abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2010 @ 14:57:54 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80345377
Ik heb een mail gestuurd naar die ontwikkelingsorganisatie met de vraag om een persoonlijk advies te geven . Spannend! Ergens hoop ik dat ze geen mogelijkheden zien, want in dat geval moet ik het serieus gaan overwegen, en anderzijds hoop ik dat ze wel mogelijkheden zien, dan begint het avontuur pas echt .
Niet meer actief op Fok!
pi_80345403
neen is echt duidelijk afgevallen trouwens!
  donderdag 15 april 2010 @ 14:58:47 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80345406
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je erg omhoog zit ken ik er nog wel een paar hoor
McTankini .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 15 april 2010 @ 15:04:45 #254
70532 loveli
N
pi_80345604
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

McTankini .

McMankini heet 'ie. En hij is best leuk gezelschap. Aan hem had ik nog niet gedacht eigenlijk.
crap in = crap out
  donderdag 15 april 2010 @ 15:09:02 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80345744
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef shinydiscoball het volgende:
neen is echt duidelijk afgevallen trouwens!
Was het gezellig?
  donderdag 15 april 2010 @ 15:09:37 #256
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80345763
Ik heb trouwens ook iedere dag 'gezeur' van de caloriechecker dat ik teveel verzadigd vet eet. Ik weet niet zo goed wat ik daaraan kan veranderen.. Ik wil namelijk niet doorslaan in 'light' producten, want dan weet ik wel weer hoe het af gaat lopen
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_80345842
Shiny, broccolisoep is best wel aan de magere kant als D, hoor

Viking, ben benieuwd!
  donderdag 15 april 2010 @ 15:13:27 #258
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80345905
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb trouwens ook iedere dag 'gezeur' van de caloriechecker dat ik teveel verzadigd vet eet. Ik weet niet zo goed wat ik daaraan kan veranderen.. Ik wil namelijk niet doorslaan in 'light' producten, want dan weet ik wel weer hoe het af gaat lopen
Is het nodig dat je altijd precies invoert wat je hebt gegeten? Kun je het niet proberen wat meer los te laten en op gevoel te doen? Ik weet zeker dat jij weet wat gezond en wat niet is en dat je ook wel kunt inschatten hoeveel je moet eten. En anders krijg je wel commentaar van ons of het teveel of te weinig is
Je kunt ook doorslaan in de mate van 'controle' he..
Je lijstje van gister vond ik erg mooi, en dat was volgens mij helemaal niet teveel vet/te ongezond..
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80345938
quote:
Probeer anders die van valtaf.nl, die vind ik persoonlijk veel fijner werken en je kan daar ook bijna altijd kiezen tussen grammen invullen of porties. Voor de rest zeuren ze niet over dat je teveel verzadigd vet eet. Ik krijg weleens de indruk dat het voedingscentrum wordt gesponsord door Becel.

Hebben jullie gezoend SDB??
pi_80345941
quote:
Ik kijk daar maar langsheen, hoor Ik eet geen producten met hysterisch veel slecht vet (speklappen ofzo ), en dat beetje boter dat ik op z'n tijd eet, dat ren ik er wel weer af

Volgens mij icm beweging en als je 't qua producten niet te gek maakt, ga je er niet dood aan.
pi_80346043
ik doe niet hysterisch moeilijk met vet en ik zit echt nooit over de bovengrens van verzadigd vet op www.dieetinzicht.nl.... die vind ik zelf heel fijn. word t nu wel een beetje zat, en aangezien ik op ongeveer 50cal nauwkeurig kan schatten hoe ik zit op een dag ga ik het over een poosje maar eens eventjes zonder proberen denk ik... in overleg met de dietiste hoor!

ik voer t nu al sinds 1 februari ELKE dag helemaal in...
Kwak
pi_80346045
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Shiny, broccolisoep is best wel aan de magere kant als D, hoor

Viking, ben benieuwd!
Er zitten ook aardappels in he, dus hij is dik! Ik zit in ieder geval erg vol na 2 kommen. Bovendien heb ik ipv 1 sprits er 4 op dus het zit iig wel goed met die kcal
pi_80346094
overigens: way cool! er zit op mn computer in windows 7 een progje waarmee je dvds kunt maken voor op tv te kijken. met hele mooie menu's enzo! ben helemaal fan. alleen duurt t coderen van 1 dvd echt 3 uur ofzo das dan weer minder...
Kwak
pi_80346274
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Er zitten ook aardappels in he, dus hij is dik! Ik zit in ieder geval erg vol na 2 kommen. Bovendien heb ik ipv 1 sprits er 4 op dus het zit iig wel goed met die kcal
dan nog moet je goed je best doen om met zelfgemaakte soep aan 200 kcal/kom te komen!

Mijn lijst voor vandaag:
O: halve liter smoothie (blauwe bessen, sap van 2 sinaasappels, een banaan, lepeltje honing, scheut magere yoghurt
L: 8 spinaziewontons met chilisaus
T: walnoten, ~40 gram
D: rijst met kip en broccoli
T: misschien even een ijsje halen of een wijntje doen in de stad

Ik heb nog steeds een beetje weinig eetlust
  donderdag 15 april 2010 @ 15:25:26 #265
220609 Nouk84
pi_80346370
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Is het nodig dat je altijd precies invoert wat je hebt gegeten? Kun je het niet proberen wat meer los te laten en op gevoel te doen? Ik weet zeker dat jij weet wat gezond en wat niet is en dat je ook wel kunt inschatten hoeveel je moet eten. En anders krijg je wel commentaar van ons of het teveel of te weinig is
Je kunt ook doorslaan in de mate van 'controle' he..
Je lijstje van gister vond ik erg mooi, en dat was volgens mij helemaal niet teveel vet/te ongezond..
Ik heb het altijd op gevoel gedaan en dat werkte niet. Voor mij is het juist goed dat ik het nu erop zet, elke dag weer, want dan kan ik na een week (oid) wegen en stel ik ben niet afgevallen, dan kan ik 'zien' waar het aan zou kunnen liggen. 'Vroeger' bedacht ik me altijd dat ik heel gezond had gegeten en werd ik 'boos' omdat er niets vanaf was. Totdat ik écht hard ging nadenken en toen was ik even die vele koekjes vergeten, of die borrel oid.
Snap je? Voorwaarde is natuurlijk dat ik volledig eerlijk ben
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef conleche het volgende:
Probeer anders die van valtaf.nl, die vind ik persoonlijk veel fijner werken en je kan daar ook bijna altijd kiezen tussen grammen invullen of porties. Voor de rest zeuren ze niet over dat je teveel verzadigd vet eet. Ik krijg weleens de indruk dat het voedingscentrum wordt gesponsord door Becel.
Goede tip, dank je Ik zal er eens naar kijken (ken die site wel uit het verleden, maar werd er niet heel vrolijk... Beetje hoog "ik weeg 50 kilo en ik ben te dik maar ook pas 15" gehalte)
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef kwakz0r het volgende:
ik doe niet hysterisch moeilijk met vet en ik zit echt nooit over de bovengrens van verzadigd vet op www.dieetinzicht.nl.... die vind ik zelf heel fijn. word t nu wel een beetje zat, en aangezien ik op ongeveer 50cal nauwkeurig kan schatten hoe ik zit op een dag ga ik het over een poosje maar eens eventjes zonder proberen denk ik... in overleg met de dietiste hoor!

ik voer t nu al sinds 1 februari ELKE dag helemaal in...
Dieetinzicht, die ga ik ook even bekijken.. Als je het zat wordt is het misschien beter inderdaad om even te stoppen. Aangezien je toch inzicht genoeg heb, blijkbaar
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kijk daar maar langsheen, hoor Ik eet geen producten met hysterisch veel slecht vet (speklappen ofzo ), en dat beetje boter dat ik op z'n tijd eet, dat ren ik er wel weer af

Volgens mij icm beweging en als je 't qua producten niet te gek maakt, ga je er niet dood aan.
Ja, daar heb je ook wel gelijk in

Daar heb ik wel eens iets over ingestuurd, naar voedingscentrum. Dat het handig zou zijn als je ook kon invoeren wat je qua beweging gedaan had... Nooit gezien
  donderdag 15 april 2010 @ 15:27:10 #266
220609 Nouk84
pi_80346430
Heeft iemand een link met de berekening van hoeveel calorieën je sowieso per dag verbrandt(ook in rust)? Misschien heeft iemand 'm bij de hand, of weet iemand hoe dat ook alweer heette..
pi_80346475
Lijstje:

BR: 2 volkoren pistoletjes met het brood eruit gepulkt, met boter kaas, komkommer en rucola
T: picolientje
T: wodka, light chips
D: zelfgemaakte pizza, hoewel......de bodem heb ik gewoon bij de Appie gekocht.
T: ijsje van Pisa
Sport: rustdag.

Niet heel best, want erg weinig groenten, of je moet de paprika, champignons, ui en kappertjes nog willen meetellen die op de pizza gaan. En olijf, is dat groente?
pi_80346583
Ja, da's waar, die site van valtaf heeft veel van dat soort ana-mensen erop, maar ik lees dat nooit. Ik voer m'n eten in en da's dat. Je kan daar trouwens wel ook je sportdagboek bijhouden.
pi_80346628
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand een link met de berekening van hoeveel calorieën je sowieso per dag verbrandt(ook in rust)? Misschien heeft iemand 'm bij de hand, of weet iemand hoe dat ook alweer heette..
De formule van Harris-Benedict, zoiets was het volgens mij. Of bedoel je die niet?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80346648
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
linkje weet ik niet, maar t heette iets van harris-benedict formule ofzo
Kwak
pi_80346652
Oh meisjes, ik was toch helemaal niet serieus! Ik weet best dat ik een goddelijk lijf heb en dat ik aan elke vinger tien mannen kan krijgen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 15 april 2010 @ 15:35:38 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80346791
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh meisjes, ik was toch helemaal niet serieus! Ik weet best dat ik een goddelijk lijf heb en dat ik aan elke vinger tien mannen kan krijgen!
That's the spirit!

Maar waarom het daarover ging: ik zou ook stoppen met die gekke spiraal van jou... echt niet leuk zo!
  donderdag 15 april 2010 @ 15:37:23 #273
220609 Nouk84
pi_80346863
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
De formule van Harris-Benedict, zoiets was het volgens mij. Of bedoel je die niet?
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef kwakz0r het volgende:
linkje weet ik niet, maar t heette iets van harris-benedict formule ofzo
Ik bedoelde mijn BMR, wat een onderdeel is daarvan. Thanks ladies!
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:30 schreef conleche het volgende:
Ja, da's waar, die site van valtaf heeft veel van dat soort ana-mensen erop, maar ik lees dat nooit. Ik voer m'n eten in en da's dat. Je kan daar trouwens wel ook je sportdagboek bijhouden.
Ik ben altijd wel nieuwsgierig en dan zie ik die foto's en daar word ik nooit blij van
pi_80347480
Shit ik ben nu al een beetje rood!
*zoekt zalmroze smiley*
Nou ja die laatste en dan een momentje daarvan ofzo lijkt het meest
pi_80348137
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Aww, jezelf ziek melden mag best een keertje! . Stress van de verhuizing en voorbereidingen voor je stage?

Ik ben in januari bij de gyn geweest en toen werd gezegd dat het tot 6 maanden kon duren. Dat zou dus tot begin juni zijn. Maar ja, nu er toch niemand meer seks met me wil... .
Dat inderdaad ja. Ik vlieg over minder dan een maand al naar Philadelphia en er moet nog zóveel gebeuren! Eigenlijk wilde ik de weken van tevoren gebruiken om me rustig voor te bereiden zodat ik daar uitgerust aan zou komen. Fail.

Blij om te lezen dat je dat laatste niet meende!
Het lijkt me lastig om in te schatten wanneer het tijd is om te stoppen met wachten of het beter wordt, maar dat ding lijkt tot nu toe inderdaad niet echt goed voor jou.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')