dat staat ook in die post!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Dreamyheadz het volgende:
O lees net wat te laat dat het goed ging kwakz! Fijn! Wanneer hoor je er meer over?
Xxx
Ik vond de bananen in Zimbabwe veel te zoet. Doe mij die nederlandse/zweedse troep maar!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bananen zijn alleen lekker als ze rijp van de boom zijn gehaald. Echt, je weet niet wat je proeft!
Hollandse Chiquita-meelbommen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
*klikbaar*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Ik heb geen zin om met mezelf bij mensen te gaan lopen leuren om een slaapplek (al krijg ik ze van alle kanten aangeboden, dat is wel heel lief). Het is net zo goed ook mijn huis en ik ben niet degene die niet meer verder wil.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat goed! Dan kun je lekker op je eigen plekje gaan wonen en je helemaal op jezelf richten. Blijf je daar wonen zolang je nog niets anders heb? (Ga ervanuit dat je nog steeds in 'jullie' huisje zit?)
Sorry als ik dubbele vragen stel, trouwens.
That's the spiritquote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, wat ben je toch weer mooi. Staat je goed!.
[..]
Jup. Ik heb geen zin om met mezelf bij mensen te gaan lopen leuren om een slaapplek (al krijg ik ze van alle kanten aangeboden, dat is wel heel lief). Het is net zo goed ook mijn huis en ik ben niet degene die niet meer verder wil.
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef P.F het volgende:
Ik haal hem zo weg hoor, maar dit is een eerste poging, ik ben zo trots!
Mooi Pief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*klikbaar*[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Super! Eind volgende week, dat is wel lang! Zeker nog meer gesprekken verspreid over deze en volgende week?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:35 schreef kwakz0r het volgende:
dakjulliewel voor de succeswensen allemaal!!
het ging denk ik best wel goed. ik vond het een prettig gesprek.
ik heb geen idee of t goed genoeg was, en ik heb allerlei dingen niet gezegd die ik wel had willen zeggen, maar ook niks verkeerd gezegd. ik was helder, zelfverzekerd, duidelijk, en vooral helemaal mezelf. ik hoor t als t goed is voor eind volgende week
t valt idd wel mee, had van mij nog wel iets korter gemogen/iets meer verschil achter/voor, maar er is zeker 15, cm vanaf gegaan, dus t verschil is best heel grootquote:Op woensdag 14 april 2010 14:00 schreef AKnynke het volgende:
das helemaal niet kort! zo kort is m'n haar ook! Ik ben aan het twijfelen of ik het zal laten groeien, of weer wat korter. De Duutser vind het eerste, want hij is zo gek op 'ponytails'. En het kan nu in een staartje, dus dat vindt hij helemaal tof!
ja, in elk geval vrijdag nog, en dan hebben ze volgende week beslistijd. ik zou t voor eind van die week horen. morgen weer een gesprek, ergens anders, en moet nog wat brieven schrijven deze week... dus ik blijf wel afgeleid door andere dingenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Super! Eind volgende week, dat is wel lang! Zeker nog meer gesprekken verspreid over deze en volgende week?
Ja vond het echt een hele leuke serie! Was me door mensen aangeraden als vervolg op West Wing. Niet letterlijk als vervolg ofzo, maar gewoon als volgende serie om te kijken. Het laatste seizoen van The Practice verandert er opeens een hoop, maar op het einde komt het allemaal weer mooi samen. Equote:Op woensdag 14 april 2010 09:07 schreef AKnynke het volgende:
oeh, dus the practice is leuk? Ik zoek nog wat leuks, sinds ik west wing afgekeken heb ben ik nog steeds een beetje somber. Wat ook leuk is, is brothers and sisters..
Mooi zo, ik duim voor je!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:35 schreef kwakz0r het volgende:
het ging denk ik best wel goed. ik vond het een prettig gesprek.
Ja inderdaad.. Als hij het zo vervelend vindt om bij jou in de buurt te zijn, dan zorgt hij maar voor een (tijdelijk) onderkomen. Blijft hij daar wonen?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jup. Ik heb geen zin om met mezelf bij mensen te gaan lopen leuren om een slaapplek (al krijg ik ze van alle kanten aangeboden, dat is wel heel lief). Het is net zo goed ook mijn huis en ik ben niet degene die niet meer verder wil.
Gelukkig maar. Je wedt niet op één paard, ook goed!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:08 schreef kwakz0r het volgende:
ja, in elk geval vrijdag nog, en dan hebben ze volgende week beslistijd. ik zou t voor eind van die week horen. morgen weer een gesprek, ergens anders, en moet nog wat brieven schrijven deze week... dus ik blijf wel afgeleid door andere dingen
ik vind t ook moeilijk hoor, solliciteren si best vermoeiend/veel werk, want je moet je toch telkens inlezen en weer helemaal oppompen...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je wedt niet op één paard, ook goed!
Ik heb vaak, als ik aan het solliciteren ben, dat ik het moeilijk vind om me voor een ander gesprek in te zetten, als ik een baan heel graag wil hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is lastig me te motiveren goeie brieven te schrijven als ik dus al drie gesprekken (nu nog 2) moet voorbereiden. maar goed, de kans dat ik een baan vindt groeit natuurlijk met elke brief en elk gesprek! en elk gesprek is weer sollicitatie ervaring, als ik het niet word.Kwak
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 14 april 2010 13:53 schreef P.F het volgende:
Oeeeeh wat kijk je streng kwak! Goed streng juffenhoofd!!
Nou deels, ik heb dat plaatje een soort van overgetrokken in 2 delen maar het is nog een beetje lelijkquote:Op woensdag 14 april 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookIk vind je haar leuk, kwak
En Farfallus, is dat je eigen ontwerp? wat goed, johIk vind 'm mooi!
Redelijkquote:Op woensdag 14 april 2010 13:24 schreef Phaidra het volgende:
Muis!! Hoe gaat het met je? Fijn om je hier weer te zien.
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind t ook moeilijk hoor, solliciteren si best vermoeiend/veel werk, want je moet je toch telkens inlezen en weer helemaal oppompen...
krijg net uitnodiging nummer 3, op een school in Delft
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is lastig me te motiveren goeie brieven te schrijven als ik dus al drie gesprekken (nu nog 2) moet voorbereiden. maar goed, de kans dat ik een baan vindt groeit natuurlijk met elke brief en elk gesprek! en elk gesprek is weer sollicitatie ervaring, als ik het niet word.Hoop dat jij wel wat van je sollicitaties leert, want ik ben er echt een ramp in. Ik kan mezelf niet verkopen. Gelukkig kan ik lief glimlachen en vertrouwen uitstralen, want ik geloof dat ik daar wel een paar banen op "gewonnen" heb.
![]()
Tof dat je nog een gesprek hebt! Straks heb je het nog voor het uitkiezen!How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Wtf!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog maar één keer een sollicitatiegesprek hoeven voeren. Toen ben ik wel aangenomen, maar dat gesprek valt ook niet te vergelijken met gesprekken voor grotemensenbanen, denk ik.
VMW, het is inderdaad moeilijk. Vooral omdat ik zo vreselijk graag zou willen dat hij me in z'n armen zou nemen, of me in ieder geval aanraakt. En dat doet 'ie niet meer. Ik heb wel een besluit genomen over m'n toekomst: ik ga de lerarenopleiding doen (een éénjarige master, speciaal voor mensen die al een master hebben gedaan) . Jaren geleden durfde ik dat niet, maar ik heb er wel altijd spijt van gehouden. Dit is het moment om m'n toekomst om te gooien, nu m'n leven toch al op de kop staat. Ik ga vandaag of morgen de studieadviseur mailen voor informatie.
Wasda? Het kwartje valtquote:Op woensdag 14 april 2010 14:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Redelijkben net terug van vieze jotherapie *puf*
En met jou?
Zeg het eens hardopquote:Op woensdag 14 april 2010 14:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet. Hoor ik het te snappen?
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wasda? Ik begreep uit sporadisch lurken in F&F dat je gezondheid de laatste tijd niet zo best is... Gaat het nu weer de juiste kant op?
Met mij gaat het wel goed. Net een contractverlenging gekregen, da's fijn! Wel wat problemen met een zieke moeder, maar dat gaat nu ook langzaam beter. Heel langzaam.
Ik heb 5 jaar in een winkel gewerkt, maar ik ben ook geen rasverkoper. Ik wilde mensen helpen, adviseren, maar niet iets aansmeren.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Euuh ja dat ging wel oke, of nouja ik heb het misschien een beetjeverpest doir te zeggen dat ik niet zo verkoperig ben. In een winkeloeps. Nouja als ik het niet krijg, wat wwarschijnlijk is, is het ook niet erg want het is best een nette winkel en ik ben helemaal niet netjes
![]()
En als ik hem wel krijg dan is het ook goed
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef de_nachtwacht het volgende:
Als er iemand onhandig is dan is dat een niet nader te noemen huisgenote wel. Ik raak altijd al helemaal in paniek als ze mijn kamer binnenkomt, omdat ik gewoon wéét dat ze ergens op gaat zitten, iets omstoot, cola morst of over kabels struikelt. En het erge is dat als ik haar waarschuw, de kans dat het fout gaat met 100% toeneemt. Dus meestal zeg ik maar niks en weet ik met een geweldige reflex op het laatste moment mijn kostbare bezittingen nog te redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |