Ik mis ook jouw groente.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:49 schreef Merel het volgende:
Waarom kreeg ik net een banner voor daten voor dikkerds te zien?
Lijstje:
O - is erbij ingeschoten
L - 2 kleine bruine pistoletjes, eentje met rosbief een eentje met brie en rauwkost, glaasje jus, glaasje champagne
T - blike chocomel
D - bord pasta op Schiphol, ik heb de Burger King weten te weerstaan!
T - paar matzes met Slankie-smeerkaas en een glas limonade
Nu bedtijd, trusten!
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak, je krijgt gelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Voor iedereen geldt: voeding is de basis voor een goede gezondheid. Als je darmen goed werken komt de voeding ook goed op de juiste plekken aan. Zelf moet je ervoor zorgen dat de voeding die je binnenkrijgt de juiste is, maar als je darmen niet goed werken ben je er nog niet. Ook erg belangrijk voor je immuunsysteem dat he darmen goed werken.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef conleche het volgende:
Het is echt heel naar voor je XM, ik kan het me nauwelijks voorstellen hoe het moet zijn om zo vaak pijn te hebben. En dat je er sjacho van wordt, snap ik ook. Maar ik zou toch wel proberen om ook gezonde dingen te eten met veel voedingswaarden (en dan daarnaast dan maar de troostkoekjes.) Ik denk dat je lijf nu juist al het goed uit gezond eten zou kunnen gebruiken.
Nee en nee, juist daarom weet ik hoe belangrijk het is. Er gebeuren nu allerlei dingen die allemaal even belangrijk zijn en niet uitgesteld kunnen worden, ik doe wel m'n best om mezelf daar zo goed mogelijk voor te voeden.quote:Op donderdag 15 april 2010 07:26 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
En loveli, hoe staat het met jouzelf eigenlijk? Eet je wel genoeg broccoli en ontwijk je de stress behendig?
Yup, de stress van een in je nek hijgende huisbaas kun je missen als kiespijn.quote:dat je een huurcontract voor onbepaalde tijd hebt, er nog minstens 2 jaar wil blijven wonen maar dat je denkt dat hij graag het huis leeg wil en dat daar met jou best over te praten valt
Voordeel: met een beetje mazzel heb je dan én ruim de tijd iets nieuws te zoeken én een leuke afkoopsom
Nadeel: je verhuist
Ik zou voor de 3e optie gaan.
Idd. En geen partner, geen kinderen... En het alternatief is ws: wachten tot er bij een organisatie voor doven iets voor me vrijkomt en intussen thuis zitten of een kutbaantje hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Suriname?
Dit is bij uitstek het moment om iets wilds te doen (gesteld dat je het financieel rondkrijgt) - nu heb je nog geen vast contract, koopwoning, whatever.
Liefquote:Op woensdag 14 april 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:
O en Xmmetje, als het niet gaat dan gaat het niet he.. Ik snap dat dat lastig is met werk etc, maar als je nu doorjakkert loop je de kans er straks nog veel langer uit te moeten, dan wanneer je nu overlegt of je even gas terug kan nemen....
en en en en en?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al een mailtje terug van de studieadviseur!.
Ik hoef waarschijnlijk helemaal niet moeilijk te doen met de examencommissie, ik krijg een jaar extra stufi, ik moet voor 15 mei een stageplek aan gaan vragen en aanmelden via Studielink kan vanaf 1 juni. En m'n MA-scriptie hoeft niet per sé voor die 15 mei af te zijn, maar dan moet ik wel een brief van m'n scriptiebegeleider kunnen overleggen dat hij verwacht dat ik voor 1 september ermee klaar ben. Dus het lijkt allemaal goed!quote:
puik!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoef waarschijnlijk helemaal niet moeilijk te doen met de examencommissie, ik krijg een jaar extra stufi, ik moet voor 15 mei een stageplek aan gaan vragen en aanmelden via Studielink kan vanaf 1 juni. En m'n MA-scriptie hoeft niet per sé voor die 15 mei af te zijn, maar dan moet ik wel een brief van m'n scriptiebegeleider kunnen overleggen dat hij verwacht dat ik voor 1 september ermee klaar ben. Dus het lijkt allemaal goed!
Je hebt zeker niks aan een waterbed dat hier op zolder ligt? Zo wel, geef een gil.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lief![]()
Vandaag werk ik thuis en doe ik even rustig aan. Ik heb dus al een beetje langer kunnen slapen vandaag. Misschien dat ik vanavond wel even ga RPMen, maar dan in light-modus. Als ik niks doe, verstijf ik nog meer. Dus misschien doe ik wel mee en ga ik minder staan en zet ik de weerstand lichter. Maar goed, dat is pas vanavond, misschien denk ik er dan wel heel anders over.
Nu eerst maar weer aan het werk!
Het waren gebakken aardappelblokjes met knoflook, zeezout, paprikapoeder en een beetje kerriepoeder, misschien scheelt dat?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Klinkt ook wel lekker, Ewelina! op je D na, das niet mijn favoriet![]()
Geen ideequote:Op donderdag 15 april 2010 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt zeker niks aan een waterbed dat hier op zolder ligt? Zo wel, geef een gil.
Ik zou 'm er nu mooi uit laten halen als ik jou was.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, kennen jullie trouwens die grap van DaD die dacht dat ze niet meer ongesteld was?.
Ik ook. Experiment mislukt.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zou 'm er nu mooi uit laten halen als ik jou was.
Ja, misschien moet ik dat toch maar onder ogen gaan zien.quote:
Echt ongelooflijk dat mensen daar nog intrappen ook. Volgens mij komt dat ook omdat veel mensen met overgewicht vaak van die totaal onrealistische eisen stellen aan een dieet. Dan willen ze per se in een hele korte tijd absurd veel afvallen. En dan volgen ze dus zo'n idioot dieet (met poeder of zo) en vinden ze het zoooo raar dat ze het niet volhouden of dat na het dieet alle kilo's er weer aanzitten. En dan zeggen ze dingen als: "wat ik ook doe, niks werkt". Ja gek he!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe promoot ik 't allerbeste dieet ooit?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
hoi ik zit helemaal te stuiteren, sollicitatiegesprek was ontzettend leuk! en wat een heerlijke school!Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
hoi ik zit helemaal te stuiteren, sollicitatiegesprek was ontzettend leuk! en wat een heerlijke school!Wat leuk kwak!! Ik duim met je mee! Wanneer hoor je wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
hoi ik zit helemaal te stuiteren, sollicitatiegesprek was ontzettend leuk! en wat een heerlijke school!Zie je wel dat solliciteren leuk is. Goed gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
jouw oude school! in Amsterdam dus (voor de rest)quote:Op donderdag 15 april 2010 11:40 schreef Phaidra het volgende:
![]()
Welke was dit kwak?
Ook eenvoor XM! Supernetjes!
quote:Soms grijpt de tekst van een lied je zo aan dat hij je een tijd lang niet loslaat en je hem weken bij je draagt.
De volgende tekst van het maatschappijkritische lied waar ik u deze week mee confronteer, een onontkoombare vertelling met een loodzwaar thema, is daar een mooi voorbeeld van.
Zeer gedurfd van zangeres Hanny om de nog altijd actuele en gevoelige thematiek van vrouwen-emancipatie aan de kaak te stellen en deze direct te koppelen aan de slavernij. Het je naar de strot grijpende resultaat is een hartbrekende verhandeling over verdriet, onbegrip en machteloosheid maar tegelijkertijd over solidariteit, strijdbaarheid en tolerantie.
Opvallend te noemen is de referentie van Hanny aan de middeleeuwen en het feit (zoals u weet doen schrijvers vaak eerst jaren onderzoek alvorens tot publicatie over te gaan en ook Hanny legt in couplet 2 (gelukkig) uit dat ze er een boekje over gelezen heeft) dat mensen in deze middeleeuwen voornamelijk schreeuwden, lange haren hadden en met knotsen rondliepen.
Wellicht dat Hanny hier toch een kleine denkfout gemaakt heeft en doelt zij hier op de Renaissance, een periode waarin zoals u weet de Italiaanse humanisten (die aan de bakermat van deze bloeiperiode in de geschiedenis stonden) meenden dat na een periode van verval, de middeleeuwen (!) een nieuwe “gouden” eeuw was aangebroken, die niets minder was dan een “wedergeboorte” van de verworvenheden (en in de context van Hanny’s tekst de “verdorvenheden”) van de klassieke oudheid. Aannemelijker is dus dat de man juist in de Renaissance (weer) met knotsen rondliep en ging jagen.
Muzikaal gezien valt te constateren dat de bedreven en doorknede klanken volledig ten dienste staan van de emoties die gepaard gaan met dit beladen onderwerp en is ronduit musisch te noemen.
“Ik ben je vrouw en geen slavin” door Hanny, de “dolle mina” van het Nederlandse lied, een sieraad voor de pleitbezorging van de rechten van vrouwen anno 2010!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |