Mijn telefoonnummer begint zo: (06) 4321 ....quote:Op maandag 19 april 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh joh. Dan weet je nog niet eens van mijn hysterische voorliefde voor rijtjes en logica en series en even getallen in (nederlandse) mobiele nummers
ING-kantoor.quote:Op maandag 19 april 2010 15:30 schreef P.F het volgende:
Ik heb postbank?
GWK kantoor.quote:Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef P.F het volgende:
Hoe krijg ik contant geld zo snel mogelijk op mijn rekening? Ik moet iets vandaag overmaken maar ik heb het alleen contant
Ja dat dacht ik ookquote:
Als het echt haast heeft, zou ik gewoon naar zo'n agentschap gaan. Die kunnen in principe alles doen wat een 'echt postkantoor' (die zijn er bijna niet meer) kan.quote:Op maandag 19 april 2010 15:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookHoe kun je een echt postkantoor in de buurt zoeken? Ik wil een echte, ik kan alleen maar postkantoren in een winkel vinden..
Weinig of niets?quote:Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verrassend genoeg konden ze weinig voor me betekenen, bij de woningcorporatie en het Patrimonium. Maar om even lekker op de zaken vooruit te lopen heb ik wel al verfkleurstaaltjes gehaald bij de bouwmarkt..
kost dat extra geld? er zit er 1 in adam cs toch?quote:Op maandag 19 april 2010 15:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het echt haast heeft, zou ik gewoon naar zo'n agentschap gaan. Die kunnen in principe alles doen wat een 'echt postkantoor' (die zijn er bijna niet meer) kan.
Tussen ¤ 8,00 en ¤ 17,50.quote:Op maandag 19 april 2010 15:57 schreef P.F het volgende:
[..]
kost dat extra geld? er zit er 1 in adam cs toch?
Ik kan zo gauw niet vinden of het extra geld kost. Het staat er niet bij, maar ik sluit niet uit dat het een paar euro's kost.quote:Op maandag 19 april 2010 15:57 schreef P.F het volgende:
[..]
kost dat extra geld? er zit er 1 in adam cs toch?
quote:Geld storten op rekening derden
Geld storten op rekening van derden kan uitsluitend via de balie van een ING-Kantoor, Postkantoor of op een Postkantoor in een winkel. Stortingen zijn gelimiteerd tot ¤ 1000,-.
Bij de woningcorporatie hebben ze wel m'n naam opgeschreven. Studiootjes komen niet vaak online, zei ze, maar dan weten ze nu dat ik daar ook in geïnteresseerd ben. En ze heeft me uitgelegd hoe ik onze inschrijvingen moet splitsen. Bij het Patrimonium hebben ze alleen de naam van m'n ex doorgestreept.quote:
ik heb het weggehaald. maar het is niet bepaald in het geheim gegaan, dit waren acties in het openbaar met minstens tien mensen erbij dus ik zie eigenlijk niet in hoe dat roddelen is...quote:Op maandag 19 april 2010 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het trouwens heel raar dat hier geroddeld wordt over iemand in het "echte leven", die voor mensen die haar kennen heel herkenbaar moet zijn.![]()
En verder moeten teendecolletés, peeptoes en slippers verboden worden.
Nog geen resultaat, maar wel een stapje verder.quote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de woningcorporatie hebben ze wel m'n naam opgeschreven. Studiootjes komen niet vaak online, zei ze, maar dan weten ze nu dat ik daar ook in geïnteresseerd ben. En ze heeft me uitgelegd hoe ik onze inschrijvingen moet splitsen. Bij het Patrimonium hebben ze alleen de naam van m'n ex doorgestreept.
quote:Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verrassend genoeg konden ze weinig voor me betekenen, bij de woningcorporatie en het Patrimonium. Maar om even lekker op de zaken vooruit te lopen heb ik wel al verfkleurstaaltjes gehaald bij de bouwmarkt..
Ja, daar reageer ik ook op.quote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog geen resultaat, maar wel een stapje verder.
Ik zie ook wel huisjes met één slaapkamer. Lijkt me ook geschikt/betaalbaar.
Kwaadspreken over iemand achter diens rug is roddelen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb het weggehaald. maar het is niet bepaald in het geheim gegaan, dit waren acties in het openbaar met minstens tien mensen erbij dus ik zie eigenlijk niet in hoe dat roddelen is...
Ik ook, ben geen ster in wiskunde *een 5 op mijn diploma cijferlijst, hmm*quote:Op maandag 19 april 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh joh. Dan weet je nog niet eens van mijn hysterische voorliefde voor rijtjes en logica en series en even getallen in (nederlandse) mobiele nummers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Je kunt er iets positiefs van maken he, tis nu zuur maar dalijk wel lekker je eigen huisje inrichtenquote:Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah wat balen Mo! Dat zijn echt de ergsten, als je niet weet waar het fout is gegaan en je alles snapte (en je het vak ook nog eens interessant vond). Hopelijk wordt het een en ander je duidelijk tijdens het inkijken.quote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
bah, tentamen niet gehaald![]()
kan wel janken. Ging niet goed, maar had ergens de hoop dat ik me aanstelde en dat 't stiekem best goed ging...
een 5.. meteen maar gemailed om tentamen in te zien en strategie te bepalen voor de volgende poging, ik moet en zal 't halen... Bij vakken die ik leuk vind, vind ik 't altijd echt naar om ze niet te halen, vooral als ik alles in college wel snapte...;(
Joehoe voor jouquote:schreef Syrena het volgende:[/b]
Maar ik heb de baan! Whoeoe! Per 1 mei een halve bibliothecaris
Wat is in vredesnaam Pandan Chiffon Cake?quote:Op maandag 19 april 2010 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg, ik had een mix gekocht voor Pandan chiffon cake, en het is gewoon wit, en als je het bij de eieren gooit wordt het groen! Briljant!
Supergroene cake!quote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam Pandan Chiffon Cake?
quote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam Pandan Chiffon Cake?
Daar heb ik het wel voor het eerst gegeten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |