O ja?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
whehehehe, het is een vrij failsafe recept vik, no worries!
oh god...wat heeft ie gedaan? in zn ogen gewreven met rode peper? knoflook gefrituurd ipv licht gebruind? pasta te gaar/te rauw? kip rauw?quote:
Zon en raapsteeltjes, wat wil een mensch nog meer.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb heerlijk even op een terras gezeten met een goeie vriendin de zon
en raapsteeltjes gekocht bij de biologische winkel voor vanavond.
Wat een moeilijke termen gebruik jij allemaal zegquote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh god...wat heeft ie gedaan? in zn ogen gewreven met rode peper? knoflook gefrituurd ipv licht gebruind? pasta te gaar/te rauw? kip rauw?
De knoflook ging in eerste instantie miss idd, maar er zaten tegenstrijdigheden in jouw recept: eerst stond er iets van olie verhitten en knoflook erin en verderop stond dat je de knoflook in de olie moest verhitten. Dus toen Mark de knoflook in de olie gooide, werd het meteen prachtig zwartquote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh god...wat heeft ie gedaan? in zn ogen gewreven met rode peper? knoflook gefrituurd ipv licht gebruind? pasta te gaar/te rauw? kip rauw?
De knoflook (en rode peper) moet(en) heel langzaam garen in de olie. Heel even (op niet al te hoog vuur) aanbakken en dan het vuur laag.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:37 schreef Viking84 het volgende:
De knoflook ging in eerste instantie miss idd, maar er zaten tegenstrijdigheden in jouw recept: eerst stond er iets van olie verhitten en knoflook erin en verderop stond dat je de knoflook in de olie moest verhitten. Dus toen Mark de knoflook in de olie gooide, werd het meteen prachtig zwart.
Njummie, klinkt lekker je D!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe toch eens posten XM en je wordt niet gelijk 10 kg zwaarder hoor...
Mijn lijst:
O: boterham kaas,boterham ham, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
T: kom yoghurt, appel
L: beschuit jam, kaiserbroodje eiersalade
T: peer
D: Met moeder op terras, 2 cappucino met slagroom, 2 glazen bier, kom patat, varkenssnitzel met champignon, ui, spek, paprika met peperroomsaus, softijs toe.
De knoflook gefrituurd idd. Ik vond het vlees wel lekker en dat was ook goed gelukt, maar de pasta vond ik wat minder.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Foto's of het gebeurde nietquote:Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, heb een nieuwe zomerjas en zonnebril gekocht
Vooruit... ik ben de hipste niet dus het is vrij neutraal allemaalquote:
Oooh die bikini met die metalen dingetjes eraan!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vooruit... ik ben de hipste niet dus het is vrij neutraal allemaal
Topje van mijn allereerste bikini ooit!
[ afbeelding ]
Zomerjas
[ afbeelding ]
Zonnebril voor in mijn vriends auto, in mijn eigen heb ik natuurlijk een Ray Ban![]()
[ afbeelding ]
Behalve ongezond heb je alsnog niet genoeg kcals. binnengekregen. Knap werk! Je moet het maar kunnen!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die bikini uniek![]()
En poging tot lijstje:
O: krentebol
T: 1 stroopwafel, 4 chocoladekoekjes
L: 500 ml Vifit yoghurt met rozijntjes
T: 2 koffieleutjes, 1 lange vinger
T: mini kapje brood met eiersalade
D: 2 eetlepels rijst met kipfilet en chicken tonight
Hoezo frustraties.
Even in spoiler voor de niet geīnteresseerden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Even in spoiler voor de niet geīnteresseerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:30 schreef Rituals het volgende:
XM! Sterkte!
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
En jij bent ook goed bezigquote:Op woensdag 14 april 2010 19:35 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik ben zo gelukkig, ik besefte me net ineens dat ik weer kan genieten van eten, en ik durfde het aan om te experimenteren met voedsel in huis hebben waarvan ik als ik wilde zou overeten (dat heb ik eerder nog niet gedaan).
ik heb lekkere volkorencrackers voor ontbijt, en oude wijvenkoek voor tussendoor. en een bakje gewoon roomijs. daar mag ik af en toe een beetje van. ik ben helemaal opgetogen: af en toe iets wat ik lekker vind zonder bang zijn voor overeten.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:39 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Och arme... brr hoofdpijn..quote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
TVP vanuit een leeg huis. Wel lekker gewerkt vandaag, veel patienten zelf gezien.
Merk wel dat ik wat losser ben met koekjes en heb flinke spanningshoofdpijn, dus ook alweer niet hardlopen
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
T: 2 koekjes
L: dubbele boterham kaas, dubbele grillworst, appel
T: appel, 4 koekjes
D: kop kippensoep, pasta met makreel, groente en balsamico
T: ? Yoghurt ofzo
Goed planquote:Op woensdag 14 april 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Och arme... brr hoofdpijn..
Je hebt wel een mooi lijstje als je de koekjes eruit denkt!!! Foei, is niet nodig
BeterschapMisschien een stukje wandelen?
Maria, bubbelende buik?? Ook een stukje wandelen en misschien rustig?
Niet bubbel, maar opgeblazen en pijnigquote:Op woensdag 14 april 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, bubbelende buik?? Ook een stukje wandelen en misschien rustig?
Ben ook niet meer zo bol als een pufferfish!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie ook geen Puffplaatje meer!
Dan moet je een supershmecksay plaatje nemen! Van een superhete Puffelquote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben ook niet meer zo bol als een pufferfish!
Date??quote:Op woensdag 14 april 2010 20:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Kus voor de mensjes die pijn hebben!
Ik mag het vastnietvan hem zeggen maar ga nu neenmans ophalen van het station. Kijken wie er eerder is
Gewoon een filmpje waarschijnlijk. Maar hij is stoer dus gaat zoiets niet zeggen op teh interwebsquote:
Oeee, bloeit daar liefde op op de savanne?quote:
whehehe wat tof!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gewoon een filmpje waarschijnlijk. Maar hij is stoer dus gaat zoiets niet zeggen op teh interwebs
*neuriet... Love is in the aiirr....whooohoooooo...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gewoon een filmpje waarschijnlijk. Maar hij is stoer dus gaat zoiets niet zeggen op teh interwebs
Zeiden we dat ook toen jij en Chico gingen meeten?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oeee, bloeit daar liefde op op de savanne?*awee-mawep, awee-mawep*
Oh, en uniek is beter in zeggen dat een ander naar de huisarts moet dan zelf gaan hoor. Volgens mij hebben we ooit een jaar op d'r ingepraatquote:Op woensdag 14 april 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx dames, voor de support. Erg fijn.
En uniek, ik kan wel naar de huisarts gaan, maar die kan er ook niks aan doen. Genetisch he. Zijn geen pilletjes of zalfjes voor.
Ik weet gewoon ook welk liedje je bedoelt, hčquote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oeee, bloeit daar liefde op op de savanne?*awee-mawep, awee-mawep*
Leuk!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee en dat vind ik nog steeds oneerlijk!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeiden we dat ook toen jij en Chico gingen meeten?
In the junge the quiet jungle the lion sleeps tonight?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet gewoon ook welk liedje je bedoelt, hč
Haha ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet gewoon ook welk liedje je bedoelt, hč
He!! Laat ons nou lekker speculerenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Neen en SDB hadden toch al eerder afgesproken en toen was toch al duidelijk gemaakt dat het geen dating was?
U moogt door voor de wasmachien!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
In the junge the quiet jungle the lion sleeps tonight?
Die jaquote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
In the junge the quiet jungle the lion sleeps tonight?
Je mede-liwwadder komt voor je op hoorrr!quote:
Nader onderzoek leert dat het de mighty jungle is, niet de quiet. Past ook wel beter bij de jungle, eigenlijk. Zo leer ik nog eens wat.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
U moogt door voor de wasmachien!
Ik heb talentquote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die ja![]()
Maria kan dat soort geluidjes goed verwoorden op the interwebz
Is allebei!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Nader onderzoek leert dat het de mighty jungle is, niet de quiet. Past ook wel beter bij de jungle, eigenlijk. Zo leer ik nog eens wat.
EDIT: oh schijnbaar verschilt het per bronquote:In the Jungle,
the mighty jungle,
the lions sleeps tonight.
In the jungle,
the quiet jungle,
the lions sleeps tonight.
volgens mij is het dat, eerst mighty, dan quiet, en tweede couplet: in the village the peaceful village lalalalalaaaquote:Op woensdag 14 april 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is allebei!
[..]
EDIT: oh schijnbaar verschilt het per bronIk zal binnenkort The Lion King er eens op naslaan
![]()
en dan ook the lion sleeps tonight?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij is het dat, eerst mighty, dan quiet, en tweede couplet: in the village the peaceful village lalalalalaaa
*t*r*u*t*quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, en uniek is beter in zeggen dat een ander naar de huisarts moet dan zelf gaan hoor. Volgens mij hebben we ooit een jaar op d'r ingepraat.
quote:
Met het gevaar een spuit 11 reactie te geven (heb de rest nog niet gelezen) IIk tel 8 koekjes. Nou, nou, nou... Hoeveel zou het zijn bij elkaar met die twee eetlepels rijst en het minikapje brood? Iets meer dan 1200 kcal?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die bikini uniek![]()
En poging tot lijstje:
O: krentebol
T: 1 stroopwafel, 4 chocoladekoekjes
L: 500 ml Vifit yoghurt met rozijntjes
T: 2 koffieleutjes, 1 lange vinger
T: mini kapje brood met eiersalade
D: 2 eetlepels rijst met kipfilet en chicken tonight
Hoezo frustraties.
Ik ben 5 dagen daarna jarigquote:Op woensdag 14 april 2010 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, er wordt hier binnenkort 110 jaar
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeiden we dat ook toen jij en Chico gingen meeten?
Is dat de voorkant van Het Diner van Koch?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, ook weer mijn dagelijkse portie beweging gehad, naar en rond de plas gefietst
Ik weet geen nieuw plaatje en deze is van een leuk boek maar eigenlijk is ie een beetje gruwelijk
The curious incident of the dog in the night.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat de voorkant van Het Diner van Koch?
Edit: nee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |