O ja?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
whehehehe, het is een vrij failsafe recept vik, no worries!
oh god...wat heeft ie gedaan? in zn ogen gewreven met rode peper? knoflook gefrituurd ipv licht gebruind? pasta te gaar/te rauw? kip rauw?quote:
Zon en raapsteeltjes, wat wil een mensch nog meer.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb heerlijk even op een terras gezeten met een goeie vriendin de zon
en raapsteeltjes gekocht bij de biologische winkel voor vanavond.
Wat een moeilijke termen gebruik jij allemaal zegquote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh god...wat heeft ie gedaan? in zn ogen gewreven met rode peper? knoflook gefrituurd ipv licht gebruind? pasta te gaar/te rauw? kip rauw?
De knoflook ging in eerste instantie miss idd, maar er zaten tegenstrijdigheden in jouw recept: eerst stond er iets van olie verhitten en knoflook erin en verderop stond dat je de knoflook in de olie moest verhitten. Dus toen Mark de knoflook in de olie gooide, werd het meteen prachtig zwartquote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh god...wat heeft ie gedaan? in zn ogen gewreven met rode peper? knoflook gefrituurd ipv licht gebruind? pasta te gaar/te rauw? kip rauw?
De knoflook (en rode peper) moet(en) heel langzaam garen in de olie. Heel even (op niet al te hoog vuur) aanbakken en dan het vuur laag.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:37 schreef Viking84 het volgende:
De knoflook ging in eerste instantie miss idd, maar er zaten tegenstrijdigheden in jouw recept: eerst stond er iets van olie verhitten en knoflook erin en verderop stond dat je de knoflook in de olie moest verhitten. Dus toen Mark de knoflook in de olie gooide, werd het meteen prachtig zwart.
Njummie, klinkt lekker je D!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe toch eens posten XM en je wordt niet gelijk 10 kg zwaarder hoor...
Mijn lijst:
O: boterham kaas,boterham ham, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
T: kom yoghurt, appel
L: beschuit jam, kaiserbroodje eiersalade
T: peer
D: Met moeder op terras, 2 cappucino met slagroom, 2 glazen bier, kom patat, varkenssnitzel met champignon, ui, spek, paprika met peperroomsaus, softijs toe.
De knoflook gefrituurd idd. Ik vond het vlees wel lekker en dat was ook goed gelukt, maar de pasta vond ik wat minder.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Foto's of het gebeurde nietquote:Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, heb een nieuwe zomerjas en zonnebril gekocht
Vooruit... ik ben de hipste niet dus het is vrij neutraal allemaalquote:
Oooh die bikini met die metalen dingetjes eraan!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vooruit... ik ben de hipste niet dus het is vrij neutraal allemaal
Topje van mijn allereerste bikini ooit!
[ afbeelding ]
Zomerjas
[ afbeelding ]
Zonnebril voor in mijn vriends auto, in mijn eigen heb ik natuurlijk een Ray Ban![]()
[ afbeelding ]
Behalve ongezond heb je alsnog niet genoeg kcals. binnengekregen. Knap werk! Je moet het maar kunnen!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die bikini uniek![]()
En poging tot lijstje:
O: krentebol
T: 1 stroopwafel, 4 chocoladekoekjes
L: 500 ml Vifit yoghurt met rozijntjes
T: 2 koffieleutjes, 1 lange vinger
T: mini kapje brood met eiersalade
D: 2 eetlepels rijst met kipfilet en chicken tonight
Hoezo frustraties.
Even in spoiler voor de niet geīnteresseerden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Even in spoiler voor de niet geīnteresseerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:30 schreef Rituals het volgende:
XM! Sterkte!
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
En jij bent ook goed bezigquote:Op woensdag 14 april 2010 19:35 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik ben zo gelukkig, ik besefte me net ineens dat ik weer kan genieten van eten, en ik durfde het aan om te experimenteren met voedsel in huis hebben waarvan ik als ik wilde zou overeten (dat heb ik eerder nog niet gedaan).
ik heb lekkere volkorencrackers voor ontbijt, en oude wijvenkoek voor tussendoor. en een bakje gewoon roomijs. daar mag ik af en toe een beetje van. ik ben helemaal opgetogen: af en toe iets wat ik lekker vind zonder bang zijn voor overeten.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:39 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |