Dat lijkt me een heel goed besluitquote:Op donderdag 15 april 2010 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat komt vast goed LB! Niet geschoten is altijd mis he!
Ik heb besloten jullie advies ter harte te nemen en vandaag niet te gaan RPMen. Misschien zaterdagochtend. Maar vandaag en morgen iig even niet.
Oh, je bent weer bij je duutser? Geniet daar!!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben de aswolk voor, en ben gelukkig veilig in Duitsland geland. Nu een kopje thee met chocoladecake, straks boodschappen doen! Voor vandaag, geen lijstje! Later vanavond lees ik wel even bij!
thanks allemaal! Ik had helemaal niet door wat er aan de hand was, in Zweden op het vliegveld ook niets gemerkt. Pas toen ik aankwam vertelde de duutser wat voor geluk ik had, zeker omdat de website van ryanair vertelde dat alle vliegvelden in Zweden om 11.30 dicht zouden gaan, en mijn vlucht pas om 12.30 was!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, LB! Wat zou je er willen doen, dan? En nynke, fijn dat je de aswolk voor bent gebleven. Wat een gedoe joh, daar in IJsland (in het TRV-topic staan prachtige foto's, trouwens), straks verzinkt het nog in zeeHeeft de Duitser chocoladecake gebakken?
XM, smart thinking! Vanavond series kijken op de bank!
Ik ben trouwens, just in case, ook maar eens mijn CV aan het updaten
Wat grappig. Een oud-studiegenote van mij doet of deed dat werk ook. En ook in Groningen dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
CF, het is een open sollicitatie voor stadsgids. Lekker bijbaantje voor de zomer lijkt me, ook als het op vrijwilligersbasis zou zijn
Ah, weet jij dan of het betaald werk is?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat grappig. Een oud-studiegenote van mij doet of deed dat werk ook. En ook in Groningen dus.
Och ik weet het niet.... mbo toerisme kan natuurlijk ook prima, of geboren en getogen hier in de stad. Alles als ze maar niet hoogopgeleid en duur zijn natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Me dunkt toch dat dat een van de weinige beroepen is waarbij jouw studie echt prima van pas komt
mit meinem Schwester, taalwondertjequote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Flyers en posters? Für wass?
Ik ga morgen lunchen mit mein Schwester!Maar nu eerst maar eens eten maken
Ik ben trots op mijn Fake German en Fake French ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
aus bij mit nach zeit von zu entgegen ausser gemäss gegenuberin die volgorde heb ik ze erin gestampt
!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen!!!! Dikke yoghurt kan evt, maar geen melkquote:Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn Fake German en Fake French ja!![]()
Kuthut, er moest ook room in de curry! Overheen gelezenKan melk ook? Andere zuivel habe ich nicht am Hausen!
oh, dat zou ook héél goed kunnenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
Taalwondertjes: is het niet seit von zu?
of anders creme fraiche ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen!!!! Dikke yoghurt kan evt, maar geen melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |