abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2010 @ 09:12:08 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80332890
Das goed nieuws DaD!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80332900
quote:
Op donderdag 15 april 2010 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lief

Vandaag werk ik thuis en doe ik even rustig aan. Ik heb dus al een beetje langer kunnen slapen vandaag. Misschien dat ik vanavond wel even ga RPMen, maar dan in light-modus. Als ik niks doe, verstijf ik nog meer. Dus misschien doe ik wel mee en ga ik minder staan en zet ik de weerstand lichter. Maar goed, dat is pas vanavond, misschien denk ik er dan wel heel anders over.

Nu eerst maar weer aan het werk!
Je hebt zeker niks aan een waterbed dat hier op zolder ligt? Zo wel, geef een gil.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80332910
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Klinkt ook wel lekker, Ewelina! op je D na, das niet mijn favoriet
Het waren gebakken aardappelblokjes met knoflook, zeezout, paprikapoeder en een beetje kerriepoeder, misschien scheelt dat? De kipkotelet was iig erg lekker, alleen de groenten een beetje saai.

Planning voor vandaag:

O: boterham selleriesalade (te laat opgestaan )
T: appel, banaan
L: pistoletje met filet americain denk ik, of beenham
T: appel
D: pasta bolognese met champignons, ui, courgette
T: denk nog een witlofsalade
T: nog onbekend

Ik zoek nog dingen die ik gewoon 's avonds lui kan pakken zonder meteen te hoeven gaan hakken en snijden enzo. Al bekijk ik nu mijn lijstje en volgens mij passen er nog wel 1 of 2 boterhammen bij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ewelina op 15-04-2010 09:18:00 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 15 april 2010 @ 09:14:40 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80332949
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt zeker niks aan een waterbed dat hier op zolder ligt? Zo wel, geef een gil.
Geen idee ! Zal het morgen gelijk eens aan de fysio vragen! Thnx voor het aanbieden iig .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80333020
Goed nieuws DaD! En een goede stok achter de deur voor je scriptie!

Calimero, wat dapper dat je meteen na het wielrennen gaat experimenteren oefenen met koekjes eten . Ik kan me voorstellen dat je dan behoorlijk trek hebt!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80333950
Oh, kennen jullie trouwens die grap van DaD die dacht dat ze niet meer ongesteld was? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80334094
Awww, die is heul niet grappig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80334134
Goedemorgen

Lijstje voor vandaag:
O: Muesli
L: 4 boterhammen
T: Appel
D: Recept van een van jullie
T: Koffie

En misschien weer een stuk fietsen als ik daar nog tijd voor heb. Nu flink aan de studie.
pi_80334176
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, kennen jullie trouwens die grap van DaD die dacht dat ze niet meer ongesteld was? .
Ik zou 'm er nu mooi uit laten halen als ik jou was.
pi_80334542
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik zou 'm er nu mooi uit laten halen als ik jou was.
Ik ook. Experiment mislukt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80336200
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ook. Experiment mislukt.
Ja, misschien moet ik dat toch maar onder ogen gaan zien.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80336486
quote:
Echt ongelooflijk dat mensen daar nog intrappen ook. Volgens mij komt dat ook omdat veel mensen met overgewicht vaak van die totaal onrealistische eisen stellen aan een dieet. Dan willen ze per se in een hele korte tijd absurd veel afvallen. En dan volgen ze dus zo'n idioot dieet (met poeder of zo) en vinden ze het zoooo raar dat ze het niet volhouden of dat na het dieet alle kilo's er weer aanzitten. En dan zeggen ze dingen als: "wat ik ook doe, niks werkt". Ja gek he! Ik heb een vriendin die ook zo redeneert. En steeds maar weer met een nieuw dieet aankomen. Tenenkrommend. Echt waar.
pi_80336969
tvp!
  donderdag 15 april 2010 @ 11:35:42 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80337152
Hoei! In 121 dagen tijd 1,2 kg aangekomen. En ik heb net gegeten en voel me opgeblazen. Zal dus allemaal wel meevallen.
  donderdag 15 april 2010 @ 11:36:56 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80337189
Misschien moet ik dat nieuwe dieet eens proberen . Hoewel, ik ga naar Zuid-Amerika... waar je zowat niks mag eten, alleen gekookte rijst en groenten
  donderdag 15 april 2010 @ 11:38:44 #192
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_80337242
Troel reageert niet op PM

Ben overigens al 1,7 kilo kwijt
Je moeder is een hamster
pi_80337255
hoi ik zit helemaal te stuiteren, sollicitatiegesprek was ontzettend leuk! en wat een heerlijke school!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_80337313
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
hoi ik zit helemaal te stuiteren, sollicitatiegesprek was ontzettend leuk! en wat een heerlijke school!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80337326
Welke was dit kwak?

Ook een voor XM! Supernetjes!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 15 april 2010 @ 11:41:45 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80337360
quote:
SPOILER
Wat leuk kwak!! Ik duim met je mee! Wanneer hoor je wat?
pi_80337366
ja, welke school was dit? Ook in Den Haag?

en uiteraard
Ja doei.
  donderdag 15 april 2010 @ 11:42:56 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80337410
quote:
SPOILER
Zie je wel dat solliciteren leuk is. Goed gedaan!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80337509
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:40 schreef Phaidra het volgende:
Welke was dit kwak?

Ook een voor XM! Supernetjes!
jouw oude school! in Amsterdam dus (voor de rest)
Kwak
pi_80337591
ik wil verder graag even dit met jullie delen. via mijn facebookvriend "muziekvrienden"

lees vooral eerst de begeleidende uitleg van Muziekvrienden
quote:
Soms grijpt de tekst van een lied je zo aan dat hij je een tijd lang niet loslaat en je hem weken bij je draagt.
De volgende tekst van het maatschappijkritische lied waar ik u deze week mee confronteer, een onontkoombare vertelling met een loodzwaar thema, is daar een mooi voorbeeld van.
Zeer gedurfd van zangeres Hanny om de nog altijd actuele en gevoelige thematiek van vrouwen-emancipatie aan de kaak te stellen en deze direct te koppelen aan de slavernij. Het je naar de strot grijpende resultaat is een hartbrekende verhandeling over verdriet, onbegrip en machteloosheid maar tegelijkertijd over solidariteit, strijdbaarheid en tolerantie.

Opvallend te noemen is de referentie van Hanny aan de middeleeuwen en het feit (zoals u weet doen schrijvers vaak eerst jaren onderzoek alvorens tot publicatie over te gaan en ook Hanny legt in couplet 2 (gelukkig) uit dat ze er een boekje over gelezen heeft) dat mensen in deze middeleeuwen voornamelijk schreeuwden, lange haren hadden en met knotsen rondliepen.
Wellicht dat Hanny hier toch een kleine denkfout gemaakt heeft en doelt zij hier op de Renaissance, een periode waarin zoals u weet de Italiaanse humanisten (die aan de bakermat van deze bloeiperiode in de geschiedenis stonden) meenden dat na een periode van verval, de middeleeuwen (!) een nieuwe “gouden” eeuw was aangebroken, die niets minder was dan een “wedergeboorte” van de verworvenheden (en in de context van Hanny’s tekst de “verdorvenheden”) van de klassieke oudheid. Aannemelijker is dus dat de man juist in de Renaissance (weer) met knotsen rondliep en ging jagen.
Muzikaal gezien valt te constateren dat de bedreven en doorknede klanken volledig ten dienste staan van de emoties die gepaard gaan met dit beladen onderwerp en is ronduit musisch te noemen.
“Ik ben je vrouw en geen slavin” door Hanny, de “dolle mina” van het Nederlandse lied, een sieraad voor de pleitbezorging van de rechten van vrouwen anno 2010!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')