dat staat ook in die post!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Dreamyheadz het volgende:
O lees net wat te laat dat het goed ging kwakz! Fijn! Wanneer hoor je er meer over?
Xxx
Ik vond de bananen in Zimbabwe veel te zoet. Doe mij die nederlandse/zweedse troep maar!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bananen zijn alleen lekker als ze rijp van de boom zijn gehaald. Echt, je weet niet wat je proeft!
Hollandse Chiquita-meelbommen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
*klikbaar*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Ik heb geen zin om met mezelf bij mensen te gaan lopen leuren om een slaapplek (al krijg ik ze van alle kanten aangeboden, dat is wel heel lief). Het is net zo goed ook mijn huis en ik ben niet degene die niet meer verder wil.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat goed! Dan kun je lekker op je eigen plekje gaan wonen en je helemaal op jezelf richten. Blijf je daar wonen zolang je nog niets anders heb? (Ga ervanuit dat je nog steeds in 'jullie' huisje zit?)
Sorry als ik dubbele vragen stel, trouwens.
That's the spiritquote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, wat ben je toch weer mooi. Staat je goed!.
[..]
Jup. Ik heb geen zin om met mezelf bij mensen te gaan lopen leuren om een slaapplek (al krijg ik ze van alle kanten aangeboden, dat is wel heel lief). Het is net zo goed ook mijn huis en ik ben niet degene die niet meer verder wil.
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef P.F het volgende:
Ik haal hem zo weg hoor, maar dit is een eerste poging, ik ben zo trots!
Mooi Pief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*klikbaar*[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Super! Eind volgende week, dat is wel lang! Zeker nog meer gesprekken verspreid over deze en volgende week?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:35 schreef kwakz0r het volgende:
dakjulliewel voor de succeswensen allemaal!!
het ging denk ik best wel goed. ik vond het een prettig gesprek.
ik heb geen idee of t goed genoeg was, en ik heb allerlei dingen niet gezegd die ik wel had willen zeggen, maar ook niks verkeerd gezegd. ik was helder, zelfverzekerd, duidelijk, en vooral helemaal mezelf. ik hoor t als t goed is voor eind volgende week
t valt idd wel mee, had van mij nog wel iets korter gemogen/iets meer verschil achter/voor, maar er is zeker 15, cm vanaf gegaan, dus t verschil is best heel grootquote:Op woensdag 14 april 2010 14:00 schreef AKnynke het volgende:
das helemaal niet kort! zo kort is m'n haar ook! Ik ben aan het twijfelen of ik het zal laten groeien, of weer wat korter. De Duutser vind het eerste, want hij is zo gek op 'ponytails'. En het kan nu in een staartje, dus dat vindt hij helemaal tof!
ja, in elk geval vrijdag nog, en dan hebben ze volgende week beslistijd. ik zou t voor eind van die week horen. morgen weer een gesprek, ergens anders, en moet nog wat brieven schrijven deze week... dus ik blijf wel afgeleid door andere dingenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Super! Eind volgende week, dat is wel lang! Zeker nog meer gesprekken verspreid over deze en volgende week?
Ja vond het echt een hele leuke serie! Was me door mensen aangeraden als vervolg op West Wing. Niet letterlijk als vervolg ofzo, maar gewoon als volgende serie om te kijken. Het laatste seizoen van The Practice verandert er opeens een hoop, maar op het einde komt het allemaal weer mooi samen. Equote:Op woensdag 14 april 2010 09:07 schreef AKnynke het volgende:
oeh, dus the practice is leuk? Ik zoek nog wat leuks, sinds ik west wing afgekeken heb ben ik nog steeds een beetje somber. Wat ook leuk is, is brothers and sisters..
Mooi zo, ik duim voor je!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:35 schreef kwakz0r het volgende:
het ging denk ik best wel goed. ik vond het een prettig gesprek.
Ja inderdaad.. Als hij het zo vervelend vindt om bij jou in de buurt te zijn, dan zorgt hij maar voor een (tijdelijk) onderkomen. Blijft hij daar wonen?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jup. Ik heb geen zin om met mezelf bij mensen te gaan lopen leuren om een slaapplek (al krijg ik ze van alle kanten aangeboden, dat is wel heel lief). Het is net zo goed ook mijn huis en ik ben niet degene die niet meer verder wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |