U moogt door voor de wasmachien!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
In the junge the quiet jungle the lion sleeps tonight?
Die jaquote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
In the junge the quiet jungle the lion sleeps tonight?
Je mede-liwwadder komt voor je op hoorrr!quote:
Nader onderzoek leert dat het de mighty jungle is, niet de quiet. Past ook wel beter bij de jungle, eigenlijk. Zo leer ik nog eens wat.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
U moogt door voor de wasmachien!
Ik heb talentquote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die ja![]()
Maria kan dat soort geluidjes goed verwoorden op the interwebz
Is allebei!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Nader onderzoek leert dat het de mighty jungle is, niet de quiet. Past ook wel beter bij de jungle, eigenlijk. Zo leer ik nog eens wat.
EDIT: oh schijnbaar verschilt het per bronquote:In the Jungle,
the mighty jungle,
the lions sleeps tonight.
In the jungle,
the quiet jungle,
the lions sleeps tonight.
volgens mij is het dat, eerst mighty, dan quiet, en tweede couplet: in the village the peaceful village lalalalalaaaquote:Op woensdag 14 april 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is allebei!
[..]
EDIT: oh schijnbaar verschilt het per bronIk zal binnenkort The Lion King er eens op naslaan
![]()
en dan ook the lion sleeps tonight?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij is het dat, eerst mighty, dan quiet, en tweede couplet: in the village the peaceful village lalalalalaaa
*t*r*u*t*quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, en uniek is beter in zeggen dat een ander naar de huisarts moet dan zelf gaan hoor. Volgens mij hebben we ooit een jaar op d'r ingepraat.
quote:
Met het gevaar een spuit 11 reactie te geven (heb de rest nog niet gelezen) IIk tel 8 koekjes. Nou, nou, nou... Hoeveel zou het zijn bij elkaar met die twee eetlepels rijst en het minikapje brood? Iets meer dan 1200 kcal?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die bikini uniek![]()
En poging tot lijstje:
O: krentebol
T: 1 stroopwafel, 4 chocoladekoekjes
L: 500 ml Vifit yoghurt met rozijntjes
T: 2 koffieleutjes, 1 lange vinger
T: mini kapje brood met eiersalade
D: 2 eetlepels rijst met kipfilet en chicken tonight
Hoezo frustraties.
Ik ben 5 dagen daarna jarigquote:Op woensdag 14 april 2010 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, er wordt hier binnenkort 110 jaar
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeiden we dat ook toen jij en Chico gingen meeten?
Is dat de voorkant van Het Diner van Koch?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, ook weer mijn dagelijkse portie beweging gehad, naar en rond de plas gefietst
Ik weet geen nieuw plaatje en deze is van een leuk boek maar eigenlijk is ie een beetje gruwelijk
The curious incident of the dog in the night.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat de voorkant van Het Diner van Koch?
Edit: nee dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |