quote:Op woensdag 14 april 2010 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ben net als zij idd:
[ afbeelding ]
Elisabeth.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe heet ze ook alweer?Ik heb altijd zo intens medelijden met haar in die flmpjes
En die broer ook, Emmett? Die zo'n akelige zenuwtrek had als hij de buurvrouw hoorde.quote:
Ik moet wel zeggen dat het me verrast. Niet omdat ik denk dat je het niet kunt, maar omdat je, toen ik bij je was, zelf zei dat het niets voor je was. Wij lijken best wel op elkaar, eigenlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het toch wel fijn dat niet iedereen meteen roept: "Voor de klas? Dat kun jij toch helemaal niet?", want daar was ik wel een beetje bang voor.. Ik ga zo maar eens mijn studieadviseur mailen, welke stappen ik moet ondernemen. Het komt wel goed met me.
Je moet je nu wel al zo'n beetje gaan inschrijven hè! Heb je al op de site van de UOCG gekeken? Ik ben wel benieuwd hoe de kwaliteit van de universitaire lerarenopleiding is vgl met die van Windesheim.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het toch wel fijn dat niet iedereen meteen roept: "Voor de klas? Dat kun jij toch helemaal niet?", want daar was ik wel een beetje bang voor.. Ik ga zo maar eens mijn studieadviseur mailen, welke stappen ik moet ondernemen. Het komt wel goed met me.
Eigenlijk bedoel ik met zeggen dat het niets voor mij is, dat ik het eng vind.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het me verrast. Niet omdat ik denk dat je het niet kunt, maar omdat je, toen ik bij je was, zelf zei dat het niets voor je was. Wij lijken best wel op elkaar, eigenlijkMijn ommezwaai was bijv ook vrij plotseling. Maar als ik het kan, kun jij het ook
.
Voor 15 mei, als ik het goed heb begrepen.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet je nu wel al zo'n beetje gaan inschrijven hè! Heb je al op de site van de UOCG gekeken? Ik ben wel benieuwd hoe de kwaliteit van de universitaire lerarenopleiding is vgl met die van Windesheim.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor mij, ik denk dat het heel verstandig zou zijn (als ik op mn vakgebied aan het werk wil), maar ik durf niet zo goedquote:Op woensdag 14 april 2010 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik met zeggen dat het niets voor mij is, dat ik het eng vind.. Toen ik een paar jaar geleden een master moest kiezen durfde ik het ook echt niet aan, ik zag mezelf niet voor een klas staan. Maar ik ben nu wat ouder en zelfverzekerder. En zonder educatieve opleiding heb ik geen kans op wat voor baan dan ook, natuurlijk.
.
Gaan we samen.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt eigenlijk voor mij, ik denk dat het heel verstandig zou zijn (als ik op mn vakgebied aan het werk wil), maar ik durf niet zo goed
Er is geen lerarenopleiding kunstgeschiedenis in Groningenquote:
Ik geloof dat ze niet in de gaten hadden dat ik al wat ouder was (kwam vooral mijn eigen leerlingen tegen als baanzoekenden, dus leeftijd rond 17), ze moesten mijn salaris in een andere tabel opzoekenquote:Op woensdag 14 april 2010 07:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk joh!. Dat soort zomerbaantjes heb ik ook gehad
. Ik zou het nu wel weer willen, maar ik ben ws te oud met m'n 26 jaar. Bovendien moet ik deze zomer ws aan m'n slotopdrachten werken
. 7 juni is de deadline en 9 juli is de diploma-uitreiking, maar ik begreep maandag dat het dan angstvallig stil zal blijven
. Niemand is zover dat dat gaat lukken. Van de week maar even mailen met m'n begeleider wanneer zij op vakantie is enzo, want ik moet ivm collegegeld enzo wel voor september m'n papiertje krijgen.
Mij lukte het niet vorige keer. Ze waren te hard.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:45 schreef AKnynke het volgende:
zou je appel kunnen staafmixeren? Ik heb nog een heleboel kiwi's en twee appels die opmoeten, en daar kan ik natuurlijk een perfecte smoothie van maken. Als dat wil, tenmiste!
Je krijgt een jaar extra studiefinanciering hè, voor een lerarenopleiding.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er is geen lerarenopleiding kunstgeschiedenis in Groningen
Bovendien wil ik eigenlijk liever niet nog een jaar studerendat kan ik helemaal niet meer betalen
helaas liggen de banen voor ckv niet voor het oprapen, net als maatschappijleer... maar je kunt vaak bij de lerarenopleiding wel een betaalde baan vinden ipv stage als je dat wilt... hier in elk geval wel...quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je krijgt een jaar extra studiefinanciering hè, voor een lerarenopleiding.
Onhandigerd!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:01 schreef P.F het volgende:
ik faal, ik liep zo hard tegen een kastje aan dat mijn been bloedtzo een schaafbloedwond
!
Echt??quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je krijgt een jaar extra studiefinanciering hè, voor een lerarenopleiding.
You go girl, tuurlijk komt het goed!! Je bent een hartstikke lief, slim en lekker wiefquote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat goed dat je sollicitatie een fijn gesprek was zeg!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
helaas liggen de banen voor ckv niet voor het oprapen, net als maatschappijleer... maar je kunt vaak bij de lerarenopleiding wel een betaalde baan vinden ipv stage als je dat wilt... hier in elk geval wel...
Klinkt heel engquote:Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fysiotherapie inderdaadhet gaat momenteel nogal ruk, ik heb een hersenoedeem en ik heb 8 mnd aan de dexamethason gezeten, dus mijn spieren waren non-existent.
Wat fijn van die verlengingen hopelijk gaat het met je moeder ook snel beter!
Dat klinkt niet zo lekker, al moest ik wel even googlen wat dexadinges is... Kun je vanaf nu met alles weer een stijgende lijn verwachten?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fysiotherapie inderdaadhet gaat momenteel nogal ruk, ik heb een hersenoedeem en ik heb 8 mnd aan de dexamethason gezeten, dus mijn spieren waren non-existent.
Wat fijn van die verlengingen hopelijk gaat het met je moeder ook snel beter!
Jaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo lekker, al moest ik wel even googlen wat dexadinges is... Kun je vanaf nu met alles weer een stijgende lijn verwachten?
Ik sta momenteel op 2 jaar studievertragingquote:Op woensdag 14 april 2010 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Pittig hoor, Muis. Ben je nog wel aan het studeren of staat dat ook op een laag pitje? (heb je nog wel eens wat gedaan met mijn gebarencd-roms trouwens?
).
Heb je ook al een extra jaar aangevraagd?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik sta momenteel op 2 jaar studievertraging![]()
Ik ben in oktober met een gebarencursus begonnen en ik kwam er al snel achter dat veel gebaren niet meer up to date zijnquote:Gebaren was ik aan begonnen, maar dat gaat nu nogal lastig met 1 hand.
Ja, en toegewezen gekregenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je ook al een extra jaar aangevraagd?
[..]
Ik ben in oktober met een gebarencursus begonnen en ik kwam er al snel achter dat veel gebaren niet meer up to date zijn. Alle talen veranderen, dus gebarentaal ook
.
Huh? Heb je nog maar 1 hand dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik sta momenteel op 2 jaar studievertraging
Gebaren was ik aan begonnen, maar dat gaat nu nogal lastig met 1 hand.
Dank je wel, en tot snel in deze reeksquote:Op woensdag 14 april 2010 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! Dieetclub #301 Woehoe, winka gaat goed! *O*
succes! En tot snelquote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dank je wel, en tot snel in deze reeks
Ahw, shitquote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Merel het volgende:
Hm, huis dat ik wilde kopen gaat voor 99% zeker niet door
wat jammer!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Merel het volgende:
Eh, dat die andere koper morgen onder een tram loopt?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat jammer!. Wat zit er nog in dat ene procentje?
Er valt vast iets te regelen, ergens.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Eh, dat die andere koper morgen onder een tram loopt?Neuh, ik hoor het eind van de week definitief, maar ga er maar van uit dat het niet doorgaat.
He, balen. Misschien komt er nog wel een veel leuker en betaalbaarder huis voorbij!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Merel het volgende:
Misschien wordt z'n hypotheek wel geweigerd... hoopquote:Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Eh, dat die andere koper morgen onder een tram loopt?Neuh, ik hoor het eind van de week definitief, maar ga er maar van uit dat het niet doorgaat.
whehehehe, het is een vrij failsafe recept vik, no worries!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark is een recept van Kwak aan het maken nu en ik mag er niet bij staan kijken.
"Weg!" *heft pannetje dreigend omhoog*
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |