Hmmm, vergeten na te lezenquote:
Heb je een pad? bad? [kijk, daar ging ik al!! en de p en de b zitten heul niet dicht bij elkaarquote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Ik trek 't nog wel hoor.. Stress slaat op m'n lichaam en normaal kon ik dan ontspannen door lekker tegen hem aan te kruipen, maar dat gaat dus niet meer. Dat is wel lastig. En ik vond het moeilijk om het uit te leggen aan m'n nichtje van 4, vandaag. Maar het komt wel goed!
.
Ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 22:39 schreef loveli het volgende:
O, ik heb natuurlijk wel een hekel aan vrouwen met mooie voetjes.
Waar jij je druk om maaktquote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef P.F het volgende:
Oh over tepels... Sommige vrouwen hebben van die omeletten als borsten.. En dan ook nog topless zonnen
Ik vond altijd dat ik rare borsten had, totdat ik de borsten van carice van houten zag, die heeft ook van die belachelijk kleine tepelsen dat schijnen perfecte borsten te zijn. ok, nou, prima
![]()
ik vind het nog steeds een beetje vreemd maar goed
Ik vind een 8cm tepel best grootquote:Op zondag 18 april 2010 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar jij je druk om maaktVolgens mij hebben de vrouwen die jij bedoelt vaak kinderen gebaard&gezoogd. Sja. Ik vind het niet bepaald zorgwekkend.
Ik heb trouwens best wel mooie voeten. Niet knokig of bobbelig of wat ook. Maar wel een beetje lange tenen (!).
Ja maar ja. Borsten veranderen nou eenmaal als je zwanger bent (geweest). En sowieso als je ouder wordt. You're in for a world of surprisesquote:
Wat een vreselijk paar schoenen!quote:Op zondag 18 april 2010 22:47 schreef P.F het volgende:
Over voeten, ik draag ook nooit echt peep toes, is niet mijn foto, maar bij veel mensen krijg je dit:
[ afbeelding ]
Zie edit, ik was te snelquote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ja. Borsten veranderen nou eenmaal als je zwanger bent (geweest). En sowieso als je ouder wordt. You're in for a world of surprises
Ik snap niet waarom je het raarste deel van je voet zou laten zienquote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat een vreselijk paar schoenen!
Een wat een herkenbare tenen![]()
Raadseltje voor jou:quote:Op zondag 18 april 2010 23:00 schreef loveli het volgende:
Laatst is de gek van Tiengemeten door een dolle hond gebeten.
De gek herstelde van de beet, het was de hond die overleed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ohja die foto weet ik nog! Wiebeltenenquote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef loveli het volgende:
Maria, jij hebt zelfs vrolijke tenen herinner ik me van je foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |