McTankiniquote:Op donderdag 15 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je erg omhoog zit ken ik er nog wel een paar hoor
quote:
Was het gezellig?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef shinydiscoball het volgende:
neen is echt duidelijk afgevallen trouwens!
Is het nodig dat je altijd precies invoert wat je hebt gegeten? Kun je het niet proberen wat meer los te laten en op gevoel te doen? Ik weet zeker dat jij weet wat gezond en wat niet is en dat je ook wel kunt inschatten hoeveel je moet eten. En anders krijg je wel commentaar van ons of het teveel of te weinig isquote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb trouwens ook iedere dag 'gezeur' van de caloriechecker dat ik teveel verzadigd vet eet. Ik weet niet zo goed wat ik daaraan kan veranderen.. Ik wil namelijk niet doorslaan in 'light' producten, want dan weet ik wel weer hoe het af gaat lopen
Probeer anders die van valtaf.nl, die vind ik persoonlijk veel fijner werken en je kan daar ook bijna altijd kiezen tussen grammen invullen of porties. Voor de rest zeuren ze niet over dat je teveel verzadigd vet eet. Ik krijg weleens de indruk dat het voedingscentrum wordt gesponsord door Becel.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb trouwens ook iedere dag 'gezeur' van de caloriechecker dat ik teveel verzadigd vet eet. Ik weet niet zo goed wat ik daaraan kan veranderen.. Ik wil namelijk niet doorslaan in 'light' producten, want dan weet ik wel weer hoe het af gaat lopen
Ik kijk daar maar langsheen, hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
Er zitten ook aardappels in he, dus hij is dik! Ik zit in ieder geval erg vol na 2 kommen. Bovendien heb ik ipv 1 sprits er 4 op dus het zit iig wel goed met die kcalquote:Op donderdag 15 april 2010 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Shiny, broccolisoep is best wel aan de magere kant als D, hoor
Viking, ben benieuwd!
dan nog moet je goed je best doen om met zelfgemaakte soep aan 200 kcal/kom te komen!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Er zitten ook aardappels in he, dus hij is dik! Ik zit in ieder geval erg vol na 2 kommen. Bovendien heb ik ipv 1 sprits er 4 op dus het zit iig wel goed met die kcal
Ik heb het altijd op gevoel gedaan en dat werkte niet. Voor mij is het juist goed dat ik het nu erop zet, elke dag weer, want dan kan ik na een week (oid) wegen en stel ik ben niet afgevallen, dan kan ik 'zien' waar het aan zou kunnen liggen. 'Vroeger' bedacht ik me altijd dat ik heel gezond had gegeten en werd ik 'boos' omdat er niets vanaf was. Totdat ik écht hard ging nadenken en toen was ik even die vele koekjes vergeten, of die borrel oid.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Is het nodig dat je altijd precies invoert wat je hebt gegeten? Kun je het niet proberen wat meer los te laten en op gevoel te doen? Ik weet zeker dat jij weet wat gezond en wat niet is en dat je ook wel kunt inschatten hoeveel je moet eten. En anders krijg je wel commentaar van ons of het teveel of te weinig is![]()
Je kunt ook doorslaan in de mate van 'controle' he..
Je lijstje van gister vond ik erg mooi, en dat was volgens mij helemaal niet teveel vet/te ongezond..
Goede tip, dank jequote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef conleche het volgende:
Probeer anders die van valtaf.nl, die vind ik persoonlijk veel fijner werken en je kan daar ook bijna altijd kiezen tussen grammen invullen of porties. Voor de rest zeuren ze niet over dat je teveel verzadigd vet eet. Ik krijg weleens de indruk dat het voedingscentrum wordt gesponsord door Becel.
Dieetinzicht, die ga ik ook even bekijken.. Als je het zat wordt is het misschien beter inderdaad om even te stoppen. Aangezien je toch inzicht genoeg heb, blijkbaarquote:Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef kwakz0r het volgende:
ik doe niet hysterisch moeilijk met vet en ik zit echt nooit over de bovengrens van verzadigd vet op www.dieetinzicht.nl.... die vind ik zelf heel fijn. word t nu wel een beetje zat, en aangezien ik op ongeveer 50cal nauwkeurig kan schatten hoe ik zit op een dag ga ik het over een poosje maar eens eventjes zonder proberen denk ik... in overleg met de dietiste hoor!
ik voer t nu al sinds 1 februari ELKE dag helemaal in...
Ja, daar heb je ook wel gelijk inquote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kijk daar maar langsheen, hoorIk eet geen producten met hysterisch veel slecht vet (speklappen ofzo
), en dat beetje boter dat ik op z'n tijd eet, dat ren ik er wel weer af
Volgens mij icm beweging en als je 't qua producten niet te gek maakt, ga je er niet dood aan.
De formule van Harris-Benedict, zoiets was het volgens mij. Of bedoel je die niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand een link met de berekening van hoeveel calorieën je sowieso per dag verbrandt(ook in rust)? Misschien heeft iemand 'm bij de hand, of weet iemand hoe dat ook alweer heette..
linkje weet ik niet, maar t heette iets van harris-benedict formule ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand een link met de berekening van hoeveel calorieën je sowieso per dag verbrandt(ook in rust)? Misschien heeft iemand 'm bij de hand, of weet iemand hoe dat ook alweer heette..
That's the spirit!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh meisjes, ik was toch helemaal niet serieus! Ik weet best dat ik een goddelijk lijf heb en dat ik aan elke vinger tien mannen kan krijgen!
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
De formule van Harris-Benedict, zoiets was het volgens mij. Of bedoel je die niet?
Ik bedoelde mijn BMR, wat een onderdeel is daarvan. Thanks ladies!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef kwakz0r het volgende:
linkje weet ik niet, maar t heette iets van harris-benedict formule ofzo
Ik ben altijd wel nieuwsgierig en dan zie ik die foto's en daar word ik nooit blij vanquote:Op donderdag 15 april 2010 15:30 schreef conleche het volgende:
Ja, da's waar, die site van valtaf heeft veel van dat soort ana-mensen erop, maar ik lees dat nooit. Ik voer m'n eten in en da's dat. Je kan daar trouwens wel ook je sportdagboek bijhouden.
Dat inderdaad ja. Ik vlieg over minder dan een maand al naar Philadelphia en er moet nog zóveel gebeuren! Eigenlijk wilde ik de weken van tevoren gebruiken om me rustig voor te bereiden zodat ik daar uitgerust aan zou komen. Fail.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, jezelf ziek melden mag best een keertje!. Stress van de verhuizing en voorbereidingen voor je stage?
Ik ben in januari bij de gyn geweest en toen werd gezegd dat het tot 6 maanden kon duren. Dat zou dus tot begin juni zijn. Maar ja, nu er toch niemand meer seks met me wil....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |