Wat nou zooitje? Ik kan de vloer nog gewoon zien.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
Foto:
[ afbeelding ]
En het zooitje op de achtergrond! Maarrrr dat was omdat ik een kast leeg moest ruimen die ik zo weer in ga ruimen
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 april 2010 11:42 schreef P.F het volgende:
Haha, ja trauma door mijn vaderrrrr.
OMG IK ZIE 1 PAPIER! JE KAMER IS EEN MESS!!
Haha, ik wou nog over m'n laptop springen zodat ik niet op de foto kwam, maar dat leek mij weer niet zo een goed ideequote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Kudos voor de gladgeschoren benen trouwens!
*pingquote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Kudos voor de gladgeschoren benen trouwens!
ja komt wel goed. volgens mij is t zelfs mijn plankjequote:Op woensdag 14 april 2010 11:33 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou het persoonlijk wel fijn vinden om iig een aanbod te krijgen voor een vergoeding/vervanging als een gast bij mij iets kapot had gemaaktHoe goedkoop het ook is, of ik het aanneem is dan weer een andere.
Doet me denken aan een vriend van me, die heeft op een (dronken) avond ooit mijn halve voorraad wijnglazen gemoldHij heeft ze overigens wel netjes vergoed.
nee in de prullenbak!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
*ping
Oh, weet iemand hier of je roggebrood in de koelkast moet bewaren of niet?
In de prullenbakquote:Op woensdag 14 april 2010 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
nee in de prullenbak!
hihiiii, ja moet in de koelkast.
Maar onze broodtrommel past niet in de koelkastquote:Op woensdag 14 april 2010 11:51 schreef Ewelina het volgende:
Mijn ouders bewaarden roggebrood altijd in de broodtrommel.
roggebrood moet je weggooien, bah, vies!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
*ping
Oh, weet iemand hier of je roggebrood in de koelkast moet bewaren of niet?
Maar die huisgenoot is toch ook schijtvervelend? Foeter 'm goed uit en vul daarna je hoofd met zen-gedachten over de Duitserquote:Op woensdag 14 april 2010 11:50 schreef AKnynke het volgende:
bah bah bah. men, wat ben ik chagarijnig weer. De tweede dag op rij, ik hoop niet dat het hormonen zijn want dan word ik helemaal niet goed. Ruzie gehad met huisgenoot..bah.
Gelukkig zie ik hem straks 10 dagen lang niet en ben ik bij de duutser!
Johan Derksen is er al oud mee geworden en eet niet andersquote:Op woensdag 14 april 2010 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
roggebrood moet je weggooien, bah, vies!
Lekker, met rookworst van de HEMAquote:
Hear hear!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar die huisgenoot is toch ook schijtvervelend? Foeter 'm goed uit en vul daarna je hoofd met zen-gedachten over de Duitser
nope...dat had hij niet eens door.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat stom Nynke! Had ie zijn excuses nog aangeboden voor de lawaai die hij had gemaakt?
Ja. Nu vroeg hij mij of ik een doekje over het aanrecht wou halen nadat ik af had gewassen. Best. Toen ik hem 'in return' vroeg of hij plastic tassen van vorige week, bonnetjes en pennen enzo van de eetkamer tafel wilde halen, omdat de tafel niet meer te zien was was het mis. Men, wat ben ik blij als ik hier weg ben.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar die huisgenoot is toch ook schijtvervelend? Foeter 'm goed uit en vul daarna je hoofd met zen-gedachten over de Duitser
Ik vind roggebrood echt niet lekker. En dat vind ik jammer, want als kind had ik een boek dat heette Afke's tiental en daar kwam een stukje in voor dat 1 van die zoontjes, (Jetse, als ik me goed herinner) op straat wordt gestuurd met een stuk roggebrood, besmeerd met aardappelpap. En dan stond het zo lekker beschreven hoe hij dat langzaam opat en het lekkerste stukje voor het laatst bewaarde. Ik kreeg dan altijd reuzetrek in roggebrood en dan probeerde ik het, maar ik vond het fiessss.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Roggebrood is lekker, mits voorzien van spek en een kom snert.
Jammer dat ie nog steeds een rotkop heeftquote:Op woensdag 14 april 2010 11:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Johan Derksen is er al oud mee geworden en eet niet anders
[ afbeelding ]
Hoewel ik dan weer niet op zo'n bak banaantjes zou kunnen liggen zonder ze niet op te eten
Aardappelpap? Bah!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind roggebrood echt niet lekker. En dat vind ik jammer, want als kind had ik een boek dat heette Afke's tiental en daar kwam een stukje in voor dat 1 van die zoontjes, (Jetse, als ik me goed herinner) op straat wordt gestuurd met een stuk roggebrood, besmeerd met aardappelpap. En dan stond het zo lekker beschreven hoe hij dat langzaam opat en het lekkerste stukje voor het laatst bewaarde. Ik kreeg dan altijd reuzetrek in roggebrood en dan probeerde ik het, maar ik vond het fiessss.[/dagboek]
Bananen zijn alleen lekker als ze rijp van de boom zijn gehaald. Echt, je weet niet wat je proeft!quote:
Hahaha ik ben blij dat mijn onhandigheid iemand anders kan helpenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha, ik wou nog over m'n laptop springen zodat ik niet op de foto kwam, maar dat leek mij weer niet zo een goed ideethanks voor de kudos!
[soms lees ik verhalen van calimero en dan denk ik, oh, ik ben niet als enige onhandig] maar ja ik heb er al een barst in gemaakt dus er over struikelen
neen.
[103 kudos]
vast geen duitse....quote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef de_nachtwacht het volgende:
Als er iemand onhandig is dan is dat een niet nader te noemen huisgenote wel. Ik raak altijd al helemaal in paniek als ze mijn kamer binnenkomt, omdat ik gewoon wéét dat ze ergens op gaat zitten, iets omstoot, cola morst of over kabels struikelt. En het erge is dat als ik haar waarschuw, de kans dat het fout gaat met 100% toeneemt. Dus meestal zeg ik maar niks en weet ik met een geweldige reflex op het laatste moment mijn kostbare bezittingen nog te redden.
dakjulliewel voor de succeswensen allemaal!!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog maar één keer een sollicitatiegesprek hoeven voeren. Toen ben ik wel aangenomen, maar dat gesprek valt ook niet te vergelijken met gesprekken voor grotemensenbanen, denk ik.
VMW, het is inderdaad moeilijk. Vooral omdat ik zo vreselijk graag zou willen dat hij me in z'n armen zou nemen, of me in ieder geval aanraakt. En dat doet 'ie niet meer. Ik heb wel een besluit genomen over m'n toekomst: ik ga de lerarenopleiding doen (een éénjarige master, speciaal voor mensen die al een master hebben gedaan). Jaren geleden durfde ik dat niet, maar ik heb er wel altijd spijt van gehouden. Dit is het moment om m'n toekomst om te gooien, nu m'n leven toch al op de kop staat. Ik ga vandaag of morgen de studieadviseur mailen voor informatie.
historische taalkundequote:Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
Mag nu aan de slag voor 'English from Old to New', heerlijk, die geschiedenis![]()
kan er echt gelukkig van worden, van dat soort dingen
Ik vond dat echt zo'n tof boek! Wel zeker 3 keer gelezen... Enkel dat fries vond ik best wel raarquote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind roggebrood echt niet lekker. En dat vind ik jammer, want als kind had ik een boek dat heette Afke's tiental en daar kwam een stukje in voor dat 1 van die zoontjes, (Jetse, als ik me goed herinner) op straat wordt gestuurd met een stuk roggebrood, besmeerd met aardappelpap. En dan stond het zo lekker beschreven hoe hij dat langzaam opat en het lekkerste stukje voor het laatst bewaarde. Ik kreeg dan altijd reuzetrek in roggebrood en dan probeerde ik het, maar ik vond het fiessss.[/dagboek]
taalkunde is deze periode maar heel weinig aanwezig. Nu vooral de geschiedenis en globaal wat veranderingen.. ik ben zo'n sucker voor de geschiedenis van de klote eilandjequote:
ik zal voor je duimen! Die school ken ik wel, iig wat mensen die er naartoe gingen! Spannend!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dakjulliewel voor de succeswensen allemaal!!
het ging denk ik best wel goed. ik vond het een prettig gesprek.
ik heb geen idee of t goed genoeg was, en ik heb allerlei dingen niet gezegd die ik wel had willen zeggen, maar ook niks verkeerd gezegd. ik was helder, zelfverzekerd, duidelijk, en vooral helemaal mezelf. ik hoor t als t goed is voor eind volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |