Och arme... brr hoofdpijn..quote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
TVP vanuit een leeg huis. Wel lekker gewerkt vandaag, veel patienten zelf gezien.
Merk wel dat ik wat losser ben met koekjes en heb flinke spanningshoofdpijn, dus ook alweer niet hardlopen
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
T: 2 koekjes
L: dubbele boterham kaas, dubbele grillworst, appel
T: appel, 4 koekjes
D: kop kippensoep, pasta met makreel, groente en balsamico
T: ? Yoghurt ofzo
Goed planquote:Op woensdag 14 april 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Och arme... brr hoofdpijn..
Je hebt wel een mooi lijstje als je de koekjes eruit denkt!!! Foei, is niet nodig
BeterschapMisschien een stukje wandelen?
Maria, bubbelende buik?? Ook een stukje wandelen en misschien rustig?
Niet bubbel, maar opgeblazen en pijnigquote:Op woensdag 14 april 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, bubbelende buik?? Ook een stukje wandelen en misschien rustig?
Ben ook niet meer zo bol als een pufferfish!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie ook geen Puffplaatje meer!
Dan moet je een supershmecksay plaatje nemen! Van een superhete Puffelquote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben ook niet meer zo bol als een pufferfish!
Date??quote:Op woensdag 14 april 2010 20:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Kus voor de mensjes die pijn hebben!
Ik mag het vastnietvan hem zeggen maar ga nu neenmans ophalen van het station. Kijken wie er eerder is
Gewoon een filmpje waarschijnlijk. Maar hij is stoer dus gaat zoiets niet zeggen op teh interwebsquote:
Oeee, bloeit daar liefde op op de savanne?quote:
whehehe wat tof!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gewoon een filmpje waarschijnlijk. Maar hij is stoer dus gaat zoiets niet zeggen op teh interwebs
*neuriet... Love is in the aiirr....whooohoooooo...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gewoon een filmpje waarschijnlijk. Maar hij is stoer dus gaat zoiets niet zeggen op teh interwebs
Zeiden we dat ook toen jij en Chico gingen meeten?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oeee, bloeit daar liefde op op de savanne?*awee-mawep, awee-mawep*
Oh, en uniek is beter in zeggen dat een ander naar de huisarts moet dan zelf gaan hoor. Volgens mij hebben we ooit een jaar op d'r ingepraatquote:Op woensdag 14 april 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx dames, voor de support. Erg fijn.
En uniek, ik kan wel naar de huisarts gaan, maar die kan er ook niks aan doen. Genetisch he. Zijn geen pilletjes of zalfjes voor.
Ik weet gewoon ook welk liedje je bedoelt, hèquote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oeee, bloeit daar liefde op op de savanne?*awee-mawep, awee-mawep*
Leuk!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee en dat vind ik nog steeds oneerlijk!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeiden we dat ook toen jij en Chico gingen meeten?
In the junge the quiet jungle the lion sleeps tonight?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet gewoon ook welk liedje je bedoelt, hè
Haha ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet gewoon ook welk liedje je bedoelt, hè
He!! Laat ons nou lekker speculerenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Neen en SDB hadden toch al eerder afgesproken en toen was toch al duidelijk gemaakt dat het geen dating was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |