Hangt een beetje van je eigen huidskleur af. Ik zelf vind Dove en Bébe prettig, maar die ruiken wel sterk. Vroeger gebruikte ik altijd nivea. Was minder sterk qua geur, maar vlekte sneller.quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink, wat voor merk zelfbruinende meuk zou jij aanraden?(ohja en ik weet weer waar zuslief last van had! Ingegroeide haartjes ook geloof ik, door nogal enthousiaste smeersels! Dus wil wel weten waarmee je daar géén last van hebt
) Dan kan ik des noods mn benen een soort kick-start geven vóór het warm genoeg is om met de benen bloot te zonnen
quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Oh wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ken haar wel, we hebben samen vorig jaar het Requiem van Mozart gezongen, en haar vriendje zit bij Cantatrix maar óók bij mijn koor
![]()
quote:
Ohnee jij bedoelt waarschijnlijk de andere F.! Met de dreadlocks? Die zat vroeger ook bij het studentenkoor en heeft ook een tijd bij mijn huidige koor gezongen. Zangers onder elkaar is ook één grote kluwenquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wat leukik ken haar wel, we hebben samen vorig jaar het Requiem van Mozart gezongen, en haar vriendje zit bij Cantatrix maar óók bij mijn koor
Ik heb vandaag ook in de zon gezeten!! Niet ver van Schiphol overigensquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, dan had je vandaag je kans moeten grijpen! Vliegtuigen vlogen toch niet.
Ja, met de dreadlocks. Lieve meid, ze bood me meteen d'r logeerkamer aan toen ik vertelde dat het uit was tussen m'n ex en mij.quote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohnee jij bedoelt waarschijnlijk de andere F.! Met de dreadlocks? Die zat vroeger ook bij het studentenkoor en heeft ook een tijd bij mijn huidige koor gezongen. Zangers onder elkaar is ook één grote kluwen
Ik vind haar altijd een soort groot klein kindquote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, met de dreadlocks. Lieve meid, ze bood me meteen d'r logeerkamer aan toen ik vertelde dat het uit was tussen m'n ex en mij..
Twenks! Ik ga binnenkort wel even naar de drogistquote:Op zondag 18 april 2010 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt een beetje van je eigen huidskleur af. Ik zelf vind Dove en Bébe prettig, maar die ruiken wel sterk. Vroeger gebruikte ik altijd nivea. Was minder sterk qua geur, maar vlekte sneller.
Van echte zelfbruiners (dus geen bodylotion) heb ik alleen Nivea en Kruitvat gebruikt. Nivea was eigenlijk best wel goed achteraf, al heb ik dus een voorkeur voor de bodylotion. Je moet alleen wel heel erg secuur smeren.
Haha ja, ik stond ook best even te kijken toen ze haar leeftijd vertelde.quote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd een soort groot klein kindze kan zo blij zijn, en gekke dingen opmerken enzo
Oe, dus conditie verbeteren én long and lean worden! Klinkt als een goed plan, vooral als je het ook redelijk leuk vindt?quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef anna82 het volgende:
Mariaatje: Ik wil weer gaan hardlopen (alweer!) en op dinsdagavond is er pilates bij mijn sportschool (a 65 euro per maand, waar ik al 2 maanden niet geweest ben) En ik wil net als jij wat meer gaan fitnessen, ben je al begonnen?
Nee dat raad je echt niet zomaar hoe oud ze isquote:Op zondag 18 april 2010 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha ja, ik stond ook best even te kijken toen ze haar leeftijd vertelde.. Ze kende jou ook wel geloof ik!
Mijn bubble burst niet zo snel hoor. De putjes zitten niet alleen in de benen, maar ook in de genen (rijm!), dus heel strak zal ik daar nooit worden. Maar goed, dan kan ik altijd nog mijn moeder de schuld geven in plaats van mijn eigen sportregimequote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
anna82; ik wil je bubble niet bursten hoor, maar ik RPM regelmatig en ik heb ook nog putjes![]()
My thoughts exactlyquote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Nou.... vorig jaar had ik voor het eerst sinds mijn 18e ofzo helemaal gladde benen. Echt, helemaal glad zonder hubbeltje of wat dan ook. En een perfect strak figuur.
Heel veel sporten, veel water, geen suiker, geen alcohol, regelmatig incremen en weinig koolhydraten zorgen inderdaad voor een geweldig lijfJammer genoeg is het voor normale stervelingen niet vol te houden op die manier te leven (ik had vorig jaar een tijdje er veel vrije tijd, dus toen kon het).
Ikke ook ja! Op bovenarmen en -benen voornamelijk.quote:Op zondag 18 april 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
My thoughts exactly
Ach en ik heb een zodanig vreemde huid dat mn benen en armen nooit mooi glad zullen zijn. Ik heb een soort permanent kippenvel
Wat ben je goed bezig en gemotiveerd!quote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, dus conditie verbeteren én long and lean worden! Klinkt als een goed plan, vooral als je het ook redelijk leuk vindt?65 euro per maand, holy moly trouwens! Ik vind dat best wel veel, of is de service dan heuuul goed?
Ik ben ook begonnen met fitnessen ja! Ik heb vorige maandag de fitness-intro gehad, en zaterdag ben ik voor het eerst zelf bezig gegaanWas heel leuk, heb samen met een Zumba-genootje ook nog grondoefeningen gedaan enzo
En verder nog apparaten natuurlijk, en 10 minuten op de loopband gerend
Tot nu toe ben ik gemotiveerd in ieder geval, hopelijk blijft dat zo! Ik heb ook ontzéttende spierpijn vandaag
Dan voel ik me altijd wél meteen strakker, ondanks dat ik nog steeds een Blubje ben
Ik betaal, denk ik, vooral voor de locatie. Het is in het Olympisch Stadion, en nee, dat geeft voor mij geen extra dimensie aan het sportenquote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
65 euro per maand?Dat is FitnessFirst zeker?
Dankjoeee!quote:Op zondag 18 april 2010 21:42 schreef Perruche het volgende:
Trouwens Maria, wat ben je goed aan het sporten![]()
Nee ik word juist altijd heel vrolijk van jouw posts!quote:Op zondag 18 april 2010 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oops, sorry DaDtje!*gaat editten* en het was inderdaad Pat Benatar! Tof liedje
![]()
En nu ga ik proberen wat minder hyperactief all-over-the-place te posten want ik word moe van mezelf, dus ik kan me zo voorstellen dat het voor jullie nog erger is![]()
![]()
Ja, dat!quote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee ik word juist altijd heel vrolijk van jouw posts!![]()
Very lovable
Idem!quote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Very lovable
haha, ook thanks! Ik zou zo graag meer gaa sporten...! ik woon nu in het centrum van rotterdam en vind het echt verschrikkelijk om hier bijv. hard te gaan lopen. Maar misschien moet ik me maar over die ergernis heen zetten... zodra ik een vaste locatie heb om te wonen wil ik ook iets in een klasje gaan doen, of misschien een teamsport, het lijkt me wel motiverend!quote:Op zondag 18 april 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dankjoeee!*wordt een lean-mean-dancing-machine*
En jij hebt een zeer netjes en lekker lijstje voor een weekend-dag, zeg!
Vooral de suiker/carbs is een killer.quote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Nou.... vorig jaar had ik voor het eerst sinds mijn 18e ofzo helemaal gladde benen. Echt, helemaal glad zonder hubbeltje of wat dan ook. En een perfect strak figuur.
Heel veel sporten, veel water, geen suiker, geen alcohol, regelmatig incremen en weinig koolhydraten zorgen inderdaad voor een geweldig lijfJammer genoeg is het voor normale stervelingen niet vol te houden op die manier te leven (ik had vorig jaar een tijdje er veel vrije tijd, dus toen kon het).
ook idemquote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Very lovable
Dat zeg ik (suiker, alcohol, koolhydraten)quote:
Niet!quote:Op zondag 18 april 2010 21:55 schreef anna82 het volgende:
Oh en ik hoef ook niet uber uber strak te worden, ik heb alleen een beetje een dubbel achterwerk en dat vind ik echt niet fraai.
Toen mijn meneer en ik voor het eerst samen op vakantie gingen, had ik allerlei strategieen uitbedacht om te voorkomen dat hij mij vol van de achterkant zou aanschouwen; nogal kansloos aan het zwembad. Maar nog steeds verlaat ik het liefst achterwaarts de slaapkamerWe doen verder wel aan intimiteiten hoor...
Ik denk dat je Zuidlaren bedoelt, want 'Zuid-Laren' ligt meer dan 150 kilometer van Groningenquote:Op zondag 18 april 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ben in Groningen. Heb met nachtwacht door haren en glimmen gefietst en een stukje richting zuid-laren. En we zijn mietjes, want we hadden na 22 km dus al een zere kont
.
Ja mee eensquote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Very lovable
Treurig hequote:
Mijn teerbeminde is minstens zo chubby als ik en heerlijk nuchterquote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Treurig heNiet dat hij er ook maar ooit iets over heeft gezegd, ook dit complex speelt zich vooral in mjin hoofd af
![]()
Hebben jullie geen onzekerheden bij/met jullie teerbeminde?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Treurig heNiet dat hij er ook maar ooit iets over heeft gezegd, ook dit complex speelt zich vooral in mjin hoofd af
![]()
Bij kaarslicht heb je soms juist heel erge putten! Ik denk soms wel eens aaaah gadver, vieze hobbels! En dan doe ik het gewone ligt aan en zie ik nietsquote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef anna82 het volgende:
Mariaatje: Ik wil weer gaan hardlopen (alweer!) en op dinsdagavond is er pilates bij mijn sportschool (a 65 euro per maand, waar ik al 2 maanden niet geweest ben) En ik wil net als jij wat meer gaan fitnessen, ben je al begonnen?
En DaD, do ek!In kleren ziet het er ook wel ok uit hoor, maar zonder zijn vooral mijn benen echt heel erg slap. Als ik ze zo van bovenaf bekijk zie ik overal putjes, zelfs bij kaarslicht! En elke zomer baal ik er weer van dat ik niet iets fanatieker gesport heb, nou ja, dat ik uberhaupt gesport heb
En fijn om te lezen dat het goed met je gaat!
Ik heb massa's complexen over mijn lijf, maar gek genoeg niet bij Meneer. Wel in m'n badpak in het zwembad, bijvoorbeeld. Maar ook toen ik echt te dik was, vond hij me nog heel aantrekkelijkquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn teerbeminde is minstens zo chubby als ik en heerlijk nuchterdus daar hoef ik me nooit bij te schamen
Maar ik ben sowieso niet zo schaamtevol aangelegd, ben altijd door mn moeder meegenomen naar naturistencampings
DaD....quote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Grapje hoor. Je kunt heel veel slechte grapjes maken als je nog samenwoont met je ex. "Doe jij de was even? Anders maak ik het uit."
.
Maar m'n buik, ja.
DaD! ik moetquote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Grapje hoor. Je kunt heel veel slechte grapjes maken als je nog samenwoont met je ex. "Doe jij de was even? Anders maak ik het uit."
.
Maar m'n buik, ja.
Kun je niet bij het USC?quote:Op zondag 18 april 2010 21:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik betaal, denk ik, vooral voor de locatie. Het is in het Olympisch Stadion, en nee, dat geeft voor mij geen extra dimensie aan het sporten
Tink, bedankt voor de tips!
Je hebt het hem nooit gevraagdquote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
haha, wat klinkt dat leuk uit jouw, euhm, toetsenbord!quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw DaDtje![]()
![]()
![]()
Ik ben nu al 7 jaar met het vriendje dus ben er een beetje overheen gegroeid (hij is ook altijd erg complimenteus, dus dan voel ik me meteen SUPERHEET, weet je!
![]()
![]()
)
Aw PFje! Meer stokbroodjes en kruidenkaas inslaan dus
Ja zeker! Super vieze chemische lucht! (maar toch blijf ik etenquote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw DaDtje![]()
![]()
![]()
Ik ben nu al 7 jaar met het vriendje dus ben er een beetje overheen gegroeid (hij is ook altijd erg complimenteus, dus dan voel ik me meteen SUPERHEET, weet je!
![]()
![]()
)
Goede gesprekken!quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt het hem nooit gevraagd![]()
Ik welIk vind mijn voeten tenen raar. Maar zijn voeten zijn nog raarder. HA!
En ik vond eerst dat ik miniminiminiminiiii borsten had dus ik wou liever niet dat hij ze zagmaar nu vind ik ze wel mooi en best groot (genoeg). en we hebben hele gesprekken over vrouwen met grote tepels en wat een geluk dat ik dat niet heb, dus dat scheelt ook
quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw DaDtje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ik zeg: ook een teendecollete, is een decollete!quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef neen het volgende:
Weet je wat ik nooit zo mooi vind, als vrouwen van die ballerina's aanhebben maar dat ze eigenlijk te lange tenen hebben dus dan zie je nog waar de tenen beginnen zegmaar.
/einde bericht
quote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zeg: ook een teendecollete, is een decollete!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |