Dat klinkt niet zo lekker, al moest ik wel even googlen wat dexadinges is... Kun je vanaf nu met alles weer een stijgende lijn verwachten?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fysiotherapie inderdaadhet gaat momenteel nogal ruk, ik heb een hersenoedeem en ik heb 8 mnd aan de dexamethason gezeten, dus mijn spieren waren non-existent.
Wat fijn van die verlengingen hopelijk gaat het met je moeder ook snel beter!
Jaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo lekker, al moest ik wel even googlen wat dexadinges is... Kun je vanaf nu met alles weer een stijgende lijn verwachten?
Ik sta momenteel op 2 jaar studievertragingquote:Op woensdag 14 april 2010 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Pittig hoor, Muis. Ben je nog wel aan het studeren of staat dat ook op een laag pitje? (heb je nog wel eens wat gedaan met mijn gebarencd-roms trouwens?
).
Heb je ook al een extra jaar aangevraagd?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik sta momenteel op 2 jaar studievertraging![]()
Ik ben in oktober met een gebarencursus begonnen en ik kwam er al snel achter dat veel gebaren niet meer up to date zijnquote:Gebaren was ik aan begonnen, maar dat gaat nu nogal lastig met 1 hand.
Ja, en toegewezen gekregenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je ook al een extra jaar aangevraagd?
[..]
Ik ben in oktober met een gebarencursus begonnen en ik kwam er al snel achter dat veel gebaren niet meer up to date zijn. Alle talen veranderen, dus gebarentaal ook
.
Huh? Heb je nog maar 1 hand dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik sta momenteel op 2 jaar studievertraging
Gebaren was ik aan begonnen, maar dat gaat nu nogal lastig met 1 hand.
Dank je wel, en tot snel in deze reeksquote:Op woensdag 14 april 2010 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! Dieetclub #301 Woehoe, winka gaat goed! *O*
succes! En tot snelquote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dank je wel, en tot snel in deze reeks
Ahw, shitquote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Merel het volgende:
Hm, huis dat ik wilde kopen gaat voor 99% zeker niet door
wat jammer!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Merel het volgende:
Eh, dat die andere koper morgen onder een tram loopt?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat jammer!. Wat zit er nog in dat ene procentje?
Er valt vast iets te regelen, ergens.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Eh, dat die andere koper morgen onder een tram loopt?Neuh, ik hoor het eind van de week definitief, maar ga er maar van uit dat het niet doorgaat.
He, balen. Misschien komt er nog wel een veel leuker en betaalbaarder huis voorbij!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Merel het volgende:
Misschien wordt z'n hypotheek wel geweigerd... hoopquote:Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Eh, dat die andere koper morgen onder een tram loopt?Neuh, ik hoor het eind van de week definitief, maar ga er maar van uit dat het niet doorgaat.
whehehehe, het is een vrij failsafe recept vik, no worries!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark is een recept van Kwak aan het maken nu en ik mag er niet bij staan kijken.
"Weg!" *heft pannetje dreigend omhoog*
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |