Denk je dat je dan meer kans maakt?quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Syrena!.
Deze woning is al leeg, zou het dan ook nog zo lang duren als dat jullie allemaal zeggen?. Ik ben wel blij dat er elke week nieuwe woningen op internet komen, dus ik kan er elke week mee aan de gang. Maar op het woningaanbod van deze week ga ik pas zondagavond reageren denk ik, dan kan ik de woningen uitzoeken met het minste aantal reacties.
De mijne stond idd al sinds dec leeg! Ik was zelfs vergeten dat ik gereageerd had, had nl. een paar weken ervoor een andere afgewezen omdat ik dacht dat ik 't niet betalen kon (en die was iets goedkoper zelfs). Maar in feb wist ik mijn nieuwe loon, nog een gerekend en toen ging het (met huurtoeslag). Oh, toen was ik zo blijquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Syrena!.
Deze woning is al leeg, zou het dan ook nog zo lang duren als dat jullie allemaal zeggen?. Ik ben wel blij dat er elke week nieuwe woningen op internet komen, dus ik kan er elke week mee aan de gang. Maar op het woningaanbod van deze week ga ik pas zondagavond reageren denk ik, dan kan ik de woningen uitzoeken met het minste aantal reacties.
Je ex wordt automatisch uitgeschreven zodra hij zich op zijn nieuwe adres inschrijft.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan ga ik daar vanmiddag langs! Ook om te vragen of ze m'n ex uit kunnen schrijven en dat 'ie dan wel z'n punten behoudt.
Euh. Hij is nu mede-aanvrager bij mijn inschrijving, dat is niet meer de bedoeling. En hij blift gewoon in ons (particuliere) huurhuisje wonen. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 19 april 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je ex wordt automatisch uitgeschreven zodra hij zich op zijn nieuwe adres inschrijft.
Je kunt hem niet zomaar laten uitschrijven, dan is hij dakloos.
ik denk dat ze bedoelt op een woonpas?quote:Op maandag 19 april 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je ex wordt automatisch uitgeschreven zodra hij zich op zijn nieuwe adres inschrijft.
Je kunt hem niet zomaar laten uitschrijven, dan is hij dakloos.
Patrimonium wil inderdaad wel eens extra moeite voor je doenquote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan ga ik daar vanmiddag langs! Ook om te vragen of ze m'n ex uit kunnen schrijven en dat 'ie dan wel z'n punten behoudt.
Ah, ik begreep je verkeerd.quote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh. Hij is nu mede-aanvrager bij mijn inschrijving, dat is niet meer de bedoeling. En hij blift gewoon in ons (particuliere) huurhuisje wonen. Of begrijp ik je verkeerd?.
Je krijgt beiden puntenquote:Op maandag 19 april 2010 13:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ah, ik begreep je verkeerd.![]()
Ik hoop dat jullie beiden punten krijgen en dat ze niet door de helft gedeeld worden ofzo.
Ik kan niet vinden hoe het met die hofjes zit, maar manlief heeft me eens verteld dat een vriendin van hem daar had gehoord en dat gunning dmv een ballotagecommissie gaat aangezien er gelijkgestemden (bijvoorbeeld ouderen, alleenstaanden of gelovigen) bij elkaar in de hofjes wonen.
Maar misschien weet iemand anders daar meer van.
Mijn Meneer reed laatst in het Midden-Oosten in een gloednieuwe huurauto rond. Al vanaf 1300 op de teller zat hij zich te verheugen... 1333, 1334.... En toen was het landschap zo mooi dat hij pas bij 1341 weer keekquote:
Haha ja ik kijk heel vaak net dan hoe laat het is, en ik word daar dan heel blij van. Maar mijn vriendinnen enzo snappen dat niet of vinden het raar dus ik hou het vaak voor mezelfquote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn Meneer reed laatst in het Midden-Oosten in een gloednieuwe huurauto rond. Al vanaf 1300 op de teller zat hij zich te verheugen... 1333, 1334.... En toen was het landschap zo mooi dat hij pas bij 1341 weer keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |