O ja?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
whehehehe, het is een vrij failsafe recept vik, no worries!
oh god...wat heeft ie gedaan? in zn ogen gewreven met rode peper? knoflook gefrituurd ipv licht gebruind? pasta te gaar/te rauw? kip rauw?quote:
Zon en raapsteeltjes, wat wil een mensch nog meer.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb heerlijk even op een terras gezeten met een goeie vriendin de zon
en raapsteeltjes gekocht bij de biologische winkel voor vanavond.
Wat een moeilijke termen gebruik jij allemaal zegquote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh god...wat heeft ie gedaan? in zn ogen gewreven met rode peper? knoflook gefrituurd ipv licht gebruind? pasta te gaar/te rauw? kip rauw?
De knoflook ging in eerste instantie miss idd, maar er zaten tegenstrijdigheden in jouw recept: eerst stond er iets van olie verhitten en knoflook erin en verderop stond dat je de knoflook in de olie moest verhitten. Dus toen Mark de knoflook in de olie gooide, werd het meteen prachtig zwartquote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh god...wat heeft ie gedaan? in zn ogen gewreven met rode peper? knoflook gefrituurd ipv licht gebruind? pasta te gaar/te rauw? kip rauw?
De knoflook (en rode peper) moet(en) heel langzaam garen in de olie. Heel even (op niet al te hoog vuur) aanbakken en dan het vuur laag.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:37 schreef Viking84 het volgende:
De knoflook ging in eerste instantie miss idd, maar er zaten tegenstrijdigheden in jouw recept: eerst stond er iets van olie verhitten en knoflook erin en verderop stond dat je de knoflook in de olie moest verhitten. Dus toen Mark de knoflook in de olie gooide, werd het meteen prachtig zwart.
Njummie, klinkt lekker je D!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe toch eens posten XM en je wordt niet gelijk 10 kg zwaarder hoor...
Mijn lijst:
O: boterham kaas,boterham ham, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
T: kom yoghurt, appel
L: beschuit jam, kaiserbroodje eiersalade
T: peer
D: Met moeder op terras, 2 cappucino met slagroom, 2 glazen bier, kom patat, varkenssnitzel met champignon, ui, spek, paprika met peperroomsaus, softijs toe.
De knoflook gefrituurd idd. Ik vond het vlees wel lekker en dat was ook goed gelukt, maar de pasta vond ik wat minder.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Foto's of het gebeurde nietquote:Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, heb een nieuwe zomerjas en zonnebril gekocht
Vooruit... ik ben de hipste niet dus het is vrij neutraal allemaalquote:
Oooh die bikini met die metalen dingetjes eraan!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vooruit... ik ben de hipste niet dus het is vrij neutraal allemaal
Topje van mijn allereerste bikini ooit!
[ afbeelding ]
Zomerjas
[ afbeelding ]
Zonnebril voor in mijn vriends auto, in mijn eigen heb ik natuurlijk een Ray Ban![]()
[ afbeelding ]
Behalve ongezond heb je alsnog niet genoeg kcals. binnengekregen. Knap werk! Je moet het maar kunnen!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die bikini uniek![]()
En poging tot lijstje:
O: krentebol
T: 1 stroopwafel, 4 chocoladekoekjes
L: 500 ml Vifit yoghurt met rozijntjes
T: 2 koffieleutjes, 1 lange vinger
T: mini kapje brood met eiersalade
D: 2 eetlepels rijst met kipfilet en chicken tonight
Hoezo frustraties.
Even in spoiler voor de niet geïnteresseerden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Even in spoiler voor de niet geïnteresseerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:30 schreef Rituals het volgende:
XM! Sterkte!
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
En jij bent ook goed bezigquote:Op woensdag 14 april 2010 19:35 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik ben zo gelukkig, ik besefte me net ineens dat ik weer kan genieten van eten, en ik durfde het aan om te experimenteren met voedsel in huis hebben waarvan ik als ik wilde zou overeten (dat heb ik eerder nog niet gedaan).
ik heb lekkere volkorencrackers voor ontbijt, en oude wijvenkoek voor tussendoor. en een bakje gewoon roomijs. daar mag ik af en toe een beetje van. ik ben helemaal opgetogen: af en toe iets wat ik lekker vind zonder bang zijn voor overeten.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:39 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Och arme... brr hoofdpijn..quote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
TVP vanuit een leeg huis. Wel lekker gewerkt vandaag, veel patienten zelf gezien.
Merk wel dat ik wat losser ben met koekjes en heb flinke spanningshoofdpijn, dus ook alweer niet hardlopen
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
T: 2 koekjes
L: dubbele boterham kaas, dubbele grillworst, appel
T: appel, 4 koekjes
D: kop kippensoep, pasta met makreel, groente en balsamico
T: ? Yoghurt ofzo
Goed planquote:Op woensdag 14 april 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Och arme... brr hoofdpijn..
Je hebt wel een mooi lijstje als je de koekjes eruit denkt!!! Foei, is niet nodig
BeterschapMisschien een stukje wandelen?
Maria, bubbelende buik?? Ook een stukje wandelen en misschien rustig?
Niet bubbel, maar opgeblazen en pijnigquote:Op woensdag 14 april 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, bubbelende buik?? Ook een stukje wandelen en misschien rustig?
Ben ook niet meer zo bol als een pufferfish!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie ook geen Puffplaatje meer!
Dan moet je een supershmecksay plaatje nemen! Van een superhete Puffelquote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben ook niet meer zo bol als een pufferfish!
Date??quote:Op woensdag 14 april 2010 20:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Kus voor de mensjes die pijn hebben!
Ik mag het vastnietvan hem zeggen maar ga nu neenmans ophalen van het station. Kijken wie er eerder is
Gewoon een filmpje waarschijnlijk. Maar hij is stoer dus gaat zoiets niet zeggen op teh interwebsquote:
Oeee, bloeit daar liefde op op de savanne?quote:
whehehe wat tof!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gewoon een filmpje waarschijnlijk. Maar hij is stoer dus gaat zoiets niet zeggen op teh interwebs
*neuriet... Love is in the aiirr....whooohoooooo...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gewoon een filmpje waarschijnlijk. Maar hij is stoer dus gaat zoiets niet zeggen op teh interwebs
Zeiden we dat ook toen jij en Chico gingen meeten?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oeee, bloeit daar liefde op op de savanne?*awee-mawep, awee-mawep*
Oh, en uniek is beter in zeggen dat een ander naar de huisarts moet dan zelf gaan hoor. Volgens mij hebben we ooit een jaar op d'r ingepraatquote:Op woensdag 14 april 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx dames, voor de support. Erg fijn.
En uniek, ik kan wel naar de huisarts gaan, maar die kan er ook niks aan doen. Genetisch he. Zijn geen pilletjes of zalfjes voor.
Ik weet gewoon ook welk liedje je bedoelt, hèquote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oeee, bloeit daar liefde op op de savanne?*awee-mawep, awee-mawep*
Leuk!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee en dat vind ik nog steeds oneerlijk!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeiden we dat ook toen jij en Chico gingen meeten?
In the junge the quiet jungle the lion sleeps tonight?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet gewoon ook welk liedje je bedoelt, hè
Haha ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet gewoon ook welk liedje je bedoelt, hè
He!! Laat ons nou lekker speculerenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Neen en SDB hadden toch al eerder afgesproken en toen was toch al duidelijk gemaakt dat het geen dating was?
U moogt door voor de wasmachien!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
In the junge the quiet jungle the lion sleeps tonight?
Die jaquote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
In the junge the quiet jungle the lion sleeps tonight?
Je mede-liwwadder komt voor je op hoorrr!quote:
Nader onderzoek leert dat het de mighty jungle is, niet de quiet. Past ook wel beter bij de jungle, eigenlijk. Zo leer ik nog eens wat.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
U moogt door voor de wasmachien!
Ik heb talentquote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die ja![]()
Maria kan dat soort geluidjes goed verwoorden op the interwebz
Is allebei!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Nader onderzoek leert dat het de mighty jungle is, niet de quiet. Past ook wel beter bij de jungle, eigenlijk. Zo leer ik nog eens wat.
EDIT: oh schijnbaar verschilt het per bronquote:In the Jungle,
the mighty jungle,
the lions sleeps tonight.
In the jungle,
the quiet jungle,
the lions sleeps tonight.
volgens mij is het dat, eerst mighty, dan quiet, en tweede couplet: in the village the peaceful village lalalalalaaaquote:Op woensdag 14 april 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is allebei!
[..]
EDIT: oh schijnbaar verschilt het per bronIk zal binnenkort The Lion King er eens op naslaan
![]()
en dan ook the lion sleeps tonight?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij is het dat, eerst mighty, dan quiet, en tweede couplet: in the village the peaceful village lalalalalaaa
*t*r*u*t*quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, en uniek is beter in zeggen dat een ander naar de huisarts moet dan zelf gaan hoor. Volgens mij hebben we ooit een jaar op d'r ingepraat.
quote:
Met het gevaar een spuit 11 reactie te geven (heb de rest nog niet gelezen) IIk tel 8 koekjes. Nou, nou, nou... Hoeveel zou het zijn bij elkaar met die twee eetlepels rijst en het minikapje brood? Iets meer dan 1200 kcal?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die bikini uniek![]()
En poging tot lijstje:
Hoezo frustraties.
Ik ben 5 dagen daarna jarigquote:Op woensdag 14 april 2010 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, er wordt hier binnenkort 110 jaar
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeiden we dat ook toen jij en Chico gingen meeten?
Is dat de voorkant van Het Diner van Koch?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, ook weer mijn dagelijkse portie beweging gehad, naar en rond de plas gefietst
Ik weet geen nieuw plaatje en deze is van een leuk boek maar eigenlijk is ie een beetje gruwelijk
The curious incident of the dog in the night.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat de voorkant van Het Diner van Koch?
Edit: nee dus.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, ook weer mijn dagelijkse portie beweging gehad, naar en rond de plas gefietst
Ik weet geen nieuw plaatje en deze is van een leuk boek maar eigenlijk is ie een beetje gruwelijk
Ja, ik had nog niet ver genoeg doorgelezenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is geen dikke vis, maar daarmee is het positieve ook wel gezegd!Al krijgt ie wel props als ie van een tof boek is - het komt me alleen helemaal niet bekend voor
EDIT: ah Mark Haddon!
Viking: awee-mawep ken je toch wel!En anders bleek het wel uit de comments neem ik aan
-time.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
The curious incident of the dog in the night.
Over een autistisch jongetje, geschreven in de ik-vorm. Erg leuk
Dat zijn medicinale snoepjes?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Deze dan maar. Mijn redding![]()
Nu weet ik het niet meer
Ik vind het meer klinken als awimbowé!quote:
Eigenlijk welquote:Op woensdag 14 april 2010 21:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het meer klinken als awimbowé!
Huu, mijne ook!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn Curious incident heeft een heel andere voorkant.
Awww wat lief!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Arm XM'etje.. Wat een rotlijf toch. Sterkte meid.
.
M'n ouders vonden het ook een goed plan, van de lerarenopleiding..
Iemand zei vanochtend trouwens zoiets liefs tegen me! En niet uit medelijden of zo, want hij wist helemaal niet dat het uit is.. Iemand van m'n scriptiegroep zei: "Eigenlijk moet jij gewoon nog heel lang bezig blijven met je scriptie, want als jij weg bent is het helemaal niet gezellig meer!"
.
Gut, nu weet ik ook wat je bedoeltquote:Op woensdag 14 april 2010 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viking: foei! ken uw klassiekers!![]()
AaaaWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-HEE-HEE-HEE, awee-am-bamba-waaaay....
Awee-mawep awee mawep
Ja maar DaD miste eerst hoektanden en dat was de reden dat ze niet graag lachte. Toch, DaD?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Awww wat lief!![]()
Weet je wat ik me laatst trouwens ook bedacht (tevens niet uit medelijden) - jij zei eerst wel eens dat je niet graag breeduit lachte omdat je onzeker was om je tanden ofzo, maar die ene foto van jullie meet waarop je breeduit lacht vond ik juist heel leuk, je hebt een hele stralende lach!
En toen bedacht ik me dat ik dat tegen je moest zeggen want de waarheid mag gezegd worden maar toen was ik het vergeten
*vergiet*
Oh dat verklaart hetquote:Op woensdag 14 april 2010 22:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Welke van deze? Die van mij is die felblauwe... (heb m'n plaatje weer veranderd)
Die tweede heb ik, met oranje.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Welke van deze? Die van mij is die felblauwe... (heb m'n plaatje weer veranderd)
Aww, dank je wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Awww wat lief!![]()
Weet je wat ik me laatst trouwens ook bedacht (tevens niet uit medelijden) - jij zei eerst wel eens dat je niet graag breeduit lachte omdat je onzeker was om je tanden ofzo, maar die ene foto van jullie meet waarop je breeduit lacht vond ik juist heel leuk, je hebt een hele stralende lach!
En toen bedacht ik me dat ik dat tegen je moest zeggen want de waarheid mag gezegd worden maar toen was ik het vergeten
*vergiet*
Perfecte gebitten zijn saai!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, dank je wel.. Het was inderdaad vooral het gebrek aan hoektanden waardoor ik niet graag lachend werd gezien.
. Ik heb nog steeds geen perfect gebit, maar het is al een stuk beter dan vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ben nog aan het bijlezen, maar zo'n dag had ik ook vandaag. En dan een lage broek aan, en een rol erbovenuit. Objectief gezien zag je nauweljks iets, maar meeeeeeeeeeen wat voel ik me een olifant vandaag. Bah. Alsof er 5 kilo poep klem zit ook nog P:quote:Op woensdag 14 april 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
Kennen jullie die buien, waar in je je echt enorm vadsig voelt. Zo eentje heb ik vandaag
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze wil ik ook nog even doen, want ik begrijp namelijk PRECIES wat je doormaakt en voelt. Ik besefte me namelijk net op de fiets hetzelfde (nou ja, bijna hetzelfde dan). Ik heb nog steeds een bus vol koekjes, een half mona toetje en een stuk chocola liggen. Normaal zou ik onderweg naar huis, via de AH zijn gefietst, daar de verleiding niet kunnen weerstaan en eenmaal thuis zou het einde zoek zijn. Maar ik HEB het al in huis. En daar blijft het ook lekker liggen, want ik hoef het nu helemaal niet te eten.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:35 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik ben zo gelukkig, ik besefte me net ineens dat ik weer kan genieten van eten, en ik durfde het aan om te experimenteren met voedsel in huis hebben waarvan ik als ik wilde zou overeten (dat heb ik eerder nog niet gedaan).
ik heb lekkere volkorencrackers voor ontbijt, en oude wijvenkoek voor tussendoor. en een bakje gewoon roomijs. daar mag ik af en toe een beetje van. ik ben helemaal opgetogen: af en toe iets wat ik lekker vind zonder bang zijn voor overeten.
Suriname?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken of ik na mijn opleiding een tijdje naar het buitenland kan gaan, een tijdje ergens op een dovenschool werken. Probleempje is alleen dat Nederlands mijn vak is en daar heb ik niet zoveel aan in het buitenland(en dan heb ik het over Azië en Afrika). Ik weet niet eens of het wel wat voor me is (ik krijg al jeuk van de gedachte dat ik niet elke dag warm water zal hebben om te douchen
), maar anderzijds lonkt het avontuur ook.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak, je krijgt gelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Schaamteloze crosspost vanuit H&M topic: bestelling gelukt!![]()
Heb nu eindelijk dat leuke jurkje van LadyBlack gescoord!
Haha, ik las de zin over het jurkje van LB en zag vervolgens het groene shirtje en dacht: W000T!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een jurkje?!!![]()
![]()
Komen morgen de aan-foto's?
En veel sterkte voor XM. Ik heb geen idee hoe het moet voelen, maar ik begrijp dat je er moedeloos van wordt...
Sec staat er inderdaad dat ie een tijdsindicatie wil. Maar eigenlijk wil ie zsm het huis leeghebben lijkt het. Ik moet me even beraden hoe ik dit het beste aan ga pakken want eigenlijk wil ik er nog behooooorlijk wat maandjes wonenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
AnnaNee ik ben een preutse trut dus ik doe niet aan minijurkjes, laat staan ienieminijurkjesdiegeenjurkjeszijn!
En morgen komen er geen aanfoto's, want ik heb vandaag pas besteld!
Als het binnen is zal ik checken of het foto-waardig is!
Puffwutwutwut? bedoelt ie nou dat ie een tijdsindicatie wil of wat...? Ik snap niet!
Calikuiken en Kwak zo goed bezig!Zo tof, dat die dráng weg is, zeg maar! Heel knap
![]()
Nu ga ik trouwens slapen! Liggend gaat mn buik hopelijk minder zeer doenBaal nog steeds dat ik niet naar Body Jam kon... Maar goed, morgen Zumba.
Trusten!
Dat hebben ze erna toch ruim goed gemaakt?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee en dat vind ik nog steeds oneerlijk!![]()
Jups. Met de Duutser aan de telefoon. Waar ik pas na 5 minuten weer aan dacht dat ik hem ook nog aan de telefoon had. Die was dus ook aardig geschrokken.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:51 schreef Merel het volgende:
Ooh Nynke, knalde je tegen 'm op?voor de schrik!
Ik ook. Al ben ik hem kwijt/heb ik hem uitgeleend en is hij niet meer teruggekomen/ligt hij ergens bij m'n ouders in een doos...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dat verklaart hetIk heb de rode met het zwarte (uitgestanste) hondje!
hier ook, overigensquote:Op woensdag 14 april 2010 23:53 schreef AKnynke het volgende:
Anyways, slapen! De wekker gaat om 6 uur. Dat is toch geen tijd!
Ik sluit de laptop nu af! Tot morgenochtend, en weltrusten!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hier ook, overigensmaar ik heb geen slaap... en er zit een spin op mn plafond en ik kan er niet bij en ik kijk nu steeds naar hem...
Held!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hier ook, overigensmaar ik heb geen slaap... en er zit een spin op mn plafond en ik kan er niet bij en ik kijk nu steeds naar hem...
Ik mis groentequote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die bikini uniek![]()
En poging tot lijstje:
Hoezo frustraties.
Schijnt dat foliumzuur (b-vitamine, weet ff niet welk nummer) bij een niet uitslag die niet helemaal ok is de volgende test wel ok kan maken. Op die manier worden de echt foute gevallen er nog wel uitgehaald, maar de gevallen waar sprake is van een lichte onregelmatigheid die veroorzaakt is door wat anders dan hpv worden gerepareerd.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Geheugen, olifant.
En ik ben tenminste zo beleefd geweest niet te drammen over de uitslag en wat je dáár mee gedaan hebt. Struisvogel, zand? (Ik geef je geen ongelijk hoor).
Ik mis ook jouw groente.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:49 schreef Merel het volgende:
Waarom kreeg ik net een banner voor daten voor dikkerds te zien?
Lijstje:
O - is erbij ingeschoten
L - 2 kleine bruine pistoletjes, eentje met rosbief een eentje met brie en rauwkost, glaasje jus, glaasje champagne
T - blike chocomel
D - bord pasta op Schiphol, ik heb de Burger King weten te weerstaan!
T - paar matzes met Slankie-smeerkaas en een glas limonade
Nu bedtijd, trusten!
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak, je krijgt gelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Voor iedereen geldt: voeding is de basis voor een goede gezondheid. Als je darmen goed werken komt de voeding ook goed op de juiste plekken aan. Zelf moet je ervoor zorgen dat de voeding die je binnenkrijgt de juiste is, maar als je darmen niet goed werken ben je er nog niet. Ook erg belangrijk voor je immuunsysteem dat he darmen goed werken.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef conleche het volgende:
Het is echt heel naar voor je XM, ik kan het me nauwelijks voorstellen hoe het moet zijn om zo vaak pijn te hebben. En dat je er sjacho van wordt, snap ik ook. Maar ik zou toch wel proberen om ook gezonde dingen te eten met veel voedingswaarden (en dan daarnaast dan maar de troostkoekjes.) Ik denk dat je lijf nu juist al het goed uit gezond eten zou kunnen gebruiken.
Nee en nee, juist daarom weet ik hoe belangrijk het is. Er gebeuren nu allerlei dingen die allemaal even belangrijk zijn en niet uitgesteld kunnen worden, ik doe wel m'n best om mezelf daar zo goed mogelijk voor te voeden.quote:Op donderdag 15 april 2010 07:26 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
En loveli, hoe staat het met jouzelf eigenlijk? Eet je wel genoeg broccoli en ontwijk je de stress behendig?
Yup, de stress van een in je nek hijgende huisbaas kun je missen als kiespijn.quote:dat je een huurcontract voor onbepaalde tijd hebt, er nog minstens 2 jaar wil blijven wonen maar dat je denkt dat hij graag het huis leeg wil en dat daar met jou best over te praten valt
Voordeel: met een beetje mazzel heb je dan én ruim de tijd iets nieuws te zoeken én een leuke afkoopsom
Nadeel: je verhuist
Ik zou voor de 3e optie gaan.
Idd. En geen partner, geen kinderen... En het alternatief is ws: wachten tot er bij een organisatie voor doven iets voor me vrijkomt en intussen thuis zitten of een kutbaantje hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Suriname?
Dit is bij uitstek het moment om iets wilds te doen (gesteld dat je het financieel rondkrijgt) - nu heb je nog geen vast contract, koopwoning, whatever.
Liefquote:Op woensdag 14 april 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:
O en Xmmetje, als het niet gaat dan gaat het niet he.. Ik snap dat dat lastig is met werk etc, maar als je nu doorjakkert loop je de kans er straks nog veel langer uit te moeten, dan wanneer je nu overlegt of je even gas terug kan nemen....
en en en en en?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al een mailtje terug van de studieadviseur!.
Ik hoef waarschijnlijk helemaal niet moeilijk te doen met de examencommissie, ik krijg een jaar extra stufi, ik moet voor 15 mei een stageplek aan gaan vragen en aanmelden via Studielink kan vanaf 1 juni. En m'n MA-scriptie hoeft niet per sé voor die 15 mei af te zijn, maar dan moet ik wel een brief van m'n scriptiebegeleider kunnen overleggen dat hij verwacht dat ik voor 1 september ermee klaar ben. Dus het lijkt allemaal goed!quote:
puik!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoef waarschijnlijk helemaal niet moeilijk te doen met de examencommissie, ik krijg een jaar extra stufi, ik moet voor 15 mei een stageplek aan gaan vragen en aanmelden via Studielink kan vanaf 1 juni. En m'n MA-scriptie hoeft niet per sé voor die 15 mei af te zijn, maar dan moet ik wel een brief van m'n scriptiebegeleider kunnen overleggen dat hij verwacht dat ik voor 1 september ermee klaar ben. Dus het lijkt allemaal goed!
Je hebt zeker niks aan een waterbed dat hier op zolder ligt? Zo wel, geef een gil.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lief![]()
Vandaag werk ik thuis en doe ik even rustig aan. Ik heb dus al een beetje langer kunnen slapen vandaag. Misschien dat ik vanavond wel even ga RPMen, maar dan in light-modus. Als ik niks doe, verstijf ik nog meer. Dus misschien doe ik wel mee en ga ik minder staan en zet ik de weerstand lichter. Maar goed, dat is pas vanavond, misschien denk ik er dan wel heel anders over.
Nu eerst maar weer aan het werk!
Het waren gebakken aardappelblokjes met knoflook, zeezout, paprikapoeder en een beetje kerriepoeder, misschien scheelt dat?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Klinkt ook wel lekker, Ewelina! op je D na, das niet mijn favoriet![]()
Geen ideequote:Op donderdag 15 april 2010 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt zeker niks aan een waterbed dat hier op zolder ligt? Zo wel, geef een gil.
Ik zou 'm er nu mooi uit laten halen als ik jou was.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, kennen jullie trouwens die grap van DaD die dacht dat ze niet meer ongesteld was?.
Ik ook. Experiment mislukt.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zou 'm er nu mooi uit laten halen als ik jou was.
Ja, misschien moet ik dat toch maar onder ogen gaan zien.quote:
Echt ongelooflijk dat mensen daar nog intrappen ook. Volgens mij komt dat ook omdat veel mensen met overgewicht vaak van die totaal onrealistische eisen stellen aan een dieet. Dan willen ze per se in een hele korte tijd absurd veel afvallen. En dan volgen ze dus zo'n idioot dieet (met poeder of zo) en vinden ze het zoooo raar dat ze het niet volhouden of dat na het dieet alle kilo's er weer aanzitten. En dan zeggen ze dingen als: "wat ik ook doe, niks werkt". Ja gek he!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe promoot ik 't allerbeste dieet ooit?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
hoi ik zit helemaal te stuiteren, sollicitatiegesprek was ontzettend leuk! en wat een heerlijke school!Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
hoi ik zit helemaal te stuiteren, sollicitatiegesprek was ontzettend leuk! en wat een heerlijke school!Wat leuk kwak!! Ik duim met je mee! Wanneer hoor je wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
hoi ik zit helemaal te stuiteren, sollicitatiegesprek was ontzettend leuk! en wat een heerlijke school!Zie je wel dat solliciteren leuk is. Goed gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
jouw oude school! in Amsterdam dus (voor de rest)quote:Op donderdag 15 april 2010 11:40 schreef Phaidra het volgende:
![]()
Welke was dit kwak?
Ook eenvoor XM! Supernetjes!
quote:Soms grijpt de tekst van een lied je zo aan dat hij je een tijd lang niet loslaat en je hem weken bij je draagt.
De volgende tekst van het maatschappijkritische lied waar ik u deze week mee confronteer, een onontkoombare vertelling met een loodzwaar thema, is daar een mooi voorbeeld van.
Zeer gedurfd van zangeres Hanny om de nog altijd actuele en gevoelige thematiek van vrouwen-emancipatie aan de kaak te stellen en deze direct te koppelen aan de slavernij. Het je naar de strot grijpende resultaat is een hartbrekende verhandeling over verdriet, onbegrip en machteloosheid maar tegelijkertijd over solidariteit, strijdbaarheid en tolerantie.
Opvallend te noemen is de referentie van Hanny aan de middeleeuwen en het feit (zoals u weet doen schrijvers vaak eerst jaren onderzoek alvorens tot publicatie over te gaan en ook Hanny legt in couplet 2 (gelukkig) uit dat ze er een boekje over gelezen heeft) dat mensen in deze middeleeuwen voornamelijk schreeuwden, lange haren hadden en met knotsen rondliepen.
Wellicht dat Hanny hier toch een kleine denkfout gemaakt heeft en doelt zij hier op de Renaissance, een periode waarin zoals u weet de Italiaanse humanisten (die aan de bakermat van deze bloeiperiode in de geschiedenis stonden) meenden dat na een periode van verval, de middeleeuwen (!) een nieuwe “gouden” eeuw was aangebroken, die niets minder was dan een “wedergeboorte” van de verworvenheden (en in de context van Hanny’s tekst de “verdorvenheden”) van de klassieke oudheid. Aannemelijker is dus dat de man juist in de Renaissance (weer) met knotsen rondliep en ging jagen.
Muzikaal gezien valt te constateren dat de bedreven en doorknede klanken volledig ten dienste staan van de emoties die gepaard gaan met dit beladen onderwerp en is ronduit musisch te noemen.
“Ik ben je vrouw en geen slavin” door Hanny, de “dolle mina” van het Nederlandse lied, een sieraad voor de pleitbezorging van de rechten van vrouwen anno 2010!
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jouw oude school! in Amsterdam dus (voor de rest)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ben je nog in de buurt?
sorry! ik moest meteen door (ik was bij die halte om kwart voor tien vanochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) heb inmiddels alweer een projectvergadering achter de rug op kantoor in Leiden...
Kwak
Netjes Nouk!! Prima lijst!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb mezelf vanmorgen afgemat op de mountainbike.. Ik geloof dat ik mijn vriendje maar gelukkig ga maken en vanavond gewoon maar met de auto naar een vriendin ga![]()
Lijstje gisteren:
O: 2 boterhammen met filé americain
S: 40 min fietsen naar werk
O: Vifit light 500 ml
T: 2 cappuccino met zoetjes
L: Ceaser Salade van AH
T: 1 sinaasappel
D: Pasta met tomatensaus, gehakt en groenten.
S: 30 min mountainbiken
Verder water, thee en cola light. Best goed gedaan, al zeg ik het zelf.
Sommige scholen bieden een vergoeding, maar niet allemaal. Ik moet er dus wel naast blijven werken, eigenlijk. Misschien dat ik tegen die tijd alleen nog zaterdagen doe, en de twee avonden laat zitten.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
Tof, KwakHoop dat 't wat wordt!
DaD, goed nieuws voor jou ook, zeg! Krijg je dan wel een stagevergoeding? Want als je veel moet stagelopen, is die weekendbaan misschien wat teveel van het goede erbij?
dat zeker! en misshcien nog lekker wat muesli door je yoghurt? en vanavond nog een boterhammetje of een lekker stukje makreel ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: banaantje
T: koffiebroodje
L: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x appelstroop
T: bakje yoghurt
D: groenteburger, 2 scheppen gemengde groente (bloemkool, wortel, broccoli!!!) en aardappeltjes
T: ?
Voldoende? Of moet er een extra boterham bij zometeen bij de L?
hoi ik zit helemaal te stuiteren, sollicitatiegesprek was ontzettend leuk! en wat een heerlijke school!Jeeej!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ben niet zo van de vis, maar zal er nog een avond-T ingooienquote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat zeker! en misshcien nog lekker wat muesli door je yoghurt? en vanavond nog een boterhammetje of een lekker stukje makreel ofzo?
Idd, dit is te gek.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zou 'm er nu mooi uit laten halen als ik jou was.
Thanksquote:
Je kunt bij de uni aangeven of je een voorkeur hebt voor een provincie (Friesland, Groningen of Drenthe), en zij zoeken een school voor je.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, dit is te gek.
En gefeli met je goede nieuws. Moet je zelf een stageschool zoeken of heeft de universiteit adressen voor je?
Yoga is tollquote:Op donderdag 15 april 2010 12:18 schreef Viking84 het volgende:
Vlak voor de zomervakantie is er een personeelsdag. Kreeg ik net de vraag of ik 's middags yoga wil doen of een mooie wandeling. Ik heb voor yoga gekozen.
Oh, dat had ik ook hoger ingeschat inderdaad! Had je heel weinig avondeten?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ThanksEnige wat ik niet snap is dat ik volgens caloriechecker (vulde 'm altijd maar half in, en sloeg het niet op, wil het nu echt gaan bijhouden) niet meer dan 1185 calorieën gegeten. Dat vind ik toch eigenlijk wel te weinig...
Ik heb geloof ik van de saus en pasta 3 opscheplepels ingevuld, al bedenk ik me nu dat het wel wat meer zou kunnen zijn..quote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef conleche het volgende:
Oh, dat had ik ook hoger ingeschat inderdaad! Had je heel weinig avondeten?
Pasta gekookt heb ik ingevuld.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:12 schreef kwakz0r het volgende:
misschien je pasta gekookt ingevuld en t rauwe gewicht genomen? pasta neemt 3 keer zijn gewicht ana water op, dus wordt 4 keer zo zwaar als je t kookt (ongeveer)
Gewoon 3 maaltijden en 2 à 3 tussendoortjes. Als het maar gezond is, niet te suikerig. En wanneer? De meeste babies hebben om de 3 uur honger, als ik naar mezelf kijk is er sinds die periode nog weinig veranderingquote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef Crutch het volgende:
Ik hoor steeds vaker dat regelmatig eten goed is en dan bedoel ik over de hele dag kleine beetjes eten om de spijsvertering op gang te houden.
Heeft iemand daar ervaring mee? Hoeveel je dan gemiddeld moet eten en om de hoeveel uur?
Bij mij is het gewoon O-L-D met 1 of 2 tussendoortjes per keer. Dus tussen O en L een sinaasappel en een bakje magare vruchtenyoghurt (wat volgens mij niet op mijn lijstje stondquote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef Crutch het volgende:
Ik hoor steeds vaker dat regelmatig eten goed is en dan bedoel ik over de hele dag kleine beetjes eten om de spijsvertering op gang te houden.
Heeft iemand daar ervaring mee? Hoeveel je dan gemiddeld moet eten en om de hoeveel uur?
Aha, tussendoortjes deed ik bijna nooit, maar ontbeet en lunchte wel flink.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gewoon 3 maaltijden en 2 à 3 tussendoortjes. Als het maar gezond is, niet te suikerig. En wanneer? De meeste babies hebben om de 3 uur honger, als ik naar mezelf kijk is er sinds die periode nog weinig verandering
Ik denk dat ik nu gewoon om de 2 uur iets ga eten, gewoon net genoeg om iets te kunnen verteren.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon O-L-D met 1 of 2 tussendoortjes per keer. Dus tussen O en L een sinaasappel en een bakje magare vruchtenyoghurt (wat volgens mij niet op mijn lijstje stond) en tussen L en D misschien nog een stuk fruit en 's avonds na avondeten eet ik vaak niets meer.
Ik probeerde vaak om de 2 à 3 uur iets te eten, en dan een zodanige hoeveelheid dat ik 2 uur later ook wel weer honger had (bijv 2 knäckebrödjes met iets of 2 sneetjes brood). Werkte best goed!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef Crutch het volgende:
Goed zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
2 bruine boterhammen, beetje appelstroop als boter, plak kaas doormidden erop en een omelet van 2 eieren, met een beetje melk.
Ik geloof er niet heilig in hoor - in de meeste gevallen houdt je spijsvertering zichzelf wel op gang en kun je best toe met 3 maaltijden, 't is ook net wat je gewend bent.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef Crutch het volgende:
Is Merel niet ook juf? En CF geeft ook onderwijs, toch? Wat een boel.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Laureline het volgende:
Ooo, ik zie net dat Kwak gisteren bij mij om de hoek heeft gesolliciteerd!
Maar over de andere school ben je enthousiaster, begrijp ik?
Verder een pluim voor DAD (juffrouw Engel![]()
), lesgeven is een zwaar maar ook geweldig beroep!
Straks al 3 juffen in het topic, toch? (Vik, Kwak, DAD? Of vergeet ik er nog meer?)
Da's nog eens een goeie lunch! En nog lekker ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
2 bruine boterhammen, beetje appelstroop als boter, plak kaas doormidden erop en een omelet van 2 eieren, met een beetje melk.
Aww, jezelf ziek melden mag best een keertje!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Succes aan alle solliciteerders!
DaD, wat goed dat je alweer zoveel plannen hebt!
Wanneer ben je voor het laatst bij de gyn geweest hiermee?
Zo, ik heb me net ziekgemeld voor het college van vanmiddag en de bijbehorende opdracht. Ik voel me al 2 dagen helemaal op en het gaat me gewoon niet lukken om dat op tijd af te maken en mezelf naar Amsterdam te slepen.Ik voel me áltijd schuldig als ik me ziekmeld omdat ik eigenlijk vind dat je pas thuis mag blijven als je continu boven de wc-pot hangt of fysiek niet meer weg kunt, maar het lucht toch wel op.
als ik pasta met saus eet kom ik vaak rond de 600 kcal voor een maaltijd uit, maar ik eet wel echt best veel pasta (125 gram ongekookt)quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik van de saus en pasta 3 opscheplepels ingevuld, al bedenk ik me nu dat het wel wat meer zou kunnen zijn..
[..]
Pasta gekookt heb ik ingevuld.
Spaghettisaus met vlees bereid, met zout 3 opscheplepel 188 kcal
Pasta gekookt 3 opscheplepel 141 kcal
Ik denk niet dat je dat helemaal juist hebt geformuleerd. Of eigenlijk weet ik dat wel zeker.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, jezelf ziek melden mag best een keertje!. Stress van de verhuizing en voorbereidingen voor je stage?
Ik ben in januari bij de gyn geweest en toen werd gezegd dat het tot 6 maanden kon duren. Dat zou dus tot begin juni zijn. Maar ja, nu er toch niemand meer seks met me wil....
Mental imagequote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat helemaal juist hebt geformuleerd. Of eigenlijk weet ik dat wel zeker.
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, jezelf ziek melden mag best een keertje!. Stress van de verhuizing en voorbereidingen voor je stage?
Ik ben in januari bij de gyn geweest en toen werd gezegd dat het tot 6 maanden kon duren. Dat zou dus tot begin juni zijn. Maar ja, nu er toch niemand meer seks met me wil....
Mjam, ijs!! Daar heb ik ook wel zin in....quote:Op donderdag 15 april 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Verder heb ik nu mangoijs met citroenijs en dat mag, want ik heb een zere keel. Is echt heerlijk verkoelend
.
Het was ook wel geschat.. Ik heb er nu 2 opscheplepels saus(was echt niet veel) en 4 pasta gekookt, maar dan nog kom ik maar aan 1169 kcal..quote:Op donderdag 15 april 2010 13:43 schreef kwakz0r het volgende:
als ik pasta met saus eet kom ik vaak rond de 600 kcal voor een maaltijd uit, maar ik eet wel echt best veel pasta (125 gram ongekookt)
macaroni gekookt is 94 kcal per 100 gram, macaroni rauw is 350 kcal per 100 gram. die 144 kcal zou dus omgerekend 150 gram gekookt = minder dan 50 gram rauwe pasta zijn...
Als je erg omhoog zit ken ik er nog wel een paar hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
McTankiniquote:Op donderdag 15 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je erg omhoog zit ken ik er nog wel een paar hoor
quote:
Was het gezellig?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef shinydiscoball het volgende:
neen is echt duidelijk afgevallen trouwens!
Is het nodig dat je altijd precies invoert wat je hebt gegeten? Kun je het niet proberen wat meer los te laten en op gevoel te doen? Ik weet zeker dat jij weet wat gezond en wat niet is en dat je ook wel kunt inschatten hoeveel je moet eten. En anders krijg je wel commentaar van ons of het teveel of te weinig isquote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb trouwens ook iedere dag 'gezeur' van de caloriechecker dat ik teveel verzadigd vet eet. Ik weet niet zo goed wat ik daaraan kan veranderen.. Ik wil namelijk niet doorslaan in 'light' producten, want dan weet ik wel weer hoe het af gaat lopen
Probeer anders die van valtaf.nl, die vind ik persoonlijk veel fijner werken en je kan daar ook bijna altijd kiezen tussen grammen invullen of porties. Voor de rest zeuren ze niet over dat je teveel verzadigd vet eet. Ik krijg weleens de indruk dat het voedingscentrum wordt gesponsord door Becel.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb trouwens ook iedere dag 'gezeur' van de caloriechecker dat ik teveel verzadigd vet eet. Ik weet niet zo goed wat ik daaraan kan veranderen.. Ik wil namelijk niet doorslaan in 'light' producten, want dan weet ik wel weer hoe het af gaat lopen
Ik kijk daar maar langsheen, hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
Er zitten ook aardappels in he, dus hij is dik! Ik zit in ieder geval erg vol na 2 kommen. Bovendien heb ik ipv 1 sprits er 4 op dus het zit iig wel goed met die kcalquote:Op donderdag 15 april 2010 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Shiny, broccolisoep is best wel aan de magere kant als D, hoor
Viking, ben benieuwd!
dan nog moet je goed je best doen om met zelfgemaakte soep aan 200 kcal/kom te komen!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Er zitten ook aardappels in he, dus hij is dik! Ik zit in ieder geval erg vol na 2 kommen. Bovendien heb ik ipv 1 sprits er 4 op dus het zit iig wel goed met die kcal
Ik heb het altijd op gevoel gedaan en dat werkte niet. Voor mij is het juist goed dat ik het nu erop zet, elke dag weer, want dan kan ik na een week (oid) wegen en stel ik ben niet afgevallen, dan kan ik 'zien' waar het aan zou kunnen liggen. 'Vroeger' bedacht ik me altijd dat ik heel gezond had gegeten en werd ik 'boos' omdat er niets vanaf was. Totdat ik écht hard ging nadenken en toen was ik even die vele koekjes vergeten, of die borrel oid.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Is het nodig dat je altijd precies invoert wat je hebt gegeten? Kun je het niet proberen wat meer los te laten en op gevoel te doen? Ik weet zeker dat jij weet wat gezond en wat niet is en dat je ook wel kunt inschatten hoeveel je moet eten. En anders krijg je wel commentaar van ons of het teveel of te weinig is![]()
Je kunt ook doorslaan in de mate van 'controle' he..
Je lijstje van gister vond ik erg mooi, en dat was volgens mij helemaal niet teveel vet/te ongezond..
Goede tip, dank jequote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef conleche het volgende:
Probeer anders die van valtaf.nl, die vind ik persoonlijk veel fijner werken en je kan daar ook bijna altijd kiezen tussen grammen invullen of porties. Voor de rest zeuren ze niet over dat je teveel verzadigd vet eet. Ik krijg weleens de indruk dat het voedingscentrum wordt gesponsord door Becel.
Dieetinzicht, die ga ik ook even bekijken.. Als je het zat wordt is het misschien beter inderdaad om even te stoppen. Aangezien je toch inzicht genoeg heb, blijkbaarquote:Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef kwakz0r het volgende:
ik doe niet hysterisch moeilijk met vet en ik zit echt nooit over de bovengrens van verzadigd vet op www.dieetinzicht.nl.... die vind ik zelf heel fijn. word t nu wel een beetje zat, en aangezien ik op ongeveer 50cal nauwkeurig kan schatten hoe ik zit op een dag ga ik het over een poosje maar eens eventjes zonder proberen denk ik... in overleg met de dietiste hoor!
ik voer t nu al sinds 1 februari ELKE dag helemaal in...
Ja, daar heb je ook wel gelijk inquote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kijk daar maar langsheen, hoorIk eet geen producten met hysterisch veel slecht vet (speklappen ofzo
), en dat beetje boter dat ik op z'n tijd eet, dat ren ik er wel weer af
Volgens mij icm beweging en als je 't qua producten niet te gek maakt, ga je er niet dood aan.
De formule van Harris-Benedict, zoiets was het volgens mij. Of bedoel je die niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand een link met de berekening van hoeveel calorieën je sowieso per dag verbrandt(ook in rust)? Misschien heeft iemand 'm bij de hand, of weet iemand hoe dat ook alweer heette..
linkje weet ik niet, maar t heette iets van harris-benedict formule ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand een link met de berekening van hoeveel calorieën je sowieso per dag verbrandt(ook in rust)? Misschien heeft iemand 'm bij de hand, of weet iemand hoe dat ook alweer heette..
That's the spirit!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh meisjes, ik was toch helemaal niet serieus! Ik weet best dat ik een goddelijk lijf heb en dat ik aan elke vinger tien mannen kan krijgen!
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
De formule van Harris-Benedict, zoiets was het volgens mij. Of bedoel je die niet?
Ik bedoelde mijn BMR, wat een onderdeel is daarvan. Thanks ladies!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef kwakz0r het volgende:
linkje weet ik niet, maar t heette iets van harris-benedict formule ofzo
Ik ben altijd wel nieuwsgierig en dan zie ik die foto's en daar word ik nooit blij vanquote:Op donderdag 15 april 2010 15:30 schreef conleche het volgende:
Ja, da's waar, die site van valtaf heeft veel van dat soort ana-mensen erop, maar ik lees dat nooit. Ik voer m'n eten in en da's dat. Je kan daar trouwens wel ook je sportdagboek bijhouden.
Dat inderdaad ja. Ik vlieg over minder dan een maand al naar Philadelphia en er moet nog zóveel gebeuren! Eigenlijk wilde ik de weken van tevoren gebruiken om me rustig voor te bereiden zodat ik daar uitgerust aan zou komen. Fail.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel goed besluitquote:Op donderdag 15 april 2010 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat komt vast goed LB! Niet geschoten is altijd mis he!
Ik heb besloten jullie advies ter harte te nemen en vandaag niet te gaan RPMen. Misschien zaterdagochtend. Maar vandaag en morgen iig even niet.
Oh, je bent weer bij je duutser? Geniet daar!!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben de aswolk voor, en ben gelukkig veilig in Duitsland geland. Nu een kopje thee met chocoladecake, straks boodschappen doen! Voor vandaag, geen lijstje! Later vanavond lees ik wel even bij!
thanks allemaal! Ik had helemaal niet door wat er aan de hand was, in Zweden op het vliegveld ook niets gemerkt. Pas toen ik aankwam vertelde de duutser wat voor geluk ik had, zeker omdat de website van ryanair vertelde dat alle vliegvelden in Zweden om 11.30 dicht zouden gaan, en mijn vlucht pas om 12.30 was!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, LB! Wat zou je er willen doen, dan? En nynke, fijn dat je de aswolk voor bent gebleven. Wat een gedoe joh, daar in IJsland (in het TRV-topic staan prachtige foto's, trouwens), straks verzinkt het nog in zeeHeeft de Duitser chocoladecake gebakken?
XM, smart thinking! Vanavond series kijken op de bank!
Ik ben trouwens, just in case, ook maar eens mijn CV aan het updaten
Wat grappig. Een oud-studiegenote van mij doet of deed dat werk ook. En ook in Groningen dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
CF, het is een open sollicitatie voor stadsgids. Lekker bijbaantje voor de zomer lijkt me, ook als het op vrijwilligersbasis zou zijn
Ah, weet jij dan of het betaald werk is?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat grappig. Een oud-studiegenote van mij doet of deed dat werk ook. En ook in Groningen dus.
Och ik weet het niet.... mbo toerisme kan natuurlijk ook prima, of geboren en getogen hier in de stad. Alles als ze maar niet hoogopgeleid en duur zijn natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Me dunkt toch dat dat een van de weinige beroepen is waarbij jouw studie echt prima van pas komt
mit meinem Schwester, taalwondertjequote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Flyers en posters? Für wass?
Ik ga morgen lunchen mit mein Schwester!Maar nu eerst maar eens eten maken
Ik ben trots op mijn Fake German en Fake French ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
aus bij mit nach zeit von zu entgegen ausser gemäss gegenuberin die volgorde heb ik ze erin gestampt
!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen!!!! Dikke yoghurt kan evt, maar geen melkquote:Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn Fake German en Fake French ja!![]()
Kuthut, er moest ook room in de curry! Overheen gelezenKan melk ook? Andere zuivel habe ich nicht am Hausen!
oh, dat zou ook héél goed kunnenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
Taalwondertjes: is het niet seit von zu?
of anders creme fraiche ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen!!!! Dikke yoghurt kan evt, maar geen melk
Ja ik moest nog aan je denken toen ik over de aswolk las, gelukkig ben je op tijd!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben de aswolk voor, en ben gelukkig veilig in Duitsland geland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |