Jij ook?quote:Op woensdag 14 april 2010 07:43 schreef Phaidra het volgende:
Kwak, heel veel succes vandaag!! Ook van puff
En ieder ander die dat nodig heeft.
*rent naar trein*
Dat heb ik met boeken.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat vind ik echt het ergste van series kijken, dat ze ook een keer afgelopen zijn.Eerst ga je er veel te snel doorheen, en dan is het ineens bijna afgelopen en ga je zuinig doen, maar dat moment komt toch een keer.
oeh, dus the practice is leuk? Ik zoek nog wat leuks, sinds ik west wing afgekeken heb ben ik nog steeds een beetje somber. Wat ook leuk is, is brothers and sisters..quote:Op woensdag 14 april 2010 00:18 schreef Merel het volgende:
Stieg is tof!
Ik heb net de laatste aflevering van The Practice gekeken, heb nu de hele serie uit. En ik vind het zo jammer dat het voorbij is!
sollicitaties afnemen is ook niet alles anders, het is altijd zo'n raar gespannen sfeertje waarin je die gesprekken voert.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:18 schreef neen het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk
Maarja, de enige dingen waarop ik eigenlijk ooit heb gesolliciteerd zijn baantjes die ik wil om geld te verdienen en niet omdat het me nou zo leuk lijkt om ergens te gaan werken. Toch maar een studie afmaken
Je haalt me ook echt in hequote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
sollicitaties afnemen is ook niet alles anders, het is altijd zo'n raar gespannen sfeertje waarin je die gesprekken voert.
Oh, net les 14 Evy volbracht dus ik lig nog op schema
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |