abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2010 @ 10:45:29 #101
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80296414
zou je appel kunnen staafmixeren? Ik heb nog een heleboel kiwi's en twee appels die opmoeten, en daar kan ik natuurlijk een perfecte smoothie van maken. Als dat wil, tenmiste!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80296452
en mn verse melk en bakkersbrood waren opgegeten toen ik terug kwam heb nog 20 pakken houdbare melk en hij proeft het verschil niet [houdbaar vind ik viesss] dus toen dacht ik WHY drink je in de avond dat ik er niet ben mijn 1,5 L melk op

Hij had wel nieuw brood gehaald, van die vieze van de AH van 60 ct
pi_80296481
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:45 schreef AKnynke het volgende:
zou je appel kunnen staafmixeren? Ik heb nog een heleboel kiwi's en twee appels die opmoeten, en daar kan ik natuurlijk een perfecte smoothie van maken. Als dat wil, tenmiste!
appels worden een beetje raar, soort appelmoes maar dan harder..
pi_80296549
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
Solliciteren is leuk Het is toch geweldig om te mogen praten over de dingen die je graag zou willen doen en wat je daarbij voor een ander kan betekenen? Jezelf blijven en positief denken, dan komt alles goed.

Soms zeg jij dingen..........wie vindt dat nu leuk!

Wel bewondering voor hoor, maar het is echt precies het tegenovergestelde van wat ik leuk vind, mezelf ergens verkopen.

Ik ben overigens wel op alles aangenomen waar ik ooit voor gesolliciteerd heb, behalve bij een schoenenwinkel voor een donderdagavondbijbaantje. Maar dat kwam misschien omdat ik toen op de mode-academie zat en er nogal raar uitzag en m'n schoenen waren ook vast niet gepoetst. En ik heb ook nooit gesolliciteerd op een baan voor rocket scientist, dat hielp vast ook mee!
pi_80296615
Ik heb nog nooit gesolliciteerd ik werd meestal gevraagd Maar ik vind werken wel leuk dus het maakt niet uit dat het alleen maar kutbaantjes waren

Nuuuu wil ik dus weer werken maar m'n haar zit elke dag net niet goed etc. en dan denk ik: zal ik m'n haar los doen zodat ik wat ouder lijk, maar straks lijk ik weer TE oud. Of in een staart, dan zie ik er lief uit maar dan denken ze nog OK kom maar werken. HUH BEN JE GEEN 18? Bijna 23???? WAAAAAT?!

Ik heb gewoon geen zin om nee te horen En ik wil graag courrier worden dus ja, daar hoef je ook geen einstein voor te zijn, maar dan denk ik, straks zie ik er te girly uit en dan denken ze dat ik niet kan rijden
pi_80296688
Ik heb nog maar één keer een sollicitatiegesprek hoeven voeren. Toen ben ik wel aangenomen, maar dat gesprek valt ook niet te vergelijken met gesprekken voor grotemensenbanen, denk ik.

VMW, het is inderdaad moeilijk. Vooral omdat ik zo vreselijk graag zou willen dat hij me in z'n armen zou nemen, of me in ieder geval aanraakt. En dat doet 'ie niet meer. Ik heb wel een besluit genomen over m'n toekomst: ik ga de lerarenopleiding doen (een éénjarige master, speciaal voor mensen die al een master hebben gedaan). Jaren geleden durfde ik dat niet, maar ik heb er wel altijd spijt van gehouden. Dit is het moment om m'n toekomst om te gooien, nu m'n leven toch al op de kop staat. Ik ga vandaag of morgen de studieadviseur mailen voor informatie.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 14 april 2010 @ 10:56:35 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80296735
Ik solliciteer weleens voor de lol, gewoon omdat ik het leuk vind om te doen Vandaar dat ik nu ook erg op mijn plek zit als accountmanager. Mezelf of een product verkopen doe ik eigenlijk nooit: als het goed is verkoopt het zichzelf wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 14 april 2010 @ 10:57:34 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80296780
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog maar één keer een sollicitatiegesprek hoeven voeren. Toen ben ik wel aangenomen, maar dat gesprek valt ook niet te vergelijken met gesprekken voor grotemensenbanen, denk ik.

VMW, het is inderdaad moeilijk. Vooral omdat ik zo vreselijk graag zou willen dat hij me in z'n armen zou nemen, of me in ieder geval aanraakt. En dat doet 'ie niet meer. Ik heb wel een besluit genomen over m'n toekomst: ik ga de lerarenopleiding doen (een éénjarige master, speciaal voor mensen die al een master hebben gedaan). Jaren geleden durfde ik dat niet, maar ik heb er wel altijd spijt van gehouden. Dit is het moment om m'n toekomst om te gooien, nu m'n leven toch al op de kop staat. Ik ga vandaag of morgen de studieadviseur mailen voor informatie.
Wat een geweldig plan!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80296794
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:46 schreef P.F het volgende:
en mn verse melk en bakkersbrood waren opgegeten toen ik terug kwam heb nog 20 pakken houdbare melk en hij proeft het verschil niet [houdbaar vind ik viesss] dus toen dacht ik WHY drink je in de avond dat ik er niet ben mijn 1,5 L melk op

Hij had wel nieuw brood gehaald, van die vieze van de AH van 60 ct
Ik zou hem zeggen dat hij een nieuw vers brood en verse melk mag halen en hem verzoeken om niet meer al jou eten en drinken te consumeren. Ook zou ik hem verzoeken om zijn commentaar voor zich te houden, zeker als ie zeikt dat het niet netjes is en dan wel alles bij jou vies maken. Ja dahaag!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80296839
Ik vind solliciteren ook leuk ben dan ook nog nooit ergens afgewezen

en heb aardig wat baantjes gehad in de afgelopen jaren, van vakkenvuller tot urenadministrator op een school voor volwassenenonderwijs

en nu ben ik weer lekker aan de studie en rustig aan het zoeken naar kansen om aan de universiteit aan de slag te kunnen iig af en toe wat van me laten merken bij docenten enzo, door laten schemeren wat mijn toekomstplannen zijn en zorgen dat ze zien dat ik er serieus mee bezig ben en dus student-assistent-materiaal ben

Mag nu aan de slag voor 'English from Old to New', heerlijk, die geschiedenis kan er echt gelukkig van worden, van dat soort dingen
Ja doei.
pi_80296862
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zou hem zeggen dat hij een nieuw vers brood en verse melk mag halen en hem verzoeken om niet meer al jou eten en drinken te consumeren. Ook zou ik hem verzoeken om zijn commentaar voor zich te houden, zeker als ie zeikt dat het niet netjes is en dan wel alles bij jou vies maken. Ja dahaag!
Dan ben ik een aansteller of doet ie alsof ie slaapt

Ik wil liever wel m'n sleutel terug, nou ja gister vooral, maar hij heeft tijdelijk geen badkamer dus komt hier douchen.. En ik wil graag mijn spullen bij hem in de vaatwasser doen..
pi_80296874
quote:

wat dapper en goed!!!

echt wow! en nogmaals: ik wil me niet voorstellen hoe je je voelt, maar ik hoop dat 't snel beter gaat!
Ja doei.
  woensdag 14 april 2010 @ 11:00:11 #113
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80296876
quote:

wow!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80296885
En sleutel terug klinkt best heftig Dus dat laat ik maar!
pi_80296888
Klinkt goed DaD. Maar nu niet ook rigoureus een vlot en kort kapsel nemen hoor!!

Zou je niet in het huisje kunnen blijven wonen? Of wil je dat niet?
pi_80296907
Tof DaD! Ik snap je helemaal! Ik zou nu gewoon ALLES doen waarvan hij dacht dat je het niet kon of wat niets voor jou was. Heel veel succes!!
pi_80296924
Ik ben namelijk op kickboksen gegaan dat was ook zoo niets voor mij, en leuk dat het was!
pi_80296932
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:00 schreef conleche het volgende:
Klinkt goed DaD. Maar nu niet ook rigoureus een vlot en kort kapsel nemen hoor!!

Zou je niet in het huisje kunnen blijven wonen? Of wil je dat niet?
Haha nee, m'n haar gaat er niet af. Ik heb er jaren over gedaan om dat op deze lengte te krijgen. .

Ik kan dit huisje niet in m'n eentje betalen, en eigenlijk zou ik dat ook niet willen. Het is van ons samen, niet van mij alleen.
pi_80296954
Dan kan je er iig nog íets positiefs uit halen, DaD. Top dat je juist nu een nieuwe weg in durft te slaan .

Misschien iets te persoonlijk, en je hoeft niet te antwoorden, maar weet je ook waar zijn omslag / besluit opeens vandaan komt? Ik kan me namelijk zo moeilijk voorstellen dat iemand die zo plotseling een lange relatie verbreekt (ook al wil je dit zelf) helemaal geen behoefte meer heeft aan (lichamelijk) contact. Als er geen kwestie speelt als slaande ruzie / vreemdgaan dan...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80296977
Ik heb wel al op drie woningen gereageerd, en ik zag dat ik nog maar 3 punten (=3 maanden) ben verwijderd van het gemiddelde aantal punten voor een éénpersoonshuisje.
pi_80296998
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan ben ik een aansteller of doet ie alsof ie slaapt

Ik wil liever wel m'n sleutel terug, nou ja gister vooral, maar hij heeft tijdelijk geen badkamer dus komt hier douchen.. En ik wil graag mijn spullen bij hem in de vaatwasser doen..
Dan zou ik zeggen dat ie inderdaad de sleutel terug mag geven. Voor 1 x, alla, maar volgens mij doet ie dat vaker als ik dat zo hoor en ik zou er persoonlijk ook niet van gediend zijn dat hij alles opeet en viesmaakt. En ik zou zeggen dat je geen aansteller bent maar dat jij het serieus vervelend vindt en dat het nog altijd jouw huis is, dus jij bepaalt de regels.
pi_80297025
DaD, wat goed dat je positieve kracht weet te halen uit zo'n @#$%-situatie.
pi_80297039
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel al op drie woningen gereageerd, en ik zag dat ik nog maar 3 punten (=3 maanden) ben verwijderd van het gemiddelde aantal punten voor een éénpersoonshuisje.
Spannend! Succes met wachten.

Goed besluit!

Het is inderdaad wel het moment om alles om te gooien, denk ik, hoe kut het ook is. Stoer dat je het alsnog gaat doen
pi_80297042
Ik weet het niet, Phaidra.
pi_80297098
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan zou ik zeggen dat ie inderdaad de sleutel terug mag geven. Voor 1 x, alla, maar volgens mij doet ie dat vaker als ik dat zo hoor en ik zou er persoonlijk ook niet van gediend zijn dat hij alles opeet en viesmaakt. En ik zou zeggen dat je geen aansteller bent maar dat jij het serieus vervelend vindt en dat het nog altijd jouw huis is, dus jij bepaalt de regels.
Ik vind dat een beetje klinken als uitmaken En ik heb geen zin om hem te 'straffen', dan is het probleem niet weg toch..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')