Denk je dat je dan meer kans maakt?quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Syrena!.
Deze woning is al leeg, zou het dan ook nog zo lang duren als dat jullie allemaal zeggen?. Ik ben wel blij dat er elke week nieuwe woningen op internet komen, dus ik kan er elke week mee aan de gang. Maar op het woningaanbod van deze week ga ik pas zondagavond reageren denk ik, dan kan ik de woningen uitzoeken met het minste aantal reacties.
De mijne stond idd al sinds dec leeg! Ik was zelfs vergeten dat ik gereageerd had, had nl. een paar weken ervoor een andere afgewezen omdat ik dacht dat ik 't niet betalen kon (en die was iets goedkoper zelfs). Maar in feb wist ik mijn nieuwe loon, nog een gerekend en toen ging het (met huurtoeslag). Oh, toen was ik zo blijquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Syrena!.
Deze woning is al leeg, zou het dan ook nog zo lang duren als dat jullie allemaal zeggen?. Ik ben wel blij dat er elke week nieuwe woningen op internet komen, dus ik kan er elke week mee aan de gang. Maar op het woningaanbod van deze week ga ik pas zondagavond reageren denk ik, dan kan ik de woningen uitzoeken met het minste aantal reacties.
Je ex wordt automatisch uitgeschreven zodra hij zich op zijn nieuwe adres inschrijft.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan ga ik daar vanmiddag langs! Ook om te vragen of ze m'n ex uit kunnen schrijven en dat 'ie dan wel z'n punten behoudt.
Euh. Hij is nu mede-aanvrager bij mijn inschrijving, dat is niet meer de bedoeling. En hij blift gewoon in ons (particuliere) huurhuisje wonen. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 19 april 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je ex wordt automatisch uitgeschreven zodra hij zich op zijn nieuwe adres inschrijft.
Je kunt hem niet zomaar laten uitschrijven, dan is hij dakloos.
ik denk dat ze bedoelt op een woonpas?quote:Op maandag 19 april 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je ex wordt automatisch uitgeschreven zodra hij zich op zijn nieuwe adres inschrijft.
Je kunt hem niet zomaar laten uitschrijven, dan is hij dakloos.
Patrimonium wil inderdaad wel eens extra moeite voor je doenquote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan ga ik daar vanmiddag langs! Ook om te vragen of ze m'n ex uit kunnen schrijven en dat 'ie dan wel z'n punten behoudt.
Ah, ik begreep je verkeerd.quote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh. Hij is nu mede-aanvrager bij mijn inschrijving, dat is niet meer de bedoeling. En hij blift gewoon in ons (particuliere) huurhuisje wonen. Of begrijp ik je verkeerd?.
Je krijgt beiden puntenquote:Op maandag 19 april 2010 13:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ah, ik begreep je verkeerd.![]()
Ik hoop dat jullie beiden punten krijgen en dat ze niet door de helft gedeeld worden ofzo.
Ik kan niet vinden hoe het met die hofjes zit, maar manlief heeft me eens verteld dat een vriendin van hem daar had gehoord en dat gunning dmv een ballotagecommissie gaat aangezien er gelijkgestemden (bijvoorbeeld ouderen, alleenstaanden of gelovigen) bij elkaar in de hofjes wonen.
Maar misschien weet iemand anders daar meer van.
Mijn Meneer reed laatst in het Midden-Oosten in een gloednieuwe huurauto rond. Al vanaf 1300 op de teller zat hij zich te verheugen... 1333, 1334.... En toen was het landschap zo mooi dat hij pas bij 1341 weer keekquote:
Haha ja ik kijk heel vaak net dan hoe laat het is, en ik word daar dan heel blij van. Maar mijn vriendinnen enzo snappen dat niet of vinden het raar dus ik hou het vaak voor mezelfquote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn Meneer reed laatst in het Midden-Oosten in een gloednieuwe huurauto rond. Al vanaf 1300 op de teller zat hij zich te verheugen... 1333, 1334.... En toen was het landschap zo mooi dat hij pas bij 1341 weer keer
In dat kader vind ik 11:11 en 22:22 leuk.quote:Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
13:37 kan me niet schelen, maar ik vind het wel heel fijn als ik net om 12:34 op de klok kijk..
Oh joh. Dan weet je nog niet eens van mijn hysterische voorliefde voor rijtjes en logica en series en even getallen in (nederlandse) mobiele nummersquote:
Een soort zoute ham, erg lekker. Het heet schwarzwalder schinken en komt oorspronkelijk uit het Zwarte Woud. 't Is te koop bij AH.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh joh. Dan weet je nog niet eens van mijn hysterische voorliefde voor rijtjes en logica en series en even getallen in (nederlandse) mobiele nummers
Ah dank je.quote:Op maandag 19 april 2010 14:32 schreef Ewelina het volgende:
Een soort zoute ham, erg lekker. Het heet schwarzwalder schinken en komt oorspronkelijk uit het Zwarte Woud. 't Is te koop bij AH.
[ afbeelding ]
Pasta met gegrilde groenten, en dan scheppen de heren maar wat extra pasta op hun bordjequote:Op maandag 19 april 2010 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet avondeten verzinnen wat voldoet aan o.a. de volgende criteria:
- niet te zwaar ivm sporten in de avond en anders krijg ik buikauw
- wel vullend want vriendje moet genoeg hebben, en we krijgen nog een vriend te eten
- de gast is niet dol op groenten, en ik wil juist enigszins gezond eten
- en dan nog de gebruikelijke dingen waarmee ik rekening moet houden, namelijk de smaakpapillen van mijn wederhelft en yours truly![]()
Ho hum
Grazie voor het meedenken! Ik denk dat pasta wel het handigst is, dan kan ik zelf weinig pasta nemen en de heren inderdaad veel pasta + vlees en weinig groentenquote:Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pasta met gegrilde groenten, en dan scheppen de heren maar wat extra pasta op hun bordje
Pasta aglio e olio isquote:Op maandag 19 april 2010 14:51 schreef Ewelina het volgende:
Pasta bolognese anders, met een frisse salade? Of de pasta aglio e olio (oid, pasta met olijfolie, knoflook en pepers) die kwak laatst postte, met kip erbij?
Oe, ik denk dat dit hem wordt!quote:Op maandag 19 april 2010 14:51 schreef Ewelina het volgende:
Pasta bolognese anders, met een frisse salade?
Ik mik altijd paprika en ui in de saus, soms tomaat, of gegrilde courgette erbij, ook erg lekker. Of ik maak hem met zeer fijngesneden wortel en ui (en dan een halve fles wijn, maar dat hoeft niet per sé).quote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, ik denk dat dit hem wordt!Dan eet ik het 'konijnenvoer' wel
En ik kan alsnog wel wat veggies (tomaten, prei, wortel?) in de saus mikken
Ik had een tijdje terug wel ergens een lekker recept gevonden voor bolognese saus!
Schwarzwalder Kirschtorte?quote:Op maandag 19 april 2010 15:06 schreef Syrena het volgende:
SchwarzwalderToen ik nog bij de Edah aan het vlees stond, lekker verse plakjes snijden en zo opeten
![]()
De taart Schwarzwalder is ook erg lekker trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |