Treurig hequote:
Mijn teerbeminde is minstens zo chubby als ik en heerlijk nuchterquote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Treurig heNiet dat hij er ook maar ooit iets over heeft gezegd, ook dit complex speelt zich vooral in mjin hoofd af
![]()
Hebben jullie geen onzekerheden bij/met jullie teerbeminde?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Treurig heNiet dat hij er ook maar ooit iets over heeft gezegd, ook dit complex speelt zich vooral in mjin hoofd af
![]()
Bij kaarslicht heb je soms juist heel erge putten! Ik denk soms wel eens aaaah gadver, vieze hobbels! En dan doe ik het gewone ligt aan en zie ik nietsquote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef anna82 het volgende:
Mariaatje: Ik wil weer gaan hardlopen (alweer!) en op dinsdagavond is er pilates bij mijn sportschool (a 65 euro per maand, waar ik al 2 maanden niet geweest ben) En ik wil net als jij wat meer gaan fitnessen, ben je al begonnen?
En DaD, do ek!In kleren ziet het er ook wel ok uit hoor, maar zonder zijn vooral mijn benen echt heel erg slap. Als ik ze zo van bovenaf bekijk zie ik overal putjes, zelfs bij kaarslicht! En elke zomer baal ik er weer van dat ik niet iets fanatieker gesport heb, nou ja, dat ik uberhaupt gesport heb
En fijn om te lezen dat het goed met je gaat!
Ik heb massa's complexen over mijn lijf, maar gek genoeg niet bij Meneer. Wel in m'n badpak in het zwembad, bijvoorbeeld. Maar ook toen ik echt te dik was, vond hij me nog heel aantrekkelijkquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn teerbeminde is minstens zo chubby als ik en heerlijk nuchterdus daar hoef ik me nooit bij te schamen
Maar ik ben sowieso niet zo schaamtevol aangelegd, ben altijd door mn moeder meegenomen naar naturistencampings
DaD....quote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Grapje hoor. Je kunt heel veel slechte grapjes maken als je nog samenwoont met je ex. "Doe jij de was even? Anders maak ik het uit."
.
Maar m'n buik, ja.
DaD! ik moetquote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Grapje hoor. Je kunt heel veel slechte grapjes maken als je nog samenwoont met je ex. "Doe jij de was even? Anders maak ik het uit."
.
Maar m'n buik, ja.
Kun je niet bij het USC?quote:Op zondag 18 april 2010 21:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik betaal, denk ik, vooral voor de locatie. Het is in het Olympisch Stadion, en nee, dat geeft voor mij geen extra dimensie aan het sporten
Tink, bedankt voor de tips!
Je hebt het hem nooit gevraagdquote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
haha, wat klinkt dat leuk uit jouw, euhm, toetsenbord!quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw DaDtje![]()
![]()
![]()
Ik ben nu al 7 jaar met het vriendje dus ben er een beetje overheen gegroeid (hij is ook altijd erg complimenteus, dus dan voel ik me meteen SUPERHEET, weet je!
![]()
![]()
)
Aw PFje! Meer stokbroodjes en kruidenkaas inslaan dus
Ja zeker! Super vieze chemische lucht! (maar toch blijf ik etenquote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw DaDtje![]()
![]()
![]()
Ik ben nu al 7 jaar met het vriendje dus ben er een beetje overheen gegroeid (hij is ook altijd erg complimenteus, dus dan voel ik me meteen SUPERHEET, weet je!
![]()
![]()
)
Goede gesprekken!quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt het hem nooit gevraagd![]()
Ik welIk vind mijn voeten tenen raar. Maar zijn voeten zijn nog raarder. HA!
En ik vond eerst dat ik miniminiminiminiiii borsten had dus ik wou liever niet dat hij ze zagmaar nu vind ik ze wel mooi en best groot (genoeg). en we hebben hele gesprekken over vrouwen met grote tepels en wat een geluk dat ik dat niet heb, dus dat scheelt ook
quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw DaDtje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ik zeg: ook een teendecollete, is een decollete!quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef neen het volgende:
Weet je wat ik nooit zo mooi vind, als vrouwen van die ballerina's aanhebben maar dat ze eigenlijk te lange tenen hebben dus dan zie je nog waar de tenen beginnen zegmaar.
/einde bericht
quote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zeg: ook een teendecollete, is een decollete!
O dat vind ik echt fiesss.quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef neen het volgende:
Weet je wat ik nooit zo mooi vind, als vrouwen van die ballerina's aanhebben maar dat ze eigenlijk te lange tenen hebben dus dan zie je nog waar de tenen beginnen zegmaar.
/einde bericht
quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef P.F het volgende:
En dan doe ik het gewone ligt aan en zie ik niets
Het is zoiets waar je niet naar wilt kijken in de trein maar het wel doetquote:
Daarom zeg ik nooit wat m'n minpunten zijn, als 'ie het toch niet zietquote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
Oooh en ik heb een beetje striae. Maar toen zag ik dat hij 't ook had dus toen dacht ik OOOOOO!
En toen ik dat na 1.5 jaar zei, zei hij: O, was me nooit opgevallen dat je dat had...
Ik heb kleine tenen, dus daar heb ik nooit last vanquote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef neen het volgende:
/einde bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |