En dan nog, die 1 kilo (wat wel meer is als je de hele op de fiets zit btw) is dan vooral vochtquote:Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef The_End het volgende:![]()
1 kilo per dag. Zeer zeer onwaarschijnlijk. Als je niks eet en de tour de france gaat rijden misschien, maar anders echt niet.
1 kilo vet is ongeveer 7000-9000 kcal energie. Lance Armstrong moest geloof ik tijdens de Tour de France 8000 kcal per dag eten om het vol te houden.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En dan nog, die 1 kilo (wat wel meer is als je de hele op de fiets zit btw) is dan vooral vocht
Voorlichten en informatie geven? Ik geloof dat we hier inmiddels erg benieuwd zijn hoe je dit in gedachten hebt..quote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef Victory18 het volgende:
Misschien verwoorden jullie wel het probleem; dat mensen het niet geloven. Iemand tips hoe ik dit tij kan keren?
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef The_End het volgende:
[..]
1 kilo vet is ongeveer 7000-9000 kcal energie. Lance Armstrong moest geloof ik tijdens de Tour de France 8000 kcal per dag eten om het vol te houden.
(Normaal persoon gebruikt 2000-2500 kcal per dag)
Maar de TS kan je in een week ongeveer 56000 kcal laten verbruiken!![]()
Dat ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:30 schreef Sjeen het volgende:
Schrijf een boek, meet jezelf een afgrijselijk accent aan en probeer op tv te komen...
Misschien moet je die claim van '1 kilo per dag' laten varen. Dat houd je tenslotte nooit lang vol en het is sowieso wat aan de hoge kant.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef Victory18 het volgende:
Misschien verwoorden jullie wel het probleem; dat mensen het niet geloven. Iemand tips hoe ik dit tij kan keren?
Ja, geen onzin meer verkopen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef Victory18 het volgende:
Ja, stoppen met deze ongezonde kul promoten en een fatsoenlijke baan zoeken.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef Victory18 het volgende:
Omdat je dan dus schade aanricht.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:32 schreef Victory18 het volgende:
Het dieet bevat 1600 kcl per dag. Vlgs het voedingscentrum bevat het alle benodigde dagelijkse hoeveelheden. Maar het gaat vooral om de combinatie van verschillende voedingsmiddelen. Je mag het niet langer dan 2 weken achter elkaar volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |