en sneller.quote:Op maandag 19 april 2010 08:39 schreef neen het volgende:
Die varkens afzetten?
Als je toch al de gek van de familie bent, wat kan jou het dan schelen?quote:Op maandag 19 april 2010 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, nou dat moet je bij mijn familie dus niet doen, met > 25 graden een lange broek dragen. Ik ben nu al de gek van de familie. En ik heb zelf ook geen zin om de hele zomer een lange broek te dragen, dus dat doe ik ook niet. Dan kijken de mensen maar
. Alleen bij familie dus ws wel, want die stellen er vragen over. Mijn moeder is ook zo vreselijk tactloos altijd, bah.
I know, maar ben er helaas echt te wit voor. Heb er verscheidene geprobeerd, maar word altijd een oranje vlekquote:Op maandag 19 april 2010 09:13 schreef Tinkepink het volgende:
Zelfbruinende creme doet wonderen bij littekentjes en blauwe plekken
Dat. Alleen draag ik dan geen rokjes maar bij hoge uitzondering een keer een korte broek in huis. Tegen de tijd dat ik bedenk dat ik ook met m'n benen in de zon moet gaan zitten, ben ik al helemaal bruin op die twee melkflessen na. En dan ziet het er gewoon echt niet meer uit. En nee, ik ga m'n benen niet make-uppen, want dat is niet stoer.quote:Op maandag 19 april 2010 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik draag ook altijd lange broeken hoor Vik, ook al is het >30 graden. Thuis doe ik dan wel een rokje ofzo aan, maar in het openbaar echt niet.
Als je nu begint ben je op tijd, fietsen in korte broek dusquote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat. Alleen draag ik dan geen rokjes maar bij hoge uitzondering een keer een korte broek in huis. Tegen de tijd dat ik bedenk dat ik ook met m'n benen in de zon moet gaan zitten, ben ik al helemaal bruin op die twee melkflessen na. En dan ziet het er gewoon echt niet meer uit. En nee, ik ga m'n benen niet make-uppen, want dat is niet stoer.
Niet aangesproken voelen dusquote:Op maandag 19 april 2010 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet me waarschijnlijk aangesproken voelen, maar ik zie niet in hoe zeggen dat ik iemand ken en dat ik diegene lief en aardig vind, roddelen is.
Nee hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet me waarschijnlijk aangesproken voelen,
En een ijsje bij Talamini......quote:Op maandag 19 april 2010 09:03 schreef AKnynke het volgende:
Echt geen rokjes in de zomer? Ik heb echt altijd blauwe plekken van volleyballen, maar toch vind ik m'n onderbenen bijna het mooiste aan m'n lijf. Dat show ik dan ook graag in de zomer!
Goeiemorgen! Even een paar uurtjes aan de scriptie, en dan met moeders shoppen in Enschede. Nieuwe spijkerbroek, here I come!
Inderdaad!quote:Op maandag 19 april 2010 10:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeli Co!![]()
![]()
![]()
Dat je maar een feestelijke en zonnige dag mag hebben.
18 toch?quote:Op maandag 19 april 2010 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteerd met je 19e verjaardag co!
Dat was vorig jaar! Je kan maar 1 keer 18 worden natuurlijk.quote:
Dat.quote:Op maandag 19 april 2010 10:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeli Co!![]()
![]()
![]()
Dat je maar een feestelijke en zonnige dag mag hebben.
mmm.. mijn ouders wonen ook op het twentse platteland hoor. Enschede is de grote stad!quote:Op maandag 19 april 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En een ijsje bij Talamini......![]()
Ben al te lang niet meer in Enschede geweest! Stomme moeders die naar t platteland willen verhuizen![]()
Gefeliciteerd! Dat je vlucht maar mag vertrekken vrijdag!quote:Op maandag 19 april 2010 10:14 schreef conleche het volgende:
Thanx hunnies! Goed hè, ik ben er niet eens zelf over begonnen.*trots*
19 is minder erg dan 18. Je went aan het idee zalk maar zeggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAPPY 19!!!!!!crap in = crap out
*duimt mee*quote:Op maandag 19 april 2010 10:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat je vlucht maar mag vertrekken vrijdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |