quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
tvp voor morgen, fijne avond ladies, en neen.
m'n imago wat doe je!!!! Neuken?quote:
gerechtelijke uitzetting kan dacht ik alleen als je huurachterstand hebt of aanwijsbare overlast veroorzaaktquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak, dankje voor de tip, zoiets had ik wel eens gehoord, had alleen gedacht het nooit nodig te hebben.
Zo'n gerechtelijke uitzetting is wel heftig, zeker als het nieuws je pas 2 dagen voor ontruiming bereikt, dat zaakje stinkt en dat baart me wel zorgen voor mezelf ook als ik hier blijf. Dit bewijst dat de huisbaas een enorm naar persoon is.
AZ - Twente is een mooie potquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
@neen: niet bij Vitesse nee, maar kijk wel EL
*kriebel*quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
AZ - Twente is een mooie pot
Daarnaast ben ik natuurlijk een échte man, supersterk enzo. Baard in de keel ook.![]()
Weekpakket van 12 koekjes! Voor maar ¤ 25! Dat zijn er nog geen twee per dag, kan je vast niet op leven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:15 schreef neen het volgende:
Hiernaast het "Hollywood Cookie diet" dat moet wel goed zijn
Nu heb ik zin in koekjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:15 schreef neen het volgende:
Hiernaast het "Hollywood Cookie diet" dat moet wel goed zijn
Ik zie al helemaal voor me dat ik dan voor een maand aan koekjes koop en ze binnen een dag allemaal op zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weekpakket van 12 koekjes! Voor maar ¤ 25! Dat zijn er nog geen twee per dag, kan je vast niet op leven.
Nou, nog niet, want het ging allemaal met veel moeitequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leaaaan meaaaan goodbye-machiiiine?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat ik dan voor een maand aan koekjes koop en ze binnen een dag allemaal op zijn.
Da's 100 euro, gek!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat ik dan voor een maand aan koekjes koop en ze binnen een dag allemaal op zijn.
ik vind t zo leuk dat we je aangestoken hebbenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in koekjes![]()
*gauw weer verder haken gaat*
Als het maar een staalharde ronde kont is!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, nog niet, want het ging allemaal met veel moeite![]()
![]()
Maar als ik geen staalharde kont krijg weet ik het ook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:24 schreef Tinkepink het volgende:dat vroeg ik me eerlijk gezegd ook afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Heb ik hier ooit eens verteld over mijn oude buurjongen? Want die fixt dus echt fietsen. Maar dat durf ik niet steeds te vragen, want m'n fiets gaat zo om de week stuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:25 schreef neen het volgende:
Kun je je oude buurjongen niet strikken om je fiets te fixen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb ik hier ooit eens verteld over mijn oude buurjongen? Want die fixt dus echt fietsen. Maar dat durf ik niet steeds te vragen, want m'n fiets gaat zo om de week stuk eigenlijk.
Tink, ik zou 't niet weten, want daarvoor ken ik 'm dus niet goed genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Tinkepink op 13-04-2010 22:39:34 ]Geen zorgen voor de dag van morgen.
Jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb ik hier ooit eens verteld over mijn oude buurjongen? Want die fixt dus echt fietsen. Maar dat durf ik niet steeds te vragen, want m'n fiets gaat zo om de week stuk eigenlijk.
Tink, ik zou 't niet weten, want daarvoor ken ik 'm dus niet goed genoeg
Neuh hij kan alleen maar buiten staan, aan de gracht, dus wordt geregeld omgetrapt door baldadige studenten enzo. En ik ga ook niet op de stoep hier midden in het centrum m'n band zitten plakken ofzo, dan ziet iedereen hoe ik zit te prutsen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef neen het volgende:
Jakun je je fiets wel ergens kwijt of niet? Anders kun je misschien een fatsoenlijke kopen
of je moet handiger worden! Ik heb een tijdje terug een vriendin van me geleerd hoe ze de binnenband achter moet vervangen en dat is echt een tutje
![]()
Als je niet zo'n ingewikkelde fiets hebt is het altijd best simpel en logisch.
Raad maarquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ben jij eigenlijk weleens verliefd neen? Ik hoor jou nooit over meisjes/jongens. Realiseer me net dat ik niet eens weet op je op jongens of op meisjes valt
Precies dat.quote:
Lief.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Precies dat.
PM's doe ik morgen (wat leuk dat mensen serieus interesse hebben in het lezen van mijn schrijfsel!).
Verder een knuf voor DaD
Zodra ik tijd heb en erachter kom hoe haken werkt/waar ik die naalden goedkoop vandaan kan halen, heb je mij ook aangestokenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind t zo leuk dat we je aangestoken hebbenik ga ook nog een paar vierkantjes maken...
Ik vind het dapper van je dat je de confrontatie nu al aangaat! Weltrusten!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lief.. Ik kom mezelf toch een beetje tegen, hier. Ik ga zo maar op bed. M'n vriend ex gaat op de bank slapen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lief.. Ik kom mezelf toch een beetje tegen, hier. Ik ga zo maar op bed. M'n vriend ex gaat op de bank slapen.
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:31 schreef Tinkepink het volgende:Ik voel me aangesproken. Maar geenszins beledigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar +1 voor het stukje van Kwak
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Lijkt me niet meer dan logisch.. Hoe ging het contact tussen jullie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:31 schreef Tinkepink het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens goeiemorgen.
Niet meer actief op Fok!
In een verzorgingstehuis. Eten/drinken aanbieden, bedden opmaken, andere huishoudelijke taken, assisteren bij dagbesteding etc. Van 8 tot 13, dus ik ga komende zomer een echt ritme hebben, en als het warm is kan ik daar 's middags alsnog van genieten! Ik ben dus niet meteen mn dag kwijt, en normaal zou ik toch tot 12 uur in bed blijven liggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind het dapper van je dat je de confrontatie nu al aangaat! Weltrusten!![]()
@ chico: wat voor vakantiebaantje?
Leuk joh!quote:Op woensdag 14 april 2010 07:32 schreef Chicolate het volgende:
Succes vandaag kwak! Je kunt het!
Ik voel me een slechte student, vandaag college 9-11, 13-15 en 18-21 en nu ga ik die van 13-15 overslaan omdat ik dan tussendoor naar huis kan (en niet zoveel eten mee hoef te nemen). Dat vak mis ik al de helft van de colleges omdat ze samenvallen met practica van een ander vak, maar het is nu zo onhandig gepland.
[..]
In een verzorgingstehuis. Eten/drinken aanbieden, bedden opmaken, andere huishoudelijke taken, assisteren bij dagbesteding etc. Van 8 tot 13, dus ik ga komende zomer een echt ritme hebben, en als het warm is kan ik daar 's middags alsnog van genieten! Ik ben dus niet meteen mn dag kwijt, en normaal zou ik toch tot 12 uur in bed blijven liggen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef Chicolate het volgende:
Zo. Hoi. Ik heb een vakantiebaantje geregeld, een uur gesport en mn buik is ontplofd. Morgen weer een lange dag en bedenk me net dat ik geen restjes meer in de vriezer heb liggen ... dus geen idee wat het met mn avondeten gaat worden.
@Phaidra: grafstenen als betrouwbaarste bron, zo logisch maar ik was er echt verbaasd over. Zo geniaal eigenlijk. Wat was uiteindelijk eigenlijk de uitkomst wbt afkomst/leeftijd van vroedvrouwen?
[..]
Zodra ik tijd heb en erachter kom hoe haken werkt/waar ik die naalden goedkoop vandaan kan halen, heb je mij ook aangestoken.
En verder heb ik alles wel gelezen, maar steeds kleine stukjes tussendoor dus ik zou niet weten wat ik allemaal nog meer wilde zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Jij ook?quote:Op woensdag 14 april 2010 07:43 schreef Phaidra het volgende:
Kwak, heel veel succes vandaag!! Ook van puff
En ieder ander die dat nodig heeft.
*rent naar trein*
Dat heb ik met boeken.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat vind ik echt het ergste van series kijken, dat ze ook een keer afgelopen zijn.Eerst ga je er veel te snel doorheen, en dan is het ineens bijna afgelopen en ga je zuinig doen, maar dat moment komt toch een keer.
oeh, dus the practice is leuk? Ik zoek nog wat leuks, sinds ik west wing afgekeken heb ben ik nog steeds een beetje somber. Wat ook leuk is, is brothers and sisters..quote:Op woensdag 14 april 2010 00:18 schreef Merel het volgende:
Stieg is tof!
Ik heb net de laatste aflevering van The Practice gekeken, heb nu de hele serie uit. En ik vind het zo jammer dat het voorbij is!
sollicitaties afnemen is ook niet alles anders, het is altijd zo'n raar gespannen sfeertje waarin je die gesprekken voert.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:18 schreef neen het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk
Maarja, de enige dingen waarop ik eigenlijk ooit heb gesolliciteerd zijn baantjes die ik wil om geld te verdienen en niet omdat het me nou zo leuk lijkt om ergens te gaan werken. Toch maar een studie afmaken
Je haalt me ook echt in hequote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
sollicitaties afnemen is ook niet alles anders, het is altijd zo'n raar gespannen sfeertje waarin je die gesprekken voert.
Oh, net les 14 Evy volbracht dus ik lig nog op schema
appels worden een beetje raar, soort appelmoes maar dan harder..quote:Op woensdag 14 april 2010 10:45 schreef AKnynke het volgende:
zou je appel kunnen staafmixeren? Ik heb nog een heleboel kiwi's en twee appels die opmoeten, en daar kan ik natuurlijk een perfecte smoothie van maken. Als dat wil, tenmiste!
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
Solliciteren is leukHet is toch geweldig om te mogen praten over de dingen die je graag zou willen doen en wat je daarbij voor een ander kan betekenen? Jezelf blijven en positief denken, dan komt alles goed.
Wat een geweldig plan!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog maar één keer een sollicitatiegesprek hoeven voeren. Toen ben ik wel aangenomen, maar dat gesprek valt ook niet te vergelijken met gesprekken voor grotemensenbanen, denk ik.
VMW, het is inderdaad moeilijk. Vooral omdat ik zo vreselijk graag zou willen dat hij me in z'n armen zou nemen, of me in ieder geval aanraakt. En dat doet 'ie niet meer. Ik heb wel een besluit genomen over m'n toekomst: ik ga de lerarenopleiding doen (een éénjarige master, speciaal voor mensen die al een master hebben gedaan). Jaren geleden durfde ik dat niet, maar ik heb er wel altijd spijt van gehouden. Dit is het moment om m'n toekomst om te gooien, nu m'n leven toch al op de kop staat. Ik ga vandaag of morgen de studieadviseur mailen voor informatie.
Ik zou hem zeggen dat hij een nieuw vers brood en verse melk mag halen en hem verzoeken om niet meer al jou eten en drinken te consumeren. Ook zou ik hem verzoeken om zijn commentaar voor zich te houden, zeker als ie zeikt dat het niet netjes is en dan wel alles bij jou vies maken. Ja dahaag!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:46 schreef P.F het volgende:
en mn verse melk en bakkersbrood waren opgegeten toen ik terug kwamheb nog 20 pakken houdbare melk en hij proeft het verschil niet [houdbaar vind ik viesss] dus toen dacht ik WHY drink je in de avond dat ik er niet ben mijn 1,5 L melk op
![]()
![]()
Hij had wel nieuw brood gehaald, van die vieze van de AH van 60 ct
Dan ben ik een aansteller of doet ie alsof ie slaaptquote:Op woensdag 14 april 2010 10:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou hem zeggen dat hij een nieuw vers brood en verse melk mag halen en hem verzoeken om niet meer al jou eten en drinken te consumeren. Ook zou ik hem verzoeken om zijn commentaar voor zich te houden, zeker als ie zeikt dat het niet netjes is en dan wel alles bij jou vies maken. Ja dahaag!
wat dapper en goed!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog maar één keer een sollicitatiegesprek hoeven voeren. Toen ben ik wel aangenomen, maar dat gesprek valt ook niet te vergelijken met gesprekken voor grotemensenbanen, denk ik.
VMW, het is inderdaad moeilijk. Vooral omdat ik zo vreselijk graag zou willen dat hij me in z'n armen zou nemen, of me in ieder geval aanraakt. En dat doet 'ie niet meer. Ik heb wel een besluit genomen over m'n toekomst: ik ga de lerarenopleiding doen (een éénjarige master, speciaal voor mensen die al een master hebben gedaan). Jaren geleden durfde ik dat niet, maar ik heb er wel altijd spijt van gehouden. Dit is het moment om m'n toekomst om te gooien, nu m'n leven toch al op de kop staat. Ik ga vandaag of morgen de studieadviseur mailen voor informatie.
wow!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha nee, m'n haar gaat er niet af. Ik heb er jaren over gedaan om dat op deze lengte te krijgen.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:00 schreef conleche het volgende:
Klinkt goed DaD.Maar nu niet ook rigoureus een vlot en kort kapsel nemen hoor!!
Zou je niet in het huisje kunnen blijven wonen? Of wil je dat niet?
Dan zou ik zeggen dat ie inderdaad de sleutel terug mag geven. Voor 1 x, alla, maar volgens mij doet ie dat vaker als ik dat zo hoor en ik zou er persoonlijk ook niet van gediend zijn dat hij alles opeet en viesmaakt. En ik zou zeggen dat je geen aansteller bent maar dat jij het serieus vervelend vindt en dat het nog altijd jouw huis is, dus jij bepaalt de regels.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan ben ik een aansteller of doet ie alsof ie slaapt![]()
Ik wil liever wel m'n sleutel terug, nou ja gister vooral, maar hij heeft tijdelijk geen badkamer dus komt hier douchen.. En ik wil graag mijn spullen bij hem in de vaatwasser doen..
Spannend! Succes met wachten.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel al op drie woningen gereageerd, en ik zag dat ik nog maar 3 punten (=3 maanden) ben verwijderd van het gemiddelde aantal punten voor een éénpersoonshuisje.
Ik vind dat een beetje klinken als uitmakenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat ie inderdaad de sleutel terug mag geven. Voor 1 x, alla, maar volgens mij doet ie dat vaker als ik dat zo hoor en ik zou er persoonlijk ook niet van gediend zijn dat hij alles opeet en viesmaakt. En ik zou zeggen dat je geen aansteller bent maar dat jij het serieus vervelend vindt en dat het nog altijd jouw huis is, dus jij bepaalt de regels.
Geniet er nog even van, als 'ie in SF zit mis je het.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:43 schreef P.F het volgende:
Aaaargh ik word gek van mijn vriendje. 's ochtends tot 's avonds commentaar: doe dit doe dat doe zus hang dit op maak dit je hebt vakantie.
Dus ik: neen, dit is mijn huis. als je op visite wil komen hou je commentaar dan voor je
En zeuren dat het een zooitje is maar in 24 uur wel 10!! messen vies maken en die naast elkaar om de gootsteen leggenEn alles laten staan van sinaasappelsap tot boter en als ik dat doe wordt ie boos.
Aaaaargh, behangplak, NU!
Wat, de sleutel inleveren? Dat misschien wel, en ik klink denk ik wat harder dan dat ik het bedoel. Ik bedoel dus dat je er gewoon op een rustige toon met hem erover moet praten, en hem moet zeggen dat jij dat echt niet prettig vindt als hij alles opeet/opdrinkt en dan de boel viesmaakt en dan vervolgens gaat zeuren dat het niet netjes is. En dat je het fijn vindt als hij zijn commentaar voor zich zou houden en dat jíj er echt mee zit, en het niet leuk vindt als je voor aansteller wordt uitgemaakt. 't Is tenslotte wel jouw huis.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje klinken als uitmakenEn ik heb geen zin om hem te 'straffen', dan is het probleem niet weg toch..
Ik zou dat ook zeker niet zo oplossen hoor, pief, veel te ingrijpend. Het helpt vaak om te zeggen dat als hij iets opmaakt dat hij dan hetzelfde er voor terugkoopt. En wat betreft rommel: gewoon zeggen dat het jouw huisje is en dat je daar geen commentaar op wilt. En dat als jullie ooit zouden gaan samenwonen jullie wel een werkster nemen!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje klinken als uitmakenEn ik heb geen zin om hem te 'straffen', dan is het probleem niet weg toch..
Ondanks dat het kut is heb je wel uitzicht op mooie dingen. En goed van die lerarenopleiding!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel al op drie woningen gereageerd, en ik zag dat ik nog maar 3 punten (=3 maanden) ben verwijderd van het gemiddelde aantal punten voor een éénpersoonshuisje.
Nee, gisteren liep mijn ketting eraf door enthousiast schakelenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:12 schreef Phaidra het volgende:
Nouk, wat heb je gedaan met je fiets?Zelf geen schade?
Wat goed! Dan kun je lekker op je eigen plekje gaan wonen en je helemaal op jezelf richten. Blijf je daar wonen zolang je nog niets anders heb? (Ga ervanuit dat je nog steeds in 'jullie' huisje zit?)quote:Op woensdag 14 april 2010 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er ligt een verlengsnoer op de grond en dat is onhandig, maar dan moet ik maar even naar de bouwmarkt en het goed maken. Maar dat kan ik helemaal nietquote:Op woensdag 14 april 2010 11:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou dat ook zeker niet zo oplossen hoor, pief, veel te ingrijpend. Het helpt vaak om te zeggen dat als hij iets opmaakt dat hij dan hetzelfde er voor terugkoopt. En wat betreft rommel: gewoon zeggen dat het jouw huisje is en dat je daar geen commentaar op wilt. En dat als jullie ooit zouden gaan samenwonen jullie wel een werkster nemen!
Ik ben net lekker optimel wezen drinken in zijn kamerquote:Op woensdag 14 april 2010 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
Wat goed dat je nu alsnog begint met die opleiding, DaD!
@ P.F, gaat over je vriendje? Kun je niet ook bij hem iets opmaken, waarvan je weet dat hij het graag gebruikt? Of gewoon meenemen naar jouw plekje zodat hij het even moet missen
Is het anders geen optie om voorlopig dat snoer even met tape vast te maken aan de muur? Dan struikel je er iig niet over.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Er ligt een verlengsnoer op de grond en dat is onhandig, maar dan moet ik maar even naar de bouwmarkt en het goed maken. Maar dat kan ik helemaal niet![]()
'ik neem geen verantwoordelijkheid als ik 's nachts over je snoeren struikel en je laptop etc. in mijn val meeneem'
Nou ja ik KAN het denk ik wel, ik moet dan de stekkerdoos verlengen en dus een lang snoer kopen. Dan moet ik dus de stekker er af halen en de doos.. En dan er een langer stuk tussen doen, toch?
Dat kan ik op zich wel maar het moet wel brandveilig, want m'n koelkast staat er ook op aan, en dat kan ik niet denk ik!
Foto:
[ afbeelding ]
En het zooitje op de achtergrond! Maarrrr dat was omdat ik een kast leeg moest ruimen die ik zo weer in ga ruimen
Nu heb ik niet heel veel verstand van electriciteit, maar je kan wel verlengen hoor, als je maar zo'n geaard ding koopt. En geen haspel die je dan opgerold laat zitten. Tenminste zo doe ik het en dat gaat goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Er ligt een verlengsnoer op de grond en dat is onhandig, maar dan moet ik maar even naar de bouwmarkt en het goed maken. Maar dat kan ik helemaal niet![]()
'ik neem geen verantwoordelijkheid als ik 's nachts over je snoeren struikel en je laptop etc. in mijn val meeneem'
Nou ja ik KAN het denk ik wel, ik moet dan de stekkerdoos verlengen en dus een lang snoer kopen. Dan moet ik dus de stekker er af halen en de doos.. En dan er een langer stuk tussen doen, toch?
Dat kan ik op zich wel maar het moet wel brandveilig, want m'n koelkast staat er ook op aan, en dat kan ik niet denk ik!
Foto:
[ afbeelding ]
En het zooitje op de achtergrond! Maarrrr dat was omdat ik een kast leeg moest ruimen die ik zo weer in ga ruimen
Ja dat had ik dus gedaan maar op een gegeven moment viel dat stekkerblok op m'n hoofd en toen had ik een bultquote:Op woensdag 14 april 2010 11:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is het anders geen optie om voorlopig dat snoer even met tape vast te maken aan de muur? Dan struikel je er iig niet over.
Ja, maar geen 200 graden natuurlijk zoals een oven.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:25 schreef P.F het volgende:
Ja wel een beetjeIk dacht als ik hem een beetje terug buig zie je er niets van maar dat viel tegen
Maarrrr hij was vaatwasser bestendig en die dingen worden ook best warm
Jaaa maar ik bedoelde dat ik anders een brand had gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 11:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja, maar geen 200 graden natuurlijk zoals een oven.
Ja het was een combiquote:Op woensdag 14 april 2010 11:30 schreef Ewelina het volgende:
Gewoon een nieuw snijplankje kopen in dezelfde kleur, kost geen drol en hij merkt het waarschijnlijk niet eens.
Los daarvan, wie stopt de snijplanken nu in de oven...
Wat nou zooitje? Ik kan de vloer nog gewoon zien.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
Foto:
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 april 2010 11:42 schreef P.F het volgende:
Haha, ja trauma door mijn vaderrrrr.
OMG IK ZIE 1 PAPIER! JE KAMER IS EEN MESS!!
Haha, ik wou nog over m'n laptop springen zodat ik niet op de foto kwam, maar dat leek mij weer niet zo een goed ideequote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Kudos voor de gladgeschoren benen trouwens!
*pingquote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Kudos voor de gladgeschoren benen trouwens!
ja komt wel goed. volgens mij is t zelfs mijn plankjequote:Op woensdag 14 april 2010 11:33 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou het persoonlijk wel fijn vinden om iig een aanbod te krijgen voor een vergoeding/vervanging als een gast bij mij iets kapot had gemaaktHoe goedkoop het ook is, of ik het aanneem is dan weer een andere.
Doet me denken aan een vriend van me, die heeft op een (dronken) avond ooit mijn halve voorraad wijnglazen gemoldHij heeft ze overigens wel netjes vergoed.
nee in de prullenbak!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
*ping
Oh, weet iemand hier of je roggebrood in de koelkast moet bewaren of niet?
In de prullenbakquote:Op woensdag 14 april 2010 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
nee in de prullenbak!
hihiiii, ja moet in de koelkast.
Maar onze broodtrommel past niet in de koelkastquote:Op woensdag 14 april 2010 11:51 schreef Ewelina het volgende:
Mijn ouders bewaarden roggebrood altijd in de broodtrommel.
roggebrood moet je weggooien, bah, vies!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
*ping
Oh, weet iemand hier of je roggebrood in de koelkast moet bewaren of niet?
Maar die huisgenoot is toch ook schijtvervelend? Foeter 'm goed uit en vul daarna je hoofd met zen-gedachten over de Duitserquote:Op woensdag 14 april 2010 11:50 schreef AKnynke het volgende:
bah bah bah. men, wat ben ik chagarijnig weer. De tweede dag op rij, ik hoop niet dat het hormonen zijn want dan word ik helemaal niet goed. Ruzie gehad met huisgenoot..bah.
Gelukkig zie ik hem straks 10 dagen lang niet en ben ik bij de duutser!
Johan Derksen is er al oud mee geworden en eet niet andersquote:Op woensdag 14 april 2010 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
roggebrood moet je weggooien, bah, vies!
Lekker, met rookworst van de HEMAquote:
Hear hear!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar die huisgenoot is toch ook schijtvervelend? Foeter 'm goed uit en vul daarna je hoofd met zen-gedachten over de Duitser
nope...dat had hij niet eens door.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat stom Nynke! Had ie zijn excuses nog aangeboden voor de lawaai die hij had gemaakt?
Ja. Nu vroeg hij mij of ik een doekje over het aanrecht wou halen nadat ik af had gewassen. Best. Toen ik hem 'in return' vroeg of hij plastic tassen van vorige week, bonnetjes en pennen enzo van de eetkamer tafel wilde halen, omdat de tafel niet meer te zien was was het mis. Men, wat ben ik blij als ik hier weg ben.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar die huisgenoot is toch ook schijtvervelend? Foeter 'm goed uit en vul daarna je hoofd met zen-gedachten over de Duitser
Ik vind roggebrood echt niet lekker. En dat vind ik jammer, want als kind had ik een boek dat heette Afke's tiental en daar kwam een stukje in voor dat 1 van die zoontjes, (Jetse, als ik me goed herinner) op straat wordt gestuurd met een stuk roggebrood, besmeerd met aardappelpap. En dan stond het zo lekker beschreven hoe hij dat langzaam opat en het lekkerste stukje voor het laatst bewaarde. Ik kreeg dan altijd reuzetrek in roggebrood en dan probeerde ik het, maar ik vond het fiessss.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Roggebrood is lekker, mits voorzien van spek en een kom snert.
Jammer dat ie nog steeds een rotkop heeftquote:Op woensdag 14 april 2010 11:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Johan Derksen is er al oud mee geworden en eet niet anders
[ afbeelding ]
Hoewel ik dan weer niet op zo'n bak banaantjes zou kunnen liggen zonder ze niet op te eten
Aardappelpap? Bah!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind roggebrood echt niet lekker. En dat vind ik jammer, want als kind had ik een boek dat heette Afke's tiental en daar kwam een stukje in voor dat 1 van die zoontjes, (Jetse, als ik me goed herinner) op straat wordt gestuurd met een stuk roggebrood, besmeerd met aardappelpap. En dan stond het zo lekker beschreven hoe hij dat langzaam opat en het lekkerste stukje voor het laatst bewaarde. Ik kreeg dan altijd reuzetrek in roggebrood en dan probeerde ik het, maar ik vond het fiessss.[/dagboek]
Bananen zijn alleen lekker als ze rijp van de boom zijn gehaald. Echt, je weet niet wat je proeft!quote:
Hahaha ik ben blij dat mijn onhandigheid iemand anders kan helpenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha, ik wou nog over m'n laptop springen zodat ik niet op de foto kwam, maar dat leek mij weer niet zo een goed ideethanks voor de kudos!
[soms lees ik verhalen van calimero en dan denk ik, oh, ik ben niet als enige onhandig] maar ja ik heb er al een barst in gemaakt dus er over struikelen
neen.
[103 kudos]
vast geen duitse....quote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef de_nachtwacht het volgende:
Als er iemand onhandig is dan is dat een niet nader te noemen huisgenote wel. Ik raak altijd al helemaal in paniek als ze mijn kamer binnenkomt, omdat ik gewoon wéét dat ze ergens op gaat zitten, iets omstoot, cola morst of over kabels struikelt. En het erge is dat als ik haar waarschuw, de kans dat het fout gaat met 100% toeneemt. Dus meestal zeg ik maar niks en weet ik met een geweldige reflex op het laatste moment mijn kostbare bezittingen nog te redden.
dakjulliewel voor de succeswensen allemaal!!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
historische taalkundequote:Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
Mag nu aan de slag voor 'English from Old to New', heerlijk, die geschiedenis![]()
kan er echt gelukkig van worden, van dat soort dingen
Ik vond dat echt zo'n tof boek! Wel zeker 3 keer gelezen... Enkel dat fries vond ik best wel raarquote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind roggebrood echt niet lekker. En dat vind ik jammer, want als kind had ik een boek dat heette Afke's tiental en daar kwam een stukje in voor dat 1 van die zoontjes, (Jetse, als ik me goed herinner) op straat wordt gestuurd met een stuk roggebrood, besmeerd met aardappelpap. En dan stond het zo lekker beschreven hoe hij dat langzaam opat en het lekkerste stukje voor het laatst bewaarde. Ik kreeg dan altijd reuzetrek in roggebrood en dan probeerde ik het, maar ik vond het fiessss.[/dagboek]
taalkunde is deze periode maar heel weinig aanwezig. Nu vooral de geschiedenis en globaal wat veranderingen.. ik ben zo'n sucker voor de geschiedenis van de klote eilandjequote:
ik zal voor je duimen! Die school ken ik wel, iig wat mensen die er naartoe gingen! Spannend!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dakjulliewel voor de succeswensen allemaal!!
het ging denk ik best wel goed. ik vond het een prettig gesprek.
ik heb geen idee of t goed genoeg was, en ik heb allerlei dingen niet gezegd die ik wel had willen zeggen, maar ook niks verkeerd gezegd. ik was helder, zelfverzekerd, duidelijk, en vooral helemaal mezelf. ik hoor t als t goed is voor eind volgende week
dat staat ook in die post!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Dreamyheadz het volgende:
O lees net wat te laat dat het goed ging kwakz! Fijn! Wanneer hoor je er meer over?
Xxx
Ik vond de bananen in Zimbabwe veel te zoet. Doe mij die nederlandse/zweedse troep maar!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bananen zijn alleen lekker als ze rijp van de boom zijn gehaald. Echt, je weet niet wat je proeft!
Hollandse Chiquita-meelbommen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
*klikbaar*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Ik heb geen zin om met mezelf bij mensen te gaan lopen leuren om een slaapplek (al krijg ik ze van alle kanten aangeboden, dat is wel heel lief). Het is net zo goed ook mijn huis en ik ben niet degene die niet meer verder wil.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat goed! Dan kun je lekker op je eigen plekje gaan wonen en je helemaal op jezelf richten. Blijf je daar wonen zolang je nog niets anders heb? (Ga ervanuit dat je nog steeds in 'jullie' huisje zit?)
Sorry als ik dubbele vragen stel, trouwens.
That's the spiritquote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, wat ben je toch weer mooi. Staat je goed!.
[..]
Jup. Ik heb geen zin om met mezelf bij mensen te gaan lopen leuren om een slaapplek (al krijg ik ze van alle kanten aangeboden, dat is wel heel lief). Het is net zo goed ook mijn huis en ik ben niet degene die niet meer verder wil.
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef P.F het volgende:
Ik haal hem zo weg hoor, maar dit is een eerste poging, ik ben zo trots!
Mooi Pief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*klikbaar*[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Super! Eind volgende week, dat is wel lang! Zeker nog meer gesprekken verspreid over deze en volgende week?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:35 schreef kwakz0r het volgende:
dakjulliewel voor de succeswensen allemaal!!
ik heb geen idee of t goed genoeg was, en ik heb allerlei dingen niet gezegd die ik wel had willen zeggen, maar ook niks verkeerd gezegd. ik was helder, zelfverzekerd, duidelijk, en vooral helemaal mezelf. ik hoor t als t goed is voor eind volgende week
t valt idd wel mee, had van mij nog wel iets korter gemogen/iets meer verschil achter/voor, maar er is zeker 15, cm vanaf gegaan, dus t verschil is best heel grootquote:Op woensdag 14 april 2010 14:00 schreef AKnynke het volgende:
das helemaal niet kort! zo kort is m'n haar ook! Ik ben aan het twijfelen of ik het zal laten groeien, of weer wat korter. De Duutser vind het eerste, want hij is zo gek op 'ponytails'. En het kan nu in een staartje, dus dat vindt hij helemaal tof!
ja, in elk geval vrijdag nog, en dan hebben ze volgende week beslistijd. ik zou t voor eind van die week horen. morgen weer een gesprek, ergens anders, en moet nog wat brieven schrijven deze week... dus ik blijf wel afgeleid door andere dingenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Super! Eind volgende week, dat is wel lang! Zeker nog meer gesprekken verspreid over deze en volgende week?
Ja vond het echt een hele leuke serie! Was me door mensen aangeraden als vervolg op West Wing. Niet letterlijk als vervolg ofzo, maar gewoon als volgende serie om te kijken. Het laatste seizoen van The Practice verandert er opeens een hoop, maar op het einde komt het allemaal weer mooi samen. Equote:Op woensdag 14 april 2010 09:07 schreef AKnynke het volgende:
oeh, dus the practice is leuk? Ik zoek nog wat leuks, sinds ik west wing afgekeken heb ben ik nog steeds een beetje somber. Wat ook leuk is, is brothers and sisters..
Mooi zo, ik duim voor je!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:35 schreef kwakz0r het volgende:
Ja inderdaad.. Als hij het zo vervelend vindt om bij jou in de buurt te zijn, dan zorgt hij maar voor een (tijdelijk) onderkomen. Blijft hij daar wonen?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jup. Ik heb geen zin om met mezelf bij mensen te gaan lopen leuren om een slaapplek (al krijg ik ze van alle kanten aangeboden, dat is wel heel lief). Het is net zo goed ook mijn huis en ik ben niet degene die niet meer verder wil.
Gelukkig maar. Je wedt niet op één paard, ook goed!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:08 schreef kwakz0r het volgende:
ja, in elk geval vrijdag nog, en dan hebben ze volgende week beslistijd. ik zou t voor eind van die week horen. morgen weer een gesprek, ergens anders, en moet nog wat brieven schrijven deze week... dus ik blijf wel afgeleid door andere dingen
ik vind t ook moeilijk hoor, solliciteren si best vermoeiend/veel werk, want je moet je toch telkens inlezen en weer helemaal oppompen...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je wedt niet op één paard, ook goed!
Ik heb vaak, als ik aan het solliciteren ben, dat ik het moeilijk vind om me voor een ander gesprek in te zetten, als ik een baan heel graag wil hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is lastig me te motiveren goeie brieven te schrijven als ik dus al drie gesprekken (nu nog 2) moet voorbereiden. maar goed, de kans dat ik een baan vindt groeit natuurlijk met elke brief en elk gesprek! en elk gesprek is weer sollicitatie ervaring, als ik het niet word.Kwak
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 14 april 2010 13:53 schreef P.F het volgende:
Oeeeeh wat kijk je streng kwak! Goed streng juffenhoofd!!
Nou deels, ik heb dat plaatje een soort van overgetrokken in 2 delen maar het is nog een beetje lelijkquote:Op woensdag 14 april 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookIk vind je haar leuk, kwak
En Farfallus, is dat je eigen ontwerp? wat goed, johIk vind 'm mooi!
Redelijkquote:Op woensdag 14 april 2010 13:24 schreef Phaidra het volgende:
Muis!! Hoe gaat het met je? Fijn om je hier weer te zien.
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind t ook moeilijk hoor, solliciteren si best vermoeiend/veel werk, want je moet je toch telkens inlezen en weer helemaal oppompen...
krijg net uitnodiging nummer 3, op een school in Delft
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is lastig me te motiveren goeie brieven te schrijven als ik dus al drie gesprekken (nu nog 2) moet voorbereiden. maar goed, de kans dat ik een baan vindt groeit natuurlijk met elke brief en elk gesprek! en elk gesprek is weer sollicitatie ervaring, als ik het niet word.Hoop dat jij wel wat van je sollicitaties leert, want ik ben er echt een ramp in. Ik kan mezelf niet verkopen. Gelukkig kan ik lief glimlachen en vertrouwen uitstralen, want ik geloof dat ik daar wel een paar banen op "gewonnen" heb.
![]()
Tof dat je nog een gesprek hebt! Straks heb je het nog voor het uitkiezen!How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Wtf!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
VMW, het is inderdaad moeilijk. Vooral omdat ik zo vreselijk graag zou willen dat hij me in z'n armen zou nemen, of me in ieder geval aanraakt. En dat doet 'ie niet meer. Ik heb wel een besluit genomen over m'n toekomst: ik ga de lerarenopleiding doen (een éénjarige master, speciaal voor mensen die al een master hebben gedaan) . Jaren geleden durfde ik dat niet, maar ik heb er wel altijd spijt van gehouden. Dit is het moment om m'n toekomst om te gooien, nu m'n leven toch al op de kop staat. Ik ga vandaag of morgen de studieadviseur mailen voor informatie.
Wasda? Het kwartje valtquote:Op woensdag 14 april 2010 14:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Redelijkben net terug van vieze jotherapie *puf*
En met jou?
Zeg het eens hardopquote:Op woensdag 14 april 2010 14:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet. Hoor ik het te snappen?
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wasda? Ik begreep uit sporadisch lurken in F&F dat je gezondheid de laatste tijd niet zo best is... Gaat het nu weer de juiste kant op?
Met mij gaat het wel goed. Net een contractverlenging gekregen, da's fijn! Wel wat problemen met een zieke moeder, maar dat gaat nu ook langzaam beter. Heel langzaam.
Ik heb 5 jaar in een winkel gewerkt, maar ik ben ook geen rasverkoper. Ik wilde mensen helpen, adviseren, maar niet iets aansmeren.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Euuh ja dat ging wel oke, of nouja ik heb het misschien een beetjeverpest doir te zeggen dat ik niet zo verkoperig ben. In een winkeloeps. Nouja als ik het niet krijg, wat wwarschijnlijk is, is het ook niet erg want het is best een nette winkel en ik ben helemaal niet netjes
![]()
En als ik hem wel krijg dan is het ook goed
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef de_nachtwacht het volgende:
Als er iemand onhandig is dan is dat een niet nader te noemen huisgenote wel. Ik raak altijd al helemaal in paniek als ze mijn kamer binnenkomt, omdat ik gewoon wéét dat ze ergens op gaat zitten, iets omstoot, cola morst of over kabels struikelt. En het erge is dat als ik haar waarschuw, de kans dat het fout gaat met 100% toeneemt. Dus meestal zeg ik maar niks en weet ik met een geweldige reflex op het laatste moment mijn kostbare bezittingen nog te redden.
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ben net als zij idd:
[ afbeelding ]
Elisabeth.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe heet ze ook alweer?Ik heb altijd zo intens medelijden met haar in die flmpjes
En die broer ook, Emmett? Die zo'n akelige zenuwtrek had als hij de buurvrouw hoorde.quote:
Ik moet wel zeggen dat het me verrast. Niet omdat ik denk dat je het niet kunt, maar omdat je, toen ik bij je was, zelf zei dat het niets voor je was. Wij lijken best wel op elkaar, eigenlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het toch wel fijn dat niet iedereen meteen roept: "Voor de klas? Dat kun jij toch helemaal niet?", want daar was ik wel een beetje bang voor.. Ik ga zo maar eens mijn studieadviseur mailen, welke stappen ik moet ondernemen. Het komt wel goed met me.
Je moet je nu wel al zo'n beetje gaan inschrijven hè! Heb je al op de site van de UOCG gekeken? Ik ben wel benieuwd hoe de kwaliteit van de universitaire lerarenopleiding is vgl met die van Windesheim.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het toch wel fijn dat niet iedereen meteen roept: "Voor de klas? Dat kun jij toch helemaal niet?", want daar was ik wel een beetje bang voor.. Ik ga zo maar eens mijn studieadviseur mailen, welke stappen ik moet ondernemen. Het komt wel goed met me.
Eigenlijk bedoel ik met zeggen dat het niets voor mij is, dat ik het eng vind.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het me verrast. Niet omdat ik denk dat je het niet kunt, maar omdat je, toen ik bij je was, zelf zei dat het niets voor je was. Wij lijken best wel op elkaar, eigenlijkMijn ommezwaai was bijv ook vrij plotseling. Maar als ik het kan, kun jij het ook
.
Voor 15 mei, als ik het goed heb begrepen.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet je nu wel al zo'n beetje gaan inschrijven hè! Heb je al op de site van de UOCG gekeken? Ik ben wel benieuwd hoe de kwaliteit van de universitaire lerarenopleiding is vgl met die van Windesheim.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor mij, ik denk dat het heel verstandig zou zijn (als ik op mn vakgebied aan het werk wil), maar ik durf niet zo goedquote:Op woensdag 14 april 2010 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik met zeggen dat het niets voor mij is, dat ik het eng vind.. Toen ik een paar jaar geleden een master moest kiezen durfde ik het ook echt niet aan, ik zag mezelf niet voor een klas staan. Maar ik ben nu wat ouder en zelfverzekerder. En zonder educatieve opleiding heb ik geen kans op wat voor baan dan ook, natuurlijk.
.
Gaan we samen.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt eigenlijk voor mij, ik denk dat het heel verstandig zou zijn (als ik op mn vakgebied aan het werk wil), maar ik durf niet zo goed
Er is geen lerarenopleiding kunstgeschiedenis in Groningenquote:
Ik geloof dat ze niet in de gaten hadden dat ik al wat ouder was (kwam vooral mijn eigen leerlingen tegen als baanzoekenden, dus leeftijd rond 17), ze moesten mijn salaris in een andere tabel opzoekenquote:Op woensdag 14 april 2010 07:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk joh!. Dat soort zomerbaantjes heb ik ook gehad
. Ik zou het nu wel weer willen, maar ik ben ws te oud met m'n 26 jaar. Bovendien moet ik deze zomer ws aan m'n slotopdrachten werken
. 7 juni is de deadline en 9 juli is de diploma-uitreiking, maar ik begreep maandag dat het dan angstvallig stil zal blijven
. Niemand is zover dat dat gaat lukken. Van de week maar even mailen met m'n begeleider wanneer zij op vakantie is enzo, want ik moet ivm collegegeld enzo wel voor september m'n papiertje krijgen.
Mij lukte het niet vorige keer. Ze waren te hard.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:45 schreef AKnynke het volgende:
zou je appel kunnen staafmixeren? Ik heb nog een heleboel kiwi's en twee appels die opmoeten, en daar kan ik natuurlijk een perfecte smoothie van maken. Als dat wil, tenmiste!
Je krijgt een jaar extra studiefinanciering hè, voor een lerarenopleiding.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er is geen lerarenopleiding kunstgeschiedenis in Groningen
Bovendien wil ik eigenlijk liever niet nog een jaar studerendat kan ik helemaal niet meer betalen
helaas liggen de banen voor ckv niet voor het oprapen, net als maatschappijleer... maar je kunt vaak bij de lerarenopleiding wel een betaalde baan vinden ipv stage als je dat wilt... hier in elk geval wel...quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je krijgt een jaar extra studiefinanciering hè, voor een lerarenopleiding.
Onhandigerd!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:01 schreef P.F het volgende:
ik faal, ik liep zo hard tegen een kastje aan dat mijn been bloedtzo een schaafbloedwond
!
Echt??quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je krijgt een jaar extra studiefinanciering hè, voor een lerarenopleiding.
You go girl, tuurlijk komt het goed!! Je bent een hartstikke lief, slim en lekker wiefquote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat goed dat je sollicitatie een fijn gesprek was zeg!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
helaas liggen de banen voor ckv niet voor het oprapen, net als maatschappijleer... maar je kunt vaak bij de lerarenopleiding wel een betaalde baan vinden ipv stage als je dat wilt... hier in elk geval wel...
Klinkt heel engquote:Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fysiotherapie inderdaadhet gaat momenteel nogal ruk, ik heb een hersenoedeem en ik heb 8 mnd aan de dexamethason gezeten, dus mijn spieren waren non-existent.
Wat fijn van die verlengingen hopelijk gaat het met je moeder ook snel beter!
Dat klinkt niet zo lekker, al moest ik wel even googlen wat dexadinges is... Kun je vanaf nu met alles weer een stijgende lijn verwachten?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fysiotherapie inderdaadhet gaat momenteel nogal ruk, ik heb een hersenoedeem en ik heb 8 mnd aan de dexamethason gezeten, dus mijn spieren waren non-existent.
Wat fijn van die verlengingen hopelijk gaat het met je moeder ook snel beter!
Jaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo lekker, al moest ik wel even googlen wat dexadinges is... Kun je vanaf nu met alles weer een stijgende lijn verwachten?
Ik sta momenteel op 2 jaar studievertragingquote:Op woensdag 14 april 2010 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Pittig hoor, Muis. Ben je nog wel aan het studeren of staat dat ook op een laag pitje? (heb je nog wel eens wat gedaan met mijn gebarencd-roms trouwens?
).
Heb je ook al een extra jaar aangevraagd?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik sta momenteel op 2 jaar studievertraging![]()
Ik ben in oktober met een gebarencursus begonnen en ik kwam er al snel achter dat veel gebaren niet meer up to date zijnquote:Gebaren was ik aan begonnen, maar dat gaat nu nogal lastig met 1 hand.
Ja, en toegewezen gekregenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je ook al een extra jaar aangevraagd?
[..]
Ik ben in oktober met een gebarencursus begonnen en ik kwam er al snel achter dat veel gebaren niet meer up to date zijn. Alle talen veranderen, dus gebarentaal ook
.
Huh? Heb je nog maar 1 hand dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik sta momenteel op 2 jaar studievertraging
Gebaren was ik aan begonnen, maar dat gaat nu nogal lastig met 1 hand.
Dank je wel, en tot snel in deze reeksquote:Op woensdag 14 april 2010 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! Dieetclub #301 Woehoe, winka gaat goed! *O*
succes! En tot snelquote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dank je wel, en tot snel in deze reeks
Ahw, shitquote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Merel het volgende:
Hm, huis dat ik wilde kopen gaat voor 99% zeker niet door
wat jammer!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Merel het volgende:
Eh, dat die andere koper morgen onder een tram loopt?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat jammer!. Wat zit er nog in dat ene procentje?
Er valt vast iets te regelen, ergens.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Eh, dat die andere koper morgen onder een tram loopt?Neuh, ik hoor het eind van de week definitief, maar ga er maar van uit dat het niet doorgaat.
He, balen. Misschien komt er nog wel een veel leuker en betaalbaarder huis voorbij!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Merel het volgende:
Misschien wordt z'n hypotheek wel geweigerd... hoopquote:Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Eh, dat die andere koper morgen onder een tram loopt?Neuh, ik hoor het eind van de week definitief, maar ga er maar van uit dat het niet doorgaat.
whehehehe, het is een vrij failsafe recept vik, no worries!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark is een recept van Kwak aan het maken nu en ik mag er niet bij staan kijken.
"Weg!" *heft pannetje dreigend omhoog*
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |