abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2010 @ 10:45:29 #101
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80296414
zou je appel kunnen staafmixeren? Ik heb nog een heleboel kiwi's en twee appels die opmoeten, en daar kan ik natuurlijk een perfecte smoothie van maken. Als dat wil, tenmiste!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80296452
en mn verse melk en bakkersbrood waren opgegeten toen ik terug kwam heb nog 20 pakken houdbare melk en hij proeft het verschil niet [houdbaar vind ik viesss] dus toen dacht ik WHY drink je in de avond dat ik er niet ben mijn 1,5 L melk op

Hij had wel nieuw brood gehaald, van die vieze van de AH van 60 ct
pi_80296481
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:45 schreef AKnynke het volgende:
zou je appel kunnen staafmixeren? Ik heb nog een heleboel kiwi's en twee appels die opmoeten, en daar kan ik natuurlijk een perfecte smoothie van maken. Als dat wil, tenmiste!
appels worden een beetje raar, soort appelmoes maar dan harder..
pi_80296549
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
Solliciteren is leuk Het is toch geweldig om te mogen praten over de dingen die je graag zou willen doen en wat je daarbij voor een ander kan betekenen? Jezelf blijven en positief denken, dan komt alles goed.

Soms zeg jij dingen..........wie vindt dat nu leuk!

Wel bewondering voor hoor, maar het is echt precies het tegenovergestelde van wat ik leuk vind, mezelf ergens verkopen.

Ik ben overigens wel op alles aangenomen waar ik ooit voor gesolliciteerd heb, behalve bij een schoenenwinkel voor een donderdagavondbijbaantje. Maar dat kwam misschien omdat ik toen op de mode-academie zat en er nogal raar uitzag en m'n schoenen waren ook vast niet gepoetst. En ik heb ook nooit gesolliciteerd op een baan voor rocket scientist, dat hielp vast ook mee!
pi_80296615
Ik heb nog nooit gesolliciteerd ik werd meestal gevraagd Maar ik vind werken wel leuk dus het maakt niet uit dat het alleen maar kutbaantjes waren

Nuuuu wil ik dus weer werken maar m'n haar zit elke dag net niet goed etc. en dan denk ik: zal ik m'n haar los doen zodat ik wat ouder lijk, maar straks lijk ik weer TE oud. Of in een staart, dan zie ik er lief uit maar dan denken ze nog OK kom maar werken. HUH BEN JE GEEN 18? Bijna 23???? WAAAAAT?!

Ik heb gewoon geen zin om nee te horen En ik wil graag courrier worden dus ja, daar hoef je ook geen einstein voor te zijn, maar dan denk ik, straks zie ik er te girly uit en dan denken ze dat ik niet kan rijden
pi_80296688
Ik heb nog maar één keer een sollicitatiegesprek hoeven voeren. Toen ben ik wel aangenomen, maar dat gesprek valt ook niet te vergelijken met gesprekken voor grotemensenbanen, denk ik.

VMW, het is inderdaad moeilijk. Vooral omdat ik zo vreselijk graag zou willen dat hij me in z'n armen zou nemen, of me in ieder geval aanraakt. En dat doet 'ie niet meer. Ik heb wel een besluit genomen over m'n toekomst: ik ga de lerarenopleiding doen (een éénjarige master, speciaal voor mensen die al een master hebben gedaan). Jaren geleden durfde ik dat niet, maar ik heb er wel altijd spijt van gehouden. Dit is het moment om m'n toekomst om te gooien, nu m'n leven toch al op de kop staat. Ik ga vandaag of morgen de studieadviseur mailen voor informatie.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 14 april 2010 @ 10:56:35 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80296735
Ik solliciteer weleens voor de lol, gewoon omdat ik het leuk vind om te doen Vandaar dat ik nu ook erg op mijn plek zit als accountmanager. Mezelf of een product verkopen doe ik eigenlijk nooit: als het goed is verkoopt het zichzelf wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 14 april 2010 @ 10:57:34 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80296780
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog maar één keer een sollicitatiegesprek hoeven voeren. Toen ben ik wel aangenomen, maar dat gesprek valt ook niet te vergelijken met gesprekken voor grotemensenbanen, denk ik.

VMW, het is inderdaad moeilijk. Vooral omdat ik zo vreselijk graag zou willen dat hij me in z'n armen zou nemen, of me in ieder geval aanraakt. En dat doet 'ie niet meer. Ik heb wel een besluit genomen over m'n toekomst: ik ga de lerarenopleiding doen (een éénjarige master, speciaal voor mensen die al een master hebben gedaan). Jaren geleden durfde ik dat niet, maar ik heb er wel altijd spijt van gehouden. Dit is het moment om m'n toekomst om te gooien, nu m'n leven toch al op de kop staat. Ik ga vandaag of morgen de studieadviseur mailen voor informatie.
Wat een geweldig plan!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80296794
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:46 schreef P.F het volgende:
en mn verse melk en bakkersbrood waren opgegeten toen ik terug kwam heb nog 20 pakken houdbare melk en hij proeft het verschil niet [houdbaar vind ik viesss] dus toen dacht ik WHY drink je in de avond dat ik er niet ben mijn 1,5 L melk op

Hij had wel nieuw brood gehaald, van die vieze van de AH van 60 ct
Ik zou hem zeggen dat hij een nieuw vers brood en verse melk mag halen en hem verzoeken om niet meer al jou eten en drinken te consumeren. Ook zou ik hem verzoeken om zijn commentaar voor zich te houden, zeker als ie zeikt dat het niet netjes is en dan wel alles bij jou vies maken. Ja dahaag!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80296839
Ik vind solliciteren ook leuk ben dan ook nog nooit ergens afgewezen

en heb aardig wat baantjes gehad in de afgelopen jaren, van vakkenvuller tot urenadministrator op een school voor volwassenenonderwijs

en nu ben ik weer lekker aan de studie en rustig aan het zoeken naar kansen om aan de universiteit aan de slag te kunnen iig af en toe wat van me laten merken bij docenten enzo, door laten schemeren wat mijn toekomstplannen zijn en zorgen dat ze zien dat ik er serieus mee bezig ben en dus student-assistent-materiaal ben

Mag nu aan de slag voor 'English from Old to New', heerlijk, die geschiedenis kan er echt gelukkig van worden, van dat soort dingen
Ja doei.
pi_80296862
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zou hem zeggen dat hij een nieuw vers brood en verse melk mag halen en hem verzoeken om niet meer al jou eten en drinken te consumeren. Ook zou ik hem verzoeken om zijn commentaar voor zich te houden, zeker als ie zeikt dat het niet netjes is en dan wel alles bij jou vies maken. Ja dahaag!
Dan ben ik een aansteller of doet ie alsof ie slaapt

Ik wil liever wel m'n sleutel terug, nou ja gister vooral, maar hij heeft tijdelijk geen badkamer dus komt hier douchen.. En ik wil graag mijn spullen bij hem in de vaatwasser doen..
pi_80296874
quote:

wat dapper en goed!!!

echt wow! en nogmaals: ik wil me niet voorstellen hoe je je voelt, maar ik hoop dat 't snel beter gaat!
Ja doei.
  woensdag 14 april 2010 @ 11:00:11 #113
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80296876
quote:

wow!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80296885
En sleutel terug klinkt best heftig Dus dat laat ik maar!
pi_80296888
Klinkt goed DaD. Maar nu niet ook rigoureus een vlot en kort kapsel nemen hoor!!

Zou je niet in het huisje kunnen blijven wonen? Of wil je dat niet?
pi_80296907
Tof DaD! Ik snap je helemaal! Ik zou nu gewoon ALLES doen waarvan hij dacht dat je het niet kon of wat niets voor jou was. Heel veel succes!!
pi_80296924
Ik ben namelijk op kickboksen gegaan dat was ook zoo niets voor mij, en leuk dat het was!
pi_80296932
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:00 schreef conleche het volgende:
Klinkt goed DaD. Maar nu niet ook rigoureus een vlot en kort kapsel nemen hoor!!

Zou je niet in het huisje kunnen blijven wonen? Of wil je dat niet?
Haha nee, m'n haar gaat er niet af. Ik heb er jaren over gedaan om dat op deze lengte te krijgen. .

Ik kan dit huisje niet in m'n eentje betalen, en eigenlijk zou ik dat ook niet willen. Het is van ons samen, niet van mij alleen.
pi_80296954
Dan kan je er iig nog íets positiefs uit halen, DaD. Top dat je juist nu een nieuwe weg in durft te slaan .

Misschien iets te persoonlijk, en je hoeft niet te antwoorden, maar weet je ook waar zijn omslag / besluit opeens vandaan komt? Ik kan me namelijk zo moeilijk voorstellen dat iemand die zo plotseling een lange relatie verbreekt (ook al wil je dit zelf) helemaal geen behoefte meer heeft aan (lichamelijk) contact. Als er geen kwestie speelt als slaande ruzie / vreemdgaan dan...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80296977
Ik heb wel al op drie woningen gereageerd, en ik zag dat ik nog maar 3 punten (=3 maanden) ben verwijderd van het gemiddelde aantal punten voor een éénpersoonshuisje.
pi_80296998
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan ben ik een aansteller of doet ie alsof ie slaapt

Ik wil liever wel m'n sleutel terug, nou ja gister vooral, maar hij heeft tijdelijk geen badkamer dus komt hier douchen.. En ik wil graag mijn spullen bij hem in de vaatwasser doen..
Dan zou ik zeggen dat ie inderdaad de sleutel terug mag geven. Voor 1 x, alla, maar volgens mij doet ie dat vaker als ik dat zo hoor en ik zou er persoonlijk ook niet van gediend zijn dat hij alles opeet en viesmaakt. En ik zou zeggen dat je geen aansteller bent maar dat jij het serieus vervelend vindt en dat het nog altijd jouw huis is, dus jij bepaalt de regels.
pi_80297025
DaD, wat goed dat je positieve kracht weet te halen uit zo'n @#$%-situatie.
pi_80297039
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel al op drie woningen gereageerd, en ik zag dat ik nog maar 3 punten (=3 maanden) ben verwijderd van het gemiddelde aantal punten voor een éénpersoonshuisje.
Spannend! Succes met wachten.

Goed besluit!

Het is inderdaad wel het moment om alles om te gooien, denk ik, hoe kut het ook is. Stoer dat je het alsnog gaat doen
pi_80297042
Ik weet het niet, Phaidra.
pi_80297098
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan zou ik zeggen dat ie inderdaad de sleutel terug mag geven. Voor 1 x, alla, maar volgens mij doet ie dat vaker als ik dat zo hoor en ik zou er persoonlijk ook niet van gediend zijn dat hij alles opeet en viesmaakt. En ik zou zeggen dat je geen aansteller bent maar dat jij het serieus vervelend vindt en dat het nog altijd jouw huis is, dus jij bepaalt de regels.
Ik vind dat een beetje klinken als uitmaken En ik heb geen zin om hem te 'straffen', dan is het probleem niet weg toch..
  woensdag 14 april 2010 @ 11:07:47 #126
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80297155
Goedemorgen!

Gisteren is iets gewijzigd:
O: 2 boterhammen met pindakaas, 500 ml vifit light
T: 2 cappuccino en 1 sinaasappel
L: Salade van AH 2 sinaasappels en banaan
T: 1 sinaasappel
T: Banaan

D: Kop groentesoep en 2/3 broodjes. Salade van AH

Vandaag:
O: 2 boterhammen met filé americain.
T: 2 cappuccino en 1 bakje magere vruchtenyoghurt (100 ml?)
L: Salade AH
T: 2 sinaasappels
D: Pasta

En ik kan niet met de fiets naar huis Ik heb vanmorgen mijn fiets aan gort gereden

Succes met de sollicitatie, kwak!

[ Bericht 3% gewijzigd door Nouk84 op 14-04-2010 11:24:49 ]
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  Vis een optie? woensdag 14 april 2010 @ 11:09:24 #127
70532 loveli
N
pi_80297210
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:43 schreef P.F het volgende:
Aaaargh ik word gek van mijn vriendje. 's ochtends tot 's avonds commentaar: doe dit doe dat doe zus hang dit op maak dit je hebt vakantie.

Dus ik: neen, dit is mijn huis. als je op visite wil komen hou je commentaar dan voor je

En zeuren dat het een zooitje is maar in 24 uur wel 10!! messen vies maken en die naast elkaar om de gootsteen leggen En alles laten staan van sinaasappelsap tot boter en als ik dat doe wordt ie boos.

Aaaaargh, behangplak, NU!
Geniet er nog even van, als 'ie in SF zit mis je het.
crap in = crap out
pi_80297223
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind dat een beetje klinken als uitmaken En ik heb geen zin om hem te 'straffen', dan is het probleem niet weg toch..
Wat, de sleutel inleveren? Dat misschien wel, en ik klink denk ik wat harder dan dat ik het bedoel. Ik bedoel dus dat je er gewoon op een rustige toon met hem erover moet praten, en hem moet zeggen dat jij dat echt niet prettig vindt als hij alles opeet/opdrinkt en dan de boel viesmaakt en dan vervolgens gaat zeuren dat het niet netjes is. En dat je het fijn vindt als hij zijn commentaar voor zich zou houden en dat jíj er echt mee zit, en het niet leuk vindt als je voor aansteller wordt uitgemaakt. 't Is tenslotte wel jouw huis.
pi_80297244
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zou dat ook zeker niet zo oplossen hoor, pief, veel te ingrijpend. Het helpt vaak om te zeggen dat als hij iets opmaakt dat hij dan hetzelfde er voor terugkoopt. En wat betreft rommel: gewoon zeggen dat het jouw huisje is en dat je daar geen commentaar op wilt. En dat als jullie ooit zouden gaan samenwonen jullie wel een werkster nemen!
pi_80297245
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet het niet, Phaidra.
Dat lijkt me dan nog het allermoeilijkst.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80297254
P.F, in jouw huis gelden jouw regels.
  woensdag 14 april 2010 @ 11:11:10 #132
220609 Nouk84
pi_80297270
Wat goed dat je nu alsnog begint met die opleiding, DaD!

@ P.F, gaat over je vriendje? Kun je niet ook bij hem iets opmaken, waarvan je weet dat hij het graag gebruikt? Of gewoon meenemen naar jouw plekje zodat hij het even moet missen
pi_80297322
Nouk, wat heb je gedaan met je fiets? Zelf geen schade?
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 14 april 2010 @ 11:13:47 #134
70532 loveli
N
pi_80297367
quote:
Ondanks dat het kut is heb je wel uitzicht op mooie dingen. En goed van die lerarenopleiding!
crap in = crap out
  woensdag 14 april 2010 @ 11:16:27 #135
220609 Nouk84
pi_80297470
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:12 schreef Phaidra het volgende:
Nouk, wat heb je gedaan met je fiets? Zelf geen schade?
Nee, gisteren liep mijn ketting eraf door enthousiast schakelen Zag de kapotte spaak en dacht dat deze al een jaar zo zat (zat om andere spaken heen "gebonden") Dus ik dacht, als ik er al een jaar mee fiets, kan het nog wel langer.. Vanmorgen dus gewoon op de fiets gestapt. Na een kilometer of 9 (het is 10) dacht ik, wat doet mijn wiel raar.. Gewoon doorgefietst. Bij mijn werk even gekeken, 4(!!) gebroken spaken (misschien zelfs meer ) en dus een krom wiel. Daar red ik geen 10 kilometer meer mee

Moet je maar niet met je dikke reet op die fiets gaan zitten, dacht ik vanmorgen
  woensdag 14 april 2010 @ 11:17:48 #136
220609 Nouk84
pi_80297514
quote:
Wat goed! Dan kun je lekker op je eigen plekje gaan wonen en je helemaal op jezelf richten. Blijf je daar wonen zolang je nog niets anders heb? (Ga ervanuit dat je nog steeds in 'jullie' huisje zit?)

Sorry als ik dubbele vragen stel, trouwens.
  woensdag 14 april 2010 @ 11:19:27 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80297561
DaD: ik heb bewondering voor je daadkracht
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80297605
Goedemorgen!

Tijd voor een lijstje:
O: muesli
L: 4 boterhammen met sandwichspread
D: één van de recepten die ik van jullie heb gekregen
B: flink stuk fietsen
T: Koffie
pi_80297660
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou dat ook zeker niet zo oplossen hoor, pief, veel te ingrijpend. Het helpt vaak om te zeggen dat als hij iets opmaakt dat hij dan hetzelfde er voor terugkoopt. En wat betreft rommel: gewoon zeggen dat het jouw huisje is en dat je daar geen commentaar op wilt. En dat als jullie ooit zouden gaan samenwonen jullie wel een werkster nemen!
Er ligt een verlengsnoer op de grond en dat is onhandig, maar dan moet ik maar even naar de bouwmarkt en het goed maken. Maar dat kan ik helemaal niet

'ik neem geen verantwoordelijkheid als ik 's nachts over je snoeren struikel en je laptop etc. in mijn val meeneem'

Nou ja ik KAN het denk ik wel, ik moet dan de stekkerdoos verlengen en dus een lang snoer kopen. Dan moet ik dus de stekker er af halen en de doos.. En dan er een langer stuk tussen doen, toch?

Dat kan ik op zich wel maar het moet wel brandveilig, want m'n koelkast staat er ook op aan, en dat kan ik niet denk ik!

Foto:

En het zooitje op de achtergrond! Maarrrr dat was omdat ik een kast leeg moest ruimen die ik zo weer in ga ruimen
pi_80297732
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
Wat goed dat je nu alsnog begint met die opleiding, DaD!

@ P.F, gaat over je vriendje? Kun je niet ook bij hem iets opmaken, waarvan je weet dat hij het graag gebruikt? Of gewoon meenemen naar jouw plekje zodat hij het even moet missen
Ik ben net lekker optimel wezen drinken in zijn kamer

Oooh en wel erg: ik ging zijn oven voorverwarmen maar er bleek een snijplankje in te liggen ? Maar dat zag ik pas toen ik mijn pizza er in wou leggen Dus die was een beetje gesmolten.. Die heb ik dus maar verduisterd.. Want hij is wss. toch van mij en ik had geen zin in een preek
  woensdag 14 april 2010 @ 11:24:15 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80297751
Stonk het niet enorm Pief?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80297777
Ja wel een beetje Ik dacht als ik hem een beetje terug buig zie je er niets van maar dat viel tegen

Maarrrr hij was vaatwasser bestendig en die dingen worden ook best warm
pi_80297787
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Er ligt een verlengsnoer op de grond en dat is onhandig, maar dan moet ik maar even naar de bouwmarkt en het goed maken. Maar dat kan ik helemaal niet

'ik neem geen verantwoordelijkheid als ik 's nachts over je snoeren struikel en je laptop etc. in mijn val meeneem'

Nou ja ik KAN het denk ik wel, ik moet dan de stekkerdoos verlengen en dus een lang snoer kopen. Dan moet ik dus de stekker er af halen en de doos.. En dan er een langer stuk tussen doen, toch?

Dat kan ik op zich wel maar het moet wel brandveilig, want m'n koelkast staat er ook op aan, en dat kan ik niet denk ik!

Foto:
[ afbeelding ]

En het zooitje op de achtergrond! Maarrrr dat was omdat ik een kast leeg moest ruimen die ik zo weer in ga ruimen
Is het anders geen optie om voorlopig dat snoer even met tape vast te maken aan de muur? Dan struikel je er iig niet over.
pi_80297798
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Foto:
[ afbeelding ]

Nu heb ik niet heel veel verstand van electriciteit, maar je kan wel verlengen hoor, als je maar zo'n geaard ding koopt. En geen haspel die je dan opgerold laat zitten. Tenminste zo doe ik het en dat gaat goed.
pi_80297810
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Is het anders geen optie om voorlopig dat snoer even met tape vast te maken aan de muur? Dan struikel je er iig niet over.
Ja dat had ik dus gedaan maar op een gegeven moment viel dat stekkerblok op m'n hoofd en toen had ik een bult
pi_80297833
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:25 schreef P.F het volgende:
Ja wel een beetje Ik dacht als ik hem een beetje terug buig zie je er niets van maar dat viel tegen

Maarrrr hij was vaatwasser bestendig en die dingen worden ook best warm
Ja, maar geen 200 graden natuurlijk zoals een oven.
pi_80297902
PF, waarom niet gewoon een verlengsnoer ertussen?
pi_80297925
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:26 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ja, maar geen 200 graden natuurlijk zoals een oven.
Jaaa maar ik bedoelde dat ik anders een brand had gehad Dat ik nu geluk had!!!
pi_80297992
Gewoon een nieuw snijplankje kopen in dezelfde kleur, kost geen drol en hij merkt het waarschijnlijk niet eens.

Los daarvan, wie stopt de snijplanken nu in de oven...
pi_80298027
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:30 schreef Ewelina het volgende:
Gewoon een nieuw snijplankje kopen in dezelfde kleur, kost geen drol en hij merkt het waarschijnlijk niet eens.

Los daarvan, wie stopt de snijplanken nu in de oven...
Ja het was een combi Maar dan toch

Ja... Die kosten 1 euro voor 2... Ik heb ze ook.... maar we hebben er nu samen nog maar 1 van de 4 over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')