quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
tvp voor morgen, fijne avond ladies, en neen.
m'n imago wat doe je!!!! Neuken?quote:
gerechtelijke uitzetting kan dacht ik alleen als je huurachterstand hebt of aanwijsbare overlast veroorzaaktquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak, dankje voor de tip, zoiets had ik wel eens gehoord, had alleen gedacht het nooit nodig te hebben.
Zo'n gerechtelijke uitzetting is wel heftig, zeker als het nieuws je pas 2 dagen voor ontruiming bereikt, dat zaakje stinkt en dat baart me wel zorgen voor mezelf ook als ik hier blijf. Dit bewijst dat de huisbaas een enorm naar persoon is.
AZ - Twente is een mooie potquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
@neen: niet bij Vitesse nee, maar kijk wel EL
*kriebel*quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
AZ - Twente is een mooie pot
Daarnaast ben ik natuurlijk een échte man, supersterk enzo. Baard in de keel ook.![]()
Weekpakket van 12 koekjes! Voor maar ¤ 25! Dat zijn er nog geen twee per dag, kan je vast niet op leven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:15 schreef neen het volgende:
Hiernaast het "Hollywood Cookie diet" dat moet wel goed zijn
Nu heb ik zin in koekjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:15 schreef neen het volgende:
Hiernaast het "Hollywood Cookie diet" dat moet wel goed zijn
Ik zie al helemaal voor me dat ik dan voor een maand aan koekjes koop en ze binnen een dag allemaal op zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weekpakket van 12 koekjes! Voor maar ¤ 25! Dat zijn er nog geen twee per dag, kan je vast niet op leven.
Nou, nog niet, want het ging allemaal met veel moeitequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leaaaan meaaaan goodbye-machiiiine?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat ik dan voor een maand aan koekjes koop en ze binnen een dag allemaal op zijn.
Da's 100 euro, gek!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat ik dan voor een maand aan koekjes koop en ze binnen een dag allemaal op zijn.
ik vind t zo leuk dat we je aangestoken hebbenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in koekjes![]()
*gauw weer verder haken gaat*
Als het maar een staalharde ronde kont is!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, nog niet, want het ging allemaal met veel moeite![]()
![]()
Maar als ik geen staalharde kont krijg weet ik het ook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:24 schreef Tinkepink het volgende:dat vroeg ik me eerlijk gezegd ook afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Heb ik hier ooit eens verteld over mijn oude buurjongen? Want die fixt dus echt fietsen. Maar dat durf ik niet steeds te vragen, want m'n fiets gaat zo om de week stuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:25 schreef neen het volgende:
Kun je je oude buurjongen niet strikken om je fiets te fixen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb ik hier ooit eens verteld over mijn oude buurjongen? Want die fixt dus echt fietsen. Maar dat durf ik niet steeds te vragen, want m'n fiets gaat zo om de week stuk eigenlijk.
Tink, ik zou 't niet weten, want daarvoor ken ik 'm dus niet goed genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Tinkepink op 13-04-2010 22:39:34 ]Geen zorgen voor de dag van morgen.
Jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb ik hier ooit eens verteld over mijn oude buurjongen? Want die fixt dus echt fietsen. Maar dat durf ik niet steeds te vragen, want m'n fiets gaat zo om de week stuk eigenlijk.
Tink, ik zou 't niet weten, want daarvoor ken ik 'm dus niet goed genoeg
Neuh hij kan alleen maar buiten staan, aan de gracht, dus wordt geregeld omgetrapt door baldadige studenten enzo. En ik ga ook niet op de stoep hier midden in het centrum m'n band zitten plakken ofzo, dan ziet iedereen hoe ik zit te prutsen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef neen het volgende:
Jakun je je fiets wel ergens kwijt of niet? Anders kun je misschien een fatsoenlijke kopen
of je moet handiger worden! Ik heb een tijdje terug een vriendin van me geleerd hoe ze de binnenband achter moet vervangen en dat is echt een tutje
![]()
Als je niet zo'n ingewikkelde fiets hebt is het altijd best simpel en logisch.
Raad maarquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ben jij eigenlijk weleens verliefd neen? Ik hoor jou nooit over meisjes/jongens. Realiseer me net dat ik niet eens weet op je op jongens of op meisjes valt
Precies dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |